aan de mensen die ginder geweest zijn ... volgens het persbericht van de UEM waren daar 40 000 toeschouwers (dus ongeveer 4 keer zoveel als bijvoorbeeld de Keiheuvel) ...
Was daar echt zoveel volk ????????
European Motocross of Nations 2009.
- Etienne Dierckx
- the legend!
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: European Motocross of Nations 2009.
0 x
het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
-
Danny LangenbergDa
- 80cc pilot
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Jep er was daar een massa volk. Ik heb een filmpje gezien en da was de podium uitreiking echt veel mensen. Ben van de week nog gaan trainen met Mike Kras die vertelde dat het echt ongelooflijk was mensen wilde ook alles hebben tot zelfs de plastic drink bekertjes en zelfs de afgelikte lepeltjes. Maar het is echt armoe troef daar hoor veel verschil tussen rijk en arm dus moeten we hier niet klagen hoor.
0 x
the fun begins where the road ends www.dannylangenberg.nl
-
Maarten GovaertMa
- 80cc pilot
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
@ etienne: - er was daar echt een massa volk, niet normaal, rondom het circuit was er hoge dam aangelegd waar de toeschouwers konden op staan om de wedstrijd te volgen en die dammen stonden volledig vol....je hoorde de oekraïnse piloten rijden aan het gejuich van het volk wanneer ze paseerden....en na de wedstrijd kwamen inderdaad kleine jongens gewoon alles vragen, sommige gingen naar huis met shirts, petjes, plastieksetten van op de motors, zelfs voor een appel en een banaan sprongen die jongetjes een gat in de lucht...je kan je bijna niet voorstellen hoe het daar is tot wanneer je het zelf gezien hebt...
grtz Maarten
grtz Maarten
0 x
-
Dirk GhyselsDi
- 125cc junior EK
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
En toch konden ze het niet laten : in reeks 1 schoot daar éne van Ukraine uit de startbaar, Morozov of zoiets , ...nie normaal , dus was al 2 meter weg voor de andere konden aanzetten , had meteen kopstart tegen toch vele 450 en dit met zo'n lange start. Ie stond juist naast GG helemaal buitenom dus ik kon het duidelijk zien.
Hoe ze dat gedaan hebben weet ik niet maar het is maar 1 keer gebeurd en velen hadden het gezien .
En 40000 mensen ? Ik denk dat die teller toch iedere toeschouwer vier keer heeft gezien ..
Hoe ze dat gedaan hebben weet ik niet maar het is maar 1 keer gebeurd en velen hadden het gezien .
En 40000 mensen ? Ik denk dat die teller toch iedere toeschouwer vier keer heeft gezien ..
0 x