VMBB zoekt nieuwe medewerkers

Hier alles over de GP's, BMB, ONK,..
Ba
Bart Jacobs
ama lites national champ
Berichten: 520
Lid geworden op: Vr 25 Sep 2009, 21:38
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Contact:

VMBB zoekt nieuwe medewerkers

Berichtdoor Bart Jacobs Wo 02 Sep 2015, 23:49

Omdat hier toch telkens een aantal van de beste stuurlui (die aan de wal staan) actief zijn:

http://demotorsite.be/nieuws/bmb-en-vmb ... edewerkers


Dé uitgelezen kans om jullie theorieën in de praktijk om te zetten. Wel eerst lid worden van een VMBB-club natuurlijk. Wie voelt er zich geroepen om zelf de handen uit de mouwen te steken? Marc Dejonghe? Fons Van Loon? Anderen?
0 x


Fo
Fons Van Loon
mxdn winner
Berichten: 859
Lid geworden op: Di 22 Sep 2009, 20:33
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: VMBB zoekt nieuwe medewerkers

Berichtdoor Fons Van Loon Do 03 Sep 2015, 13:01

Ik voel me totaal niet aangesproken bartje,heb ik hier trouwens ooit een of andere theorie uit de doeken gedaan wat de bmb zou moeten doen of laten?Ik dacht het niet , de laatste bmb wedstrijd die ik de laatste 5 jaar bezocht heb was de mxdn in 2012 en daar was naar bmb toe niks op aan te merken denk ik!De malaise in de mx heeft volgens mij trouwens weinig met de BMB te maken maar met het feit dat er voor 95 procent van de potentiele crossers geen enkel internationaal perspectief meer is!Het zou meer iets voor u zijn ,volgens artikels die gij geschreven hebt weet gij precies wat er fout is ,wat er moet gebeuren enz het bekende 5 voor 12 verhaal eh! Kortom ik heb geen problemen met de bmb en wat ze doen maakt mij heel weinig uit!
0 x


Ca
Catteeuw Geert
ama sx 250 champ
Berichten: 702
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:07
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: VMBB zoekt nieuwe medewerkers

Berichtdoor Catteeuw Geert Do 03 Sep 2015, 17:01

Inderdaad , de beste stuurlui staan aan wal.Maar bij een zinkend schip lijkt mij dat toch de beste optie .
0 x


Hoogmoed komt voor de val. Words by faceman 2011 !
Lu
Ludo Marissen
mx2 wk rookie
Berichten: 256
Lid geworden op: Wo 11 Mei 2011, 12:23
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross

Re: VMBB zoekt nieuwe medewerkers

Berichtdoor Ludo Marissen Do 03 Sep 2015, 18:59

Dat het met de motocross niet zo goed gaat kan men niet ontkennen maar een zinkend schip is het zeker nog niet.De motocross is een onderdeel van de BMB,men heeft ook nog speedway,snelheid,trial,supermoto,classic en vooral toerisme,op een jaar tijd zijn dat een massa organisaties.Trouwens de mandaten zijn afgelopen en dan kan men zich kandidaat stellen om verkozen te worden meer moet men daar volgens mij niet achter zoeken.Trouwens voor de motocross zou het een schitterende zaak zijn moesten er eens enkele sterke samenwerkings akkoorden worden uitgewerkt,misschien dat VLM of een andere amateursbond zich met zen allen kandidaat stellen.Ik denk dat ze hopen om wat jongere aan te trekken maar daar heb ik zeer sterk mijn twijfels over of dat wel gaat lukken want dat is een groot probleem bij allerlei organisaties en niet alleen bij de motorwedstrijden.
0 x


Ca
Catteeuw Geert
ama sx 250 champ
Berichten: 702
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:07
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: VMBB zoekt nieuwe medewerkers

Berichtdoor Catteeuw Geert Do 03 Sep 2015, 21:14

Ik had het dan ook over de motorcross Ludo. Maja , ik kom dan ook uit een tijdperk waar er VOOR de eerste GP al meer wedstrijden verreden werden dan nu op de ganse jaarkalender staan .Waar we gingen kijken naar heroische gevechten in Marche en famenne en Leuven voor de paastrofee.Waar de toppers elkaar testen hoever ze stonden voor de eerste GP.Een tijd waar je om te kunnen winnen bij de BMB juniors een topper moest zijn bij de amateurs bonden .Vergane glorie . ik weet het . Het blijft zagen maar als je dit hebt meegemaakt !!!!!!!!
0 x


Hoogmoed komt voor de val. Words by faceman 2011 !
Ba
Bart Jacobs
ama lites national champ
Berichten: 520
Lid geworden op: Vr 25 Sep 2009, 21:38
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Contact:

Re: VMBB zoekt nieuwe medewerkers

Berichtdoor Bart Jacobs Do 03 Sep 2015, 21:26

Er is, op amateur-vlak, een verrassende ontwikkeling bezig. Meer daarover de komende weken op De Motorsite.
0 x


Lu
Ludo Marissen
mx2 wk rookie
Berichten: 256
Lid geworden op: Wo 11 Mei 2011, 12:23
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross

Re: VMBB zoekt nieuwe medewerkers

Berichtdoor Ludo Marissen Vr 04 Sep 2015, 11:53

Kon ook niet uitblijven hé Bart.Ik ben ook van dieje tijd Geert en wat U zegt is zeker waar,was U geen amateurtopper kont ge bij de Juniors BMB geen platte prijs rijden.Als het mei was had men al een 20tal topwedstrijden gezien op allerhande soorten omlopen,dat is wat ze noemen vergane glorie hé Geert.Ik heb ook een enorme heimwee naar vroegere jaren maar dat komt helaas nooit meer terug.
0 x


Terug naar “mx pro”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten

Aanmelden · Registreer