3 - 4 maart VLM te Balen

alles over de mclb, vlm, vmcf, vbm, mc lille,..
Wi
Wim Jansens
european champ mx2
Berichten: 239
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:28
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Herentals
Contact:

Re: 3 - 4 maart VLM te Balen

Berichtdoor Wim Jansens Di 06 Mar 2012, 18:08

@ Steve, bedankt voor je verslagen! Leuk om lezen :)
0 x


Gebruikersavatar
Robert Van Den Boer
ama lites eastcoast champ
Berichten: 437
Lid geworden op: Di 10 Aug 2010, 20:54
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: 3 - 4 maart VLM te Balen

Berichtdoor Robert Van Den Boer Di 06 Mar 2012, 21:10

Daar kijkt toch niemand naar @ Lode, die mannen rijden erbij als opvulling. Of ja kzal het nog eens zeggen 'voor spek en bonen' :roll: . Wat ik ook nie begrijp is dat in Peer Nick Janssens bij de inters mx2 wordt gezet en nu dit weekend in Balen ineens bij de inter b wint.
0 x


Bi
Bijnens Karel
50cc rider
Berichten: 15
Lid geworden op: Ma 05 Mar 2012, 17:28
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: 3 - 4 maart VLM te Balen

Berichtdoor Bijnens Karel Di 06 Mar 2012, 21:29

groot gelijk robert de inters mx 2 worden niet meer mee geteld er word zelfs onder de reeks niet over gesproken die jongens moeten er ook veel voor doen en doe het maar met en 250 viertakt tussen al da zwaar geweld
0 x


St
Steve Van Avondt
ama sx 250 champ
Berichten: 704
Lid geworden op: Za 02 Jul 2011, 14:31
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: 3 - 4 maart VLM te Balen

Berichtdoor Steve Van Avondt Di 06 Mar 2012, 22:25

het kan nochtans..en die lag er bij in de start..

http://www.mylaps.com/results/showrun.jsp?id=1416373

vorig jaar Triest op een mx2 10 ronden in 22'10..Grade als winnaar de 10 ronden in 23'04..

maar makkelijk is het niet op een mx2 in vlm..nochtans deed Banken vorig seizoen niet veel onder he voor de zwaardere jongens..als de circuits wat moeilijker worden kan je je mannetje staan op een mx2,maar in vlm is het vaak om het hardst door de putten knotsen.
0 x


Gebruikersavatar
Lode Van Vlasselaer
mx1 wk rookie
Berichten: 314
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:41
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: United states of DC41

Re: 3 - 4 maart VLM te Balen

Berichtdoor Lode Van Vlasselaer Di 06 Mar 2012, 22:56

Nick triest is een gp piloot die niets anders doet dus daar kan je al moeilijk mee vergelijken. Laatste deel van je post geef ik u gelijk.
0 x


Vlm inter #71 [Lode16]
St
Steve Van Avondt
ama sx 250 champ
Berichten: 704
Lid geworden op: Za 02 Jul 2011, 14:31
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: 3 - 4 maart VLM te Balen

Berichtdoor Steve Van Avondt Di 06 Mar 2012, 23:08

je mag inderdaad geen gp-piloot vergelijken met jongens die gewoon gaan werken voor de kost en zo goed mogelijk hun hobby uitvoeren.
maar het ligt dus niet alleen aan de moto..
trouwens toen Dewulf won was die eerstejaars nationaal mx2 bmb en die lag er in de start bij en remonteerde iedereen,op een mx2..een echte zandman heeft geen nadeel op zulke circuits met een mx2.
0 x


El
Ellen Jansens
80cc pilot
Berichten: 39
Lid geworden op: Vr 17 Jul 2009, 10:51
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto

Re: 3 - 4 maart VLM te Balen

Berichtdoor Ellen Jansens Wo 07 Mar 2012, 09:06

Steven (van dun) is dit jaar ook terug overgeschakeld naar de mx 2 motor en wist dat dit een hele opgave ging zijn in de VLM . Het is wel spijtig dat er zo weinig over vermeld word :-( .
Respect voor de jongens die het toch maar blijven doen ;-)
0 x


Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: 3 - 4 maart VLM te Balen

Berichtdoor Frank Janssen Wo 07 Mar 2012, 12:47

ellen en karel , jullie hebben een punt, maar eddy wijnants zat er zondag alleen voor om alle reeksen van commentaar te voorzien , doordat ik een griepvirus toebedeeld kreeg, maar hopelijk is dit euvel tegen volgende zondag opgelost en zullen we eraan werken om ook de mx 2 en b rijders in onze commentaren op te nemen.
grts franksken
0 x


speaker Frankske
Gebruikersavatar
Lode Van Vlasselaer
mx1 wk rookie
Berichten: 314
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:41
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: United states of DC41

Re: 3 - 4 maart VLM te Balen

Berichtdoor Lode Van Vlasselaer Wo 07 Mar 2012, 15:50

@steve

De eerste reeks lag dewulf erbij in de start. Toen hij won zat hij de eerste ronde op plaats 8 :).
0 x


Vlm inter #71 [Lode16]
Bi
Bijnens Karel
50cc rider
Berichten: 15
Lid geworden op: Ma 05 Mar 2012, 17:28
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: 3 - 4 maart VLM te Balen

Berichtdoor Bijnens Karel Wo 07 Mar 2012, 19:05

oké frank bedankt alvast tot zondag grts karel
0 x


St
Steve Van Avondt
ama sx 250 champ
Berichten: 704
Lid geworden op: Za 02 Jul 2011, 14:31
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: 3 - 4 maart VLM te Balen

Berichtdoor Steve Van Avondt Wo 07 Mar 2012, 22:20

@ Lode,je hebt gelijk,tis al 2 jaar geleden en nu heb ik de lapchart bekeken.
ik herinnerde me tv beelden waarop ik Dewulf zag liggen bij de start en ik hoorde ook dat hij een reeks won maar was er zelf niet toen. ik volgde Jeffrey z'n prestaties in bmb.
was een heel sterke nationalenreeks dat jaar.Dewulf werd vice-kampioen en werd ook 2e in het voorprogramma va de gp van Lommel dat jaar,zodat hij net naast de hoofdprijs,een nieuwe KTM greep.Hij stond zondag aan de start in het ONK in Oss,waar hij een 19e en een DNF liet optekenen.2011 was een rampjaar voor hem,met veel mechanische problemen,valpartijen en enkele blessures.
0 x


Terug naar “mx amateur”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten

Aanmelden · Registreer