MXDN Team USA Trip
-
Guy DickGu
- the legend!
- Berichten: 3392
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:17
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Galmaarden
Re: MXDN Team USA Trip
Team USA zit op hotel in Nederland (ligt maar een boogscheut van Lommel). Er stond wel een KTM-bestelwagen uit Mattighoven voor de pitbox gisteren.
0 x
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes
-
Matteo BoxyMa
- mx2 wk rookie
- Berichten: 295
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 17:59
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Re: MXDN Team USA Trip
Viel mij toch op dat zowel Dungey als Barcia er goed afgingen, op ongeveer dezelfde manier dan nog (volgens het filmpje). Ik denk dat de grote sterkte van de Amerikanen de voorbije jaren (constandheid, geen fouten maken) wel eens dik zou kunnen tegenvallen dit jaar.
0 x
- Rob Indemans
- mxdn winner
- Berichten: 886
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:44
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: MXDN Team USA Trip
Ze hebben nog een week om te wennen aan het zand van hier,en als je zag hoe professioneel die bezig zijn met alles... 't was nog maar een training he,en het is niet voor niks dat die gisteren al hier waren om te testen he,en vandaag stond er weer een motortraining op het programma dus denk dat ze hun tijd wel nuttig zullen gebruiken ook! 
0 x
-
Nicky GielenNi
- 80cc pilot
- Berichten: 35
- Lid geworden op: Ma 16 Jul 2012, 19:16
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Re: MXDN Team USA Trip
als dit een hard circuit zou geweest zijn zouden ze nu al lang gewonnen hebben,en denk met 3x 1ste individueel.nu in lommel zal het niet zo zijn.maar toch gaan die mannen goed doen.Matteo Boxy schreef:Viel mij toch op dat zowel Dungey als Barcia er goed afgingen, op ongeveer dezelfde manier dan nog (volgens het filmpje). Ik denk dat de grote sterkte van de Amerikanen de voorbije jaren (constandheid, geen fouten maken) wel eens dik zou kunnen tegenvallen dit jaar.
0 x
-
Paul VerdonschotPa
- world THQ sx champ
- Berichten: 1552
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 10:36
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
Re: MXDN Team USA Trip
degene die de yanks kloppen ,die winnen ,meer woorden maak ik er niet aan vuil 
0 x
paladin
- Lander Vanderstraeten
- wk mister 875cc
- Berichten: 2451
- Lid geworden op: Ma 13 Jul 2009, 19:01
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Kortrijk, West-Vlaanderen
- Contact:
Re: MXDN Team USA Trip
De snelheid hebben ze, dat is zeker.
De vraag is echter: kunnen ze het 40 min uithouden in het zand? Het zou mij niet verwonderen als ze na 30min helemaal leeg gereden zijn, zeker als ze het circuit niet vlakken.
De vraag is echter: kunnen ze het 40 min uithouden in het zand? Het zou mij niet verwonderen als ze na 30min helemaal leeg gereden zijn, zeker als ze het circuit niet vlakken.
0 x
enjoy the ride, don't destroy it
- Rob Indemans
- mxdn winner
- Berichten: 886
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:44
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: MXDN Team USA Trip
Der zijn er maar 2 die niet leeg zijn na 30 minuten,dat zijn Tony en Herlings... dus ze passen mooi bij de rest he!
0 x
-
Catteeuw GeertCa
- ama sx 250 champ
- Berichten: 702
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:07
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Re: MXDN Team USA Trip
Nicky Gielen schreef:als dit een hard circuit zou geweest zijn zouden ze nu al lang gewonnen hebben,en denk met 3x 1ste individueel.nu in lommel zal het niet zo zijn.maar toch gaan die mannen goed doen.Matteo Boxy schreef:Viel mij toch op dat zowel Dungey als Barcia er goed afgingen, op ongeveer dezelfde manier dan nog (volgens het filmpje). Ik denk dat de grote sterkte van de Amerikanen de voorbije jaren (constandheid, geen fouten maken) wel eens dik zou kunnen tegenvallen dit jaar.
En waarom denk jij dat ze op hard pack zomaar 3 maal individueel zouden winnen.Vorig jaar was het toch ook hard .
Uitslagen per reeks
Reeks 1 (MX1+MX2)
01. Chad Reed (Aus)
02. Ken Roczen (Dui)
03. Ryan Dungey (VS)
04. Tommy Searle (GBr)
05. Tyla Rattray (ZAf)
10. Joel Roelants
16. Marvin Van Daele
Reeks 2 (Open+MX2)
01 .Gautier Paulin (Fra)
02. Jeffrey Herlings (Ned)
03. Ryan Villopoto (VS)
04. Ken Roczen (Dui)
05. Kevin Strijbos
06. Gareth Swanepoel (ZAf)
12. Joel Roelants
Reeks 3 (Open+MX1)
01. Ryan Villopoto (VS)
02. Ryan Dungey (VS)
03. Tyla Rattray (ZAf)
04. Tommy Searle (GBr)
05. Davide Guarnieri (Ita)
11. Kevin Strijbos
20. Marvin Van Daele
0 x
Hoogmoed komt voor de val. Words by faceman 2011 !
- Rudi Vandenplas
- mx3 wk champ
- Berichten: 550
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:12
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Bekkevoort
Re: MXDN Team USA Trip
In de MXON zijn de reeksen 30 min + 2 R, niet ? Enfin, in Lommel is dat al bijna 40 min, lol.
0 x
AKA Rudicross
-
Michael BaillieuMi
- mx2 wk champ
- Berichten: 617
- Lid geworden op: Di 22 Sep 2009, 22:18
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
- Locatie: hoeke
Re: MXDN Team USA Trip
man tegen zondag zijn die mannen even sterk als wie dan ook behalve herlings natuurlijk da karakter dat die mannen hebben da heeft bijna geen een hier nog als die mannen hun ergens voor inzetten dan mislukt dat zelden!
0 x
RIP TIMO :( we gonna miss you!
- Filip Hardis
- world THQ sx champ
- Berichten: 1813
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:48
- Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: MXDN Team USA Trip
Catteeuw Geert schreef:Nicky Gielen schreef:als dit een hard circuit zou geweest zijn zouden ze nu al lang gewonnen hebben,en denk met 3x 1ste individueel.nu in lommel zal het niet zo zijn.maar toch gaan die mannen goed doen.Matteo Boxy schreef:Viel mij toch op dat zowel Dungey als Barcia er goed afgingen, op ongeveer dezelfde manier dan nog (volgens het filmpje). Ik denk dat de grote sterkte van de Amerikanen de voorbije jaren (constandheid, geen fouten maken) wel eens dik zou kunnen tegenvallen dit jaar.
En waarom denk jij dat ze op hard pack zomaar 3 maal individueel zouden winnen.Vorig jaar was het toch ook hard .
Uitslagen per reeks
Reeks 1 (MX1+MX2)
01. Chad Reed (Aus)
02. Ken Roczen (Dui)
03. Ryan Dungey (VS)
04. Tommy Searle (GBr)
05. Tyla Rattray (ZAf)
10. Joel Roelants
16. Marvin Van Daele
Reeks 2 (Open+MX2)
01 .Gautier Paulin (Fra)
02. Jeffrey Herlings (Ned)
03. Ryan Villopoto (VS)
04. Ken Roczen (Dui)
05. Kevin Strijbos
06. Gareth Swanepoel (ZAf)
12. Joel Roelants
Reeks 3 (Open+MX1)
01. Ryan Villopoto (VS)
02. Ryan Dungey (VS)
03. Tyla Rattray (ZAf)
04. Tommy Searle (GBr)
05. Davide Guarnieri (Ita)
11. Kevin Strijbos
20. Marvin Van Daele
Die bovenstaande uitslagen zeggen helemaal niks! O jawel! Dat de Amerikanen er staan en een tandje kunnen bijsteken en dat ook daadwerkelijk doen als het nodig is!
Iedereen lijkt precies vergeten dat de yanks vorig jaar na de tweede reeks hopeloos op achterstand stonden (door valpartijen)! En dat het er zelfs naar uitzag dat ze naast het podium zouden vallen! Tot ze de derde reeks orde op zaken stelden!
0 x
hardis ik kan nog promotie maken, gij blijft nog tot aan uw pensioen bij de nieuwelingen b mee ronddraaien. en daar heb ik geen gegatlek gedoe voor nodig!
Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
- Ruben Vandervelden
- mx3 wk champ
- Berichten: 576
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 17:59
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Steve Sels
- ama lites eastcoast champ
- Berichten: 413
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:04
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Grobbendonk
- Contact:
Re: MXDN Team USA Trip
Mooi maar ni overtuigd! Ze zijn goe! Maar wij gaan het beter doen!! Believe in it!
Zelfs de rode Duivels winnen tegewoordig! Dan kunne onze Mx Stars toch ni onderdoen zekers!!
Zelfs de rode Duivels winnen tegewoordig! Dan kunne onze Mx Stars toch ni onderdoen zekers!!
0 x
"The Grobbendonk Connection" #34
-
Gert HolemansGe
- european champ mx2
- Berichten: 225
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 20:40
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: MXDN Team USA Trip
Weet er iemand waar die USA boys vandaag gaan trainen ? 
0 x
supporter #34 THE FONZ !! http://www.twitter.com/GertHolemans onclick="window.open(this.href);return false;
- Peter Goolaerts
- mx all time winner
- Berichten: 1300
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:10
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Hulshout
- Contact:
Re: MXDN Team USA Trip
@geert, hierzo ;
Ryan Dungey: Great day of riding and testing with the team at a local sand track called veldhoven, now back to town for lunch!
Ryan Dungey: Great day of riding and testing with the team at a local sand track called veldhoven, now back to town for lunch!
0 x
Ex-Vintage MX Lover
- Rob Indemans
- mxdn winner
- Berichten: 886
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:44
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: MXDN Team USA Trip
Is dat van vandaag of van gisteren,want hoorde hun vrijdag zeggen dat ze gisteren naar veldhoven zouden gaan...?
0 x
- Peter Goolaerts
- mx all time winner
- Berichten: 1300
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:10
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Hulshout
- Contact:
Re: MXDN Team USA Trip
@rob , voor zover ik het kan volgen zou dit vandaag zijn geweest.
0 x
Ex-Vintage MX Lover
-
Dave CoekaertsDa
- mx all time winner
- Berichten: 1060
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:00
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Locatie: Aarschot
Re: MXDN Team USA Trip
Ik heb ook eens geprobeerd om een filmke te maken vrijdag in Lommel.
[youtube]3EJoO78tqwo[/youtube]
[youtube]3EJoO78tqwo[/youtube]
Laatst gewijzigd door Dave Coekaerts op Ma 24 Sep 2012, 20:38, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
- Lander Vanderstraeten
- wk mister 875cc
- Berichten: 2451
- Lid geworden op: Ma 13 Jul 2009, 19:01
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Kortrijk, West-Vlaanderen
- Contact:
Re: MXDN Team USA Trip
Nie mis é koekaart, zeker ni voor ne smartfoon 
0 x
enjoy the ride, don't destroy it
- Jeroen Van Wassehove
- mx2 wk champ
- Berichten: 658
- Lid geworden op: Di 22 Dec 2009, 22:50
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten
