vlm

alles over de mclb, vlm, vmcf, vbm, mc lille,..
Ni
Nico Hendrickx
80cc pilot
Berichten: 34
Lid geworden op: Do 25 Aug 2011, 14:13
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: vlm

Berichtdoor Nico Hendrickx Ma 21 Nov 2011, 21:32

Ik ben zelf MX1 piloot, en heb er toch last van gehad dat de junioren samen reden.. Voor mij was dat raar want ge kent die manne ni en geloof me , die eerste die vliege u voorbij precies of ge staat stil en rijden ook wel wa agressiever. In Peer maakte ik een fout op dat wasbord en Laurens Aertsen die komt daar over mij gesprongen op 5cm van mijn hoofd... Ik kan u garanderen dat de goesting overwas voor mij als zoiets gebeurt. Die gasten kunne veel harder rijden en nemen dikwijls meer risico's dan de iets oudere piloten. Maar het zou ook kunnen door daar mee samen te rijden dat na een paar weken het wel beter lukt en je dan aanpast aan hun manier van rijden.
Als de reeksen idd niet goed bezet zijn kan ik er inkomen dat de VLM de reeksen samen zet. Maar idd waarom geen enquete doen naar de piloten zelf toe zoals sommige voorstellen....
0 x


Yv
Yvan Verbiest
peewee pilot
Berichten: 3
Lid geworden op: Zo 20 Nov 2011, 17:03
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: vlm

Berichtdoor Yvan Verbiest Ma 21 Nov 2011, 23:07

Wat gaan ze doen als we met meer dan 45 zijn?
Ik ben twee jaar geleden meerhout niet vergeten met 51 piloten.
Iedereen vond het niet normaal maar toch hebben we allemaal gereden. En begrijp het ook wel dat het niet gemakkelijk is om alles te organiseren. Maar elke week op 1 ronden worden gereden dan is de fun snel weg.als ge dan toch tijden vergelijkt dan ziet ge dat vanaf de 12 plaats mx1 we al snel 12 tot 15 sec trager zijn dan de eerste mx 2. hoelang gaat het duren wanneer een mx1 gedubbelde een kopman van de mx2 hindert, want dan komen van die fanatieke supporters die dan de gedubbelde bijna van de moto trekken.Of die na de reeks een boks wedstrijd houden allemaal niet erg maar ik ben meestal na de reeks te moe om nog te boksen.
Zolang de piloten van de juniors mx1 zich niet laten horen gebeurt er toch niks.
Ik zal me er moeten bij neerlegen en harder beginnen terijden.
0 x


Gebruikersavatar
Filip Hardis
world THQ sx champ
Berichten: 1813
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:48
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: vlm

Berichtdoor Filip Hardis Ma 21 Nov 2011, 23:31

en nu komt dus de kat op de koord......

Bij de juniors (in tegenstelling tot bij de inters)klagen de MX2 piloten dus ni da ze ni kunne volgen, en power te weinig hebben, maar de MX1 piloten dat de MX2 piloten te snel zijn... :lol:

Toch wel rare vaststelling als je dan de commentaren van de inters ziet.

@ Yvan Verbist : en jij denkt dat die nationalen u ni voorbij gevlogen komen dan?? die rijden de reeks na de juniors, dus eigelijk op zelfde parkoer, vijf seconden rapper op ne ronde, da zal dan wel hetzelfde blijven als ne junior MX2 zeker?

Ale, da ze voor mijn part samenzetten wie ze willen zenne.

Ik word sommige weken ook voorbij gevlamd door Joske Hermans, op ne MX2 moto, en dieje mens is dan godbetert nog 70 jaar ook.... :lol:
Dan nog maar te zwijgen over de Petrus... Sorry Petrus. ;)
0 x


hardis ik kan nog promotie maken, gij blijft nog tot aan uw pensioen bij de nieuwelingen b mee ronddraaien. en daar heb ik geen gegatlek gedoe voor nodig!

Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: vlm

Berichtdoor Frank Janssen Di 22 Nov 2011, 05:24

hardis dat ik dat nog mag meemaken.
ge word slimmer met de jaren :lol:
0 x


speaker Frankske
Gebruikersavatar
Werner Castelyns
the legend!
Berichten: 3525
Lid geworden op: Do 30 Jul 2009, 08:26
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: vlm

Berichtdoor Werner Castelyns Di 22 Nov 2011, 06:52

Stijn Pollier schreef:misschien eens een vergadering organiseren tussen piloten en bestuur .


...Dan ga je na méér dan een halve dag discuteren naar huis... en weet ge nog niets... ;) :)

Ik ken dat van de vergaderingen bij de oldtimers, wie het hardste roept krijgt gelijk! :lol:
En als dan nadien de bond een standpunt inneemt krijg je als repliek: "ja, maar dat is op de vergadering zo niet gezegd"! :roll:
0 x


Being a good mechanic means a lot more then just twisting nuts and bolts!

http://www.katesretropage.be
Mi
Michael Willekens
ama lites eastcoast champ
Berichten: 428
Lid geworden op: Ma 19 Okt 2009, 19:59
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: vlm

Berichtdoor Michael Willekens Di 22 Nov 2011, 07:23

@ nico gij zegt da de mx2 manne ni nadenken opt wasbord, 1e reeks moestk inhoude omda die mx1 rijder voor mij ni sprong, met ge volg da er een mx1 rijder in mene rug sprong ( waardak nog last van heb ).
maarja zo'n dingen kunde in elke reeks mee maken , bij mij gaat het er over er moet met gelijke wapens gestreden worden, en 450 vs 125 is al een verloren zaak voor ge er aan begint
0 x


Yv
Yvan Verbiest
peewee pilot
Berichten: 3
Lid geworden op: Zo 20 Nov 2011, 17:03
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: vlm

Berichtdoor Yvan Verbiest Di 22 Nov 2011, 07:24

Filip ik spreek niet over nationale ge slaagt de bal mis.
en ja de mx2 zijn sneller als ge dat niet weet amai dan.
0 x


Pe
Petrus De Winter
mx all time winner
Berichten: 1275
Lid geworden op: Wo 29 Jul 2009, 20:28
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE

Re: vlm

Berichtdoor Petrus De Winter Di 22 Nov 2011, 12:40

HeHe dat is hier al bijna zo goed als een boksmatch op de cross .
Filip , t'is niet omdat ik al nen dag ouder word dat ge nen amateur zoals gij niet voor kunt zijn . ;) ;) en dan nog op nen Husky :lol: :lol: .
0 x


Gebruikersavatar
Robert Van Den Boer
ama lites eastcoast champ
Berichten: 437
Lid geworden op: Di 10 Aug 2010, 20:54
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: vlm

Berichtdoor Robert Van Den Boer Di 22 Nov 2011, 14:16

Ik dacht dat er iets bestond als pilotenafgevaardigde?? Die de problemen van de rijders aan de bond voorlegt. Was dit nie Peter Iven?
0 x


Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: vlm

Berichtdoor Frank Janssen Di 22 Nov 2011, 15:13

peter iven is adjunkt koerscommissaris als ik me niet vergis , zeg maar omloop verantwoordelijke.
ik denk niet dat er nog een rijdersafgevaardige is.
maar als er piloten zich kandidaat willen stellen,zullen ze snel beseffen dat het geen gemakkelijke taak is iedereen content te stellen en te houden.
0 x


speaker Frankske
Ni
Nico Hendrickx
80cc pilot
Berichten: 34
Lid geworden op: Do 25 Aug 2011, 14:13
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: vlm

Berichtdoor Nico Hendrickx Di 22 Nov 2011, 16:31

Michael Willekens schreef:@ nico gij zegt da de mx2 manne ni nadenken opt wasbord, 1e reeks moestk inhoude omda die mx1 rijder voor mij ni sprong, met ge volg da er een mx1 rijder in mene rug sprong ( waardak nog last van heb ).
maarja zo'n dingen kunde in elke reeks mee maken , bij mij gaat het er over er moet met gelijke wapens gestreden worden, en 450 vs 125 is al een verloren zaak voor ge er aan begint

Hey Maikel, ik zeg ni dat de Jun mx2 ni nadenken.. Maar jullie kunne beter rijden en zijn een pak jonger dan de gemiddelde leeftijd van Jun MX 1-3 en door julie jongere leeftijd durven jullie meer...
0 x


Ni
Nico Hendrickx
80cc pilot
Berichten: 34
Lid geworden op: Do 25 Aug 2011, 14:13
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: vlm

Berichtdoor Nico Hendrickx Di 22 Nov 2011, 16:34

Frank Janssen schreef:peter iven is adjunkt koerscommissaris als ik me niet vergis , zeg maar omloop verantwoordelijke.
ik denk niet dat er nog een rijdersafgevaardige is.
maar als er piloten zich kandidaat willen stellen,zullen ze snel beseffen dat het geen gemakkelijke taak is iedereen content te stellen en te houden.

Nee Frank volledig mee eens... Voor iedere beslissing zijn er voor en tegenstanders...We zulle wel zien tegen volgend jaar... Ik kom pas in juni terug naar Belgie dan is er al veel water door de zee gelopen denk ik.... :o
0 x


Gebruikersavatar
Filip Hardis
world THQ sx champ
Berichten: 1813
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:48
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: vlm

Berichtdoor Filip Hardis Di 22 Nov 2011, 17:11

Frank Janssen schreef:hardis dat ik dat nog mag meemaken.
ge word slimmer met de jaren :lol:



merci he Frank.... :lol: ;)
0 x


hardis ik kan nog promotie maken, gij blijft nog tot aan uw pensioen bij de nieuwelingen b mee ronddraaien. en daar heb ik geen gegatlek gedoe voor nodig!

Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
An
Andy Leten
125cc junior EK
Berichten: 63
Lid geworden op: Za 22 Aug 2009, 13:56
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: vlm

Berichtdoor Andy Leten Di 22 Nov 2011, 22:38

Hey,

Hoe worden de overgangen eigenlijk besproken?
Ik zie namelijk iets raars :-) Tenzij ik er niets van ken natuurlijk...

Ik zie dat Glenn Van Winckel naar de nationalen moet met volgend palmares: Ik wens hem dat doe é ;-) wil gewoon voorbeeld geven!
23 wedstrijden, 6 podiums waarvan 1x1e - 1x2e -3x3e

Ik zie dat Van Looy Sven van nieuwlingen mx 2 niet moet overgaan met volgend palmares:
17 wedstrijden,11 podiums waarvan 1x1e - 6x2e - 4x3e

Voor alle duidelijkheid (want op een forum communiceren is soms gevaarlijk :lol: ) ik haal gewoon beide piloten aan als voorbeeld ;-)
0 x


Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: vlm

Berichtdoor Frank Janssen Wo 23 Nov 2011, 05:25

andy er word gewerkt in functie van volgend seizoen.door de plannen juniores open kunnen er natuurlijk niet veel nieuwelingen overgezet worden ,terwijl de nationalen vers bloed kunnen gebruiken.het verschil kwa punten dermate groot is bij de nieuwelingen tussen kampioen en vice kampioen etc.....maar als de piloten zich geroepen voelen vrijwillig over te gaan houden we ze niet tegen.
0 x


speaker Frankske
An
Andy Leten
125cc junior EK
Berichten: 63
Lid geworden op: Za 22 Aug 2009, 13:56
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: vlm

Berichtdoor Andy Leten Wo 23 Nov 2011, 14:33

Owkay Frank ;-)

Dacht al wel zoiets hoor!
Ik neem trouwens ook nog eens een vergunning, en hopelijk dit jaar pak meer crossen dan vorig seizoen!!!

Oh, mijn bro komt ook terug VLM rijden bij de juniors... Hij wil gewoon knallen dus maakt echt niet uit dat het OPEN categorie wordt hoor. Gewoon gaaaaaaaaas :-)

See ya
0 x


Gebruikersavatar
Andy Moens
world THQ sx champ
Berichten: 1854
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 00:26
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: grobbendonk city
Contact:

Re: vlm

Berichtdoor Andy Moens Wo 23 Nov 2011, 18:16

verschil tussen de mx 1 en mx 2 juniors is de leeftijd in grote lijnne of dat de juniors mx 2 sneller zijn is niet waar ze zijn zotter als de mx1 juniors

daar zie je dat leeftijdsverschil , de mx1 jongens denken aan werken en brood op de plank en huishuur en alles wa ge mo kunt bedenken voor ze is iets zot doen , de mx2 jongens denken bwa dak crash moek ni naart school hun brood blijft op bord komen en hun onderdak blijft betaald worden door ma en pa en das het enigste verschil

ne junior mx1 kan eve hard rijden als ene van mx2 of zelfs harder !
0 x


Jo
Jordi Smit
125cc junior EK
Berichten: 83
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 23:01
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: VBM

Re: vlm

Berichtdoor Jordi Smit Wo 23 Nov 2011, 18:25

nou mij maakt het niks uit wat er bij elkaar rijd(zelf jun mx1)
want rij toch altijd achteraan!! :lol: :lol:
0 x


Ma
Maarten Reynders
mx2 amateur champ
Berichten: 175
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 09:56
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: vlm

Berichtdoor Maarten Reynders Wo 23 Nov 2011, 19:35

@ andy
Ik denk dat er toch weinig juniors mx1 waardig zijn aan de top drie van de mx2ers. Die mannen zijn altijd wel wat sneller.
0 x


Gebruikersavatar
Andy Moens
world THQ sx champ
Berichten: 1854
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 00:26
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: grobbendonk city
Contact:

Re: vlm

Berichtdoor Andy Moens Wo 23 Nov 2011, 19:46

als gij mij morgen men eten en al de rest van de kosten hier thuis betaald dan zal ik proberen het tegendeel te bewijzen
0 x


Terug naar “mx amateur”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten

Aanmelden · Registreer