vlm arendonk 24 maart

alles over de mclb, vlm, vmcf, vbm, mc lille,..
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

vlm arendonk 24 maart

Berichtdoor Frank Janssen Di 19 Mar 2013, 18:53

bij de mc deltacrossers beginnen we aan de kampioenschapswedstrijden zodat er al wat kleur zal bekend worden in diverse categorieen.de beloften , nieuw mx2,recreanten nationalen open en inters open bijten de spits af en rijden voor het eerst de volledige tijdsduur !
voor al de overige categorieen zal de strijd niet minder spannend zijn,
daarstraks kijkje gaan nemen naar het circuit en dat ziet er daar (temidden van regnbui) opperbest uit .op het eind van de week worden ook de springschansen ingekleed en de plaatselijke inwoners kunnen zelfs geheel gratis de wedstrijden bijwonen!
gps adres nieuwendijk arendonk
te bereiken vlakbij de autobaan e34 afrit arendonk retie
limburgers komen best langs eindhoven richting antwerpen en na de grens in postel eerste afrit nemen, ofwel e313of is dat e314 afrit geel oost vervolgens via geel , dessel retie en zo naar arendonk.
tot zondag!!
0 x


speaker Frankske
Gebruikersavatar
Segers Jurgen
ama lites rookie
Berichten: 385
Lid geworden op: Ma 15 Feb 2010, 20:33
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: Bouwel

Re: vlm arendonk 24 maart

Berichtdoor Segers Jurgen Di 19 Mar 2013, 19:15

E313 Frank
0 x


Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: vlm arendonk 24 maart

Berichtdoor Frank Janssen Di 19 Mar 2013, 19:33

merci jurgen ik rij ofwel binnendoor of meestal heel wijd om
0 x


speaker Frankske
Gebruikersavatar
Werner Castelyns
the legend!
Berichten: 3525
Lid geworden op: Do 30 Jul 2009, 08:26
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: vlm arendonk 24 maart

Berichtdoor Werner Castelyns Di 19 Mar 2013, 19:43

Of gewoon het GPS - adres ingeven...
Tegenwoordig heeft toch iedereen zo'n prulding van 100 euro in zijn voertuig dat zegt waar je moet rijden. ;)
0 x


Being a good mechanic means a lot more then just twisting nuts and bolts!

http://www.katesretropage.be
Be
Ben Vervloesem
peewee pilot
Berichten: 2
Lid geworden op: Wo 20 Mar 2013, 18:53
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: vlm arendonk 24 maart

Berichtdoor Ben Vervloesem Wo 20 Mar 2013, 19:00

iemand nog nieuws over het circuit en de parking ????
0 x


Pe
Petrus De Winter
mx all time winner
Berichten: 1275
Lid geworden op: Wo 29 Jul 2009, 20:28
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE

Re: vlm arendonk 24 maart

Berichtdoor Petrus De Winter Wo 20 Mar 2013, 19:55

Ik vroeg mij af of de jeugd daar rijd , op de VLM kalender staat OVB .
0 x


Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: vlm arendonk 24 maart

Berichtdoor Frank Janssen Wo 20 Mar 2013, 20:05

nee , geen jeugd
net nog langs parkoer gereden , plankenvloer gelegd , morgen tent en vrijdag of zaterdagmorgen de bergen, na de regen en sneeuwvlagen van vandaag is het verwonderlijk dat het circuit er nog zo goed bij ligt, rennerspark zal normaal ook geen problemen opleveren , zal morgenavond nog eens gaan kijken.
0 x


speaker Frankske
Ma
Maarten Cremers
50cc rider
Berichten: 22
Lid geworden op: Do 03 Sep 2009, 20:43
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: vlm arendonk 24 maart

Berichtdoor Maarten Cremers Wo 20 Mar 2013, 22:15

frankske kwee nie wa ge zegt ?? ma ge zakte weg in de blubber ??
0 x


Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: vlm arendonk 24 maart

Berichtdoor Frank Janssen Wo 20 Mar 2013, 22:21

maarten vanavond om 19h nog daar geweest , eerste 5meter nat daarna vele beter , ben met auto er nog op gereden.
0 x


speaker Frankske
Ma
Maarten Cremers
50cc rider
Berichten: 22
Lid geworden op: Do 03 Sep 2009, 20:43
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: vlm arendonk 24 maart

Berichtdoor Maarten Cremers Wo 20 Mar 2013, 22:52

Ik hoop dat het door gaat begrijp me nie verkeerd he ! Pa heb uit goede bron vernomen dat het deze middag zeeeeeer nat was en denk nie dat het er op verbeterd is me al die natte sneeuw en regen
0 x


Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: vlm arendonk 24 maart

Berichtdoor Frank Janssen Do 21 Mar 2013, 05:45

bronnen zijn vaak verkeerd he , eerst zelf eens over lopen vooraleer je conclusies trekt, de inrichter zei zelf , komt goed tegen zondag , geloof hem op zijn woord
0 x


speaker Frankske
Gebruikersavatar
Oeyen Dimitri
mxdn winner
Berichten: 802
Lid geworden op: Wo 12 Aug 2009, 22:55
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Locatie: beerse

