Pagina 1 van 5
MXDN Team USA Trip
Geplaatst: Zo 16 Sep 2012, 20:03
door Lander Vanderstraeten
Plaats hier alle informatie die je weet over team USA.. Heb je ze zien trainen? Waar houden ze hun mee bezig tijdens hun verblijf? Hier op het forum zitten wel een paar 'insiders' die hier en daar informatie zouden kunnen/moeten opvangen, hier alvast broodvoer:
- Ze komen woensdag 19/08 aan
- Ze verblijven in Eindhoven
Re: MXDN Team USA Trip
Geplaatst: Zo 16 Sep 2012, 20:06
door Janneke Luyten
Is het niet woensdag 19.09 ?
Re: MXDN Team USA Trip
Geplaatst: Zo 16 Sep 2012, 20:12
door Lander Vanderstraeten
Idd

Re: MXDN Team USA Trip
Geplaatst: Zo 16 Sep 2012, 21:59
door Dimitri Lamote
ze zullen wel eens een tripje naar parijs doen zeker amerikanen zijn daar zot van,misschien trainen baan lierop,horst ofzo?
Re: MXDN Team USA Trip
Geplaatst: Zo 16 Sep 2012, 22:15
door Jelle Vanhoof
Duinkerke zou ik denken voor die mannen haha

Re: MXDN Team USA Trip
Geplaatst: Zo 16 Sep 2012, 22:19
door Dimitri Lamote
hm denk ik niet is niet hetzelfde soort zand he

Re: MXDN Team USA Trip
Geplaatst: Zo 16 Sep 2012, 22:33
door Janneke Luyten
Die hebben gewoon Lommel voor een weekske afgehuurd.
Re: MXDN Team USA Trip
Geplaatst: Zo 16 Sep 2012, 22:36
door Jelle Vanhoof
Kdenk da zand zand is zalle

Lommel afhuren gaat ni denkik das gesloten voor het parcour aan te leggen
Re: MXDN Team USA Trip
Geplaatst: Zo 16 Sep 2012, 22:37
door Janneke Luyten
Jelle Vanhoof schreef:Kdenk da zand zand is zalle

Lommel afhuren gaat ni denkik das gesloten voor het parcour aan te leggen
Was ook eerder ironisch bedoeld van mijnentwege.
Re: MXDN Team USA Trip
Geplaatst: Zo 16 Sep 2012, 22:43
door Jelle Vanhoof
Excuses van
Mijn kant dan

Re: MXDN Team USA Trip
Geplaatst: Zo 16 Sep 2012, 23:13
door Kenny Michiels
denk lierop en de landsard
Re: MXDN Team USA Trip
Geplaatst: Ma 17 Sep 2012, 10:40
door Guy Dick
Als KTM kan zorgen dat Cairoli de week voor Lierop kan trainen op een ongebruikt zandcircuit zullen ze dat voor Decoster ook wel geregeld hebben zeker?
Re: MXDN Team USA Trip
Geplaatst: Ma 17 Sep 2012, 19:11
door Sven Deutschmann
MXON Team USA am 25.09.2012 zu Gast beim MSC Grevenbroich.
Derzeitiger Planungsstand ist, dass das Team USA nächste Woche Dienstags am 25.09.2012 in Grevenbroich trainiert. Das Gästetraining findet an diesem Tag nicht statt. Besucher sind willkommen. Kurzfristige Änderungen vorbehalten. Bitte schaut vor eurem Besuch vorher auf unserer Homepage oder auf
http://www.facebook.com/msc.grevenbroich?ref=hTeam USA:
Teamchef Roger de Coster
Ryan Dungey
Blake Bagett
Justin Barcia
Re: MXDN Team USA Trip
Geplaatst: Ma 17 Sep 2012, 19:50
door Matthias Van Eeckhoven
Zouden de Amerikanen meteen de volgende dag gaan trainen? Want het enigste parcours in de omgeving die op donderdag open is, is MC Oirshot.
Re: MXDN Team USA Trip
Geplaatst: Di 18 Sep 2012, 09:54
door Marc de Reuver
USA in Oirschot trainen? hahaha... Ik weet dat ze vrijdag in Lommel gaan trainen. De baan zou voor iedereen open zijn maar ja iedereen zit in Duitsland. Reufie niet toevallig dus misschien mag ik het roze pak aan doen en ook naar Lommel gaan. Ben er volop mee bezig.
Duinkerken heb je niks te zoeken. Dat is zo simpel zand rijden. Lijkt niet eens op Lommel. Als ik iets weet post ik het hier!
Re: MXDN Team USA Trip
Geplaatst: Di 18 Sep 2012, 09:58
door Paul Verdonschot
dan zullen we vrijdag eens gaan spotten

Re: MXDN Team USA Trip
Geplaatst: Di 18 Sep 2012, 10:04
door Jelle Vanhoof
Re: MXDN Team USA Trip
Geplaatst: Di 18 Sep 2012, 10:18
door Paul Verdonschot
kzal u komen hale als ik ga ,dan hebde wa te doen

Re: MXDN Team USA Trip
Geplaatst: Di 18 Sep 2012, 10:20
door Jelle Vanhoof
Goed !
Re: MXDN Team USA Trip
Geplaatst: Di 18 Sep 2012, 22:08
door Paul Verdonschot
volgens mij een training achter gesloten deuren !!! in lommel