Int. MX Valence 20-21 feb. 2010

Hier alles over de GP's, BMB, ONK,..
Gebruikersavatar
Gunther Smeys
mx all time winner
Berichten: 1258
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:20
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Int. MX Valence 20-21 feb. 2010

Berichtdoor Gunther Smeys Zo 21 Feb 2010, 18:16

Résultats du MX Inter de Valence
1e manche MX2 : 1. Musquin; 2. Simpson; 3. Roczen; 4. Paulin; 5. Frossard; 6. Verbruggen; 7. Teillet; 8. Herlings; 9. Aubin; 10. Roelants; 11. Tonus; 12. Van Horebeek; 13. Larrieu; 14. Aubin Arnaud; 15. Lefrançois; 16. Alletru; 17. Butron; 18. Triest; 19. Kappel; 20. Desprey... 25. Laier; 27. Lancelot.
2e manche MX2 : 1. Roczen; 2. Musquin; 3. Frossard; 4. Paulin; 5. Van Horebeek; 6. Herlings; 7. Roelants; 8. Teillet; 9. Larrieu; 10. Aubin; 11. Triest; 12. Alletru; 13. Adam; 14. Butron; 16. Tixier; 17. Kappel; 18. Lacan; 19. Ferrandis; 20. Lancelot; 21. Laier...
1ère manche MX1 : 1. Aranda; 2. Barragan; 3. Desalle; 4. Philippaerts; 5. Cairoli; 6. Nagl; 7. Boissiere; 8. Guarneri; 9. Coppins; 10. Leok; 11. De Reuver; 12. Ramon; 13. Albertson; 14. Boog; 15. Alessi; 16. Pourcel; 17. Martin; 18. Rombaud; 19. Priem; 20. Bellino...
2e manche MX1 : 1. Cairoli; 2. Ramon; 3. Pourcel; 4. Philippaerts; 5. Desalle; 6. Barragan; 7. Alessi; 8. Boissière; 9. Boog; 10. Albertson; 11. Coppins; 12. Priem; 13. Nagl; 14. Martin; 15. Rombaud; 16. Bellino; 17. Terreblanche; 18. Strijbos; 19. Wouts; 20. Martens...
Super finale MX1 + MX2 : 1. Cairoli. 2. Ramon; 3. Philippaerts; 4. Leok; 5. Pourcel; 6. Boissiere; 7. Frossard; 8. Paulin; 9. Nagl; 10. Roczen; 11. Boog; 12. Aranda; 13. Musquin; 14. Albertson; 15. De Reuver; 16. Teillet; 17. Roelants; 18. Verbruggen; 19. Herlings; 20. Van Horebeek...
Général MX1 : 1. Cairoli; 2. Philippaerts; 3. Ramon; 4. Boissiere; 5. Pourcel; 6. Barragan; 7. Desalle; 8. Nagl; 9. Aranda; 10. Leok...
Général MX2 : 1. Roczen; 2. Musquin; 3. Frossard; 4. Paulin; 5. Teillet; 6. Herlings; 7. Roelants; 8. Van Horebeek; 9. Aubin; 10. Simpson...
0 x


http://twitter.com/#!/SmeysG" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.keenomx.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Frederik Van Eeckhoven
mx all time winner
Berichten: 1490
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:59
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Contact:

Re: Int. MX Valence 20-21 feb. 2010

Berichtdoor Frederik Van Eeckhoven Zo 21 Feb 2010, 18:30

Ramon zit precies in de fleur van zijn leven.
Als hij dit kan doortrekken in de GP's denk ik dat het nog een mooie strijd zal worden tussen Cairoli en Ramon.
Alowel dat Cairoli beresterk lijkt.
0 x


"Wat is er aan de hand met de mannelijke topatleet? Vroeger was hij bekend omdat hij voetbalde, fietste, liep ... Nu draagt hij gekleurde polsbandjes, lanceert modemerken, verschijnt in bakvisblaadjes, gossip magazine's en vrouwenbladen."
Gebruikersavatar
Rob Indemans
mxdn winner
Berichten: 886
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:44
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Int. MX Valence 20-21 feb. 2010

Berichtdoor Rob Indemans Zo 21 Feb 2010, 19:10

Wat heeft Keeno voorgehad??? :?
0 x


Ol
Olivier Goetstouwers
mx all time winner
Berichten: 1054
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 17:53
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Int. MX Valence 20-21 feb. 2010

Berichtdoor Olivier Goetstouwers Zo 21 Feb 2010, 19:28

Twee keer technische problemen schijnt.
0 x


rocketpichon

check http://www.nth108.com
Mi
Michael Baillieu
mx2 wk champ
Berichten: 617
Lid geworden op: Di 22 Sep 2009, 22:18
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Locatie: hoeke

Re: Int. MX Valence 20-21 feb. 2010

Berichtdoor Michael Baillieu Zo 21 Feb 2010, 19:40

ramon is er klaar voor !
0 x


RIP TIMO :( we gonna miss you!
Ol
Olivier Goetstouwers
mx all time winner
Berichten: 1054
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 17:53
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Int. MX Valence 20-21 feb. 2010

Berichtdoor Olivier Goetstouwers Zo 21 Feb 2010, 19:48

MX1

1. 222 Antonio Cairoli KTM 66
2. 19 David Philippaerts Yamaha 56
3. 11 Steve Ramon Suzuki 53
4. 10 Anthony Boissière KTM 42
5. 90 Sébastien Pourcel Kawasaki 41
6. 7 Jonathan Barragán Kawasaki 37
7. 25 Clément Desalle Suzuki 36
8. 2 Maximilian Nagl KTM 35
9. 20 Grégory Aranda Kawasaki 34
10. 40 Tanel Leok Honda 29
11. 121 Xavier Boog Kawasaki 29
12. 702 Jimmy Albertson Honda 26
13. 6 Joshua Coppins Aprilia 22
14. 800 Mike Alessi KTM 20
15. 14 Marc de Reuver Suzuki 16
16. 39 Davide Guarneri Honda 13
17. 32 Manuel Priem Aprilia 11
18. 48 Christophe Martin 11
19. 519 Loïc Rombaut Kawasaki 9
20. 383 Matthias Bellino KTM 6
21. 77 Shannon Terreblanche Kawasaki 4
22. 4 Kevin Strijbos KTM 3
23. 75 Kevin Wouts Kawasaki 2
24. 38 Yentel Martens KTM 1



MX2

1. 94 Ken Roczen Suzuki 56
2. 1 Marvin Musquin KTM 55
3. 183 Steven Frossard Kawasaki 50
4. 21 Gautier Paulin Yamaha 49
5. 37 Valentin Teillet KTM 32
6. 111 Jeffrey Herlings KTM 30
7. 34 Joël Roelants KTM 29
8. 89 Jeremy Van Horebeek Kawasaki 26
9. 131 Nicolas Aubin Kawasaki 23
10. 11 Shaun Simpson KTM 22
11. 202 Loïc Larrieu Yamaha 20
12. 335 Dennis Verbruggen KTM 18
13. 52 Axel Allétru KTM 14
14. 75 Nick Triest KTM 13
15. 71 José Antonio Butrón Suzuki 11
16. 23 Arnaud Tonus Suzuki 10
17. 216 David Adam KTM 8
18. 141 Maxime Desprey Yamaha 7
19. 951 Arnaud Aubin Yamaha 7
20. 707 Robin Kappel KTM 6
21. 225 Charles Lefrançois 6
22. 911 Jordi Tixier KTM 5
23. 222 Jordan Lacan KTM 3
24. 22 Dylan Ferrandis Kawasaki 2
25. 114 Livia Lancelot KTM 1
0 x


rocketpichon

check http://www.nth108.com
Gebruikersavatar
Kenny Vanderheyden
mx2 wk champ
Berichten: 686
Lid geworden op: Ma 20 Jul 2009, 18:34
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VBM
Locatie: betekom
Contact:

