vlm arendonk 24 maart

alles over de mclb, vlm, vmcf, vbm, mc lille,..
Kr
Kris Van Noten
50cc rider
Berichten: 19
Lid geworden op: Zo 17 Jan 2010, 16:44
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: vlm arendonk 24 maart

Berichtdoor Kris Van Noten Zo 24 Mar 2013, 06:31

hoe ist weer in arendonk?
0 x


Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: vlm arendonk 24 maart

Berichtdoor Frank Janssen Zo 24 Mar 2013, 06:56

in arendonk is er 1cm sneeuw gevallen , er wordt momenteel geschaafd , de wedstrijd gaat door!!
0 x


speaker Frankske
Gebruikersavatar
Rob Vandewinkel
125cc rookie
Berichten: 124
Lid geworden op: Wo 23 Sep 2009, 21:12
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Locatie: bree
Contact:

Re: vlm arendonk 24 maart

Berichtdoor Rob Vandewinkel Zo 24 Mar 2013, 07:07

ok dan gaan wij dadelijk vertrekken merci frank
0 x


vlm nieuweling mx1a #22
St
Steve Van Avondt
ama sx 250 champ
Berichten: 704
Lid geworden op: Za 02 Jul 2011, 14:31
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: vlm arendonk 24 maart

Berichtdoor Steve Van Avondt Zo 24 Mar 2013, 08:46

bevestiging.weinig sneeuw daar,alleen licht bevroren.
0 x


Pe
Peter Droogmans
125cc rookie
Berichten: 106
Lid geworden op: Zo 09 Aug 2009, 10:20
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Limburg
Contact:

Re: vlm arendonk 24 maart

Berichtdoor Peter Droogmans Zo 24 Mar 2013, 14:01

Uitslag eerste reeks inters open


1 97 MARTENS YENTEL
2 36 BREUGELMANS SVEN
3 26 VERHEYEN WESLEY
4 27 COOLS DAVID
5 34 GRADE JELLE
6 39 ENGELEN STEVEN
7 7 VANDERSTRAETEN MIKE
8 3 VAN MASSENHOVEN WOUTER
9 18 DIERCKX DENNIS
10 11 JANSSENS KENNY
11 4 WOUTERS SVEN
12 87 CREEMERS MAARTEN
13 118 VROMANS DIETER
14 89 VERBRUGGEN JELLE
15 78 VERMIJL THOMAS
16 35 GEURTS ROEL
17 44 BUYS KENZO
18 72 BIJNENS JURGEN
19 86 SCHEYNEN SVEN
20 9 CUYVERS TOM
21 29 BERGHMANS GLENN
22 41 VAN DUN STEVEN
23 55 BRIERS MARCO
24 59 SCHELLENS KEVIN
25 5 TRUYENS GUNTHER
26 51 VAN DIJCK MIKE
0 x


Le
Leon Van Gestel
mxdn winner
Berichten: 924
Lid geworden op: Zo 27 Sep 2009, 11:18
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: vlm arendonk 24 maart

Berichtdoor Leon Van Gestel Zo 24 Mar 2013, 19:13

Arendonk. Perfecte baan, geen spatje slijk, maar wel koud in de wind.
Uitslag tweede reeks:
1.Vanderstraeten,
2.Verheyen (wint Open)
3.Van Massenhoven,
4.Grade,
5.Geurts,
6.Martens (wint MX2)
7.Breugelmans, 8.Dierckx,
9.Scheynen,
10. Cools.
0 x


Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: vlm arendonk 24 maart

Berichtdoor Frank Janssen Zo 24 Mar 2013, 19:15

2e reeks
1mike vanderstraeten
2wesley verheyen
3wouter van massenhoven
eindstand 1 wesley verheyen 2 mike vanderstraeten 3sven breugelmans
inters mx2 1yentel martens 2maarten cremers 3dieter vromans
int b 1mike van dijck 2 jelle meeus 3 joey smet
0 x


speaker Frankske
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: vlm arendonk 24 maart

Berichtdoor Frank Janssen Zo 24 Mar 2013, 19:17

ijzig koud in arendonk , maar wel mooie wedstrijden gezien vooral de jun mx2 nationalen en inters waren de blikvangers , een 280tal rijders waren present op de zowat vlakke baan in arendonk , de delta's leverden weer schitterend werk!
en nu op naar beter weer of moeten we de paaseieren in de sneeuw verstoppen dit jaar!
kga me voor de stoof nestelen!
0 x


speaker Frankske
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: vlm arendonk 24 maart

Berichtdoor Frank Janssen Zo 24 Mar 2013, 20:47

de nieuwelingen b blonken uit door hun afwezigheid 50vergunningen en slechts 9rijders op het appel, bezinning is hier duidelijk nodig !
0 x


speaker Frankske
Mi
Mike Van Dijck
mx1 wk rookie
Berichten: 339
Lid geworden op: Di 25 Mei 2010, 21:58
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: vlm arendonk 24 maart

Berichtdoor Mike Van Dijck Zo 24 Mar 2013, 21:57

waar zitten die zageventen die thuis zijn gebleven of klaagde van vastrijden, slijk, enz..
van hele dag nie moeten kuisen, stoeber in training.
tof cross'ke :)
nu warm bad! :p
0 x


STAY STRONG W198!! Get Well Soon!
Gebruikersavatar
Lode Van Vlasselaer
mx1 wk rookie
Berichten: 314
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:41
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: United states of DC41

Re: vlm arendonk 24 maart

Berichtdoor Lode Van Vlasselaer Zo 24 Mar 2013, 22:01

Frank, anders moete zelf ook een vergunning pakken en bij de b's meerijden. Altijd dat gezaag over piloten die thuis blijven.. Iedereen beslist nog altijd voor zen eigen of hij gaat rijden of niet.
0 x


Vlm inter #71 [Lode16]
Da
Davy Bierens
mx1 wk rookie
Berichten: 308
Lid geworden op: Ma 20 Jul 2009, 12:50
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: vlm arendonk 24 maart

Berichtdoor Davy Bierens Zo 24 Mar 2013, 22:04

Ik denk dat de frank zijn vingers bevroren zijn want we krijgen geen uitgebreid verslag! :-p
0 x


Kr
Kris Van Noten
50cc rider
Berichten: 19
Lid geworden op: Zo 17 Jan 2010, 16:44
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: vlm arendonk 24 maart

Berichtdoor Kris Van Noten Zo 24 Mar 2013, 22:08

jongens als je s'morgens moet vertrekken en der ligt bijna 10 cm sneeuw blijf ik verstandig thuis .
0 x


Ja
Janneke Luyten
mx1 wk rookie
Berichten: 325
Lid geworden op: Ma 26 Dec 2011, 17:39
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: vlm arendonk 24 maart

Berichtdoor Janneke Luyten Zo 24 Mar 2013, 22:10

Denk dat je niemand van de afwezigen vandaag verwijten mag maken.
Sommigen zouden beter eerst eens nadenken vooraleer zulke onzin te plaatsen hier (en dan al zeker gezien de functie die ze hebben in de VLM-rangen).
0 x


Gebruikersavatar
Filip Hardis
world THQ sx champ
Berichten: 1813
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:48
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: vlm arendonk 24 maart

Berichtdoor Filip Hardis Zo 24 Mar 2013, 22:25

looollllll, "bezinning is hier duidelijk nodig!" man man....
@ Lode : ik had de Frank al is aangegeven da hij altij mijn kosten mag betalen en da ik dan elke week ga rijden. Maar daar heeft hij "overgelezen" denk ik.... :D
Maar inderdaad, bij de B kan er nog wel een 55e vergunning bij denk ik. Ale Frank, go for it!!
0 x


hardis ik kan nog promotie maken, gij blijft nog tot aan uw pensioen bij de nieuwelingen b mee ronddraaien. en daar heb ik geen gegatlek gedoe voor nodig!

Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: vlm arendonk 24 maart

Berichtdoor Frank Janssen Zo 24 Mar 2013, 22:35

tuurlijk kiezen jullie of je thuis blijft of niet maar valt wel op dat er wel meer dan 30beloften zijn ,en maar 9 nieuwelingen b terwijl daar 50vergunningen zijn.en jan luyten ik heb geen enkel functie in vlm als speaker en spreekbuis op het forum.en als er onzin vertelt word ,dan lees je er maar sneller over , maar ik zit wel veel dichter bij de bron dan jij denkt!en dus is de enige juiste bron hetgeen ik hier vaak vertel!
0 x


speaker Frankske
Ja
Janneke Luyten
mx1 wk rookie
Berichten: 325
Lid geworden op: Ma 26 Dec 2011, 17:39
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: vlm arendonk 24 maart

Berichtdoor Janneke Luyten Zo 24 Mar 2013, 22:36

Hij snapt het dus niet.
0 x


Gebruikersavatar
Etienne Dierckx
the legend!
Berichten: 3153
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: vlm arendonk 24 maart

Berichtdoor Etienne Dierckx Zo 24 Mar 2013, 22:38

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

binnenkort gaan ze nog boetes uitdelen als je ni komt rijden ...
0 x


het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: vlm arendonk 24 maart

Berichtdoor Frank Janssen Zo 24 Mar 2013, 22:39

jan verwijten zijn dat niet , vaststellingen wel!
0 x


speaker Frankske
Ma
Mark Dejonghe
mx all time winner
Berichten: 1357
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 23:03
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: vlm arendonk 24 maart

Berichtdoor Mark Dejonghe Zo 24 Mar 2013, 22:43

Als je rijd voor uw plezier , denk ik dat er maar weinig plezier te rapen valt in zo een weer.
0 x


Terug naar “mx amateur”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten

Aanmelden · Registreer