bk zijspannen/bk quads/bmb wedstrijd genk 28maart
-
Bart JacobsBa
- ama lites national champ
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Re: bk zijspannen/bk quads/bmb wedstrijd genk 28maart
Het omgekeerde (rijders die niet thuishoren bij de Nationalen MX1) is ook het geval hé, Etienne. Er zijn toch een aantal mannen die daar 10 jaar geleden al rijdende chicane speelden en wiens snelheid er zeker niet op vooruitgegaan is. Waarom gaan die gewoon niet naar de Seniors?
0 x
- Etienne Dierckx
- the legend!
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
klopt ...
Maar bij de seniors spelen die waarschijnlijk ook nog voor rijdende chicane ... alhoewel die wel beseffen dat ze op tijd opzij moeten gaan. Die weten zelf ook wel dat ze niet snel genoeg zijn.
Maar bij de seniors spelen die waarschijnlijk ook nog voor rijdende chicane ... alhoewel die wel beseffen dat ze op tijd opzij moeten gaan. Die weten zelf ook wel dat ze niet snel genoeg zijn.
0 x
het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
-
Patrick DoornbosPa
- 80cc pilot
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
idd etienne ,maar sommigge hebben veel schrik om bij de nationalen op hunnen donder te krijgen
,dit is al eens gebleken bij enkele piloten,die nu terug senior rijden 
0 x
- Wietse Brackman
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Veel sterkte aan de familie van de overledene en veel sterkte aan Tom en David..
Hopelijk leren ze hieruit. In Frankrijk of een ander land gaat men dit niet tegen komen! Daarmogen ze niet op het parcour staat tijdens het rijden, men mag niet oversteken! Maarja in België kan dit allemaal geen kwaad
Hopelijk leren ze hieruit. In Frankrijk of een ander land gaat men dit niet tegen komen! Daarmogen ze niet op het parcour staat tijdens het rijden, men mag niet oversteken! Maarja in België kan dit allemaal geen kwaad
0 x
-
Werner DewitWe
- mx1 wk rookie
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik denk dat in frankrijk de vlaggemanne ook op het parcour staan hé !! Dit is gewoon een spijtig voorval , die mens deed da al jaren want die was er al bij in mijne tijd en was een echte cross liefhebber .
0 x
It was 1989 my thoughts were short my hair was long !!
Sometimes I hear that song and I start to sing along
And think, Man I'd like to see that girl again
Sometimes I hear that song and I start to sing along
And think, Man I'd like to see that girl again
-
Jo SoorsJo
- 50cc rider
@werner
niet moeilijk dat da in uwe tijd was het is nog altijd uwe tijd precies.
de man deed goed zijn job hij wou de gevallen piloot beschermen en deed daar alles aan spijtig genoeg liep het voor hem verkeerd af.
veel sterkte aan al de betrokken personen!!!!!!
ps. dit is misschien nog eens punt waarbij ook de toeschouwers van het parcour moeten blijven zeker in de vlm,vbm enz want daar zitten ze bijna bij de piloot op de motor en dit kan niet!!!!!!!!!!!!!
niet moeilijk dat da in uwe tijd was het is nog altijd uwe tijd precies.
de man deed goed zijn job hij wou de gevallen piloot beschermen en deed daar alles aan spijtig genoeg liep het voor hem verkeerd af.
veel sterkte aan al de betrokken personen!!!!!!
ps. dit is misschien nog eens punt waarbij ook de toeschouwers van het parcour moeten blijven zeker in de vlm,vbm enz want daar zitten ze bijna bij de piloot op de motor en dit kan niet!!!!!!!!!!!!!
0 x
-
Vanoppen BennyVa
- 125cc junior EK
[quote="Wietse Brackman"]Veel sterkte aan de familie van de overledene en veel sterkte aan Tom en David..
[/quote
als je nie weet waarover je praat zwijg dan
de vlaggeman wou aan de anderekant gaan staan omdat daar de piloot lag en alzo de gevallen piloot beter te beschermen net zoals ze voor u hebben gedaan op de rookie cup dus een beetje respect
mvg
als je nie weet waarover je praat zwijg dan
de vlaggeman wou aan de anderekant gaan staan omdat daar de piloot lag en alzo de gevallen piloot beter te beschermen net zoals ze voor u hebben gedaan op de rookie cup dus een beetje respect
mvg
0 x
-
Elly Van Den EedeEl
- 125cc junior EK
- Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
Bart Jacobs schreef:Het omgekeerde (rijders die niet thuishoren bij de Nationalen MX1) is ook het geval hé, Etienne. Er zijn toch een aantal mannen die daar 10 jaar geleden al rijdende chicane speelden en wiens snelheid er zeker niet op vooruitgegaan is. Waarom gaan die gewoon niet naar de Seniors?
omdat die mannen rijden voor hun plezier, in die reeks zijn ze zeker van deelname, voor uw plezier moete ni tussen een bende van 50 a 60 gaan rijden he en u nog moeten kwalificeren, zeker ni met mannen die denken dat ze rond de 30e plaats nog rijden voor een gouden prijs !
0 x
-
Nikolas DejonckheereNi
- mx2 amateur champ
- Ik ben aangesloten bij..: FFM (fr)
Wat vonden jullie trouwens van de quads. Het is mij opgevallen dat er niet meer zoveel volk wegloopt als de quads er aan komen. Meer dan volle startbaar, met rijders met Nederlandse, Duitse, Engelse en Luxemburgse vergunning en beide reeksen strijd voor zowat alle plaatsen en top 5 die geen 10 meter van elkaar wijkt. 1
Ik denk dat de mensen die voor het seizoen beweerden dat quads niet hoorden in BMB nu toch eens reeks moeten bekijken. Heb meer strijd gezien bij de quads dan meeste andere reeksen.
Ik denk dat de mensen die voor het seizoen beweerden dat quads niet hoorden in BMB nu toch eens reeks moeten bekijken. Heb meer strijd gezien bij de quads dan meeste andere reeksen.
0 x
W-tec race ready quads : www.planetquadracing.be
Partyspace professionele pitstenten al of niet met bedrukking : www.partyspace.be
Partyspace professionele pitstenten al of niet met bedrukking : www.partyspace.be
-
Mario VandaeleMa
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
@Bart Jacobs & Etienne; de reden dat die tragere piloten bij de nationalen mx1 rijden is omdat ze zeker willen zijn dat ze 2reeksen kunnen rijden , er mogen 40 piloten starten/reeks in de bmb dacht ik, bij de nationalen mx1 hebben ze er bijna nooit zoveel dus zijn ze gekwalificeert. Bij de seniors hebben ze er soms 70 inschrijvingen voor maar 40 plaatsen dus kans om er niet bij te zijn is veel groter he. 
0 x
-
Bart JacobsBa
- Rob Indemans
- mxdn winner
Nikolas,ik vond de quads zondag èèn van de mooiere reeksen in de bmb...
0 x
- Frederik Van Eeckhoven
- mx all time winner
idd was een prachtreeks. Kheb nog nooit zo veel quads op maar een paar vierkante meter zien rijden
.
Maar ook de Zijspannen was spanning troef, zeker in die 2e reeks.
Er was eigenlijk overal spanning. Behalve bij de Inters Open. Daar crosste ze voor de 2e plaats.
Maar ook de Zijspannen was spanning troef, zeker in die 2e reeks.
Er was eigenlijk overal spanning. Behalve bij de Inters Open. Daar crosste ze voor de 2e plaats.
0 x
"Wat is er aan de hand met de mannelijke topatleet? Vroeger was hij bekend omdat hij voetbalde, fietste, liep ... Nu draagt hij gekleurde polsbandjes, lanceert modemerken, verschijnt in bakvisblaadjes, gossip magazine's en vrouwenbladen."
- Matthias Van Eeckhoven
- ama mister 875cc