Kester 2015

Hier alles over de GP's, BMB, ONK,..
Fr
Fred Bevers
50cc rider
Berichten: 15
Lid geworden op: Ma 14 Okt 2013, 16:25
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto

Re: Kester 2015

Berichtdoor Fred Bevers Vr 12 Jun 2015, 18:03

Het is daarom dat iedereen op het parcour stond Geert,ik dacht echt dat ik achter de omheining moest gaan staan.Sorry dat had ik dan verkeerd begrepen
0 x


Ca
Catteeuw Geert
ama sx 250 champ
Berichten: 702
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:07
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: Kester 2015

Berichtdoor Catteeuw Geert Za 13 Jun 2015, 18:48

Mja kijk , ik heb daar nooit last van .Ik ga dan ook nooit staan waar 800 van de 1000 aanwezigen samen hokken .Dat er meer op het plein staan dan achter de omheining heb je idd wel een punt .Maar er moet dan ook gewerkt worden he met spade en kappers .En dan nog meestal van leden van het ziekenfonds.Het is dan ook waarschijnlijk aan 200 % betaald op zon en feestdagen . :roll:
0 x


Hoogmoed komt voor de val. Words by faceman 2011 !
Ro
Rob Snyers
peewee pilot
Berichten: 8
Lid geworden op: Di 15 Jun 2010, 11:31
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Kester 2015

Berichtdoor Rob Snyers Do 18 Jun 2015, 21:53

als ik op de cross aankom ga ik naar het parkoers ; ik ga tot tegen dat parkoers en sta voor een koord (afspanning). dan roepen ze af iedereen achter de omheining aub en ja dan sta je op het parkoers he.
0 x


Ma
Martin Boelaers
mx2 amateur champ
Berichten: 195
Lid geworden op: Zo 06 Feb 2011, 16:33
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Grensland

Re: Kester 2015

Berichtdoor Martin Boelaers Za 20 Jun 2015, 07:52

Guy Dick schreef:
Martin Boelaers schreef:Toch een minpuntje gezien daar,er waren verschillende oversteekplaatsen gemaakt voor de toeschouwers maar men was vergeten :?: daar dan ook een paar mensen bij te plaatsen die er op toezagen dat dit veilig kon,waardoor er af en toe zeer gevaarlijke situaties ontstonden.
Gelukkig is het allemaal goed afgelopen.
Misschien eens in Wuustwezel gaan kijken,die weten hoe dit moet.


Wuustwezel heeft een stuk of 4 plaatsen waar men kan / mag oversteken, Kester heeft er 20...
Overal stonden mensen maar die moeten wel eens naar het toilet, worden aangesproken zodat ze afgeleid zijn, enz enz
Bovendien, weet de toeschouwer zelf niet dat het gevaarlijk is om over te steken?


Gisteren op de vergadering van PC VMBB zijn de bewuste gevaarlijke oversteekplaatsen weer uitgebreid besproken.Iedereen was er duidelijk over eens dat dit niet kon zoals het daar was.
en dat de pistecommissarissen geen politieagenten zijn om dit ook nog allemaal in de gaten te houden.Zij moeten instaan voor de veiligheid van de piloten.
Iedereen was het er ook over eens dat bij volgende organisaties daar de club zelf genoeg mensen moet zorgen om deze oversteekplaatsen te beveiligen en dat de koersdirecteur hier veel beter moet op letten.
0 x


Motocross is not a crime
Sa
Sam Van Tongerloo
mx2 wk rookie
Berichten: 252
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 21:04
Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Contact:

Re: Kester 2015

Berichtdoor Sam Van Tongerloo Ma 29 Jun 2015, 14:43

Anders eens een voorbeeld nemen aan FFM? In frankrijk zijn we meermaals gaan rijden, op grote omlopen waar men op meerdere plaatsen kon oversteken. Maar deze worden mooi afgesloten, je kan hier enkel oversteken indien er niemand meer op het parcours rijd, zelfs al is het een achterblijver die helemaal aan de andere kant rijd..
0 x


585photo :
www.585photo.be

Terug naar “mx pro”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 50 gasten

Aanmelden · Registreer