Re: vlm arendonk 24 maart

Berichtdoor Oeyen Dimitri Do 21 Mar 2013, 07:42

frank en wordt er daar door de quads nu de 16min gereden of mer 12min per reeks
Laatst gewijzigd door Oeyen Dimitri op Zo 24 Mar 2013, 21:15, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x


Pa
Patrick Schruers
ama lites rookie
Berichten: 362
Lid geworden op: Zo 13 Sep 2009, 10:22
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: vlm arendonk 24 maart

Berichtdoor Patrick Schruers Do 21 Mar 2013, 07:51

@ petrus,,wilde bij de jeugd gaan rijden :lol: en hopen da ge daar meer vanvoor zit :lol: maar ik heb het verschot dus zal zondag al nie langs u staan en VOOR u rijden, ,ik ga eens langs de kantstaan en kijken hoe da gij da doet :lol: :lol:
0 x


Ma
Maarten Cremers
50cc rider
Berichten: 22
Lid geworden op: Do 03 Sep 2009, 20:43
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: vlm arendonk 24 maart

Berichtdoor Maarten Cremers Do 21 Mar 2013, 08:08

Als die bronnen in Arendonk zelf wonen dan geloof ik die wel
0 x


Pe
Petrus De Winter
mx all time winner
Berichten: 1275
Lid geworden op: Wo 29 Jul 2009, 20:28
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE

Re: vlm arendonk 24 maart

Berichtdoor Petrus De Winter Do 21 Mar 2013, 12:38

Patrick Schruers schreef:@ petrus,,wilde bij de jeugd gaan rijden :lol: en hopen da ge daar meer vanvoor zit :lol: maar ik heb het verschot dus zal zondag al nie langs u staan en VOOR u rijden, ,ik ga eens langs de kantstaan en kijken hoe da gij da doet :lol: :lol:

2 crossen meegedaan en alt verschot ? Dat is van al die moeite te doen om mij voor te blijven zeker :twisted: :twisted:
0 x


Gebruikersavatar
Werner Castelyns
the legend!
Berichten: 3525
Lid geworden op: Do 30 Jul 2009, 08:26
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: vlm arendonk 24 maart

Berichtdoor Werner Castelyns Do 21 Mar 2013, 13:00

Peer, als ge nog eens een bercht citeert, ga dan nadien eens wat verder naar beneden om uwen eigen tekst te schrijven, dan staat niet de helft van uwen tekst naast da kaderke... :lol: :lol: :lol:
0 x


Being a good mechanic means a lot more then just twisting nuts and bolts!

http://www.katesretropage.be
Ha
Hans van Benthem
80cc pilot
Berichten: 45
Lid geworden op: Di 18 Aug 2009, 17:09
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: vlm arendonk 24 maart

Berichtdoor Hans van Benthem Do 21 Mar 2013, 16:49

oeyen in jou ogen is vlm altijd zo slecht waarom kom je nog rijden?

afgelopen weekend hebben de quads 16min en een ronde gereden
0 x


Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: vlm arendonk 24 maart

Berichtdoor Frank Janssen Do 21 Mar 2013, 18:36

komt in orde bij de deltacrossers wees daar maar van overtuigd!
0 x


speaker Frankske
Oe
Oeyen Danny
peewee pilot
Berichten: 3
Lid geworden op: Ma 11 Feb 2013, 13:25
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: vlm arendonk 24 maart

Berichtdoor Oeyen Danny Do 21 Mar 2013, 18:55

van benthem er word tog niks verkeerd gezechd over vlm er word gewoon gevraagd 16min of 12min en jij heet tog hans en niet frank dacht ik lees eerst te goei voor je iemand aanvalt
0 x


Ma
Marcel Van Dun
peewee pilot
Berichten: 1
Lid geworden op: Vr 22 Mar 2013, 12:26
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: vlm arendonk 24 maart

Berichtdoor Marcel Van Dun Vr 22 Mar 2013, 12:37

Ik wil de Delta-Crossers niet afbreken en ik zou ook niet willen dat ze een slechte cross hebben EN ik wil/zou heeeel graag willen gaan rijden in Arendonk. MAAR,je moet de kat de kat noemen! ik ben woensdag gaan kijken en het lag er echt slecht bij... Overal zak je 5cm int slijk. Frank,ben jij er opgereden met den tractor? Het heeft sinds woensdag wel niet meer geregend of gesneeuwd dus slechter is het niet geworden. Hopen op deftig weer dit weekend! Sorry,dit weekend?? Vanaf nu voor heel het jaar want het is echt goed geweest! OF je zakt 5cm int slijk overal of je vriest aan je motor vast!
0 x


Terug naar “mx amateur”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten

Aanmelden · Registreer