Motorcross te Helchteren op 22 en 23 oktober 2011

alles over de mclb, vlm, vmcf, vbm, mc lille,..
Pe
Peter De Backer
mx all time winner
Berichten: 1008
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:23
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Re: Motorcross te Helchteren op 22 en 23 oktober 2011

Berichtdoor Peter De Backer Ma 24 Okt 2011, 13:24

Proficiat aan de inrichters, was er uitstekend geregeld en prachtig circuit, daarvoor doe ik graag een ritje van 150km om mijn zoontje te laten rijden.

Een waardige afsluiter.

Jammer van de matige opkomst bij de JMS, de afwezigen hadden nogmaals ongelijk!

Even off-topic;
Waar vindt ik iets terug ivm de familliedag?
0 x


Pa
Patrick Kerckhofs
50cc rider
Berichten: 24
Lid geworden op: Do 18 Aug 2011, 12:24
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Motorcross te Helchteren op 22 en 23 oktober 2011

Berichtdoor Patrick Kerckhofs Ma 24 Okt 2011, 13:52

0 x


Ma
Mark Frijters
european champ mx2
Berichten: 201
Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 12:00
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: Motorcross te Helchteren op 22 en 23 oktober 2011

Berichtdoor Mark Frijters Ma 24 Okt 2011, 18:14

Mega parcours!
0 x


Gebruikersavatar
Gunther Truyens
ama lites national champ
Berichten: 453
Lid geworden op: Ma 10 Aug 2009, 20:39
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: Op mene 2 takt

Re: Motorcross te Helchteren op 22 en 23 oktober 2011

Berichtdoor Gunther Truyens Ma 24 Okt 2011, 19:30

da was e ferm crosske! da moge ze van mij 5 keer per jaar rijde!
0 x


Gebruikersavatar
Robert Van Den Boer
ama lites eastcoast champ
Berichten: 437
Lid geworden op: Di 10 Aug 2010, 20:54
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: Motorcross te Helchteren op 22 en 23 oktober 2011

Berichtdoor Robert Van Den Boer Ma 24 Okt 2011, 20:15

Volgens mij gaan we volgend jaar al drie keer naar Helchteren, Linde- Peer dus da komt dik in orde. Morgen nog een laatste dagje genieten van de spierpijn van een heerlijk dagje crossen.
0 x


Ni
Nico Hendrickx
80cc pilot
Berichten: 34
Lid geworden op: Do 25 Aug 2011, 14:13
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: Motorcross te Helchteren op 22 en 23 oktober 2011

Berichtdoor Nico Hendrickx Di 25 Okt 2011, 00:21

ja idd, organisatie was supper in orde....
Bangelijk parcour, en er was veel tijd en werk ingestoken...rennerspark was ook dik in orde, en zelf de wegen in het rennerspark gelijk te trekken..
dikke proficiat aan de inrichters....
0 x


Pi
Pieter Dejonghe
50cc rider
Berichten: 13
Lid geworden op: Za 11 Sep 2010, 02:04
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Motorcross te Helchteren op 22 en 23 oktober 2011

Berichtdoor Pieter Dejonghe Di 25 Okt 2011, 03:00

zelden zo een parcours bij nen amateurbond gezien
rolly bedankt voor de froggy pic/mc creemy pic ;-)
fun reeks was lachen! Bompa mee zijn sigarre, die blonde..
de niet-helm dragers in die reeks, denk toch 2x na als ge gaat rijden..check simoncelli..
anyway, fun dagske, martens knalde daar redelijk hard met nen standaard yamaha, surtout zonder achterrem in de 2e reeks!
0 x


Gebruikersavatar
Marvin Maes
european champ mx2
Berichten: 213
Lid geworden op: Zo 24 Jul 2011, 17:18
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: Leopoldsburg

Re: Motorcross te Helchteren op 22 en 23 oktober 2011

Berichtdoor Marvin Maes Di 25 Okt 2011, 13:25

iemand fotos van de nieuwelinge A reeks ?
0 x


Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: Motorcross te Helchteren op 22 en 23 oktober 2011

Berichtdoor Frank Janssen Di 25 Okt 2011, 20:20

marvin ,wwwrolly-pics.be
www.davemx.be
www.fotorene.be
0 x


speaker Frankske
Be
Betty Vanlommel
ama lites rookie
Berichten: 355
Lid geworden op: Zo 30 Aug 2009, 17:13
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Motorcross te Helchteren op 22 en 23 oktober 2011

Berichtdoor Betty Vanlommel Di 25 Okt 2011, 20:24

De afsluiter van de herfstcrossen was een topper! Van circuit tot vlaggemannen, palenkloppers tot VELE buldozers :-))
De gehele pauze werd er gewerkt zodat ook elke beginnende piloot een mooie 2e reeks kon rijden, super!!!

Nog een extra dank je wel aan Ludo en Heidi, voor het ter beschikking stellen van de motor aan Danielle Bembacht!

Wij kijken al uit naar jullie volgende crossen!
0 x


Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: Motorcross te Helchteren op 22 en 23 oktober 2011

Berichtdoor Frank Janssen Di 25 Okt 2011, 22:09

hopelijk zijn de inrichters ook tevreden! vond het een erg goede opkomst van piloten en toeschouwers. allemaal tevreden gezichten bij het geleverde spektakel een omloop om u tegen te zeggen en de crazy race als plezante afsluiter van het seizoen.waren alle zondagen maar van dit kaliber!
0 x


speaker Frankske
He
Heidi Indekeu
50cc rider
Berichten: 10
Lid geworden op: Ma 14 Mar 2011, 14:41
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: Motorcross te Helchteren op 22 en 23 oktober 2011

Berichtdoor Heidi Indekeu Wo 26 Okt 2011, 16:25

Natuurlijk zijn wij als inrichter zeer tevreden met de grote opkomst naar Limburg.
Het was voor iedereen denk ik een heel geslaagde dag vol zon en plezier. Graag willen we dit volgend seizoen zeer zeker overdoen op onze laatste mekaniekerscross.
We willen iedereen nogmaals bedanken voor het mooi achterlaten van het rennerspark ( een groot plezier voor op te ruimen )
BEDANKT IEDEREEN
We willen jullie ook nog uitnodigen op ons mosselfeest op
13 november in zaal ROEPSTEEN, kerkstraat te Helchteren
voor reservatie 0496/123.142
0 x


Gebruikersavatar
Robert Van Den Boer
ama lites eastcoast champ
Berichten: 437
Lid geworden op: Di 10 Aug 2010, 20:54
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: Motorcross te Helchteren op 22 en 23 oktober 2011

Berichtdoor Robert Van Den Boer Do 27 Okt 2011, 13:26

Zeg Lode van Vlasselaer, ik dacht toch da gij terug gefilmd had in beide reeksen van de inters open. Ik zou gere de tweede reeks nog eens terug zien, als je daar ronde naar ronde in mijn gat hangt en er maar nie voorbij geraakt :lol:
0 x


Terug naar “mx amateur”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten

Aanmelden · Registreer