openingscross LOMMEL 26 en 27 februari (VLM)
- Axel Vermetten
- ama lites eastcoast champ
- Berichten: 407
- Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 15:36
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
openingscross LOMMEL 26 en 27 februari (VLM)
jaja tis weer bijna zover wie gaan we allemaal zien daar op de 1ste cross vant jaar
????
????
0 x
bahaha see you @ the finish
-
Frank JanssenFr
- the legend!
- Berichten: 3969
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
- Locatie: ARENDONK
Re: openingscross LOMMEL 26 en 27 februari (VLM)
de eerste wedstrijd zal het koffiedik kijken zijn want denkelijk gaan er heel wat rijders uit andere federaties deelnemen, kampioen jelle grade zal de handschoen moeten opnemen tegen fam kampioen kenny janssens altijd sterk in het voorseizoen, de comeback van sven breugelmans is al een transfer op zich, nieuwkomer jeff cloots zal zich eveneens willen doen opmerken, ook zijn er namen bekend geworden die vlm komen versterken kristof godrie , danny langenberg en hoorde ook al de naam kristof salaets circuleren in de wandelgangen , neem daar bij peter iven , kristof scheynen en neofieten van massenhoven , steven peeters en buys , die samen met b kampioen vervloesem in staat moeten geacht worden om ook een vooraanstaande rol te gaan vertolken en samen met de op wraak beluste wesley verheyen , kampioen jonathan banken, jurgen bijnens , briers en van hove dan kondigt zich alweer een zinderende interreeks zich aan
0 x
speaker Frankske
-
Hakan Van Der HeydenHa
- 125cc rookie
- Berichten: 149
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:52
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: openingscross LOMMEL 26 en 27 februari (VLM)
amaai da ga een schoon interreeks zijn dit jaar
grts
grts
0 x
Van der Heyden Hakan
VLM Nieuwelingen MX2 #11
VLM Nieuwelingen MX2 #11
-
Sjoerd HeijnenSj
- mx2 amateur champ
- Berichten: 151
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 19:59
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: openingscross LOMMEL 26 en 27 februari (VLM)
heb er ook weer zin in franske wij komen met 3 hollanders naar de vlm weer heerebeek en nilssen en heijen by de mx2 niewelingen is effe kijken of we de belgie by kunnen houden weer . neem aan dat jy weer op de jury bus gaat staan franskee of niet . tot snel weer gr
sjoerd heijnen
sjoerd heijnen
0 x
- Joeri Grandjean
- mx2 wk champ
- Berichten: 634
- Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 11:13
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Locatie: Houtvenne
Re: openingscross LOMMEL 26 en 27 februari (VLM)
ben benieuwd voor van massenhoven, als dieje de lijn kan doortrekken... ja wadde dan 
0 x
*AKA* Schicht
-
Carvers JanCa
- 125cc rookie
- Berichten: 116
- Lid geworden op: Vr 13 Nov 2009, 19:58
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
- Robert Van Den Boer
- ama lites eastcoast champ
- Berichten: 437
- Lid geworden op: Di 10 Aug 2010, 20:54
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: openingscross LOMMEL 26 en 27 februari (VLM)
Hopelijk heeft hem zich ingeschreven bij de A's, dan kan ik bij de B's kampioen rijden 
0 x
-
Dirk VerheyenDi
- 125cc rookie
- Berichten: 100
- Lid geworden op: Ma 10 Aug 2009, 21:54
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Robert Van Den Boer
- ama lites eastcoast champ
- Berichten: 437
- Lid geworden op: Di 10 Aug 2010, 20:54
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: openingscross LOMMEL 26 en 27 februari (VLM)
Kalm hé Dirk
Als ik maar voor de Jeroen Thijs ben dan is mijn zondag al goed.
0 x
-
Bjorn GeijselsBj
- 125cc junior EK
- Berichten: 62
- Lid geworden op: Di 28 Jul 2009, 13:49
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: hulststraat 17 bocholt
- Contact:
Re: openingscross LOMMEL 26 en 27 februari (VLM)
het zou mooi zijn mocht wouter de lijn kunnen door trekken
en ook van voor meeknallen bij de inters
en ook van voor meeknallen bij de inters
0 x
mx is not a crime its away of life
- Jeroen Thijs
- 125cc rookie
- Berichten: 121
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:45
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: openingscross LOMMEL 26 en 27 februari (VLM)
Ja ja robert dat heb ik hier met de cyclocross gezien.
Je reed bijna een ronde achterna da belooft ha,ha ,ha ,ha,
Je reed bijna een ronde achterna da belooft ha,ha ,ha ,ha,
0 x
-
Frank JanssenFr
- the legend!
- Berichten: 3969
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
- Locatie: ARENDONK
Re: openingscross LOMMEL 26 en 27 februari (VLM)
piloten die hun vergunning nog niet in orde hebben , voor morgen insturen is voor jullie nog altyd een vermindering van 20euro en voor vlm zelf heel wat papierwerk minder op de eerste wedstrijd!
0 x
speaker Frankske
-
Michael WillekensMi
- ama lites eastcoast champ
- Berichten: 428
- Lid geworden op: Ma 19 Okt 2009, 19:59
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: openingscross LOMMEL 26 en 27 februari (VLM)
tot wanneer blijft je nummer van vorig jaar vast staan frankske??
0 x
-
Frank JanssenFr
- the legend!
- Berichten: 3969
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
- Locatie: ARENDONK
Re: openingscross LOMMEL 26 en 27 februari (VLM)
denk dat je die best nu vastlegt michael dat ze hem tegen de eerste wedstrijd niet hebben weggegeven.als je die nr wil behouden is 1 seintje genoeg en zal ik het nodige wel doen
0 x
speaker Frankske
-
Michael WillekensMi
- ama lites eastcoast champ
- Berichten: 428
- Lid geworden op: Ma 19 Okt 2009, 19:59
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
-
Bart ClaesBa
- 50cc rider
- Berichten: 12
- Lid geworden op: Zo 30 Jan 2011, 22:32
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: openingscross LOMMEL 26 en 27 februari (VLM)
Het VLM-seizoen 2011 opent met een primeur!!!
De QUEEN of SAND-cup
De organisatoren van de wedstrijden in
Lommel-Heeserbergen op 27 februari 2011 en Balen-Keiheuvel op 6 maart 2011 slaan de handen in elkaar met de QUEEN of SAND-cup, dewelke openstaat voor dames vanaf 15 jaar.
De cup wordt gespekt met een leuke prijzenpot.
Wedstrijd format:
Iedere wedstrijd bestaat uit 2 reeksen van 15min+1r.
Per wedstrijd wordt een eindklassering opgemaakt met prijsuitreiking van de eerste drie.
De winnaar van de QUEEN of SAND-cup is degene met de meeste punten over de twee wedstrijden.
Puntentelling per reeks: 1ste plaats > 25ptn., 2de plaats > 22ptn., 3de plaats > 20ptn.,
4de plaats > 18ptn., 5de plaats > 16ptn., 20ste plaats > 1 pt.
De eerste vijf laureaten van de QUEEN of SAND-cup
worden op 6 maart 2011 te Balen-Keiheuvel gehuldigd.
De QUEEN of SAND-cup
De organisatoren van de wedstrijden in
Lommel-Heeserbergen op 27 februari 2011 en Balen-Keiheuvel op 6 maart 2011 slaan de handen in elkaar met de QUEEN of SAND-cup, dewelke openstaat voor dames vanaf 15 jaar.
De cup wordt gespekt met een leuke prijzenpot.
Wedstrijd format:
Iedere wedstrijd bestaat uit 2 reeksen van 15min+1r.
Per wedstrijd wordt een eindklassering opgemaakt met prijsuitreiking van de eerste drie.
De winnaar van de QUEEN of SAND-cup is degene met de meeste punten over de twee wedstrijden.
Puntentelling per reeks: 1ste plaats > 25ptn., 2de plaats > 22ptn., 3de plaats > 20ptn.,
4de plaats > 18ptn., 5de plaats > 16ptn., 20ste plaats > 1 pt.
De eerste vijf laureaten van de QUEEN of SAND-cup
worden op 6 maart 2011 te Balen-Keiheuvel gehuldigd.
0 x
-
Frank JanssenFr
- the legend!
- Berichten: 3969
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
- Locatie: ARENDONK
Re: openingscross LOMMEL 26 en 27 februari (VLM)
mooi initiatief van de kruiers en diga en dat beloofd dan ook uitermate een spektakelstuk te worden met diverse wk dames achter het starthekken.
0 x
speaker Frankske
-
Frank JanssenFr
- the legend!
- Berichten: 3969
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
- Locatie: ARENDONK
Re: openingscross LOMMEL 26 en 27 februari (VLM)
steven de beuckelaer gaat de vlm rangen ook terug vervoegen
wedden dat die veel hole shots gaat lukken!!!
wedden dat die veel hole shots gaat lukken!!!
0 x
speaker Frankske
-
Freddy Van MolFr
- 80cc pilot
- Berichten: 44
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:29
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: lommel
Re: openingscross LOMMEL 26 en 27 februari (VLM)
rijen er ook zijspannen in lommel of nie
grtz freddy
grtz freddy
0 x
-
Frank JanssenFr
- the legend!
- Berichten: 3969
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
- Locatie: ARENDONK
Re: openingscross LOMMEL 26 en 27 februari (VLM)
freddy de eerste 2wedstrijden in lommel en balen is er een queen of sandcup(dames) en er zouden ook superfinales zijn om het zijspangemis te compenseren , dat betekent dus wel dat ge drie keer inters krijgt!
0 x
speaker Frankske
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten