GP #11 semigorje, Rusland
-
Koen VandendriesscheKo
- 125cc junior EK
- Berichten: 78
- Lid geworden op: Ma 16 Nov 2009, 09:38
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: GP #11 semigorje, Rusland
Moet trouwens dringend iets veranderen aan het mondiale wk ,wordt met de week triestiger.Vier of vijf tribunes vol en drie kwart van parcours geen publiek?Wordt hoog tijd om eens allemaal de koppekes bij elkaar te steken.

0 x
-
Andy PariesAn
- 125cc rookie
- Berichten: 126
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:30
- Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: GP #11 semigorje, Rusland
@ Gunther.Hij bedoeld Keeno omdat die Cairoli altijd zo opvallend gemakkelijk laat passeren.
Duidelijk teamorders daar, maar daar zal wel een goede reden voor zijn ...
Duidelijk teamorders daar, maar daar zal wel een goede reden voor zijn ...
Laatst gewijzigd door Andy Paries op Zo 22 Jul 2012, 12:21, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
- Gunther Smeys
- mx all time winner
- Berichten: 1258
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:20
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: GP #11 semigorje, Rusland
Weer knappe reeksen van onze Belgskes... de keuze van Smets word elke GP moeilijker en moeilijker.
0 x
http://twitter.com/#!/SmeysG" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.keenomx.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.keenomx.com" onclick="window.open(this.href);return false;
- Gunther Smeys
- mx all time winner
- Berichten: 1258
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:20
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: GP #11 semigorje, Rusland
Teamorders of niet, als je voelt dat je het tempo van Cairoli niet aankan,of dat Cairoli sneller is, wat is dan het probleem om hem door te laten ? U eigen gaan leeg rijden en fouten maken om hem te volgen??? is dat dan beter mss?????
0 x
http://twitter.com/#!/SmeysG" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.keenomx.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.keenomx.com" onclick="window.open(this.href);return false;
- Rudi Vandenplas
- mx3 wk champ
- Berichten: 550
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:12
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Bekkevoort
Re: GP #11 semigorje, Rusland
Andy Paries schreef:@ Gunther.Hij bedoeld Keeno omdat die Cairoli altijd zo opvallend gemakkelijk laat passeren.
Duidelijk teamorders daar, maar daar zal wel een goede reden voor zijn ...
+1
0 x
AKA Rudicross
- Bertus Schaaf
- 125cc junior EK
- Berichten: 67
- Lid geworden op: Za 06 Feb 2010, 15:10
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
-
Koen VandendriesscheKo
- 125cc junior EK
- Berichten: 78
- Lid geworden op: Ma 16 Nov 2009, 09:38
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: GP #11 semigorje, Rusland
@Gunther,als Keeno hem zelf zou leeg rijden moet ge mij eens uitleggen waarom hij volgens u dan moet deelnemen aan de Mxdn
.Kweet ook wel dat gij grote fan zijt van den Keeno,kwas da ook wel maar zo gemakkelijk plaats maken ? Ok team orders,wil alleen maar zeggen dat ze in Ktm kamp bang zijn van een eventuele sterke Desalle
.Kwil helemaal geen ruzie stoken zijn allen Mx fan ,daar draait het voor mij althans rond .Had meer genoten als Keeno zelf deze manche had gewonnen.
0 x
-
Catteeuw GeertCa
- ama sx 250 champ
- Berichten: 702
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:07
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Re: GP #11 semigorje, Rusland
Zullen wel orders zijn , leg Carioli niets in de weg en je mag volgend jaar ook het plaatsje van Nagl hebben.Het zal echt wel tegen zijn natuur zijn als je weet hoe Keeno er graag invliegt maar ik denk niet dat hij nog een jaar zoals met Ricci yamaha of LS honda ziet zitten !Toch wel een grote aanfluiting weer daar in Rusland , gewoon terug een micky mouse omloop .Tis net naar een spelletje play station dat ge zit te kijken.En ja ik weet het ,altijd zagen maar we blijven kijken .
0 x
Hoogmoed komt voor de val. Words by faceman 2011 !
- Gunther Smeys
- mx all time winner
- Berichten: 1258
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:20
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: GP #11 semigorje, Rusland
@Koen
In de mxdn is Keeno geen teammaat van Tony ...... Heb jij trouwens een echt duel gezien ???
In de mxdn is Keeno geen teammaat van Tony ...... Heb jij trouwens een echt duel gezien ???
Laatst gewijzigd door Gunther Smeys op Zo 22 Jul 2012, 13:47, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
http://twitter.com/#!/SmeysG" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.keenomx.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.keenomx.com" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Leon Van GestelLe
- mxdn winner
- Berichten: 924
- Lid geworden op: Zo 27 Sep 2009, 11:18
- Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
-
Con Van MeelCo
- mx2 amateur champ
- Berichten: 157
- Lid geworden op: Zo 04 Sep 2011, 23:15
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: GP #11 semigorje, Rusland
Leon Van Gestel schreef:Gelukkig laat Searle nog wat zien.
Wel weer 8 punten kwijt....BAM!!
0 x
-
Ludwig IgnoulLu
- european champ mx2
- Berichten: 206
- Lid geworden op: Do 30 Jul 2009, 22:06
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
-
Leon Van GestelLe
- mxdn winner
- Berichten: 924
- Lid geworden op: Zo 27 Sep 2009, 11:18
- Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
-
Leon Van GestelLe
- mxdn winner
- Berichten: 924
- Lid geworden op: Zo 27 Sep 2009, 11:18
- Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
-
Leon Van GestelLe
- mxdn winner
- Berichten: 924
- Lid geworden op: Zo 27 Sep 2009, 11:18
- Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Bertus Schaaf
- 125cc junior EK
- Berichten: 67
- Lid geworden op: Za 06 Feb 2010, 15:10
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: GP #11 semigorje, Rusland
Tsjongejonge wat ging die Herlings weer hard eej.Jeremy ook super met tweede en derde plek.
0 x
-
Fons Van LoonFo
- mxdn winner
- Berichten: 859
- Lid geworden op: Di 22 Sep 2009, 20:33
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Gunther Smeys
- mx all time winner
- Berichten: 1258
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:20
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: GP #11 semigorje, Rusland
zo te zien is er toch heel wa volk.....
0 x
http://twitter.com/#!/SmeysG" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.keenomx.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.keenomx.com" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Ludwig IgnoulLu
- european champ mx2
- Berichten: 206
- Lid geworden op: Do 30 Jul 2009, 22:06
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Gunther Smeys
- mx all time winner
- Berichten: 1258
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:20
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: GP #11 semigorje, Rusland
Er was blijkbaar ni echt geld over voor de trofee's..... knap van Keeno
0 x
http://twitter.com/#!/SmeysG" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.keenomx.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.keenomx.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten