Ik denk dat je dan nog niet goed hebt rondgekeken. Heb toch al een X aantal keer komen rijden.
Alleen het probleem is als het te nat is of ze praten van veel regen dan kom ik gewoon niet. Ben ondertussen 27 en het weekend is al kort genoeg. dan ga ik zeker geen 12,5 euro betalen om daar tegen men goesting daar op de cross te zitten en heeel uwe moto naar de kloten te helpen voor die 2 keer 15 min.
Dan is mijn respect naar de motor toe veel te groot. ( Dat heb je als je een saloncrosser bent)
Dan ga ik liever trainen naar het droge Lommel, dus dan moete eens weten hoeveel trainingsbriefjes ik al wel niet heb eh.....
En daarbij nog een forum dient toch voor uw mening over iets of iemand te zeggen.
en als je daar niet mee kunt leven moet je gewoon ofwel
- niet meer op het forum komen
- of neem je contact op met de webmaster en je vraagt bij de minste kritiek van een gebruiker dat ze die account verwijderen.
Filip als dat zo moest zijn konden we al lang niet meer op het forum....

en Ake nog iets waarom reageerde ik nu op het feit van dat je deze tekst op het forum plaaste
op de inrichters zoude beter wa meer respect hebben voor die mensen! dankzij hen is er teminste nog cross!!
???? Weet je nog welke inrichters er tegen de cross waren in het jaar 2011 toen Kasterlee in laatste instantie Retie werd.
Juist ja ik denk dat je het wel weet....
Daarom kon ik het niet laten om nu weer is ff te reageren.
Toen hebben we bij mijn weten dat weekend ook weeral geen cross gehad....
En over kritiek? Ik heb nog nooit geen kritiek gegeven over jullie cross in Retie...
want het mag ook gezegd worden als het goed is. het is 1 van de mooiere crossen van het jaar.
Alleen met de weervoorspellingen van dit weekend zie ik het er niet al te droog liggen.
En het kan misschien wel zijn dat het nu nog goed is, maar als het zaterdag de hele dag regent en ze zijn er op aan het rijden is het naar de kloten....
@ Grietje, Zo rap krijg ik het nog niet aan men hart. zeker niet dat het over de VLM gaat.