GP Mexico Léon

Hier alles over de GP's, BMB, ONK,..
Kr
Kris Cornu
125cc rookie
Berichten: 127
Lid geworden op: Vr 09 Okt 2009, 19:15
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP Mexico Léon

Berichtdoor Kris Cornu Zo 14 Sep 2014, 19:38

leuk om zien dat lieber toch het tempo in zich heeft, nu de winter meer focus op de fysiek
0 x


Gebruikersavatar
Lander Vanderstraeten
wk mister 875cc
Berichten: 2451
Lid geworden op: Ma 13 Jul 2009, 19:01
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Kortrijk, West-Vlaanderen
Contact:

Re: GP Mexico Léon

Berichtdoor Lander Vanderstraeten Zo 14 Sep 2014, 19:53

Herlings zijn titel zal dus pas beslist worden in de 2de reeks..
0 x


enjoy the ride, don't destroy it
Ma
Mario Vandaele
ama lites national champ
Berichten: 454
Lid geworden op: Vr 02 Okt 2009, 18:24
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Locatie: Middelkerke

Re: GP Mexico Léon

Berichtdoor Mario Vandaele Zo 14 Sep 2014, 20:34

Ik denk dat het onmogelijk wordt voor JH om in de 2de manche zich te verdedigen met nog 5 puntjes voor, of KTM moet...
0 x


St
Steve Van Avondt
ama sx 250 champ
Berichten: 704
Lid geworden op: Za 02 Jul 2011, 14:31
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: GP Mexico Léon

Berichtdoor Steve Van Avondt Zo 14 Sep 2014, 21:19

Als Tixier gewoon gas geeft kan KTM niks doen..of gaan ze zijn motor saboteren?
Tixier moet die titel pakken ook al weet iedereen dat die aan Herlings toekomt.
chapeau trouwens dat hij de reekszege pakt onder die druk.
ook respect voor Herlings,die het onmogelijke probeert.hij kwam wellicht 1 week revalidatie tekort om alsnog de titel te pakken.

toch heel sterk van Lieber,die de snelheid van de koplopers heeft.die kleine fysieke achterstand die hij heeft is wellicht het gevolg van de moeilijke periode met strubbelingen die hij doormaakte.mits een goeie winter ziet het er goed uit en deze prestaties zullen hem zeker motiveren om nog harder te werken.

ik vind dit wel een goed circuit.
0 x


Gebruikersavatar
Filip Hardis
world THQ sx champ
Berichten: 1813
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:48
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP Mexico Léon

Berichtdoor Filip Hardis Zo 14 Sep 2014, 21:51

Ik verschiet van niks nimeer! Ik ben benieuwd naar wie WK word
0 x


hardis ik kan nog promotie maken, gij blijft nog tot aan uw pensioen bij de nieuwelingen b mee ronddraaien. en daar heb ik geen gegatlek gedoe voor nodig!

Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
Pa
Paul Verdonschot
world THQ sx champ
Berichten: 1552
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 10:36
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: GP Mexico Léon

Berichtdoor Paul Verdonschot Zo 14 Sep 2014, 23:03

De stefan tandpijn had precies als ik hem zag lachen :!: :!:
0 x


paladin
Fr
Fred Degret
mx2 wk champ
Berichten: 670
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 19:23
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP Mexico Léon

Berichtdoor Fred Degret Zo 14 Sep 2014, 23:54

Tegen alle verwachtingen toch nog mooie wedstrijden gezien in Leon
0 x


Fo
Fons Van Loon
mxdn winner
Berichten: 859
Lid geworden op: Di 22 Sep 2009, 20:33
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP Mexico Léon

Berichtdoor Fons Van Loon Ma 15 Sep 2014, 00:08

Best mooie reeksen gezien,Lieber geweldig en Tixier verdient wk,Herlings is zeker de snelste maar als je 2 maal op een seizoen grote prijzen moet missen door valpartijen waar ge zelf voor verantwoordelijk bent is dat niet helemaal te wijten aan pech!
0 x


Gebruikersavatar
Etienne Dierckx
the legend!
Berichten: 3153
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP Mexico Léon

Berichtdoor Etienne Dierckx Ma 15 Sep 2014, 08:59

zuur verhaal voor ktm. Had zo'n mooi verhaal geweest als herlings alsnog de titel had gepakt, is gewoon een natte droom voor elke marketing afdeling ....

Nu stapt de wereldkampioen gewoon op een Kawa.

Tixier heeft er gewoon keihard voor gevochten, blijft een raadsel waarom hij dat niet steeds kon.
Everts had ook meer titels kunnen hebben, heeft er ook een paar verloren door pech/verkeerde beslissingen ... zal niet anders zijn bij Herlings en alle andere ka+pioenen;
0 x


het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
Ol
Olivier Goetstouwers
mx all time winner
Berichten: 1054
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 17:53
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP Mexico Léon

Berichtdoor Olivier Goetstouwers Ma 15 Sep 2014, 10:09

Herlings toch wel serieus risico genomen door te starten als je de röntgenfoto van zijn been van zaterdagavond ziet, als hij dan slecht neerkomt kan hij zijn verdere carrière weggooien. Wel sterk natuurlijk dat hij wou rijden, maar toch behoorlijk onverantwoord.
Laatst gewijzigd door Olivier Goetstouwers op Di 16 Sep 2014, 13:15, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x


rocketpichon

check http://www.nth108.com
Ma
Martin Boelaers
mx2 amateur champ
Berichten: 195
Lid geworden op: Zo 06 Feb 2011, 16:33
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Grensland

Re: GP Mexico Léon

Berichtdoor Martin Boelaers Ma 15 Sep 2014, 10:16

Proficiat aan KTM dat ze alles normaal hebben laten verlopen.
0 x


Motocross is not a crime
Ca
Catteeuw Geert
ama sx 250 champ
Berichten: 702
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:07
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: GP Mexico Léon

Berichtdoor Catteeuw Geert Ma 15 Sep 2014, 10:50

Ongelooflijk straf wat Herlings deed . Maar als je de foto,s van zijn been ziet :shock: Is daar dan geen medische controle waar je moet aan voldoen eer je mag starten ? Want als je dit ziet kun je het toch niet verantwoord noemen om zo te starten.En nog pakte hij bijna de titel , net nu had hij ook nog de pech dat Tixier zijn sterkste wedstrijd van het seizoen reed. Anderzijds , niemand spreekt nog over hoe Ramon wereldkampioen werd en niet Coppins.
0 x


Hoogmoed komt voor de val. Words by faceman 2011 !
Ma
Mario Vandaele
ama lites national champ
Berichten: 454
Lid geworden op: Vr 02 Okt 2009, 18:24
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Locatie: Middelkerke

Re: GP Mexico Léon

Berichtdoor Mario Vandaele Ma 15 Sep 2014, 12:18

Ik heb best genoten van de 2de reeksen, Tixier super gereden, Everts zijn lach op zn gezicht veranderde toen de titel van JH weg was, toch respect om met zoeen zware blessure toch te proberen rijden voor hem!

Strijbos geen loon na werken na zn slechte start, knappe remonte toch, wat deden die zondagsrijders daartussen seg, levensgevaarlijk vooral bij die triple sprong!
0 x


Gebruikersavatar
Filip Hardis
world THQ sx champ
Berichten: 1813
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:48
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP Mexico Léon

Berichtdoor Filip Hardis Ma 15 Sep 2014, 15:00

Best wel zuur voor KTM? Zoeken ze toch zelf? Weet trouwens ook niet waarom iedereen nu doet of ze verloren hebben he, ze hebben nog wel altijd de wereldkampioen in de MX2 he!
Ieder team zou er voor tekenen om de nummer 1&2 van het WK onder de tent te hebben... KTM niet. Die willen de wk en een opkomend talent of iemand dat tevreden is met de kruimels en als buffer wil dienen zodat het opperhoofd het zeker al niet te moeilijk heeft met concurrentie uit eigen rangen. Dat vind ik een ietwat rare strategie, en die is nu tegen hun gekeerd. Nu zien ze de wk vertrekken naar een ander merk.
Vanaf het moment dat Herlings geen wk meer was kreeg Everts toch maar een rare grimas op het gezicht. En op het podium was de lach toch ook maar een groene zenne...


Ook gezien hoe de schare persmuskieten net niet met mekaar op de vuist gingen na de aankomst om "het unieke kiekje" te schieten? :D
Zijn ze al gerellig uitgedund tegen vroeger , gaan ze nog met de ellebogen werken ook nog... :D
0 x


hardis ik kan nog promotie maken, gij blijft nog tot aan uw pensioen bij de nieuwelingen b mee ronddraaien. en daar heb ik geen gegatlek gedoe voor nodig!

Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
Ma
Mark Dejonghe
mx all time winner
Berichten: 1357
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 23:03
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: GP Mexico Léon

Berichtdoor Mark Dejonghe Ma 15 Sep 2014, 17:11

Vind het niet slim van Herlings,en nog minder van diegene die toelating gegeven heeft pm te rijden , als ge ziet in hoeverre de breuk nog maar genezen is .Hopelijk geen gevolgen voor het verdere herstel...
0 x


Pa
Paul Verdonschot
world THQ sx champ
Berichten: 1552
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 10:36
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: GP Mexico Léon

Berichtdoor Paul Verdonschot Ma 15 Sep 2014, 17:42

iemand gezien hoe de reactie was van vader tixier :!: :!: tegen stefan ,hij was er even niet goed van zo te zien ,want hij begon nogal te wijzen in die van die en die :roll:
0 x


paladin
St
Steve Van Avondt
ama sx 250 champ
Berichten: 704
Lid geworden op: Za 02 Jul 2011, 14:31
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: GP Mexico Léon

Berichtdoor Steve Van Avondt Ma 15 Sep 2014, 18:18

het is nu wel erg duidelijk dat KTM absoluut wilde dat Herlings de titel pakte en niet Tixier.
het grootste bewijs is dat ze Herlings lieten starten,wat onverantwoord was..terwijl ze al zeker waren dat ze nr 1 en 2 in de eindstand hadden.
wat als Herlings de crash van Ferrandis maakt?

ik kijk met gemengde gevoelens naar het optreden van Herlings..enerzijds mijn grootste respect,anderzijds was dit een enorm risico.
Tixier had het dit jaar heel moeilijk,je vraagt je haast af waar hij zoveel punten verzamelt heeft,maar dit weekend reed hij een wereldkampioen waardig.
onder die druk vind ik dat enorm knap!
de 2e reeks is hij meerdere keren door het oog van de naald gekropen..hij is vol risico blijven gaan en dat heeft hem de titel opgeleverd.hij is hem zelf moeten gaan zoeken,dat geeft zijn titel toch een beetje glans.
want zonder de blessures van Herlings en Tonus was Tixier alweer 3e in het WK geweest.
mooie GP voor team Standing Construct! podium voor Guillod en een verbazende Lieber,mooie afsluiter en veelbelovend voor het komende jaar!
0 x


Ma
Mark Dejonghe
mx all time winner
Berichten: 1357
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 23:03
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: GP Mexico Léon

Berichtdoor Mark Dejonghe Ma 15 Sep 2014, 18:54

Everts zijne smile was veel groter als Tonkov tussen Tixier zijne moto zat dan als Texier aan kwam...,en dan toch maar tegen zijn goesting een truitje aan trok...
0 x


Ed
Eddie Boot
ama sx 250 champ
Berichten: 733
Lid geworden op: Wo 22 Jul 2009, 22:29
Ik ben een..: geen van bovenstaande

Re: GP Mexico Léon

Berichtdoor Eddie Boot Ma 15 Sep 2014, 19:29

was mischien niet slim van jeffrey ,maar toont wel zijn fanatisme . een titel wil je niet graag weggeven ,om wat voor reden dan ook . hij heeft het geprobeerd en dat alleen vindt ik al lovens waardig . ken hem al vanaf zijn 8e en hij zal mischien wel iets van karakter verandert zijn (valt ook niet mee met al de media) maar blijf hem bewonderen . ik snap ook wel dat stefan zijn eigen k.. voelt . het voorval is gebeurd op zijn evenement (ik weet het, jeffrey reed zelf) dus denk dat
hij zich ook wel iets verandwoordelijk voelt .maar goed tixier heeft er wel voor gereden en het de laatste wedstrijden niet kado gekregen.
0 x


supporting mark boot
Sc
Schroyen Pierre
ama lites national champ
Berichten: 472
Lid geworden op: Ma 21 Sep 2009, 22:03
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP Mexico Léon

Berichtdoor Schroyen Pierre Ma 15 Sep 2014, 20:02

Waarom Stefan Everst beladen met al de zonden om de gemiste wereldtitel van Jeffry Herlings?Stefan wordt toch betaald door KTM om het maximale uit beide rijders te halen en daar is hij volgens mijn persoonlijke mening toch in geslaagd,een 1ste en 2de plaats in de eindstand van het WK MX-2 en een 1ste Plaats bij de contructeurs,dus volgens mij is de missie geslaagd,natuurlijk is de einduitslag anders dan KTM verwacht had door het spijtige ongeval van Jeffry maar helaas hebben zij zoiets ook niet in de hand,trouwens heb ik ook veel respect voor Jeffry om wat hij toch nog presteert in deze moeilijke omstandigheden,dit toont nogmaals aan dat hij een groot kampioen is
0 x


Terug naar “mx pro”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

Aanmelden · Registreer