Selectie Motorcross der Naties

Hier alles over de GP's, BMB, ONK,..
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: Selectie Motorcross der Naties

Berichtdoor Frank Janssen Zo 25 Sep 2016, 15:29

ik dacht herlings want die zat maar op zes seconden bij de finish
0 x


speaker Frankske
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: Selectie Motorcross der Naties

Berichtdoor Frank Janssen Zo 25 Sep 2016, 15:47

volgens berichten zou het een gedubbeld rijder zijn geweest die op andersen sprong die dus al een koppel gebroken tenen heeft en ook deze crash zal hard aankomen voor de usa rijder , die zich mag opmaken voor nog een reeks , jammer dat van horebeech zich door simpson in de laatste meters nog een plek achteruit laat zetten. hoop dat van doninck toch is een uitschieter kan laten noteren top 12plaats om op het podium te geraken nog
0 x


speaker Frankske
Fr
Fred Degret
mx2 wk champ
Berichten: 670
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 19:23
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Selectie Motorcross der Naties

Berichtdoor Fred Degret Zo 25 Sep 2016, 16:48

Strijbos ook zeer puike wedstrijden congrats..jammer van de zwakke schakel

Jerre MX2 overall congrats
0 x


Fr
Fred Degret
mx2 wk champ
Berichten: 670
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 19:23
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Selectie Motorcross der Naties

Berichtdoor Fred Degret Zo 25 Sep 2016, 22:26

http://www.motocrossplanet.nl/nieuws-nat/54935/Historische-2e-plek-Team-Nederland-bij-MXoN

OOk proficiat aan team nederland , zonder Herlings zijn schuiver had hij twee reeksen gewonnen.
Coldenhof was ook in vorm en moeilijk te passeren..chance dat Strijbos daar geen probleem mee had.Webb had er meer problemen mee.
0 x


Le
Lesley Lambrechts
80cc pilot
Berichten: 44
Lid geworden op: Za 02 Apr 2011, 13:52
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Selectie Motorcross der Naties

Berichtdoor Lesley Lambrechts Zo 25 Sep 2016, 23:46

Ik was eigenlijk al lang blij dat Van Doninck na zijn crash kon starten in de laatste reeks. Als je ziet wat er met de Amerikanen gebeurt.. :shock: Die Fransen zitten echt op een wolk denk ik, 3 jaar na elkaar winnen!
Nederland was voor mij toch een beetje verrassend, een podium had ik hen mss wel voorspeld maar dat ze de titel op 1 schamel punt zouden missen.. Sterk!
USA heeft zich goed herpakt na de teleurstellende kwalificatie op zaterdag maar wat een drama dan voor Anderson. Webb moet het dan maar op zijn eentje afmaken en gaat dan ook nog eens neer - ik kreeg er bijna medelijden mee.
Wij hebben ons daar zeker niet belachelijk gemaakt - dikke pluim voor Strijbos en Van Horebeek , jammer van de 1e reeks van Van Doninck maar hij heeft zich zeker laten gelden in de laatste reeks. Volgende keer beter!
0 x


Fr
Fred Degret
mx2 wk champ
Berichten: 670
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 19:23
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Selectie Motorcross der Naties

Berichtdoor Fred Degret Ma 26 Sep 2016, 11:16

Ik vond het zowieso een spannende mxon ,mooie duels etc
0 x


Fr
Fred Degret
mx2 wk champ
Berichten: 670
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 19:23
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Selectie Motorcross der Naties

Berichtdoor Fred Degret Ma 26 Sep 2016, 19:12

http://www.motocrossplanet.nl/nieuws-int/54944/Film:-Nederland-gaat-uit-zijn-dak-na-behalen-tweede-plaats-MX-des-Nations

In het filmpje van de vierende nederlanders, een team-belgian member gespot""Strijbos??"" mooi sportief toch.
0 x


Va
Van Loon Fons
125cc junior EK
Berichten: 62
Lid geworden op: Di 29 Sep 2015, 12:54
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Selectie Motorcross der Naties

Berichtdoor Van Loon Fons Wo 28 Sep 2016, 19:39

Het was de moeite weer, mooie wedstrijden met alles erop en eraan ! Volgend jaar Engeland, ik zou de echte reden wel eens willen weten waarom glen Helen niet doorgaat! Dat Amerika nauwelijks interesse heeft voor het WK en een GP konden ze van te voren weten,maar de mxdn is een heel ander verhaal de edities die in de usa werden verreden waren allemaal zeer succesvol dus waarom zou dat nu niet meer zijn!
0 x


Le
Leo Gevers
80cc pilot
Berichten: 33
Lid geworden op: Do 24 Mar 2011, 01:22
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden

Re: Selectie Motorcross der Naties

Berichtdoor Leo Gevers Do 29 Sep 2016, 22:47

Wij in Belgie zijn echt bezig met de mxon, ook de ons omliggende landen in Europa. Als je de massale belangstelling en sfeer l.l. in Italie bekijkt is dit toch zeker een opsteker dat de mx bij ons meer dan leeft.
Echter Amerika, Quatar, Thailand, Mexico, enz. zijn hier amper mee bezig, denk ik.
Vandaar dat het goed is dat de mxon, voorlopig gereden wordt daar waar het thuishoort, dus dicht bij ons en niet zoals bv. het wk-juniors in Rusland aan de zwarte zee. Laat staan dat de mxon zouden doorgaan in China, Vietnam,....?
Blijf even met de voeten aan de grond en laat ons binnen Europa een goede structuur opbouwen en als Amerika ons vraagt zullen we komen en niet zoals zij, wegblijven.
0 x


Gebruikersavatar
Filip Hardis
world THQ sx champ
Berichten: 1813
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:48
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Selectie Motorcross der Naties

Berichtdoor Filip Hardis Wo 05 Okt 2016, 12:08

Van Loon Fons schreef:Het was de moeite weer, mooie wedstrijden met alles erop en eraan ! Volgend jaar Engeland, ik zou de echte reden wel eens willen weten waarom glen Helen niet doorgaat! Dat Amerika nauwelijks interesse heeft voor het WK en een GP konden ze van te voren weten,maar de mxdn is een heel ander verhaal de edities die in de usa werden verreden waren allemaal zeer succesvol dus waarom zou dat nu niet meer zijn!


Fons, als je twee jaar na mekaar een GP organiseert voor een paar duizend man (wat de "officieel" YS cijfers dan ook mogen beweren) en je geld toelegt, dan zou je wel zot zijn als je je zou wagen aan een MXON. Just my 2cents he!

Ik vind het wel straf dat dit zo gecommuniceerd wordt dat de tegenvallende bezoekersaantallen de oorzaak zijn dat de MXON niet doorgaat.
0 x


hardis ik kan nog promotie maken, gij blijft nog tot aan uw pensioen bij de nieuwelingen b mee ronddraaien. en daar heb ik geen gegatlek gedoe voor nodig!

Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
Ol
Olivier Goetstouwers
mx all time winner
Berichten: 1054
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 17:53
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Selectie Motorcross der Naties

Berichtdoor Olivier Goetstouwers Do 06 Okt 2016, 11:12

Filip Hardis schreef:
Van Loon Fons schreef:Het was de moeite weer, mooie wedstrijden met alles erop en eraan ! Volgend jaar Engeland, ik zou de echte reden wel eens willen weten waarom glen Helen niet doorgaat! Dat Amerika nauwelijks interesse heeft voor het WK en een GP konden ze van te voren weten,maar de mxdn is een heel ander verhaal de edities die in de usa werden verreden waren allemaal zeer succesvol dus waarom zou dat nu niet meer zijn!


Fons, als je twee jaar na mekaar een GP organiseert voor een paar duizend man (wat de "officieel" YS cijfers dan ook mogen beweren) en je geld toelegt, dan zou je wel zot zijn als je je zou wagen aan een MXON. Just my 2cents he!

Ik vind het wel straf dat dit zo gecommuniceerd wordt dat de tegenvallende bezoekersaantallen de oorzaak zijn dat de MXON niet doorgaat.

Wat had je gedacht Filip, dat ze eerlijk gingen zijn en verklaren dat ze de miljoenen niet willen ophoesten om er nadien waarschijnlijk hun broek aan te scheuren om Luongo zijn portemonnee te vullen? Ik dacht dat jij het GP-wereldje ondertussen toch al kende ;)

Volgens mij zou de MXoN daar wel wat volk getrokken hebben, maar niet de aantallen van de laatste twee jaar hier. Californië is nu éénmaal veel meer SX-minded.
0 x


rocketpichon

check http://www.nth108.com
Gebruikersavatar
Filip Hardis
world THQ sx champ
Berichten: 1813
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:48
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Selectie Motorcross der Naties

Berichtdoor Filip Hardis Wo 02 Nov 2016, 12:24

ik ging enkele jaren geleden naar de MXON in Denver. Daar heb ik welgeteld één billboard gezien van de MXON, en dat stond dan ook nog naast het parkoer! Ik weet niet, maar ik denk niet dat er veel amerikanen wakker liggen van het WK en MXON.

Olivier, er werd gecommuniceerd dat de tegenvallende bezoekersaantallen de oorzaak zijn van de annexatie van de MXON. Dat is denk ik toch de eerste keer dat dit als reden wordt opgegeven. Dat dit al meermaals de reden "was", dat zal zelfs een blinde met een stok al wel gemerkt hebben. :D
0 x


hardis ik kan nog promotie maken, gij blijft nog tot aan uw pensioen bij de nieuwelingen b mee ronddraaien. en daar heb ik geen gegatlek gedoe voor nodig!

Dixit Frankske de speaker! :D :D :D

Terug naar “mx pro”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten

Aanmelden · Registreer