GP #11 semigorje, Rusland

Hier alles over de GP's, BMB, ONK,..
Ko
Koen Vandendriessche
125cc junior EK
Berichten: 78
Lid geworden op: Ma 16 Nov 2009, 09:38
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP #11 semigorje, Rusland

Berichtdoor Koen Vandendriessche Zo 22 Jul 2012, 12:16

Moet trouwens dringend iets veranderen aan het mondiale wk ,wordt met de week triestiger.Vier of vijf tribunes vol en drie kwart van parcours geen publiek?Wordt hoog tijd om eens allemaal de koppekes bij elkaar te steken. :cry: :(
0 x


An
Andy Paries
125cc rookie
Berichten: 126
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:30
Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP #11 semigorje, Rusland

Berichtdoor Andy Paries Zo 22 Jul 2012, 12:20

@ Gunther.Hij bedoeld Keeno omdat die Cairoli altijd zo opvallend gemakkelijk laat passeren.
Duidelijk teamorders daar, maar daar zal wel een goede reden voor zijn ...
Laatst gewijzigd door Andy Paries op Zo 22 Jul 2012, 12:21, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x


Gebruikersavatar
Gunther Smeys
mx all time winner
Berichten: 1258
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:20
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP #11 semigorje, Rusland

Berichtdoor Gunther Smeys Zo 22 Jul 2012, 12:20

Weer knappe reeksen van onze Belgskes... de keuze van Smets word elke GP moeilijker en moeilijker.
0 x


http://twitter.com/#!/SmeysG" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.keenomx.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Gunther Smeys
mx all time winner
Berichten: 1258
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:20
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP #11 semigorje, Rusland

Berichtdoor Gunther Smeys Zo 22 Jul 2012, 12:24

Teamorders of niet, als je voelt dat je het tempo van Cairoli niet aankan,of dat Cairoli sneller is, wat is dan het probleem om hem door te laten ? U eigen gaan leeg rijden en fouten maken om hem te volgen??? is dat dan beter mss?????
0 x


http://twitter.com/#!/SmeysG" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.keenomx.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Rudi Vandenplas
mx3 wk champ
Berichten: 550
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:12
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Bekkevoort

Re: GP #11 semigorje, Rusland

Berichtdoor Rudi Vandenplas Zo 22 Jul 2012, 12:51

Andy Paries schreef:@ Gunther.Hij bedoeld Keeno omdat die Cairoli altijd zo opvallend gemakkelijk laat passeren.
Duidelijk teamorders daar, maar daar zal wel een goede reden voor zijn ...


+1
0 x


AKA Rudicross
Gebruikersavatar
Bertus Schaaf
125cc junior EK
Berichten: 67
Lid geworden op: Za 06 Feb 2010, 15:10
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP #11 semigorje, Rusland

Berichtdoor Bertus Schaaf Zo 22 Jul 2012, 13:09

BAM!!!!!Herlings is weer vertrokken!!!!!!!!!!!!!!!!!
0 x


Ko
Koen Vandendriessche
125cc junior EK
Berichten: 78
Lid geworden op: Ma 16 Nov 2009, 09:38
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP #11 semigorje, Rusland

Berichtdoor Koen Vandendriessche Zo 22 Jul 2012, 13:13

@Gunther,als Keeno hem zelf zou leeg rijden moet ge mij eens uitleggen waarom hij volgens u dan moet deelnemen aan de Mxdn :lol: .Kweet ook wel dat gij grote fan zijt van den Keeno,kwas da ook wel maar zo gemakkelijk plaats maken ? Ok team orders,wil alleen maar zeggen dat ze in Ktm kamp bang zijn van een eventuele sterke Desalle :mrgreen: .Kwil helemaal geen ruzie stoken zijn allen Mx fan ,daar draait het voor mij althans rond .Had meer genoten als Keeno zelf deze manche had gewonnen.
0 x


Ca
Catteeuw Geert
ama sx 250 champ
Berichten: 702
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:07
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: GP #11 semigorje, Rusland

Berichtdoor Catteeuw Geert Zo 22 Jul 2012, 13:34

Zullen wel orders zijn , leg Carioli niets in de weg en je mag volgend jaar ook het plaatsje van Nagl hebben.Het zal echt wel tegen zijn natuur zijn als je weet hoe Keeno er graag invliegt maar ik denk niet dat hij nog een jaar zoals met Ricci yamaha of LS honda ziet zitten !Toch wel een grote aanfluiting weer daar in Rusland , gewoon terug een micky mouse omloop .Tis net naar een spelletje play station dat ge zit te kijken.En ja ik weet het ,altijd zagen maar we blijven kijken .
0 x


Hoogmoed komt voor de val. Words by faceman 2011 !
Gebruikersavatar
Gunther Smeys
mx all time winner
Berichten: 1258
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:20
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP #11 semigorje, Rusland

Berichtdoor Gunther Smeys Zo 22 Jul 2012, 13:40

@Koen

In de mxdn is Keeno geen teammaat van Tony ...... Heb jij trouwens een echt duel gezien ???
Laatst gewijzigd door Gunther Smeys op Zo 22 Jul 2012, 13:47, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x


http://twitter.com/#!/SmeysG" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.keenomx.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Le
Leon Van Gestel
mxdn winner
Berichten: 924
Lid geworden op: Zo 27 Sep 2009, 11:18
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP #11 semigorje, Rusland

Berichtdoor Leon Van Gestel Zo 22 Jul 2012, 13:45

Gelukkig laat Searle nog wat zien.
0 x


Co
Con Van Meel
mx2 amateur champ
Berichten: 157
Lid geworden op: Zo 04 Sep 2011, 23:15
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP #11 semigorje, Rusland

Berichtdoor Con Van Meel Zo 22 Jul 2012, 14:05

Leon Van Gestel schreef:Gelukkig laat Searle nog wat zien.

Wel weer 8 punten kwijt....BAM!!
0 x


Lu
Ludwig Ignoul
european champ mx2
Berichten: 206
Lid geworden op: Do 30 Jul 2009, 22:06
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP #11 semigorje, Rusland

Berichtdoor Ludwig Ignoul Zo 22 Jul 2012, 14:10

Knap gereden van Searle!Ook Jeremy dikke proficiat!!
0 x


Le
Leon Van Gestel
mxdn winner
Berichten: 924
Lid geworden op: Zo 27 Sep 2009, 11:18
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP #11 semigorje, Rusland

Berichtdoor Leon Van Gestel Zo 22 Jul 2012, 14:14

Desalle peper in zijn kont
0 x


Le
Leon Van Gestel
mxdn winner
Berichten: 924
Lid geworden op: Zo 27 Sep 2009, 11:18
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP #11 semigorje, Rusland

Berichtdoor Leon Van Gestel Zo 22 Jul 2012, 14:14

@ con: het hadden er heel wat meer kunnen zijn.
0 x


Le
Leon Van Gestel
mxdn winner
Berichten: 924
Lid geworden op: Zo 27 Sep 2009, 11:18
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP #11 semigorje, Rusland

Berichtdoor Leon Van Gestel Zo 22 Jul 2012, 14:34

47.000 toeschouwers?
Officiele cijfers zegt Malin.
0 x


Gebruikersavatar
Bertus Schaaf
125cc junior EK
Berichten: 67
Lid geworden op: Za 06 Feb 2010, 15:10
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP #11 semigorje, Rusland

Berichtdoor Bertus Schaaf Zo 22 Jul 2012, 14:40

Tsjongejonge wat ging die Herlings weer hard eej.Jeremy ook super met tweede en derde plek.
0 x


Fo
Fons Van Loon
mxdn winner
Berichten: 859
Lid geworden op: Di 22 Sep 2009, 20:33
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP #11 semigorje, Rusland

Berichtdoor Fons Van Loon Zo 22 Jul 2012, 14:45

47000 toeschouwers? 4700 zal er dichter bij zijn!
0 x


Gebruikersavatar
Gunther Smeys
mx all time winner
Berichten: 1258
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:20
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP #11 semigorje, Rusland

Berichtdoor Gunther Smeys Zo 22 Jul 2012, 14:47

zo te zien is er toch heel wa volk.....
0 x


http://twitter.com/#!/SmeysG" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.keenomx.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Lu
Ludwig Ignoul
european champ mx2
Berichten: 206
Lid geworden op: Do 30 Jul 2009, 22:06
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP #11 semigorje, Rusland

Berichtdoor Ludwig Ignoul Zo 22 Jul 2012, 14:50

Weer podiumplaats voor Ken,Knap gereden!! GO GO !
0 x


Gebruikersavatar
Gunther Smeys
mx all time winner
Berichten: 1258
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:20
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP #11 semigorje, Rusland

Berichtdoor Gunther Smeys Zo 22 Jul 2012, 14:57

Er was blijkbaar ni echt geld over voor de trofee's..... knap van Keeno
0 x


http://twitter.com/#!/SmeysG" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.keenomx.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Terug naar “mx pro”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten

Aanmelden · Registreer