Re: Int. MX Valence 20-21 feb. 2010

Berichtdoor Kenny Vanderheyden Zo 21 Feb 2010, 20:03

straffe rockzen toch wel vind ik :shock: daar gaan ze nog van horen dees seizoen, volgens mij word die wk :D
0 x


Pain is temporary..... Pride lasts forever
Gebruikersavatar
Jan Willem Visser
mxdn winner
Berichten: 905
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:16
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Int. MX Valence 20-21 feb. 2010

Berichtdoor Jan Willem Visser Zo 21 Feb 2010, 20:18

stephanie krijnen schreef:waarom zouden we daar iets van moeten horen.hij heeft gisteren gewoon wat aan het testen geweest hij is niet echt voor nen tijd gegaan.het word vandaag alemaal gereden e :)

grz stephanie

Het is vandaag allemaal gereden, Stephanie. Kevin was 21e en 18e, mogen we dan nu wél vragen wat er aan de hand is, want ik verwacht toch veel beter dan dit.... Of was hij vandaag weer 'wat aan het testen'?

Begrijp me niet verkeerd he, ik zie heel graag dat Kevin vooraan eindigd en daarom ben ik zo verbaasd over deze resultaten. Dit is gewoon absoluut onder zijn niveau. Maar misschien weet jij meer...
0 x


Ma
Mark Dejonghe
mx all time winner
Berichten: 1357
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 23:03
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: Int. MX Valence 20-21 feb. 2010

Berichtdoor Mark Dejonghe Zo 21 Feb 2010, 20:23

ja , das waar smeys ,en khoor ik u nu ook nie , Ramon is al klaar met zijn testwerk. ;) hoe beter men rijd hoe vlugger men ermee klaar is. :lol:
0 x


St
Stephanie Krijnen
peewee pilot
Berichten: 7
Lid geworden op: Zo 21 Feb 2010, 09:55
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Int. MX Valence 20-21 feb. 2010

Berichtdoor Stephanie Krijnen Zo 21 Feb 2010, 20:29

Jan Willem Visser schreef:
stephanie krijnen schreef:waarom zouden we daar iets van moeten horen.hij heeft gisteren gewoon wat aan het testen geweest hij is niet echt voor nen tijd gegaan.het word vandaag alemaal gereden e :)

grz stephanie

Het is vandaag allemaal gereden, Stephanie. Kevin was 21e en 18e, mogen we dan nu wél vragen wat er aan de hand is, want ik verwacht toch veel beter dan dit.... Of was hij vandaag weer 'wat aan het testen'?

Begrijp me niet verkeerd he, ik zie heel graag dat Kevin vooraan eindigd en daarom ben ik zo verbaasd over deze resultaten. Dit is gewoon absoluut onder zijn niveau. Maar misschien weet jij meer...


ja ik weet het het is niet wat er van kevin verwacht word maar denk wel da de meeste het begrijpen na wat hij alemaal heeft meegemaakt.het komt alemaal in orde zo als altijd. We blijven hem steunen.
grz stephanie
0 x


Gebruikersavatar
Jan Willem Visser
mxdn winner
Berichten: 905
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:16
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Int. MX Valence 20-21 feb. 2010

Berichtdoor Jan Willem Visser Zo 21 Feb 2010, 20:43

Op motocrossforum.nl staat te lezen waarom De Reuver eerst als 6e stond in de 2e manche en later ineens als 21e. Marc is dus wél daadwerkelijk als 6e geindigd...

Marc's transponder is in de tweede manche kapot gegaan waardoor hij in de uitslag pas als eenentwintigste stond. Hij kwam in deze manche als zesde over de finish. Omdat de Fransen voet bij stuk hielden dat hij als eenentwintigste was gefinisht mocht hij in eerste instantie niet rijden in de superfinale. Uiteindelijk mocht het toch maar dan moest hij wel op de tweede startrij starten. Hij is uiteindelijk vijftiende geworden in de superfinale!
0 x


St
Steven Van Avondt
mx all time winner
Berichten: 1332
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:54
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Int. MX Valence 20-21 feb. 2010

Berichtdoor Steven Van Avondt Zo 21 Feb 2010, 20:44

@ Jan Willem Visser

Kevin kan ongetwijfeld beter. maar deze uitslagen vind ik niet meer dan logisch. Kevin heeft teveel meegemaakt en mist sowieso wedstrijdritme..hij is nog niet lang fit en heeft door de problemen met z'n been allicht niet de perfecte voorbereiding gehad.
het is beter dat Kevin nu 15e of 20e finisht en langzaam naar de goeie vorm toegroeit dan nu op of over de limiet te rijden terwijl hij daar nog niet klaar voor is,met alle gevolgen vandien.
Als Kevin erin slaagt tegen de WK-start in de top 10 te geraken is dat heel knap vind ik en dan zien we wel verder..
en nee...ik ben geen Strijbos-fan
0 x


Ro
Ronald Leeftink
mx2 amateur champ
Berichten: 166
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:03
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Int. MX Valence 20-21 feb. 2010

Berichtdoor Ronald Leeftink Zo 21 Feb 2010, 20:46

stephanie krijnen schreef:
Jan Willem Visser schreef:
stephanie krijnen schreef:waarom zouden we daar iets van moeten horen.hij heeft gisteren gewoon wat aan het testen geweest hij is niet echt voor nen tijd gegaan.het word vandaag alemaal gereden e :)

grz stephanie

Het is vandaag allemaal gereden, Stephanie. Kevin was 21e en 18e, mogen we dan nu wél vragen wat er aan de hand is, want ik verwacht toch veel beter dan dit.... Of was hij vandaag weer 'wat aan het testen'?

Begrijp me niet verkeerd he, ik zie heel graag dat Kevin vooraan eindigd en daarom ben ik zo verbaasd over deze resultaten. Dit is gewoon absoluut onder zijn niveau. Maar misschien weet jij meer...


ja ik weet het het is niet wat er van kevin verwacht word maar denk wel da de meeste het begrijpen na wat hij alemaal heeft meegemaakt.het komt alemaal in orde zo als altijd. We blijven hem steunen.
grz stephanie


Pff jij praat ook maar net zoals het je uitkomt :shock: .
Eerder had je een hele andere reactie.

----------------------------------------------------

Kevin succes , het komt wel goed.
Groeten Ronald
0 x


Ma
Mark Dejonghe
mx all time winner
Berichten: 1357
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 23:03
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: Int. MX Valence 20-21 feb. 2010

Berichtdoor Mark Dejonghe Zo 21 Feb 2010, 20:51

Waarom ne keer niet spreken van de belg die wel gedaan heeft wat moest. ;)
0 x


St
Stephanie Krijnen
peewee pilot
Berichten: 7
Lid geworden op: Zo 21 Feb 2010, 09:55
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Int. MX Valence 20-21 feb. 2010

Berichtdoor Stephanie Krijnen Zo 21 Feb 2010, 20:57

@Ronald Leeftink

luister e ik heb da gezecht om da ze vroegen wat er aan de hand was met kevin.kevin was niet gevallen op zaterdag dus er was niets aan de hand (fysiek).maar daarom kan het wel mentaal zijn e.ik zeg wat ik denk ik weet het niet zeker.

grz stephanie
0 x


Gebruikersavatar
Jan Willem Visser
mxdn winner
Berichten: 905
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:16
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Int. MX Valence 20-21 feb. 2010

Berichtdoor Jan Willem Visser Zo 21 Feb 2010, 20:59

Ja, Desalle was veruit de sterkste Belg in de 1e manche, keurig!
0 x


Gebruikersavatar
Jan Willem Visser
mxdn winner
Berichten: 905
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:16
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Int. MX Valence 20-21 feb. 2010

Berichtdoor Jan Willem Visser Zo 21 Feb 2010, 21:03

Gunther Smeys schreef:Résultats du MX Inter de Valence
1ère manche MX1 : 1. Aranda; 2. Barragan; 3. Desalle; 4. Philippaerts; 5. Cairoli; 6. Nagl; 7. Boissiere; 8. Guarneri; 9. Coppins; 10. Leok; 11. De Reuver; 12. Ramon; 13. Albertson; 14. Boog; 15. Alessi; 16. Pourcel; 17. Martin; 18. Rombaud; 19. Priem; 20. Bellino...
2e manche MX1 : 1. Cairoli; 2. Ramon; 3. Pourcel; 4. Philippaerts; 5. Desalle; 6. Barragan; 7. Alessi; 8. Boissière; 9. Boog; 10. Albertson; 11. Coppins; 12. Priem; 13. Nagl; 14. Martin; 15. Rombaud; 16. Bellino; 17. Terreblanche; 18. Strijbos; 19. Wouts; 20. Martens...
Général MX1 : 1. Cairoli; 2. Philippaerts; 3. Ramon; 4. Boissiere; 5. Pourcel; 6. Barragan; 7. Desalle; 8. Nagl; 9. Aranda; 10. Leok...

Wie kan me dit uitleggen? Desalle is in de 2 manches 3e en 5e en is totaal slechts 7e terwijl Ramon in de manches 12e en 2e is ( dus minder goed) en die is totaal ineens 3e?????
0 x


Ma
Mark Dejonghe
mx all time winner
Berichten: 1357
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 23:03
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: Int. MX Valence 20-21 feb. 2010

Berichtdoor Mark Dejonghe Zo 21 Feb 2010, 21:04

Ja , hij zal nog dikwijls met 5 vingers in de lucht over de meet rijden , dat zijn er zijn er 4 meer. :lol:
0 x


Ma
Mark Dejonghe
mx all time winner
Berichten: 1357
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 23:03
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: Int. MX Valence 20-21 feb. 2010

Berichtdoor Mark Dejonghe Zo 21 Feb 2010, 21:07

?
Laatst gewijzigd door Mark Dejonghe op Zo 21 Feb 2010, 21:10, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x


Gebruikersavatar
Etienne Dierckx
the legend!
Berichten: 3153
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Int. MX Valence 20-21 feb. 2010

Berichtdoor Etienne Dierckx Zo 21 Feb 2010, 21:08

@ JW Visser ... ik vermoed dat ze ook de superfinale meetellen

hier zitten mensen tussen die volgens mij alleen zien wat ze willen zien.

Nu al gaan beweren dat de strijd om de wereldtitel gaat tussen cairoli en Ramon :?

Dat Ramon (en ook veel anderen) hun huiswerk goed gedaan hebben in de winter is ni meer dan normaal ...

Strijbos heeft nog een lange weg te gaan ... dat is eigenlijk niet meer dan normaal als je ziet dat hij nog maar net met de motor mag rijden ... en dan een nieuwe motor en een nieuw team ...
Alleen vind ik het raar dat hij dan niet in Lommel heeft gereden. OK het zal er gevaarlijk bijgelegen hebben ... maar ik denk dat Kevin alle wedstrijden kan gebruiken om terug in zijn ritme te komen.

Roelants weer netjes in de top 10 en eerste Belg.

Jerre heel veelbelovend maar de strijd om het titel en het podium zal dit jaar heel zwaar zijn in MX2. Misschien is 1 van de grootste kanshebbers wel zijn teamgenoot. Die ziet blijkbaar iedereen over het hoofd als het om de titel gaat ...
Roczen, musquin, frossard, paulin, simpson, aubin, jerre, roelants, herlings, charlier, Teillet ... plaatsjes worden duur op het podium.
0 x


het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....

Terug naar “mx pro”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten

Aanmelden · Registreer