VMCF cross te Komen op 12-08-2012

alles over de mclb, vlm, vmcf, vbm, mc lille,..
Gebruikersavatar
Jean-Pierre Fraeyman
european champ mx2
Berichten: 235
Lid geworden op: Wo 22 Jul 2009, 00:13
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Locatie: B-l-C

VMCF cross te Komen op 12-08-2012

Berichtdoor Jean-Pierre Fraeyman Ma 06 Aug 2012, 22:46

Laat maar de info komen
Zo gezien straaks ,mooi weer voor het einde van de week
Laten we hopen ;)
0 x


Jepfra mx shop , suspension & nickasil , KAWA KXF 250 2015 en KXF 450 2015 en KX 85 2015 op voorraad aan ZEEEER SPECIALE PRIJZEN !!!
VMCF fotos op http://www.jepfra.be"
Po
Polfliet Jochem
ama lites eastcoast champ
Berichten: 445
Lid geworden op: Ma 20 Jul 2009, 17:43
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Locatie: Lembeke/Eeklo

Re: VMCF cross te Komen op 12-08-2012

Berichtdoor Polfliet Jochem Di 07 Aug 2012, 10:43

Idd mooi weer in komen. Das wel al heel lang geleden :-)
0 x


Jo
Jordi Ramon
80cc pilot
Berichten: 42
Lid geworden op: Za 03 Mar 2012, 22:31
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Re: VMCF cross te Komen op 12-08-2012

Berichtdoor Jordi Ramon Di 07 Aug 2012, 15:22

Veel succes eh jochem en davy in komen
0 x


Po
Polfliet Jochem
ama lites eastcoast champ
Berichten: 445
Lid geworden op: Ma 20 Jul 2009, 17:43
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Locatie: Lembeke/Eeklo

Re: VMCF cross te Komen op 12-08-2012

Berichtdoor Polfliet Jochem Wo 08 Aug 2012, 00:21

Thx maat!
0 x


Gebruikersavatar
Jonathan Claeys
80cc pilot
Berichten: 48
Lid geworden op: Vr 23 Apr 2010, 05:16
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: VMCF cross te Komen op 12-08-2012

Berichtdoor Jonathan Claeys Do 09 Aug 2012, 20:59

rijden de zijspannen??
0 x


Ju
Jurgen De Smet
mx2 wk champ
Berichten: 604
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 17:37
Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Re: VMCF cross te Komen op 12-08-2012

Berichtdoor Jurgen De Smet Do 09 Aug 2012, 21:51

Wij zijn op zoek voor een VTM programma het spreekuur die volgend seizoen zal uitzenden .
Voor de stunt van nu zaterdag zoeken we dus een groep stoere en
enthousiaste Vlaamse mannen , tussen de 18 jaar en de 35 jaar, die
meewillen doen aan deze test !
zouden toch ongeveer 10 mannen nodig hebben .
dit zal doorgaan te komen dit in de namiddag vanaf ongeveer 16u en duurd ongeveer 2u .
laat de cross aub eens in een positief daglicht staan en kom massaal af .
gelieve uw naam en leeftijd door te geven als je wilt meedoen . ze zouden graag tegen vrijdagavond willen weten of we aan 10 man geraken om er niets voor niets te staan met een camera ploeg ( of 10 )
fotografiejds@pandora.be . of 0476413007 .
0 x


Do
Domien Lammens
mx2 wk champ
Berichten: 627
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:10
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Re: VMCF cross te Komen op 12-08-2012

Berichtdoor Domien Lammens Zo 12 Aug 2012, 20:55

zo mogen er nog komen! :)
0 x


Gebruikersavatar
Gunny Michiels
mx all time winner
Berichten: 1277
Lid geworden op: Ma 31 Aug 2009, 21:23
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Locatie: aalst

Re: VMCF cross te Komen op 12-08-2012

Berichtdoor Gunny Michiels Zo 12 Aug 2012, 22:04

idd Domien . Toffe cross en weeral mooi op schema ook vond ik !!!!
0 x


#66 Nieuwelingen open
Da
Davy Polfliet
ama lites rookie
Berichten: 386
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 22:15
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Re: VMCF cross te Komen op 12-08-2012

Berichtdoor Davy Polfliet Zo 12 Aug 2012, 22:20

Ja ze zoude beter da uurschema altijd zo houde, zodat de zijspannen altijd voor ons rijde, want anders ga niemand zien naar die reeks dus zeer goe gedaan en sproeien en frezen ook vree goed zo zou het altijd mogen zijn :p
Goeie organisatie. grtz
0 x


Gebruikersavatar
Glenn Cordier
ama lites rookie
Berichten: 396
Lid geworden op: Do 26 Jan 2012, 16:08
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Nukerke
Contact:

Re: VMCF cross te Komen op 12-08-2012

Berichtdoor Glenn Cordier Ma 13 Aug 2012, 18:00

0 x


Gebruikersavatar
Jean-Pierre Fraeyman
european champ mx2
Berichten: 235
Lid geworden op: Wo 22 Jul 2009, 00:13
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Locatie: B-l-C

Re: VMCF cross te Komen op 12-08-2012

Berichtdoor Jean-Pierre Fraeyman Di 14 Aug 2012, 22:56

@ Glenn
Dank je voor de fotos #91 YZ 125 en # 91 KXF 250
Tot de volgende mx
Doe maar zo voort
Greetz
0 x


Jepfra mx shop , suspension & nickasil , KAWA KXF 250 2015 en KXF 450 2015 en KX 85 2015 op voorraad aan ZEEEER SPECIALE PRIJZEN !!!
VMCF fotos op http://www.jepfra.be"

Terug naar “mx amateur”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

Aanmelden · Registreer