VJMO-MCLB wedstrijd te Heldergem op 14 en 15 juli 2012

alles over de mclb, vlm, vmcf, vbm, mc lille,..
Suz Haeck
mx all time winner
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: VJMO-MCLB wedstrijd te Heldergem op 14 en 15 juli 2012

Berichtdoor Suz Haeck Wo 11 Jul 2012, 20:37

ale wa hedde toch domme mensen op de wereld, en spijtig genoeg hele domme,
0 x

Suz-mx Team

Liever gehaat om rechtuit men mening te zeggen, dan geliefd door schijnheilig te doen !
Di
Divina Parewyck
50cc rider
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Berichtdoor Divina Parewyck Wo 11 Jul 2012, 20:41

alles ligt er perfect bij ge moogt gerust rondvragen er is hier al volk genoeg komen kijken en iedereen vindt dat her parcour en rennerspark er SUPER bijligt hopelijk blijft het weer nu nog wat gunstig en dan komt dit allemaal dik in orde
0 x

Di
Divina Parewyck
50cc rider

Berichtdoor Divina Parewyck Wo 11 Jul 2012, 20:43

bedankt suske ik heb vernomen dat jij fotokes kan plaatsen op forum guy gaat er seffens nog wa meehebben als hij thuis is mocht je dit willen doen laat het me weten en alvast al bedankt op voorhand ;)
0 x

Suz Haeck
mx all time winner

Berichtdoor Suz Haeck Wo 11 Jul 2012, 20:45

komt in orde davina , greetz suz
stuur ze maar naar suz5@telenet.be ik zwier ze er dan wel ff op forum
0 x

Suz-mx Team

Liever gehaat om rechtuit men mening te zeggen, dan geliefd door schijnheilig te doen !
Di
Divina Parewyck
50cc rider

Berichtdoor Divina Parewyck Wo 11 Jul 2012, 21:02

hey ik heb foto's hoe kan ik deze aan jou bezorgen thanks divy
0 x

Suz Haeck
mx all time winner

Berichtdoor Suz Haeck Wo 11 Jul 2012, 21:20

stuur ze maar door via e mail

suz5@telenet.be
0 x

Suz-mx Team

Di
Divina Parewyck
50cc rider

Berichtdoor Divina Parewyck Wo 11 Jul 2012, 21:29

er staan nieuwe foto's van vandaag op facebook van divy parewyck ik kan spijtig genoeg de foto's niet plaatsen of forum
guy van heck
0 x

Suz Haeck
mx all time winner

Berichtdoor Suz Haeck Wo 11 Jul 2012, 21:46

0 x

Suz-mx Team

Matthias Vermeersch
world THQ sx champ

Berichtdoor Matthias Vermeersch Wo 11 Jul 2012, 21:50

0 x

MCLB - Juniors MX1/3 - Yamaha YZ250 - #26
Li
Lieven Wieleman
mx2 wk rookie

Berichtdoor Lieven Wieleman Do 12 Jul 2012, 07:35

Normaal gezien vind ik dat altijd super da gekwaak over wel of niet cross ed meer. En een mudfestje af en toe, laat maar komen. Bovenien, iedere inrichter moet vechten voor zijn zaak. Maar hier moet er mij toch iets van het hart. Ik ben daar dinsdag avond zelf geweest en de foto's die hier de voorbije dagen gepost zijn vertellen wel niet het hele verhaal. Natuurlijk zal ik de wind wel van voor krijgen, cross afbreken, weet ik veel wat nog allemaal maar iedereen die me kent weet dat dit zeker zo niet is. (I can live with it) Maar de inrichter(s) moet(en) eens voor de spiegel gaan staan en zich afvragen waar ze mee bezig zijn. Ik moet maar beginnen bij de toegankelijkheid van het rennerspark: dat was dinsdag nog een moeras waar je met géén enkele bestelwagen of mobilhome zonder hulp op geraakt. Dit kan natuurlijk opgelost worden maar ingrijpende maatregelen zoals in Burst dit weekend zie ik daar nog niet direct gebeuren. Het parcoers zelf ligt er idd op de meeste stukken perfect bij, behalve het volledige dieper gelegen deel, daar staat 20cm water in de koeiepootjes, we konden er te voet niet over, laat staan dat je daar zaterdag de jeugd gaat laten doorrijden. Inkorten? 't is al maar 1150m lang en we spreken hier dan wel over de passage voor de tent, de lange lus en da klein op en afsprongske, hoeveel meter schiet er dan nog over? De plaats achter de tent langs waar iedereen 's avonds naar huis moet? Waar iedereen de helling op moet? Iedereen aftrekken... van de eerste tot de laatste. Maak jullie zelf geen leugens wijs met de weersvoorspellingen die ze de komende dagen nog geven. 't moet een hobby en plezier blijven voor iedereen, ook voor de inrichter, geen nachtmerrie en een financiële kater achteraf.
0 x

MX is a way of life: nieuw Open #89
Jo
John De Cremer
mx2 amateur champ
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Berichtdoor John De Cremer Do 12 Jul 2012, 09:48

Aub zeg, ge kunt natuurlijk foto's nemen 10 minuten na een onweer en dan is er natuurlijk niets goed. ge kunt ook foto's nemen 1 uur na een onweer en dan moet je de verschillen eens opzoeken. denk dat als iedereen zo verder blijft doen er naar de toekomst anders gekraaid zal worden. dat men zich als piloot tevreden zal moete stellen met nog 10-15 wedstrijdjes op een jaar. één ding is zeker: niemand is verplicht naar die of die wedstrijd te gaan, daar ben je vrij in maar er plezier in scheppen alles af te breken is zeer leuk, iets opbouwend, iets possitief te bekijken, oooooo dat doet toch wel veel pijn bij sommigen. De toekomst is niet rooskleurig maar zoals het weer de laatste tijd : zeer mistig en daar zorg je als piloot of kriticaster alleen maar zelf voor.
0 x

ba
bart coignau
80cc pilot

Berichtdoor bart coignau Do 12 Jul 2012, 10:02

als het zo slecht voor u is en dit op dinsdag voor de cross terwijl de mensen daar dag en nacht mee bezig zijn ben ik van oordeel dat je stopt met crossen en gaat fitnessen of een zaal sport gaat doen . maar maak een ander zijn organisatie nie naar de kloten , weet nie of je zelf een cross inricht , wees blij dat er andere mensen zijn die dit wel doen zodat jij je hobby zou kunnen doen, zonder hen is er ook geen cross. afbreken is steeds gemakkelijk hoor !
0 x

ba
bart coignau
80cc pilot

Berichtdoor bart coignau Do 12 Jul 2012, 10:04

@ wieleman stel voor dat je thuis blijft dit weekend als ze toch zo slecht weer geven
0 x

Suz Haeck
mx all time winner

Berichtdoor Suz Haeck Do 12 Jul 2012, 10:06

Lieven ik begrijp je wel ergens, maar als het nog maar dinsdag is, en je post dan al zo foto's , is da wel negatief, op vier dagen kan er heel nog wat veranderen, en ik vind ook niet dat jij de mensen moet doen twijfelen mee alle speculaties vandien, Laat mensen en piloten zelf oordelen , er zijn nog idd piloten die graag in modder rijden, bepaal dus niet voor anderen wat jij ervan vindt !
zondag moesten er ook mensen opgetrokken en afgetrokken worden, maar ben er zonder hulp afgereden en neen heb geen 4x4 ; dus bewijst toch dat zelfs na enkele uren een plein er al helemaal anders kan bij liggen ! Zie tielt, voormiddag modder festijn , na de middag lag het perfect berijdbaar ! Als we bij elke organisatie zo gaan beginnen omdat het in begin van de week slecht ligt, wel ga da maar vissen zenne, en ik bepaal nog altijd liever zelf ter plaatse of ik blijf of terug keer , en van horen zeggen .... we kennen da spreekwoord ondertussen al ! maar dit is al een organisatie afbreken voor ze de moeite kunnen doen omhet toch te laten doorgaan, das net zelfde als da sms gedoe, ! en geef de inrichters op zen minst een kans om het te proberen,
0 x

Suz-mx Team

Di
Divina Parewyck
50cc rider

Berichtdoor Divina Parewyck Do 12 Jul 2012, 10:50

Beste lieven
ik stel voor dat je dit weekend thuis blijft en ons niet komt ambeteren, ten eerste als er niemand van ons op het parcour is heb jij daar niet te zoeken, ik weet ook wel met wie en waarom je dit allemaal doet, ik weet heel goed wie je bent. Tegenwerken is niet moeilijk en alles opblazen alszijnde slecht enz.. is misschien voor jou plezant maar voor de inrichters is dit zeker niet tof
De inrichter(s) verwijten dat ze niks doen dat vind ik wel ver gaan, ben jij daar overdag om te zien wat er allemaal van werk wordt verzet ik denk het niet en dan rap es komen kijken savonds laat terwijl Guy er niet is dat is wel laf en beneden alle peil
Je zou eens elke dag moeten komen kijken van smorgens vroeg tot savonds laat, en inderdaad vooraan aan ingang lag dinsdag (na een regenvlaag)nog modder maar dit water is gisteren allemaal weggepompt en hier kan men momenteel op je schoonste schoentjes doorgaan wij doen wel ons uiterste best om alles vlot te laten verlopen dus ik zou zegge HOU JE GROTE SMIKKEL EN BLIJF AUB WEG VAN ONZE CROSS wij kunnen uw gepest best wel missen !!!! Koop je een paar dansschoen en gaat daar wa memmen da zal je misschien beter afgaan en dan moet je de weersvoorspelling ook niet volgen
mvg groeten
divy

aan al de rest van de mensen op dit forum
bedankt voor de steun en wij doen echt wel ons uiterste best om een tof weekendje cross te bezorgen aan alle piloten
iedereen van harte welkom en wat er zaterdag of zondag met het weer gebeurt daar kunnen wij spijtig niets aan veranderen, mocht het mogelijk zijn we zouden wel wat zon brengen :-)
0 x

Ch
Christophe Van Den Eynde
50cc rider
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Berichtdoor Christophe Van Den Eynde Do 12 Jul 2012, 11:40

weer of geen weer,wij komen met 5man rijden bij de vrijetijds!!
0 x

Jo
John De Cremer
mx2 amateur champ

Berichtdoor John De Cremer Do 12 Jul 2012, 12:23

Weer of geen weer ik zal er ook zeker zijn op één van toch wel de mooie omlopen.
0 x

David De Merlier
mx3 wk champ

Berichtdoor David De Merlier Do 12 Jul 2012, 12:57

Divina, over Lieven ga ik u 1 ding zeggen. Hij heeft er geen baad bij dit erop te zetten als het geen waar is hij is er veel te eerlijk voor en wil jullie zeker niet kloten lelijk gezegd want die crosst te graag.

Ik vertrek vrijdag nd Ardennen normaal gezien en komt zaterdagavond met de camionet naar jullie cross toe en zondagavond terug naar daar te gaan en trug na huis te rijden. Kortom tussen de 4 A 5 uur rijden voor 1 uur te crossen en waarom omdat ik zie jullie er alles aan doen om een mooie weide cross te geven zoals ik doe in Horebeke. Hopelijk draait het weer zich en kunnen jullie terugblikken op een mooie organisatie. Grt Patatski Mx shop
0 x

http://www.patatskimxshop.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Mclb Crossdealer , wekelijk s te vinden op alle MCLB en BMB wedstrijden.
Li
Lieven Wieleman
mx2 wk rookie

Berichtdoor Lieven Wieleman Do 12 Jul 2012, 13:08

@Mevrouw Divina Parewyck, mijnheer Guy Van Heck en mijnheer Bart Coignau: Ten eerste hoef ik er jullie er niet aan te herinneren dat België nog steeds een vrij land is en dat ik kan gaan en staan waar ik wil en waar ik kan zeggen wat en tegen wie dat ik wil, dit is trouwens een vrij forum... Ten tweede was ik daar niet alleen maar onder begeleiding van 4 piloten van jullie team, de namen ga ik hier niet noemen want die weten jullie zo ook wel. Ten derde foto's zijn er door mij niet genomen, noch op het forum geplaatst, ik heb daar zelfs de intentie niet toe gehad. En ten vierde ik wil ook niet anders dan crossen maar het weer, daar kan je niet tegen op.. En ten vijfde, kijk eens één bladzijde terug op deze forumpagina, dan zal je tenminste kunnen zien dat ik nooit de intentie gehad heb om jullie organisatie af te breken. Daarvoor heb ik veel te veel respect voor mensen die het zich aantrekken om dergelijke organisaties week na week op poten te zetten. En ten laatste, het was een bericht aan de inrichters gericht, aan jullie dus.

En het beste is dat ik Guy zou verweten hebben dat hij niks aan het plein gedaan heeft, dat moet je toch ook maar ergens laten weten waar ik dat neergepend heb. Ik heb enkel geschreven dat er in die wei wellicht geen mogelijkheden zouden geweest zijn om nog een oprit in steenslag aan te leggen.("ik denk niet dat jullie dezelfde mogelijkheden als in Burst hebben") Maar tussen de lijnen lezen ligt blijkbaar moeilijk. Voor de rest heb me op geen enkel moment tot ook maar één piloot gericht met de bedoeling dat hij jullie organisatie zaterdag of zondag moest laten links liggen ten slot voor alle duidelijkheid. Ik was trouwens zelf nog steeds van plan om te komen rijden, welk weer het ook was, laat dit duidelijk zijn.
Laatst gewijzigd door Lieven Wieleman op Do 12 Jul 2012, 16:01, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x

MX is a way of life: nieuw Open #89
Jo
Jo Doolaege
50cc rider
Ik ben een..: geen van bovenstaande

Berichtdoor Jo Doolaege Do 12 Jul 2012, 14:55

Man man man ... ik heb vorig jaar mijn eerste cross gereden in Heldergem op aandringen van Hans (Schamelhout) en nu ga ik die terug rijden. Ik rij een gans jaar door enduro en ik rij het liefst in modder en slijk en ik veronderstel dat crossers dat ook doen anders moet je met een baanmoto gaan rijden. Veel respect voor de mensen die het nog willen organiseren ... ik kom zondag zeker af.

Een vraagje : waar vind ik de uren van training en wedstrijden ?

grtz

Jo
0 x

Terug naar “mx amateur”