MXDN Team USA Trip

Hier alles over de GP's, BMB, ONK,..
Gu
Guy Dick
the legend!
Berichten: 3392
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:17
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Galmaarden

Re: MXDN Team USA Trip

Berichtdoor Guy Dick Za 22 Sep 2012, 09:45

Team USA zit op hotel in Nederland (ligt maar een boogscheut van Lommel). Er stond wel een KTM-bestelwagen uit Mattighoven voor de pitbox gisteren.
0 x


The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes
Ma
Matteo Boxy
mx2 wk rookie
Berichten: 295
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 17:59
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Re: MXDN Team USA Trip

Berichtdoor Matteo Boxy Za 22 Sep 2012, 10:06

Viel mij toch op dat zowel Dungey als Barcia er goed afgingen, op ongeveer dezelfde manier dan nog (volgens het filmpje). Ik denk dat de grote sterkte van de Amerikanen de voorbije jaren (constandheid, geen fouten maken) wel eens dik zou kunnen tegenvallen dit jaar.
0 x


Gebruikersavatar
Rob Indemans
mxdn winner
Berichten: 886
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:44
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: MXDN Team USA Trip

Berichtdoor Rob Indemans Za 22 Sep 2012, 13:34

Ze hebben nog een week om te wennen aan het zand van hier,en als je zag hoe professioneel die bezig zijn met alles... 't was nog maar een training he,en het is niet voor niks dat die gisteren al hier waren om te testen he,en vandaag stond er weer een motortraining op het programma dus denk dat ze hun tijd wel nuttig zullen gebruiken ook! ;)
0 x


Ni
Nicky Gielen
80cc pilot
Berichten: 35
Lid geworden op: Ma 16 Jul 2012, 19:16
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: MXDN Team USA Trip

Berichtdoor Nicky Gielen Za 22 Sep 2012, 13:42

Matteo Boxy schreef:Viel mij toch op dat zowel Dungey als Barcia er goed afgingen, op ongeveer dezelfde manier dan nog (volgens het filmpje). Ik denk dat de grote sterkte van de Amerikanen de voorbije jaren (constandheid, geen fouten maken) wel eens dik zou kunnen tegenvallen dit jaar.
als dit een hard circuit zou geweest zijn zouden ze nu al lang gewonnen hebben,en denk met 3x 1ste individueel.nu in lommel zal het niet zo zijn.maar toch gaan die mannen goed doen.
0 x


Pa
Paul Verdonschot
world THQ sx champ
Berichten: 1552
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 10:36
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: MXDN Team USA Trip

Berichtdoor Paul Verdonschot Za 22 Sep 2012, 13:44

degene die de yanks kloppen ,die winnen ,meer woorden maak ik er niet aan vuil :)
0 x


paladin
Gebruikersavatar
Lander Vanderstraeten
wk mister 875cc
Berichten: 2451
Lid geworden op: Ma 13 Jul 2009, 19:01
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Kortrijk, West-Vlaanderen
Contact:

Re: MXDN Team USA Trip

Berichtdoor Lander Vanderstraeten Za 22 Sep 2012, 13:49

De snelheid hebben ze, dat is zeker.

De vraag is echter: kunnen ze het 40 min uithouden in het zand? Het zou mij niet verwonderen als ze na 30min helemaal leeg gereden zijn, zeker als ze het circuit niet vlakken.
0 x


enjoy the ride, don't destroy it
Gebruikersavatar
Rob Indemans
mxdn winner
Berichten: 886
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:44
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: MXDN Team USA Trip

Berichtdoor Rob Indemans Za 22 Sep 2012, 13:51

Der zijn er maar 2 die niet leeg zijn na 30 minuten,dat zijn Tony en Herlings... dus ze passen mooi bij de rest he!
0 x


Ca
Catteeuw Geert
ama sx 250 champ
Berichten: 702
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:07
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: MXDN Team USA Trip

Berichtdoor Catteeuw Geert Za 22 Sep 2012, 14:22

Nicky Gielen schreef:
Matteo Boxy schreef:Viel mij toch op dat zowel Dungey als Barcia er goed afgingen, op ongeveer dezelfde manier dan nog (volgens het filmpje). Ik denk dat de grote sterkte van de Amerikanen de voorbije jaren (constandheid, geen fouten maken) wel eens dik zou kunnen tegenvallen dit jaar.
als dit een hard circuit zou geweest zijn zouden ze nu al lang gewonnen hebben,en denk met 3x 1ste individueel.nu in lommel zal het niet zo zijn.maar toch gaan die mannen goed doen.

En waarom denk jij dat ze op hard pack zomaar 3 maal individueel zouden winnen.Vorig jaar was het toch ook hard .

Uitslagen per reeks


Reeks 1 (MX1+MX2)

01. Chad Reed (Aus)
02. Ken Roczen (Dui)
03. Ryan Dungey (VS)
04. Tommy Searle (GBr)
05. Tyla Rattray (ZAf)
10. Joel Roelants
16. Marvin Van Daele

Reeks 2 (Open+MX2)

01 .Gautier Paulin (Fra)
02. Jeffrey Herlings (Ned)
03. Ryan Villopoto (VS)
04. Ken Roczen (Dui)
05. Kevin Strijbos
06. Gareth Swanepoel (ZAf)
12. Joel Roelants

Reeks 3 (Open+MX1)

01. Ryan Villopoto (VS)
02. Ryan Dungey (VS)
03. Tyla Rattray (ZAf)
04. Tommy Searle (GBr)
05. Davide Guarnieri (Ita)
11. Kevin Strijbos
20. Marvin Van Daele
0 x


Hoogmoed komt voor de val. Words by faceman 2011 !
Gebruikersavatar
Rudi Vandenplas
mx3 wk champ
Berichten: 550
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:12
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Bekkevoort

Re: MXDN Team USA Trip

Berichtdoor Rudi Vandenplas Za 22 Sep 2012, 15:10

In de MXON zijn de reeksen 30 min + 2 R, niet ? Enfin, in Lommel is dat al bijna 40 min, lol.
0 x


AKA Rudicross
Mi
Michael Baillieu
mx2 wk champ
Berichten: 617
Lid geworden op: Di 22 Sep 2009, 22:18
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Locatie: hoeke

Re: MXDN Team USA Trip

Berichtdoor Michael Baillieu Za 22 Sep 2012, 22:18

man tegen zondag zijn die mannen even sterk als wie dan ook behalve herlings natuurlijk da karakter dat die mannen hebben da heeft bijna geen een hier nog als die mannen hun ergens voor inzetten dan mislukt dat zelden!
0 x


RIP TIMO :( we gonna miss you!
Gebruikersavatar
Filip Hardis
world THQ sx champ
Berichten: 1813
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:48
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: MXDN Team USA Trip

Berichtdoor Filip Hardis Za 22 Sep 2012, 22:30

Catteeuw Geert schreef:
Nicky Gielen schreef:
Matteo Boxy schreef:Viel mij toch op dat zowel Dungey als Barcia er goed afgingen, op ongeveer dezelfde manier dan nog (volgens het filmpje). Ik denk dat de grote sterkte van de Amerikanen de voorbije jaren (constandheid, geen fouten maken) wel eens dik zou kunnen tegenvallen dit jaar.
als dit een hard circuit zou geweest zijn zouden ze nu al lang gewonnen hebben,en denk met 3x 1ste individueel.nu in lommel zal het niet zo zijn.maar toch gaan die mannen goed doen.

En waarom denk jij dat ze op hard pack zomaar 3 maal individueel zouden winnen.Vorig jaar was het toch ook hard .

Uitslagen per reeks


Reeks 1 (MX1+MX2)

01. Chad Reed (Aus)
02. Ken Roczen (Dui)
03. Ryan Dungey (VS)
04. Tommy Searle (GBr)
05. Tyla Rattray (ZAf)
10. Joel Roelants
16. Marvin Van Daele

Reeks 2 (Open+MX2)

01 .Gautier Paulin (Fra)
02. Jeffrey Herlings (Ned)
03. Ryan Villopoto (VS)
04. Ken Roczen (Dui)
05. Kevin Strijbos
06. Gareth Swanepoel (ZAf)
12. Joel Roelants

Reeks 3 (Open+MX1)

01. Ryan Villopoto (VS)
02. Ryan Dungey (VS)
03. Tyla Rattray (ZAf)
04. Tommy Searle (GBr)
05. Davide Guarnieri (Ita)
11. Kevin Strijbos
20. Marvin Van Daele


Die bovenstaande uitslagen zeggen helemaal niks! O jawel! Dat de Amerikanen er staan en een tandje kunnen bijsteken en dat ook daadwerkelijk doen als het nodig is!
Iedereen lijkt precies vergeten dat de yanks vorig jaar na de tweede reeks hopeloos op achterstand stonden (door valpartijen)! En dat het er zelfs naar uitzag dat ze naast het podium zouden vallen! Tot ze de derde reeks orde op zaken stelden!
0 x


hardis ik kan nog promotie maken, gij blijft nog tot aan uw pensioen bij de nieuwelingen b mee ronddraaien. en daar heb ik geen gegatlek gedoe voor nodig!

Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
Gebruikersavatar
Ruben Vandervelden
mx3 wk champ
Berichten: 576
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 17:59
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: MXDN Team USA Trip

Berichtdoor Ruben Vandervelden Za 22 Sep 2012, 23:52

geen woorden nodig...

Afbeelding
0 x


Gebruikersavatar
Steve Sels
ama lites eastcoast champ
Berichten: 413
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:04
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Grobbendonk
Contact:

Re: MXDN Team USA Trip

Berichtdoor Steve Sels Zo 23 Sep 2012, 05:28

Mooi maar ni overtuigd! Ze zijn goe! Maar wij gaan het beter doen!! Believe in it!
Zelfs de rode Duivels winnen tegewoordig! Dan kunne onze Mx Stars toch ni onderdoen zekers!!
0 x


"The Grobbendonk Connection" #34
Ge
Gert Holemans
european champ mx2
Berichten: 225
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 20:40
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: MXDN Team USA Trip

Berichtdoor Gert Holemans Zo 23 Sep 2012, 08:16

Weet er iemand waar die USA boys vandaag gaan trainen ? :-)
0 x


supporter #34 THE FONZ !! http://www.twitter.com/GertHolemans onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Peter Goolaerts
mx all time winner
Berichten: 1300
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:10
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Hulshout
Contact:

Re: MXDN Team USA Trip

Berichtdoor Peter Goolaerts Zo 23 Sep 2012, 14:58

@geert, hierzo ;

Ryan Dungey: Great day of riding and testing with the team at a local sand track called veldhoven, now back to town for lunch!
0 x


Ex-Vintage MX Lover
Gebruikersavatar
Rob Indemans
mxdn winner
Berichten: 886
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:44
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: MXDN Team USA Trip

Berichtdoor Rob Indemans Zo 23 Sep 2012, 15:16

Is dat van vandaag of van gisteren,want hoorde hun vrijdag zeggen dat ze gisteren naar veldhoven zouden gaan...?
0 x


Gebruikersavatar
Peter Goolaerts
mx all time winner
Berichten: 1300
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:10
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Hulshout
Contact:

Re: MXDN Team USA Trip

Berichtdoor Peter Goolaerts Zo 23 Sep 2012, 16:41

@rob , voor zover ik het kan volgen zou dit vandaag zijn geweest.
0 x


Ex-Vintage MX Lover
Da
Dave Coekaerts
mx all time winner
Berichten: 1060
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:00
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Locatie: Aarschot

Re: MXDN Team USA Trip

Berichtdoor Dave Coekaerts Zo 23 Sep 2012, 21:49

Ik heb ook eens geprobeerd om een filmke te maken vrijdag in Lommel.

[youtube]3EJoO78tqwo[/youtube]
Laatst gewijzigd door Dave Coekaerts op Ma 24 Sep 2012, 20:38, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x


Gebruikersavatar
Lander Vanderstraeten
wk mister 875cc
Berichten: 2451
Lid geworden op: Ma 13 Jul 2009, 19:01
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Kortrijk, West-Vlaanderen
Contact:

Re: MXDN Team USA Trip

Berichtdoor Lander Vanderstraeten Zo 23 Sep 2012, 21:53

Nie mis é koekaart, zeker ni voor ne smartfoon :D
0 x


enjoy the ride, don't destroy it
Gebruikersavatar
Jeroen Van Wassehove
mx2 wk champ
Berichten: 658
Lid geworden op: Di 22 Dec 2009, 22:50
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: MXDN Team USA Trip

Berichtdoor Jeroen Van Wassehove Ma 24 Sep 2012, 21:14

Niemand een idee waar ze gaan trainen deze week?
0 x


Terug naar “mx pro”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

Aanmelden · Registreer