Teutschenthal

Hier alles over de GP's, BMB, ONK,..
Fr
Fred Degret
mx2 wk champ
Berichten: 670
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 19:23
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Teutschenthal

Berichtdoor Fred Degret Ma 09 Mei 2016, 21:25

Toch wel vrij mooie reeksen gezien op dit circuit.
Cairoli mooi gedaan maar heeft toch niet zoveel overschot als weleer, en als meevaller de foutjes van de over enthousiaste jongelingen.
Herlings heeft ook goed moeten knokken in zijn 2é reeks, toch wel kleinzielige reaktie nadien tov Seewer die toch wel sterk presteerde.
Jerre ferme klapper, hopelijk niet veel ergs aan overgehouden

Herlings zijn reaktie op fb
Racing is racing. And everyone should defend there position and fight for it as hard as they can. But bringing another rider ( me ) today in danger is a different story. Jumping towards my direction in the air is VERY DANGEROUS!! As when you are in the air you can not change direction anymore. So thats why my reaction on Seewer after the 2nd moto was to him " Why the hell you cut me off towards the jumps, are you crazy "?! Maybe he doesnt know, or didnt notice himself, those are questions I can not answer. But because he came my direction just before take off on the triple step up I had to close the gas last second, and came very short and hurt both ankle's very bad and allmost went down. If I wouldnt of done that I would of had jumped on his back SEVERAL of times and we both would of went down. I had couple of serious injuries the last 2 years and people who had the same things as I would understand why I get frustrated when other riders take this beautiful sport towards a even more dangerous level as it allready is. But anyways, We won both moto's for yet another overall win. There is just one thing on my head, and thats beating that 101 Gp wins, and congratulations to @antoniocairoli for your well disurved win. Lets keep puting Orange on top. Go go go keyboard warriors for your opinions
0 x


Va
Van Loon Fons
125cc junior EK
Berichten: 62
Lid geworden op: Di 29 Sep 2015, 12:54
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Teutschenthal

Berichtdoor Van Loon Fons Di 10 Mei 2016, 12:34

Ik kan er naast zijn en het verkeert interpreteren , maar als ge de uitzending kijkt vlak na de reeks als ze stilstaan dan lijkt het of Everts ook helemaal niet opgezet is met Herlings zijn reactie tegen Seewer!
0 x


Va
Van Loon Fons
125cc junior EK
Berichten: 62
Lid geworden op: Di 29 Sep 2015, 12:54
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Teutschenthal

Berichtdoor Van Loon Fons Di 10 Mei 2016, 12:35

Ik kan er naast zijn en het verkeert interpreteren , maar als ge de uitzending kijkt vlak na de reeks als ze stilstaan dan lijkt het of Everts ook helemaal niet opgezet is met Herlings zijn reactie tegen Seewer!
0 x


Le
Lesley Lambrechts
80cc pilot
Berichten: 44
Lid geworden op: Za 02 Apr 2011, 13:52
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Teutschenthal

Berichtdoor Lesley Lambrechts Di 10 Mei 2016, 13:45

Herlings duidelijk gefrustreerd omdat hij eens niet als 1e uit de start komt - en dan gaat het plebs nog een beetje in zijne weg rijden, hoe durven ze toch!! Stel u eens voor dat morgen iedereen voor zijn plaatske gaat beginnen strijden in de MX2, das toch de wereld op zijne kop?? Kinderachtige reactie van mij? Tja, dat is die van Herlings ook. Wij waren erbij in Teutschenthal, hele mooie 2e reeks MX2 gezien, eindelijk nog eens spanning! Seewer heeft een ongelooflijk goeie race gereden, helemaal niet agressief of gevaarlijk naar Herlings toe. Maar inderdaad, hij ging ook nie "opzij" voor hem. Kinderachtig van Herlings om zo uit te vliegen, om nog maar te zwijgen van die verwijzing naar Everts. Blijkbaar zit dat manneke toch met een groot ego-probleem, ne kop vol frustratie naar Everts toe en een (ongezonde) duvelse motivatie om meer dan 101 GP's te winnen: niet voor zichzelf of de sport, maar gewoon omdat dat het record van Everts is.. Spijtig, want het is echt wel een geweldig goede rijder.. En hij leert duidelijk niet uit zijn fouten, herinner u het hele geval Arnoud Tonus een paar jaar geleden, nog zo een show.. Ik kijk er eigenlijk al naar uit om hem volgend jaar zo in de MXGP bezig te zien - dat moet hij daar maar ene keer doen denk ik :):)
0 x


Ca
Catteeuw Geert
ama sx 250 champ
Berichten: 702
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:07
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: Teutschenthal

Berichtdoor Catteeuw Geert Wo 11 Mei 2016, 11:30

Het record van Everts ?? Herlings gaat duidelijk voor kwantiteit ipv kwaliteit.En volgend jaar rijd hij nog MX2 . Het zou mij verwonderen moest het anders zijn .
0 x


Hoogmoed komt voor de val. Words by faceman 2011 !

Terug naar “mx pro”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten

Aanmelden · Registreer