vlm arendonk 24 maart
-
Frank JanssenFr
- the legend!
- Berichten: 3969
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
- Locatie: ARENDONK
vlm arendonk 24 maart
bij de mc deltacrossers beginnen we aan de kampioenschapswedstrijden zodat er al wat kleur zal bekend worden in diverse categorieen.de beloften , nieuw mx2,recreanten nationalen open en inters open bijten de spits af en rijden voor het eerst de volledige tijdsduur !
voor al de overige categorieen zal de strijd niet minder spannend zijn,
daarstraks kijkje gaan nemen naar het circuit en dat ziet er daar (temidden van regnbui) opperbest uit .op het eind van de week worden ook de springschansen ingekleed en de plaatselijke inwoners kunnen zelfs geheel gratis de wedstrijden bijwonen!
gps adres nieuwendijk arendonk
te bereiken vlakbij de autobaan e34 afrit arendonk retie
limburgers komen best langs eindhoven richting antwerpen en na de grens in postel eerste afrit nemen, ofwel e313of is dat e314 afrit geel oost vervolgens via geel , dessel retie en zo naar arendonk.
tot zondag!!
voor al de overige categorieen zal de strijd niet minder spannend zijn,
daarstraks kijkje gaan nemen naar het circuit en dat ziet er daar (temidden van regnbui) opperbest uit .op het eind van de week worden ook de springschansen ingekleed en de plaatselijke inwoners kunnen zelfs geheel gratis de wedstrijden bijwonen!
gps adres nieuwendijk arendonk
te bereiken vlakbij de autobaan e34 afrit arendonk retie
limburgers komen best langs eindhoven richting antwerpen en na de grens in postel eerste afrit nemen, ofwel e313of is dat e314 afrit geel oost vervolgens via geel , dessel retie en zo naar arendonk.
tot zondag!!
0 x
speaker Frankske
- Segers Jurgen
- ama lites rookie
- Berichten: 385
- Lid geworden op: Ma 15 Feb 2010, 20:33
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Locatie: Bouwel
-
Frank JanssenFr
- the legend!
- Berichten: 3969
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
- Locatie: ARENDONK
Re: vlm arendonk 24 maart
merci jurgen ik rij ofwel binnendoor of meestal heel wijd om
0 x
speaker Frankske
- Werner Castelyns
- the legend!
- Berichten: 3525
- Lid geworden op: Do 30 Jul 2009, 08:26
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: vlm arendonk 24 maart
Of gewoon het GPS - adres ingeven...
Tegenwoordig heeft toch iedereen zo'n prulding van 100 euro in zijn voertuig dat zegt waar je moet rijden.
Tegenwoordig heeft toch iedereen zo'n prulding van 100 euro in zijn voertuig dat zegt waar je moet rijden.
0 x
Being a good mechanic means a lot more then just twisting nuts and bolts!
http://www.katesretropage.be
http://www.katesretropage.be
-
Ben VervloesemBe
- peewee pilot
- Berichten: 2
- Lid geworden op: Wo 20 Mar 2013, 18:53
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
-
Petrus De WinterPe
- mx all time winner
- Berichten: 1275
- Lid geworden op: Wo 29 Jul 2009, 20:28
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Re: vlm arendonk 24 maart
Ik vroeg mij af of de jeugd daar rijd , op de VLM kalender staat OVB .
0 x
-
Frank JanssenFr
- the legend!
- Berichten: 3969
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
- Locatie: ARENDONK
Re: vlm arendonk 24 maart
nee , geen jeugd
net nog langs parkoer gereden , plankenvloer gelegd , morgen tent en vrijdag of zaterdagmorgen de bergen, na de regen en sneeuwvlagen van vandaag is het verwonderlijk dat het circuit er nog zo goed bij ligt, rennerspark zal normaal ook geen problemen opleveren , zal morgenavond nog eens gaan kijken.
net nog langs parkoer gereden , plankenvloer gelegd , morgen tent en vrijdag of zaterdagmorgen de bergen, na de regen en sneeuwvlagen van vandaag is het verwonderlijk dat het circuit er nog zo goed bij ligt, rennerspark zal normaal ook geen problemen opleveren , zal morgenavond nog eens gaan kijken.
0 x
speaker Frankske
-
Maarten CremersMa
- 50cc rider
- Berichten: 22
- Lid geworden op: Do 03 Sep 2009, 20:43
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
-
Frank JanssenFr
- the legend!
- Berichten: 3969
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
- Locatie: ARENDONK
Re: vlm arendonk 24 maart
maarten vanavond om 19h nog daar geweest , eerste 5meter nat daarna vele beter , ben met auto er nog op gereden.
0 x
speaker Frankske
-
Maarten CremersMa
- 50cc rider
- Berichten: 22
- Lid geworden op: Do 03 Sep 2009, 20:43
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Re: vlm arendonk 24 maart
Ik hoop dat het door gaat begrijp me nie verkeerd he ! Pa heb uit goede bron vernomen dat het deze middag zeeeeeer nat was en denk nie dat het er op verbeterd is me al die natte sneeuw en regen
0 x
-
Frank JanssenFr
- the legend!
- Berichten: 3969
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
- Locatie: ARENDONK
Re: vlm arendonk 24 maart
bronnen zijn vaak verkeerd he , eerst zelf eens over lopen vooraleer je conclusies trekt, de inrichter zei zelf , komt goed tegen zondag , geloof hem op zijn woord
0 x
speaker Frankske
- Oeyen Dimitri
- mxdn winner
- Berichten: 802
- Lid geworden op: Wo 12 Aug 2009, 22:55
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Locatie: beerse
Re: vlm arendonk 24 maart
frank en wordt er daar door de quads nu de 16min gereden of mer 12min per reeks
Laatst gewijzigd door Oeyen Dimitri op Zo 24 Mar 2013, 21:15, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
-
Patrick SchruersPa
- ama lites rookie
- Berichten: 362
- Lid geworden op: Zo 13 Sep 2009, 10:22
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: vlm arendonk 24 maart
@ petrus,,wilde bij de jeugd gaan rijden
en hopen da ge daar meer vanvoor zit
maar ik heb het verschot dus zal zondag al nie langs u staan en VOOR u rijden, ,ik ga eens langs de kantstaan en kijken hoe da gij da doet

0 x
-
Maarten CremersMa
- 50cc rider
- Berichten: 22
- Lid geworden op: Do 03 Sep 2009, 20:43
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
-
Petrus De WinterPe
- mx all time winner
- Berichten: 1275
- Lid geworden op: Wo 29 Jul 2009, 20:28
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Re: vlm arendonk 24 maart
Patrick Schruers schreef:@ petrus,,wilde bij de jeugd gaan rijdenen hopen da ge daar meer vanvoor zit
maar ik heb het verschot dus zal zondag al nie langs u staan en VOOR u rijden, ,ik ga eens langs de kantstaan en kijken hoe da gij da doet
![]()
2 crossen meegedaan en alt verschot ? Dat is van al die moeite te doen om mij voor te blijven zeker
0 x
- Werner Castelyns
- the legend!
- Berichten: 3525
- Lid geworden op: Do 30 Jul 2009, 08:26
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: vlm arendonk 24 maart
Peer, als ge nog eens een bercht citeert, ga dan nadien eens wat verder naar beneden om uwen eigen tekst te schrijven, dan staat niet de helft van uwen tekst naast da kaderke...

0 x
Being a good mechanic means a lot more then just twisting nuts and bolts!
http://www.katesretropage.be
http://www.katesretropage.be
-
Hans van BenthemHa
- 80cc pilot
- Berichten: 45
- Lid geworden op: Di 18 Aug 2009, 17:09
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: vlm arendonk 24 maart
oeyen in jou ogen is vlm altijd zo slecht waarom kom je nog rijden?
afgelopen weekend hebben de quads 16min en een ronde gereden
afgelopen weekend hebben de quads 16min en een ronde gereden
0 x
-
Frank JanssenFr
- the legend!
- Berichten: 3969
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
- Locatie: ARENDONK
Re: vlm arendonk 24 maart
komt in orde bij de deltacrossers wees daar maar van overtuigd!
0 x
speaker Frankske
-
Oeyen DannyOe
- peewee pilot
- Berichten: 3
- Lid geworden op: Ma 11 Feb 2013, 13:25
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: vlm arendonk 24 maart
van benthem er word tog niks verkeerd gezechd over vlm er word gewoon gevraagd 16min of 12min en jij heet tog hans en niet frank dacht ik lees eerst te goei voor je iemand aanvalt
0 x
-
Marcel Van DunMa
- peewee pilot
- Berichten: 1
- Lid geworden op: Vr 22 Mar 2013, 12:26
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: vlm arendonk 24 maart
Ik wil de Delta-Crossers niet afbreken en ik zou ook niet willen dat ze een slechte cross hebben EN ik wil/zou heeeel graag willen gaan rijden in Arendonk. MAAR,je moet de kat de kat noemen! ik ben woensdag gaan kijken en het lag er echt slecht bij... Overal zak je 5cm int slijk. Frank,ben jij er opgereden met den tractor? Het heeft sinds woensdag wel niet meer geregend of gesneeuwd dus slechter is het niet geworden. Hopen op deftig weer dit weekend! Sorry,dit weekend?? Vanaf nu voor heel het jaar want het is echt goed geweest! OF je zakt 5cm int slijk overal of je vriest aan je motor vast!
0 x
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten