Motorcross te Helchteren op 22 en 23 oktober 2011
-
Peter De BackerPe
- mx all time winner
- Berichten: 1008
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:23
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Re: Motorcross te Helchteren op 22 en 23 oktober 2011
Proficiat aan de inrichters, was er uitstekend geregeld en prachtig circuit, daarvoor doe ik graag een ritje van 150km om mijn zoontje te laten rijden.
Een waardige afsluiter.
Jammer van de matige opkomst bij de JMS, de afwezigen hadden nogmaals ongelijk!
Even off-topic;
Waar vindt ik iets terug ivm de familliedag?
Een waardige afsluiter.
Jammer van de matige opkomst bij de JMS, de afwezigen hadden nogmaals ongelijk!
Even off-topic;
Waar vindt ik iets terug ivm de familliedag?
0 x
http://www.motocross-shop.be
DB-Service Zelzate
DB-Service Zelzate
-
Patrick KerckhofsPa
- 50cc rider
- Berichten: 24
- Lid geworden op: Do 18 Aug 2011, 12:24
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
-
Mark FrijtersMa
- european champ mx2
- Berichten: 201
- Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 12:00
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Gunther Truyens
- ama lites national champ
- Berichten: 453
- Lid geworden op: Ma 10 Aug 2009, 20:39
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Locatie: Op mene 2 takt
Re: Motorcross te Helchteren op 22 en 23 oktober 2011
da was e ferm crosske! da moge ze van mij 5 keer per jaar rijde!
0 x
- Robert Van Den Boer
- ama lites eastcoast champ
- Berichten: 437
- Lid geworden op: Di 10 Aug 2010, 20:54
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: Motorcross te Helchteren op 22 en 23 oktober 2011
Volgens mij gaan we volgend jaar al drie keer naar Helchteren, Linde- Peer dus da komt dik in orde. Morgen nog een laatste dagje genieten van de spierpijn van een heerlijk dagje crossen.
0 x
-
Nico HendrickxNi
- 80cc pilot
- Berichten: 34
- Lid geworden op: Do 25 Aug 2011, 14:13
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: Motorcross te Helchteren op 22 en 23 oktober 2011
ja idd, organisatie was supper in orde....
Bangelijk parcour, en er was veel tijd en werk ingestoken...rennerspark was ook dik in orde, en zelf de wegen in het rennerspark gelijk te trekken..
dikke proficiat aan de inrichters....
Bangelijk parcour, en er was veel tijd en werk ingestoken...rennerspark was ook dik in orde, en zelf de wegen in het rennerspark gelijk te trekken..
dikke proficiat aan de inrichters....
0 x
-
Pieter DejonghePi
- 50cc rider
- Berichten: 13
- Lid geworden op: Za 11 Sep 2010, 02:04
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Motorcross te Helchteren op 22 en 23 oktober 2011
zelden zo een parcours bij nen amateurbond gezien
rolly bedankt voor de froggy pic/mc creemy pic
fun reeks was lachen! Bompa mee zijn sigarre, die blonde..
de niet-helm dragers in die reeks, denk toch 2x na als ge gaat rijden..check simoncelli..
anyway, fun dagske, martens knalde daar redelijk hard met nen standaard yamaha, surtout zonder achterrem in de 2e reeks!
rolly bedankt voor de froggy pic/mc creemy pic
fun reeks was lachen! Bompa mee zijn sigarre, die blonde..
de niet-helm dragers in die reeks, denk toch 2x na als ge gaat rijden..check simoncelli..
anyway, fun dagske, martens knalde daar redelijk hard met nen standaard yamaha, surtout zonder achterrem in de 2e reeks!
0 x
- Marvin Maes
- european champ mx2
- Berichten: 213
- Lid geworden op: Zo 24 Jul 2011, 17:18
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Locatie: Leopoldsburg
-
Frank JanssenFr
- the legend!
- Berichten: 3969
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
- Locatie: ARENDONK
-
Betty VanlommelBe
- ama lites rookie
- Berichten: 355
- Lid geworden op: Zo 30 Aug 2009, 17:13
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Motorcross te Helchteren op 22 en 23 oktober 2011
De afsluiter van de herfstcrossen was een topper! Van circuit tot vlaggemannen, palenkloppers tot VELE buldozers
)
De gehele pauze werd er gewerkt zodat ook elke beginnende piloot een mooie 2e reeks kon rijden, super!!!
Nog een extra dank je wel aan Ludo en Heidi, voor het ter beschikking stellen van de motor aan Danielle Bembacht!
Wij kijken al uit naar jullie volgende crossen!
De gehele pauze werd er gewerkt zodat ook elke beginnende piloot een mooie 2e reeks kon rijden, super!!!
Nog een extra dank je wel aan Ludo en Heidi, voor het ter beschikking stellen van de motor aan Danielle Bembacht!
Wij kijken al uit naar jullie volgende crossen!
0 x
-
Frank JanssenFr
- the legend!
- Berichten: 3969
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
- Locatie: ARENDONK
Re: Motorcross te Helchteren op 22 en 23 oktober 2011
hopelijk zijn de inrichters ook tevreden! vond het een erg goede opkomst van piloten en toeschouwers. allemaal tevreden gezichten bij het geleverde spektakel een omloop om u tegen te zeggen en de crazy race als plezante afsluiter van het seizoen.waren alle zondagen maar van dit kaliber!
0 x
speaker Frankske
-
Heidi IndekeuHe
- 50cc rider
- Berichten: 10
- Lid geworden op: Ma 14 Mar 2011, 14:41
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Re: Motorcross te Helchteren op 22 en 23 oktober 2011
Natuurlijk zijn wij als inrichter zeer tevreden met de grote opkomst naar Limburg.
Het was voor iedereen denk ik een heel geslaagde dag vol zon en plezier. Graag willen we dit volgend seizoen zeer zeker overdoen op onze laatste mekaniekerscross.
We willen iedereen nogmaals bedanken voor het mooi achterlaten van het rennerspark ( een groot plezier voor op te ruimen )
BEDANKT IEDEREEN
We willen jullie ook nog uitnodigen op ons mosselfeest op
13 november in zaal ROEPSTEEN, kerkstraat te Helchteren
voor reservatie 0496/123.142
Het was voor iedereen denk ik een heel geslaagde dag vol zon en plezier. Graag willen we dit volgend seizoen zeer zeker overdoen op onze laatste mekaniekerscross.
We willen iedereen nogmaals bedanken voor het mooi achterlaten van het rennerspark ( een groot plezier voor op te ruimen )
BEDANKT IEDEREEN
We willen jullie ook nog uitnodigen op ons mosselfeest op
13 november in zaal ROEPSTEEN, kerkstraat te Helchteren
voor reservatie 0496/123.142
0 x
- Robert Van Den Boer
- ama lites eastcoast champ
- Berichten: 437
- Lid geworden op: Di 10 Aug 2010, 20:54
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: Motorcross te Helchteren op 22 en 23 oktober 2011
Zeg Lode van Vlasselaer, ik dacht toch da gij terug gefilmd had in beide reeksen van de inters open. Ik zou gere de tweede reeks nog eens terug zien, als je daar ronde naar ronde in mijn gat hangt en er maar nie voorbij geraakt 
0 x
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten