Wij zijn op zoek voor een VTM programma het spreekuur die volgend seizoen zal uitzenden .
Voor de stunt van nu zaterdag zoeken we dus een groep stoere en
enthousiaste Vlaamse mannen , tussen de 18 jaar en de 35 jaar, die
meewillen doen aan deze test !
zouden toch ongeveer 10 mannen nodig hebben .
dit zal doorgaan te komen dit in de namiddag vanaf ongeveer 16u en duurd ongeveer 2u .
laat de cross aub eens in een positief daglicht staan en kom massaal af .
gelieve uw naam en leeftijd door te geven als je wilt meedoen . ze zouden graag tegen vrijdagavond willen weten of we aan 10 man geraken om er niets voor niets te staan met een camera ploeg ( of 10 )
fotografiejds@pandora.be . of 0476413007 .