GP #11 semigorje, Rusland
- Bertus Schaaf
- 125cc junior EK
- Berichten: 67
- Lid geworden op: Za 06 Feb 2010, 15:10
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Rudi Vandenplas
- mx3 wk champ
- Berichten: 550
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:12
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Bekkevoort
-
Kevin BegoisKe
- 50cc rider
- Berichten: 26
- Lid geworden op: Za 29 Mei 2010, 21:01
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: GP #11 semigorje, Rusland
@steve....
Als laatste naart hek is positie 19 vandaag...dat mag geen ramp zijn voor deze superstarter.
Maar idd lijkt me de indruk te geven met zijn gedachten al in de states te zitten....
Ach,ik laat me verrassen en hoop op goei belgen vandaag.
Btw toch veel volk daar precies.
Als laatste naart hek is positie 19 vandaag...dat mag geen ramp zijn voor deze superstarter.
Maar idd lijkt me de indruk te geven met zijn gedachten al in de states te zitten....
Ach,ik laat me verrassen en hoop op goei belgen vandaag.
Btw toch veel volk daar precies.
0 x
-
Leon Van GestelLe
- mxdn winner
- Berichten: 924
- Lid geworden op: Zo 27 Sep 2009, 11:18
- Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
-
Leon Van GestelLe
- mxdn winner
- Berichten: 924
- Lid geworden op: Zo 27 Sep 2009, 11:18
- Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Bertus Schaaf
- 125cc junior EK
- Berichten: 67
- Lid geworden op: Za 06 Feb 2010, 15:10
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
-
Alex GeukensAl
- mx all time winner
- Berichten: 1343
- Lid geworden op: Di 24 Nov 2009, 22:37
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Turnhout
Re: GP #11 semigorje, Rusland
Rudi bedankt voor de link.
1.Herlings loopt weer wat verder uit. Belgen weer goed op dreef,Jerre netjes 2e en The Fonz 5e.
1.Herlings loopt weer wat verder uit. Belgen weer goed op dreef,Jerre netjes 2e en The Fonz 5e.
0 x
- Bertus Schaaf
- 125cc junior EK
- Berichten: 67
- Lid geworden op: Za 06 Feb 2010, 15:10
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
-
Jelle VanhoofJe
- mx all time winner
- Berichten: 1025
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:14
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VBM
- Locatie: Lommelwood
- Contact:
Re: GP #11 semigorje, Rusland
Kdd liet Cairoli gewoon door 
0 x
Vlm Inters mx1 #12
Bmb Nationalen mx1 #94
Bmb Nationalen mx1 #94
-
Koen VandendriesscheKo
- 125cc junior EK
- Berichten: 78
- Lid geworden op: Ma 16 Nov 2009, 09:38
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: GP #11 semigorje, Rusland
0 x
-
Jelle VanhoofJe
- mx all time winner
- Berichten: 1025
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:14
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VBM
- Locatie: Lommelwood
- Contact:
Re: GP #11 semigorje, Rusland
Is in de koers toch ook zo
is overal zo vind het knap van keeno ! Zal hem
Trouwens ook wel ten goede komen !
Trouwens ook wel ten goede komen !
0 x
Vlm Inters mx1 #12
Bmb Nationalen mx1 #94
Bmb Nationalen mx1 #94
-
Leon Van GestelLe
- mxdn winner
- Berichten: 924
- Lid geworden op: Zo 27 Sep 2009, 11:18
- Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: GP #11 semigorje, Rusland
Daar is echt geen kloten aan te zien. Moeten ze daar echt voor naar Rusland? Laat ik nu geen klachten meer horen over Lommel..................
0 x
-
Gregory BilliauGr
- 125cc junior EK
- Berichten: 77
- Lid geworden op: Ma 02 Nov 2009, 08:29
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
-
Steve Van AvondtSt
- ama sx 250 champ
- Berichten: 704
- Lid geworden op: Za 02 Jul 2011, 14:31
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
Re: GP #11 semigorje, Rusland
inderdaad..dit lijkt nergens naar..genen bal aan te zien!!
zouden we eens een duel te zien krijgen?
zouden we eens een duel te zien krijgen?
0 x
-
Wim JansensWi
- european champ mx2
- Berichten: 239
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:28
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Herentals
- Contact:
Re: GP #11 semigorje, Rusland
Ik ga een terraske doen! Kzal straks de uitslagen wel zien! M'n interesse in de GP's zakt elke GP meer en meer :s Tis (bijna) elke keer hetzelfde in elkaar gestoempt omloompke op een voetbalveld groot. J'en ai marre! 
0 x
-
Fons Van LoonFo
- mxdn winner
- Berichten: 859
- Lid geworden op: Di 22 Sep 2009, 20:33
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: GP #11 semigorje, Rusland
Dan moeten ze half de wereld afreizen om dan in de helft van de gevallen bij een zelfde cutparcourke uit te komen!
0 x
-
Janneke LuytenJa
- mx1 wk rookie
- Berichten: 325
- Lid geworden op: Ma 26 Dec 2011, 17:39
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: GP #11 semigorje, Rusland
Saai, saai en nog eens saai.
Geen enkel duel gezien, of het moest de laatste ronde zijn tussen CD en CP, maar dat was de moeite niet waard om een duel te noemen.
Geen enkel duel gezien, of het moest de laatste ronde zijn tussen CD en CP, maar dat was de moeite niet waard om een duel te noemen.
0 x
- Gunther Smeys
- mx all time winner
- Berichten: 1258
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:20
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: GP #11 semigorje, Rusland
@Koen
Wat bedoel je???
Wat bedoel je???
0 x
http://twitter.com/#!/SmeysG" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.keenomx.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.keenomx.com" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Koen VandendriesscheKo
- 125cc junior EK
- Berichten: 78
- Lid geworden op: Ma 16 Nov 2009, 09:38
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: GP #11 semigorje, Rusland
Wat ik bedoel ,kwas vroeger supporter van alle belgen ,dat er ene afgevallen is.

0 x
- Gunther Smeys
- mx all time winner
- Berichten: 1258
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:20
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: GP #11 semigorje, Rusland
??? da snap ik helemaal ni.... welke Belg dan, en waarom???
0 x
http://twitter.com/#!/SmeysG" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.keenomx.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.keenomx.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten