3 - 4 maart VLM te Balen
-
Wim JansensWi
- european champ mx2
- Berichten: 239
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:28
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Herentals
- Contact:
- Robert Van Den Boer
- ama lites eastcoast champ
- Berichten: 437
- Lid geworden op: Di 10 Aug 2010, 20:54
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: 3 - 4 maart VLM te Balen
Daar kijkt toch niemand naar @ Lode, die mannen rijden erbij als opvulling. Of ja kzal het nog eens zeggen 'voor spek en bonen'
. Wat ik ook nie begrijp is dat in Peer Nick Janssens bij de inters mx2 wordt gezet en nu dit weekend in Balen ineens bij de inter b wint.
0 x
-
Bijnens KarelBi
- 50cc rider
- Berichten: 15
- Lid geworden op: Ma 05 Mar 2012, 17:28
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: 3 - 4 maart VLM te Balen
groot gelijk robert de inters mx 2 worden niet meer mee geteld er word zelfs onder de reeks niet over gesproken die jongens moeten er ook veel voor doen en doe het maar met en 250 viertakt tussen al da zwaar geweld
0 x
-
Steve Van AvondtSt
- ama sx 250 champ
- Berichten: 704
- Lid geworden op: Za 02 Jul 2011, 14:31
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
Re: 3 - 4 maart VLM te Balen
het kan nochtans..en die lag er bij in de start..
http://www.mylaps.com/results/showrun.jsp?id=1416373
vorig jaar Triest op een mx2 10 ronden in 22'10..Grade als winnaar de 10 ronden in 23'04..
maar makkelijk is het niet op een mx2 in vlm..nochtans deed Banken vorig seizoen niet veel onder he voor de zwaardere jongens..als de circuits wat moeilijker worden kan je je mannetje staan op een mx2,maar in vlm is het vaak om het hardst door de putten knotsen.
http://www.mylaps.com/results/showrun.jsp?id=1416373
vorig jaar Triest op een mx2 10 ronden in 22'10..Grade als winnaar de 10 ronden in 23'04..
maar makkelijk is het niet op een mx2 in vlm..nochtans deed Banken vorig seizoen niet veel onder he voor de zwaardere jongens..als de circuits wat moeilijker worden kan je je mannetje staan op een mx2,maar in vlm is het vaak om het hardst door de putten knotsen.
0 x
- Lode Van Vlasselaer
- mx1 wk rookie
- Berichten: 314
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:41
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Locatie: United states of DC41
Re: 3 - 4 maart VLM te Balen
Nick triest is een gp piloot die niets anders doet dus daar kan je al moeilijk mee vergelijken. Laatste deel van je post geef ik u gelijk.
0 x
Vlm inter #71 [Lode16]
-
Steve Van AvondtSt
- ama sx 250 champ
- Berichten: 704
- Lid geworden op: Za 02 Jul 2011, 14:31
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
Re: 3 - 4 maart VLM te Balen
je mag inderdaad geen gp-piloot vergelijken met jongens die gewoon gaan werken voor de kost en zo goed mogelijk hun hobby uitvoeren.
maar het ligt dus niet alleen aan de moto..
trouwens toen Dewulf won was die eerstejaars nationaal mx2 bmb en die lag er in de start bij en remonteerde iedereen,op een mx2..een echte zandman heeft geen nadeel op zulke circuits met een mx2.
maar het ligt dus niet alleen aan de moto..
trouwens toen Dewulf won was die eerstejaars nationaal mx2 bmb en die lag er in de start bij en remonteerde iedereen,op een mx2..een echte zandman heeft geen nadeel op zulke circuits met een mx2.
0 x
-
Ellen JansensEl
- 80cc pilot
- Berichten: 39
- Lid geworden op: Vr 17 Jul 2009, 10:51
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Re: 3 - 4 maart VLM te Balen
Steven (van dun) is dit jaar ook terug overgeschakeld naar de mx 2 motor en wist dat dit een hele opgave ging zijn in de VLM . Het is wel spijtig dat er zo weinig over vermeld word
.
Respect voor de jongens die het toch maar blijven doen
Respect voor de jongens die het toch maar blijven doen
0 x
-
Frank JanssenFr
- the legend!
- Berichten: 3969
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
- Locatie: ARENDONK
Re: 3 - 4 maart VLM te Balen
ellen en karel , jullie hebben een punt, maar eddy wijnants zat er zondag alleen voor om alle reeksen van commentaar te voorzien , doordat ik een griepvirus toebedeeld kreeg, maar hopelijk is dit euvel tegen volgende zondag opgelost en zullen we eraan werken om ook de mx 2 en b rijders in onze commentaren op te nemen.
grts franksken
grts franksken
0 x
speaker Frankske
- Lode Van Vlasselaer
- mx1 wk rookie
- Berichten: 314
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:41
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Locatie: United states of DC41
Re: 3 - 4 maart VLM te Balen
@steve
De eerste reeks lag dewulf erbij in de start. Toen hij won zat hij de eerste ronde op plaats 8
.
De eerste reeks lag dewulf erbij in de start. Toen hij won zat hij de eerste ronde op plaats 8
0 x
Vlm inter #71 [Lode16]
-
Bijnens KarelBi
- 50cc rider
- Berichten: 15
- Lid geworden op: Ma 05 Mar 2012, 17:28
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
-
Steve Van AvondtSt
- ama sx 250 champ
- Berichten: 704
- Lid geworden op: Za 02 Jul 2011, 14:31
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
Re: 3 - 4 maart VLM te Balen
@ Lode,je hebt gelijk,tis al 2 jaar geleden en nu heb ik de lapchart bekeken.
ik herinnerde me tv beelden waarop ik Dewulf zag liggen bij de start en ik hoorde ook dat hij een reeks won maar was er zelf niet toen. ik volgde Jeffrey z'n prestaties in bmb.
was een heel sterke nationalenreeks dat jaar.Dewulf werd vice-kampioen en werd ook 2e in het voorprogramma va de gp van Lommel dat jaar,zodat hij net naast de hoofdprijs,een nieuwe KTM greep.Hij stond zondag aan de start in het ONK in Oss,waar hij een 19e en een DNF liet optekenen.2011 was een rampjaar voor hem,met veel mechanische problemen,valpartijen en enkele blessures.
ik herinnerde me tv beelden waarop ik Dewulf zag liggen bij de start en ik hoorde ook dat hij een reeks won maar was er zelf niet toen. ik volgde Jeffrey z'n prestaties in bmb.
was een heel sterke nationalenreeks dat jaar.Dewulf werd vice-kampioen en werd ook 2e in het voorprogramma va de gp van Lommel dat jaar,zodat hij net naast de hoofdprijs,een nieuwe KTM greep.Hij stond zondag aan de start in het ONK in Oss,waar hij een 19e en een DNF liet optekenen.2011 was een rampjaar voor hem,met veel mechanische problemen,valpartijen en enkele blessures.
0 x
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten