In 2012 laatste keer cross in Kester!!!!!!!

Hier alles over de GP's, BMB, ONK,..
Ja
Jan Janssens
mx2 amateur champ
Berichten: 154
Lid geworden op: Do 20 Jan 2011, 17:16
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: In 2012 laatste keer cross in Kester!!!!!!!

Berichtdoor Jan Janssens Zo 04 Dec 2011, 17:36

Tom Van Loon schreef:Als er nog eens betoogd word wil ik wéér onmiddellijk mee doen op een aantal voorwaardes:
op ne moment dat het iets uithaald, wanneer er over vergaderd word in brussel, verkeer moét lam én MET draaiende motoren toeters en bellen!!

NO MORE MISTER NICE GUYS, we hebben het al braafkes gaan vragen en we staan verder achteruit dan ervoor!!!
om nog eens te gaan betogen gelijk ne stille mars SORRY daarvoor ga ik gene dag verlof pakken


Tom , die acties moeten rechtstreeks tegen de schuldigen gedaan worden ..verkeer lamleggen heeft geen zin want dan jaag je de verkeerde op stang .
Degene die er last van moeten hebben zijn zij die beslissingen maken en dat is de politiek . Op een plenaire vergadering ofzo buiten gaan staan met 200 ronkende motoren en ervoor zorgen dat de politiekers niet binnen kunnen zonder door het 'rennerspark' te gaan , zonder dat ook maar 1 gewone mens er last van heeft , integendeel mensen flyers uitdelen dat ze ook het waarom weten (moest dat zo het geval nog niet zijn) .Pers is daar dan ook vol aanwezig .
0 x


An
Andy Leten
125cc junior EK
Berichten: 63
Lid geworden op: Za 22 Aug 2009, 13:56
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: In 2012 laatste keer cross in Kester!!!!!!!

Berichtdoor Andy Leten Zo 04 Dec 2011, 17:38

Jan Janssens schreef:nooit van spam filters gehoord Andy ? die mails komen zoiezo al bij secretaresse toe ..en tetten en cross , das ook al geen match .


De monsterenergy girls matchen anders toch wel vindek :-)
0 x


Gebruikersavatar
Suz Haeck
mx all time winner
Berichten: 1483
Lid geworden op: Di 15 Sep 2009, 21:22
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: In 2012 laatste keer cross in Kester!!!!!!!

Berichtdoor Suz Haeck Zo 04 Dec 2011, 18:39

Andy zo vijf jaar geleden is er op mx world een grootscheepse actie rondegaan, khem zowat alle pipo's beleefd aangeschreven, van ministers tot Gouveneurs van West en Oost vlaanderen , enz enz , al wat ik maar kon bereiken, enige wat ik terug kreeg was een standaard e mailke die zovele mensen terug kregen en raad es wat, allemaal dezelfde tekst !!
bla bla bla da was het,
er was toen ene gemeenteraadslid in Oostrozebeke die daadwerkelijk terug schreef en met die problematiek bezig was,
de rest allemaal standaard mailkes van de betrokken hun secretaresse of secretaris,
och ja, kheb ook wel niet zo beleefde mailkes gezonden , je probeert alles op den duur !
maar toegeven, zou de mx es niet zelf beginnen met het probleem Geluid op te lossen alvorens ze gaan klagen, denk dat we zelf veel in de hand hebben en nog te doen hebben alvoren van onze toeter te gaan maken,
0 x


Suz-mx Team

Liever gehaat om rechtuit men mening te zeggen, dan geliefd door schijnheilig te doen !
Gebruikersavatar
Etienne Dierckx
the legend!
Berichten: 3153
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: In 2012 laatste keer cross in Kester!!!!!!!

Berichtdoor Etienne Dierckx Zo 04 Dec 2011, 19:10

Dimitri Lamote schreef:Is misschien simpel maar moesten al die bonden eens 30euro per vergunning en 5euro per dagvergunning vragen voor het solidariteitsfonds om de strijd aan te binden tegen de anticross politiekers zou dit al heel wat opbrengen en ademruimte geven,de oefenterreinen 2euro per dagkaarten enz.
Ik zou dit met plezier betalen als je weet dat ze de strijd ermee aanbinden.



geld is er genoeg voor de cross ... alleen gaat het naar de verkeerde organisaties/personen

http://www.mxworld.be/artikel/3028/Vlaa ... -in-Lommel
0 x


het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
Gebruikersavatar
Suz Haeck
mx all time winner
Berichten: 1483
Lid geworden op: Di 15 Sep 2009, 21:22
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: In 2012 laatste keer cross in Kester!!!!!!!

Berichtdoor Suz Haeck Zo 04 Dec 2011, 21:27

idd ze hadden beter kester gekocht mee die 250.000 euro
0 x


Suz-mx Team

Liever gehaat om rechtuit men mening te zeggen, dan geliefd door schijnheilig te doen !
An
Andy Leten
125cc junior EK
Berichten: 63
Lid geworden op: Za 22 Aug 2009, 13:56
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: In 2012 laatste keer cross in Kester!!!!!!!

Berichtdoor Andy Leten Zo 04 Dec 2011, 21:34

Er gaat trouwens elk jaar veel naar Lommel!!! Voor de GP dan...
Dit kan inderdaad anders!!!

Er zijn trouwens circuits waar ze meer doen op basis van onderhoud,veiligheid etc... Die niets/nauwelijks iets krijgen!
0 x


Po
Polfliet Jochem
ama lites eastcoast champ
Berichten: 445
Lid geworden op: Ma 20 Jul 2009, 17:43
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Locatie: Lembeke/Eeklo

Re: In 2012 laatste keer cross in Kester!!!!!!!

Berichtdoor Polfliet Jochem Zo 04 Dec 2011, 22:20

We hebben als eens rustig geprotesteerd en in was trots en blij dat ik er bij was!
Maar zoals iedereen zegt eeft da nix opgebracht!

We moete tonen dat we razend zijn!!

Ik sluit me dus aan bij tom van loon een mening!
0 x


Gebruikersavatar
koen bervoets
european champ mx2
Berichten: 243
Lid geworden op: Do 04 Aug 2011, 19:13
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: Paal-Beringen

Re: In 2012 laatste keer cross in Kester!!!!!!!

Berichtdoor koen bervoets Ma 05 Dec 2011, 11:36

weg met die groen!!!! de vuil AGALEV'ers
0 x


Si
Simon Verhelst
125cc junior EK
Berichten: 52
Lid geworden op: Wo 24 Nov 2010, 00:06
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: In 2012 laatste keer cross in Kester!!!!!!!

Berichtdoor Simon Verhelst Ma 05 Dec 2011, 16:56

ONGELOOFLIJK in Belgie....
De sport motorcross die Belgie op de kaart gezet heeft met tal van Wereldkampioenen zo laten vallen......
Tzal tzelfde zijn als met de regering als er niet wat druk van anderen komt gebeurt er niets......
En die druk moet nu van ons als gezamenlijke motorcrossers komen......... :evil:
0 x


Ja
Jan Janssens
mx2 amateur champ
Berichten: 154
Lid geworden op: Do 20 Jan 2011, 17:16
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: In 2012 laatste keer cross in Kester!!!!!!!

Berichtdoor Jan Janssens Ma 05 Dec 2011, 22:20

Andy Leten schreef:
Jan Janssens schreef:nooit van spam filters gehoord Andy ? die mails komen zoiezo al bij secretaresse toe ..en tetten en cross , das ook al geen match .


De monsterenergy girls matchen anders toch wel vindek :-)


Ze doen in iedere geval goed waar ze voor betaald worden ..maar vraag ze ook niet wie op welke moto rijd ..das gewoon buiten hun vakgebied .
0 x


Ma
Mark Dejonghe
mx all time winner
Berichten: 1357
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 23:03
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: In 2012 laatste keer cross in Kester!!!!!!!

Berichtdoor Mark Dejonghe Di 06 Dec 2011, 10:24

Vereniging voor Bos in Vlaanderen plant illegaal bos in Oudenaarde.
Zie : Het Nieuwsblad.

Misschien ook eens snachts een cross parcour aanleggen. ;)
0 x


Va
Vanden Hende Pieter
80cc pilot
Berichten: 44
Lid geworden op: Zo 04 Sep 2011, 20:30
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: In 2012 laatste keer cross in Kester!!!!!!!

Berichtdoor Vanden Hende Pieter Di 06 Dec 2011, 12:37

Mark Dejonghe schreef:Vereniging voor Bos in Vlaanderen plant illegaal bos in Oudenaarde.
Zie : Het Nieuwsblad.

Misschien ook eens snachts een cross parcour aanleggen. ;)


Vind ik een goed idee, we kunnen Welden weer openen! Die 5 koeien die daar nu lopen hebben daar gene last van...
0 x


Ma
Mark Dejonghe
mx all time winner
Berichten: 1357
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 23:03
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: In 2012 laatste keer cross in Kester!!!!!!!

Berichtdoor Mark Dejonghe Do 08 Dec 2011, 14:04

Vanden Hende Pieter schreef:
Mark Dejonghe schreef:Vereniging voor Bos in Vlaanderen plant illegaal bos in Oudenaarde.
Zie : Het Nieuwsblad.

Misschien ook eens snachts een cross parcour aanleggen. ;)


Vind ik een goed idee, we kunnen Welden weer openen! Die 5 koeien die daar nu lopen hebben daar gene last van...[/

Zal ons niet lukken Pieter , ;) weinig reactie op het artikel.!!
0 x


Lu
Luc Dejonghe
mxdn winner
Berichten: 869
Lid geworden op: Wo 12 Aug 2009, 22:50
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: In 2012 laatste keer cross in Kester!!!!!!!

Berichtdoor Luc Dejonghe Do 08 Dec 2011, 21:59

wanneer beginde deraan :?: :lol:
0 x


Va
Vanden Hende Pieter
80cc pilot
Berichten: 44
Lid geworden op: Zo 04 Sep 2011, 20:30
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: In 2012 laatste keer cross in Kester!!!!!!!

Berichtdoor Vanden Hende Pieter Vr 09 Dec 2011, 12:36

Luc Dejonghe schreef:wanneer beginde deraan :?: :lol:

Straks e, tis donker van 17u30 tot morgenvroeg 8u!! :D
0 x


Ma
Mark Meijer
125cc rookie
Berichten: 137
Lid geworden op: Zo 28 Mar 2010, 19:27
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: In 2012 laatste keer cross in Kester!!!!!!!

Berichtdoor Mark Meijer Za 10 Dec 2011, 09:06

En Pieter ist klaar? :lol:
0 x


Va
Vanden Hende Pieter
80cc pilot
Berichten: 44
Lid geworden op: Zo 04 Sep 2011, 20:30
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: In 2012 laatste keer cross in Kester!!!!!!!

Berichtdoor Vanden Hende Pieter Zo 11 Dec 2011, 17:51

Mark Meijer schreef:En Pieter ist klaar? :lol:


Bijna, het zand ligt er al :-)
0 x


Gebruikersavatar
koen bervoets
european champ mx2
Berichten: 243
Lid geworden op: Do 04 Aug 2011, 19:13
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: Paal-Beringen

Re: In 2012 laatste keer cross in Kester!!!!!!!

Berichtdoor koen bervoets Ma 12 Dec 2011, 13:41

voor protest, grote enduro organiseren door al de vlaamse bossen, want in walen maken ze niet zo probleem van
0 x


Gu
Guy Dick
the legend!
Berichten: 3392
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:17
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Galmaarden

Re: In 2012 laatste keer cross in Kester!!!!!!!

Berichtdoor Guy Dick Ma 12 Dec 2011, 14:07

Ikea bvb schenkt 2,50 euro per verkochte kerstboom in haar Ikea-winkels aan Natuurpunt.
0 x


The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes
Gebruikersavatar
Etienne Dierckx
the legend!
Berichten: 3153
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: In 2012 laatste keer cross in Kester!!!!!!!

Berichtdoor Etienne Dierckx Ma 12 Dec 2011, 17:35

een reden om daar niks meer te gaan kopen ...
0 x


het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....

Terug naar “mx pro”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten

Aanmelden · Registreer