23september finale vlm kampioenschap minderhout
-
Janneke LuytenJa
- mx1 wk rookie
- Berichten: 325
- Lid geworden op: Ma 26 Dec 2011, 17:39
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: 23september finale vlm kampioenschap minderhout
@ Robert Van Den Boer : familiedag gaat door te Geel op 4 november 2012 (staat zo op site van JMS).
0 x
-
Frank JanssenFr
- the legend!
- Berichten: 3969
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
- Locatie: ARENDONK
Re: 23september finale vlm kampioenschap minderhout
net zo goed als doof terug van minderhout, proficiat aan alle nieuwe kampioenen
beloften brett michiels
nieuw mx2 sam de wit
nieuw a tim hendrickx
nieuw b koen keyenberg
recreanten chris peeters
quads joeri de cremer
jun mx2 keanu dutre
jun mx1 kristof martens
nationalen mx2 jens hendrickx
nationalen mx1 jelle meeus
inters b kenzo buys
inters mx2 sven scheynen
inters a sven breugelmans
zijspan b dave op de beeck davy van hove
zijspan a jan goethals dimitri van deursen
en nu op naar de umc finale op de horensbergdam in genk
dikke proficiat aan alle champs!
beloften brett michiels
nieuw mx2 sam de wit
nieuw a tim hendrickx
nieuw b koen keyenberg
recreanten chris peeters
quads joeri de cremer
jun mx2 keanu dutre
jun mx1 kristof martens
nationalen mx2 jens hendrickx
nationalen mx1 jelle meeus
inters b kenzo buys
inters mx2 sven scheynen
inters a sven breugelmans
zijspan b dave op de beeck davy van hove
zijspan a jan goethals dimitri van deursen
en nu op naar de umc finale op de horensbergdam in genk
dikke proficiat aan alle champs!
0 x
speaker Frankske
- Robert Van Den Boer
- ama lites eastcoast champ
- Berichten: 437
- Lid geworden op: Di 10 Aug 2010, 20:54
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
-
Edward WeyersEd
- 125cc junior EK
- Berichten: 96
- Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 22:44
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
-
Bart De BackerBa
- 125cc junior EK
- Berichten: 74
- Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 09:04
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: 23september finale vlm kampioenschap minderhout
vond het persoonlijk wel een heel eerlijk parcour, een kampioenschap waardig, een echte cross, wel zwaar maar dat hoort erbij
Goed werk van de organisatie
Goed werk van de organisatie
0 x
- Robert Van Den Boer
- ama lites eastcoast champ
- Berichten: 437
- Lid geworden op: Di 10 Aug 2010, 20:54
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: 23september finale vlm kampioenschap minderhout
Ik ben al lang blij dat die regen pas gevallen is op de weg terug naar huis. Tis wel de eerste keer in mijn crosscarriere dak drie filters op nen dag heb moeten steken. En ik steek nie rap nen nieuwe.
0 x
-
Dave DankersDa
- 125cc junior EK
- Berichten: 89
- Lid geworden op: Zo 10 Jun 2012, 21:55
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: 23september finale vlm kampioenschap minderhout
plezante cross, den ondergrond was zeer mul maar toch kei plezant om nog eens door die diepe putten te beuken
0 x
- Jeroen Thijs
- 125cc rookie
- Berichten: 121
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:45
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
-
Petrus De WinterPe
- mx all time winner
- Berichten: 1275
- Lid geworden op: Wo 29 Jul 2009, 20:28
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Re: 23september finale vlm kampioenschap minderhout
Jeroen Thijs schreef:@Robert "Nieuwe" filters???????![]()
![]()
![]()
Jeroen , tuurlijk geen nieuwe filters , t'is nen hollander he
0 x
- Patrick Luyten
- mx2 amateur champ
- Berichten: 162
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:46
- Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
-
Nico HendrickxNi
- 80cc pilot
- Berichten: 34
- Lid geworden op: Do 25 Aug 2011, 14:13
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: 23september finale vlm kampioenschap minderhout
Filmke van de crash van Kenny Janssens in de tent...
http://www.youtube.com/watch?v=gou_9e8CKVk
http://www.youtube.com/watch?v=gou_9e8CKVk
0 x
- Filip Hardis
- world THQ sx champ
- Berichten: 1813
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:48
- Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: 23september finale vlm kampioenschap minderhout
Godmiljaarde, gerellige inzinking van pouidor Janssens! Wa zou hij daar aan overgehouden hebben vandaag??
0 x
hardis ik kan nog promotie maken, gij blijft nog tot aan uw pensioen bij de nieuwelingen b mee ronddraaien. en daar heb ik geen gegatlek gedoe voor nodig!
Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
- Robert Van Den Boer
- ama lites eastcoast champ
- Berichten: 437
- Lid geworden op: Di 10 Aug 2010, 20:54
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: 23september finale vlm kampioenschap minderhout
Filters kunde uitwassen hé mannen. En met de haardroger was hem rap droog
. Blauwvlaggen, Waarvoor is da goe? Ik weet al een halve ronde op voorhand da ze eraan komen. Ik heb veel vrienden bij de inters, zelfs tijdens training groeten ze me al 
Da zal allemaal wel beteren als er volgend jaar gesplitst wordt.
Da zal allemaal wel beteren als er volgend jaar gesplitst wordt.
0 x
-
Janssens KennyJa
- 125cc rookie
- Berichten: 114
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 17:23
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: 23september finale vlm kampioenschap minderhout
hey harre, wonder maar waar was ik al om 8u wakker en heb gewoon vandaag gaan werken met de laat avond shift se :d:d er waren er nog veeeeelll erger als ik ze :d:d mss best da ze da ni hebben gefilmd haha... vermoeidheid en beetje alcohol ga ni samen en zeker als ge er ni tegen kunt he ma na een lang seizoen mag dat wel is een keertje denk he :d:d
0 x
-
Frank JanssenFr
- the legend!
- Berichten: 3969
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
- Locatie: ARENDONK
Re: 23september finale vlm kampioenschap minderhout
en zoveel wint de poulidor er ook niet he , gister was het nog is prijs .chapeau kenny dat jij de moed hebt om altyd op die tweede plaats te stranden , en toch blijft vechten , het siert jou als piloot ,je bent de chouchou van het vlm volk!!!
0 x
speaker Frankske
- Filip Hardis
- world THQ sx champ
- Berichten: 1813
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:48
- Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: 23september finale vlm kampioenschap minderhout
Kenny, af en toe moet ge u ne keer helemaal "smijten"! lol
0 x
hardis ik kan nog promotie maken, gij blijft nog tot aan uw pensioen bij de nieuwelingen b mee ronddraaien. en daar heb ik geen gegatlek gedoe voor nodig!
Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
- Francois Rombouts
- mx2 wk rookie
- Berichten: 264
- Lid geworden op: Ma 20 Jul 2009, 11:53
- Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: lier
- Contact:
Re: 23september finale vlm kampioenschap minderhout
ik vond het wel een mooi parkoers maar reet als finale heeft toch net dat tikkeltje meer
waarom de paastrofee is niet ergens anders rijden en de finale terug in reet???
enkele sfeerbeelden staan al online
www.frpictures.be
waarom de paastrofee is niet ergens anders rijden en de finale terug in reet???
enkele sfeerbeelden staan al online
www.frpictures.be
0 x
-
Eric VermassenEr
- 50cc rider
- Berichten: 12
- Lid geworden op: Za 15 Sep 2012, 20:18
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: 23september finale vlm kampioenschap minderhout
@frank, volgend jaar zal het wel beteren...
ik vond het parkoer een schande voor een finale cross. geen cross voor de jeugd geven.in de meeste bochten maar 1 lijn, de als je dan tog een wasbord legt dan kan je er tog iets fatsoenlijk van maken? voor een finale cross had het wat spectaculairder mogen zijn naar mijn gedacht. ik denk dat er verscheidene clubs de finale-cross willen organiseren en die wel willen inrichten voor de jeugd.
ik vond het parkoer een schande voor een finale cross. geen cross voor de jeugd geven.in de meeste bochten maar 1 lijn, de als je dan tog een wasbord legt dan kan je er tog iets fatsoenlijk van maken? voor een finale cross had het wat spectaculairder mogen zijn naar mijn gedacht. ik denk dat er verscheidene clubs de finale-cross willen organiseren en die wel willen inrichten voor de jeugd.
0 x
-
Damon DhanisDa
- peewee pilot
- Berichten: 4
- Lid geworden op: Do 16 Aug 2012, 17:46
- Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: 23september finale vlm kampioenschap minderhout
hier een paar van mijn foto's
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.246733265449021.55432.152131054909243
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.246733265449021.55432.152131054909243
0 x
-
Davy BierensDa
- mx1 wk rookie
- Berichten: 308
- Lid geworden op: Ma 20 Jul 2009, 12:50
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten