GP Mexico Léon

Hier alles over de GP's, BMB, ONK,..
Gebruikersavatar
Robert Van Den Boer
ama lites eastcoast champ
Berichten: 437
Lid geworden op: Di 10 Aug 2010, 20:54
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: GP Mexico Léon

Berichtdoor Robert Van Den Boer Ma 15 Sep 2014, 20:12

Tis allemaal makkelijk praten, zoals bv de Reuver doet. Heeft die in zijn voorbereiding ook niet eens zijn knie kapot gehad, bij een wedstrijd met de vorst nog in de grond. En reed hij toen ook niet voor ktm. Niemand komt nog bijna kijken naar de grote prijzen en wanneer de piloten dan ook nergens anders niet meer mogen rijden... Het crosswereldje wordt kleiner en kleiner heb ik de indruk.
0 x


Gebruikersavatar
Jan Willem Visser
mxdn winner
Berichten: 905
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:16
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP Mexico Léon

Berichtdoor Jan Willem Visser Di 16 Sep 2014, 07:49

Dat van De Reuver waar je ge over hebt was bij een ONk in Gemert, da zijn gewoon de wedstrijden die die jongens (moeten) rijden. Twas natuurlijk ni handig om Herlings vlak voor hij kampioen zou worden op nen 85'je te laten racen die gemaakt is voor mannekes van 40 kg. Das vragen om problemen lijkt me.... In da opzicht vink dat Reuver zeker gelijk heef.
0 x


Gebruikersavatar
Etienne Dierckx
the legend!
Berichten: 3153
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP Mexico Léon

Berichtdoor Etienne Dierckx Di 16 Sep 2014, 08:42

langs de ene kan moet je blij zijn dat Herlings die dingen nog wil doen, er zijn er anderen die je nooit ziet buiten de gp's.
0 x


het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
Gebruikersavatar
Filip Hardis
world THQ sx champ
Berichten: 1813
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:48
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP Mexico Léon

Berichtdoor Filip Hardis Di 16 Sep 2014, 11:34

Herlings is genekt door zijn eigen drive!
Zijn drive om te winnen siert hem, maar nu kost zijn drive om een wedstrijd just for fun te winnen, met een 85cc dan nog, hem zijn wereldtitel.
Dat KTM maar al te graag wou dat Herlings kampioen werd ziet zelfs een blinde met een stok.
Zoals Steve al zei : wat als hij nu nog is een klapper had gemaakt zoals een Ferrandis of Tonkov?
Dan kan het goed zijn dat zijn carrière gedaan is.
Maar soit, hij heeft het gedaan en is spijtig genoeg voor hem gesneuveld op enkele punten Vd titel.
0 x


hardis ik kan nog promotie maken, gij blijft nog tot aan uw pensioen bij de nieuwelingen b mee ronddraaien. en daar heb ik geen gegatlek gedoe voor nodig!

Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
Gebruikersavatar
Jan Willem Visser
mxdn winner
Berichten: 905
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:16
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP Mexico Léon

Berichtdoor Jan Willem Visser Di 16 Sep 2014, 11:36

Mee eens, maar een ONk of BK op zijn eigen motor is wa anders dan op zoon 85'je die ni gemaakt is voor iemand van zijn postuur en gewicht. En dan ook nog eens vlak voordat hij kampioen moet worden in Loket. Kvind het ni handig.
Maar tja het was Everts feestje he dan moeten ze wel op komen draven....
0 x


Ca
Catteeuw Geert
ama sx 250 champ
Berichten: 702
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:07
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: GP Mexico Léon

Berichtdoor Catteeuw Geert Di 16 Sep 2014, 12:45

Jongens toch , ik kan me niet voorstellen dat hij heeft MOETEN rijden op die 85 cc .Als 84 MOET aantreden op een 85 zal 222 het ook wel MOETEN .Als je ziet wat die mannen uitspoken op een ktm testdag waar iedereen ( Herlings - Dedycker -Cairoli ) met alles rijden en met dezelfde moto,s vlammen en waar die moto,s die uit kisten komen waarschijnlijk ook niet afgeveert zijn op hun gewicht.Je ziet Dedijcker met dezelfde moto scrubben en smijten in de lucht waar Cairoli en Herlings ook hetzelfde mee doen en ze schelen m.i 25 kg in gewicht. Gewoon brute brute pech heeft hij gehad.
0 x


Hoogmoed komt voor de val. Words by faceman 2011 !
Gebruikersavatar
Jan Willem Visser
mxdn winner
Berichten: 905
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:16
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP Mexico Léon

Berichtdoor Jan Willem Visser Di 16 Sep 2014, 13:52

Nee ze moeten ni nee, maar je kunt (moet?) ze er wel tegen in bescherming nemen dus verbieden, zoals je zoveel andere dingen ok verbieden voor dien mannen.
Vertel mij eens aan wat voor wedstrijden Cairoli meedoet zo midden int seizoen? En dan wast nu ook nog eens vlak voor da hij Wk kon worden. Tis ook da ze vaak niet MOGEN deelnemen aan wedstrijden of evenementen vanwege de risico's die daarbij horen. Dus waarom nu wel en dan ook nog eens op een 85 ipv zijn vertrouwde motor. Als ge ook nog weet da hij altijd voluit gaat....
Tis ni te vergelijken met zon ktm testdag oid want dan rijden ze geen wedstrijd en al helemaal ni tegen 85 cc toppers als van de Moosdijk.
0 x


Ma
Mark Dejonghe
mx all time winner
Berichten: 1357
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 23:03
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: GP Mexico Léon

Berichtdoor Mark Dejonghe Di 16 Sep 2014, 14:38

Hebt gelijk JWV , anders ga je toch nie stoppen , maar neem Desalle , die rijd enkel GP en kan ook het seizoen niet volmaken, zou hij nog meer gekwetst zijn als hij andere wedstrijden ook mee rijd ? Ge moet geluk hebben , dat is al....Neem nu het auto ongeval met Herlings, da was nu zonder moto , dan mag hij niemeer met de wagen mee gaan ...en zo kunnen we verder tateren....als ge het moet hebben hebde het en kruipt waar ge wilt.....
0 x


Gebruikersavatar
Pierre Vandenplas
mx2 wk champ
Berichten: 642
Lid geworden op: Do 10 Sep 2009, 12:42
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Rotselaar

Re: GP Mexico Léon

Berichtdoor Pierre Vandenplas Di 16 Sep 2014, 16:37

Mark, ik ben daar ook mee akkoord, laat die kerels toch wel de nationale wedstrijden rijden, die hebben zoveel professionalisme dat die echt wel in die wedstrijden hun 'kunnen inhouden'. Er moet een dosis geluk bij zijn. Als je ze verbied van dat te rijden: ten eerste, minder wedstrijdritme, en voldoening, jawel! en de supporters zien hun idool in levende lijve en komen terug naar de wedstrijden volgens mij, enfin, mijn visie natuurlijk.
0 x


Pa
Patrick Van Gorp
ama lites national champ
Berichten: 487
Lid geworden op: Zo 23 Aug 2009, 18:18
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP Mexico Léon

Berichtdoor Patrick Van Gorp Di 16 Sep 2014, 16:42

Man, man, man....wanne zever weer hier!!!

JWV: Gij had op 20 juli dn Everts moeten bellen, en em moeten zeggen dat hij dn Herlings moet verbieden om in Genk te rijden.
NIE ACHTERAF KOMEN ZEIKEN!!!

Jeff weet wat er fout gegaan is, en zal zich de volgende keer wel ne keer bedenken voor hij weer zoiets doet.
Als je alles vooraf weet, is rijk worden geen kunst.

Desalniettemin, tis wel jammer voor JH...maar t hoort bij de sport!!!
0 x


Ma
Mark Meijer
125cc rookie
Berichten: 137
Lid geworden op: Zo 28 Mar 2010, 19:27
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP Mexico Léon

Berichtdoor Mark Meijer Di 16 Sep 2014, 17:34

Mijn idee Patrick, en Andere jaren hebben we ook niemand gehoord!!
Maar nu ist ineens not done. (Vind t zelf ook niet slim hoor)
Vorig jaar reed de dijcker ook nog mee bij de 85 toch?
Gebeurd is gebeurd volgend jaar doen ze t wel anders!!
0 x


Gu
Guy Dick
the legend!
Berichten: 3392
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:17
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Galmaarden

Re: GP Mexico Léon

Berichtdoor Guy Dick Di 16 Sep 2014, 21:09

Vorig jaar hebben ze (op training in Genk) Herlings en zijn KTM uit de nadarhekkens naast de grote tafel moeten plukken. Hij was wat aan het scrubben (voor de lol) en landde naast de tafel maar in het hek. De KTM en de nadar waren herleid tot oud ijzer maar Herlings had niets. S72 was roodgloeiend!
0 x


The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes
Di
Dimitri Lamote
world THQ sx champ
Berichten: 1661
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:14
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: UFOLEP (fr)

Re: GP Mexico Léon

Berichtdoor Dimitri Lamote Di 16 Sep 2014, 22:09

Och ongelukken gebeuren elk jaar tijdens trainingen,kijk naar kdd,strijbos en cairoli kan ook overhoop gereden worden op zen koersfiets,een beetje geluk moet je hebben.
0 x


Gebruikersavatar
Jan Willem Visser
mxdn winner
Berichten: 905
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:16
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP Mexico Léon

Berichtdoor Jan Willem Visser Wo 17 Sep 2014, 08:23

Tuurlijk moet je geluk hebben of anders gezegt ge kunt altijd een keer pech hebben. Ma dit was in mijn ogen toch wel riskant zo vlak voor hij wereldkampioen kon worden. Ik ben het wa da betreft volledig eens met de reactie van De Reuver....
0 x


Terug naar “mx pro”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

Aanmelden · Registreer