GP #11 semigorje, Rusland

Hier alles over de GP's, BMB, ONK,..
Gebruikersavatar
Bertus Schaaf
125cc junior EK
Berichten: 67
Lid geworden op: Za 06 Feb 2010, 15:10
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP #11 semigorje, Rusland

Berichtdoor Bertus Schaaf Zo 22 Jul 2012, 10:19

En.......Herlings is vertrokken,houdoe.
0 x


Gebruikersavatar
Rudi Vandenplas
mx3 wk champ
Berichten: 550
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:12
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Bekkevoort

Re: GP #11 semigorje, Rusland

Berichtdoor Rudi Vandenplas Zo 22 Jul 2012, 10:21

0 x


AKA Rudicross
Ke
Kevin Begois
50cc rider
Berichten: 26
Lid geworden op: Za 29 Mei 2010, 21:01
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP #11 semigorje, Rusland

Berichtdoor Kevin Begois Zo 22 Jul 2012, 10:28

@steve....
Als laatste naart hek is positie 19 vandaag...dat mag geen ramp zijn voor deze superstarter.
Maar idd lijkt me de indruk te geven met zijn gedachten al in de states te zitten....
Ach,ik laat me verrassen en hoop op goei belgen vandaag.
Btw toch veel volk daar precies.
0 x


Le
Leon Van Gestel
mxdn winner
Berichten: 924
Lid geworden op: Zo 27 Sep 2009, 11:18
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP #11 semigorje, Rusland

Berichtdoor Leon Van Gestel Zo 22 Jul 2012, 10:53

Mooie move van Roelants. Waar zit Triest eigenlijk?
0 x


Le
Leon Van Gestel
mxdn winner
Berichten: 924
Lid geworden op: Zo 27 Sep 2009, 11:18
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP #11 semigorje, Rusland

Berichtdoor Leon Van Gestel Zo 22 Jul 2012, 10:54

Herlings klaar vor Everts & Friends me dunkt...:)
0 x


Gebruikersavatar
Bertus Schaaf
125cc junior EK
Berichten: 67
Lid geworden op: Za 06 Feb 2010, 15:10
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP #11 semigorje, Rusland

Berichtdoor Bertus Schaaf Zo 22 Jul 2012, 11:04

Searle leek een beetje teneergeslagen in het interview
0 x


Al
Alex Geukens
mx all time winner
Berichten: 1343
Lid geworden op: Di 24 Nov 2009, 22:37
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Turnhout

Re: GP #11 semigorje, Rusland

Berichtdoor Alex Geukens Zo 22 Jul 2012, 11:05

Rudi bedankt voor de link.

1.Herlings loopt weer wat verder uit. Belgen weer goed op dreef,Jerre netjes 2e en The Fonz 5e.
0 x


Gebruikersavatar
Bertus Schaaf
125cc junior EK
Berichten: 67
Lid geworden op: Za 06 Feb 2010, 15:10
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP #11 semigorje, Rusland

Berichtdoor Bertus Schaaf Zo 22 Jul 2012, 11:16

KDD!!!!!!!!!!!
0 x


Je
Jelle Vanhoof
mx all time winner
Berichten: 1025
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:14
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VBM
Locatie: Lommelwood
Contact:

Re: GP #11 semigorje, Rusland

Berichtdoor Jelle Vanhoof Zo 22 Jul 2012, 11:33

Kdd liet Cairoli gewoon door :)
0 x


Vlm Inters mx1 #12
Bmb Nationalen mx1 #94
Ko
Koen Vandendriessche
125cc junior EK
Berichten: 78
Lid geworden op: Ma 16 Nov 2009, 09:38
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP #11 semigorje, Rusland

Berichtdoor Koen Vandendriessche Zo 22 Jul 2012, 11:37

:o Amaai zijt daar supporter van !!!!!!!!!!!!!Als da nen topsporter is :o
0 x


Je
Jelle Vanhoof
mx all time winner
Berichten: 1025
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:14
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VBM
Locatie: Lommelwood
Contact:

Re: GP #11 semigorje, Rusland

Berichtdoor Jelle Vanhoof Zo 22 Jul 2012, 11:39

Is in de koers toch ook zo :) is overal zo vind het knap van keeno ! Zal hem
Trouwens ook wel ten goede komen !
0 x


Vlm Inters mx1 #12
Bmb Nationalen mx1 #94
Le
Leon Van Gestel
mxdn winner
Berichten: 924
Lid geworden op: Zo 27 Sep 2009, 11:18
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP #11 semigorje, Rusland

Berichtdoor Leon Van Gestel Zo 22 Jul 2012, 11:39

Daar is echt geen kloten aan te zien. Moeten ze daar echt voor naar Rusland? Laat ik nu geen klachten meer horen over Lommel..................
0 x


Gr
Gregory Billiau
125cc junior EK
Berichten: 77
Lid geworden op: Ma 02 Nov 2009, 08:29
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP #11 semigorje, Rusland

Berichtdoor Gregory Billiau Zo 22 Jul 2012, 11:43

man man, het kijken niet waard
0 x


St
Steve Van Avondt
ama sx 250 champ
Berichten: 704
Lid geworden op: Za 02 Jul 2011, 14:31
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: GP #11 semigorje, Rusland

Berichtdoor Steve Van Avondt Zo 22 Jul 2012, 11:46

inderdaad..dit lijkt nergens naar..genen bal aan te zien!!
zouden we eens een duel te zien krijgen?
0 x


Wi
Wim Jansens
european champ mx2
Berichten: 239
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:28
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Herentals
Contact:

Re: GP #11 semigorje, Rusland

Berichtdoor Wim Jansens Zo 22 Jul 2012, 11:55

Ik ga een terraske doen! Kzal straks de uitslagen wel zien! M'n interesse in de GP's zakt elke GP meer en meer :s Tis (bijna) elke keer hetzelfde in elkaar gestoempt omloompke op een voetbalveld groot. J'en ai marre! :(
0 x


Fo
Fons Van Loon
mxdn winner
Berichten: 859
Lid geworden op: Di 22 Sep 2009, 20:33
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP #11 semigorje, Rusland

Berichtdoor Fons Van Loon Zo 22 Jul 2012, 11:57

Dan moeten ze half de wereld afreizen om dan in de helft van de gevallen bij een zelfde cutparcourke uit te komen!
0 x


Ja
Janneke Luyten
mx1 wk rookie
Berichten: 325
Lid geworden op: Ma 26 Dec 2011, 17:39
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP #11 semigorje, Rusland

Berichtdoor Janneke Luyten Zo 22 Jul 2012, 12:00

Saai, saai en nog eens saai.
Geen enkel duel gezien, of het moest de laatste ronde zijn tussen CD en CP, maar dat was de moeite niet waard om een duel te noemen.
0 x


Gebruikersavatar
Gunther Smeys
mx all time winner
Berichten: 1258
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:20
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP #11 semigorje, Rusland

Berichtdoor Gunther Smeys Zo 22 Jul 2012, 12:08

@Koen
Wat bedoel je???
0 x


http://twitter.com/#!/SmeysG" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.keenomx.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Ko
Koen Vandendriessche
125cc junior EK
Berichten: 78
Lid geworden op: Ma 16 Nov 2009, 09:38
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP #11 semigorje, Rusland

Berichtdoor Koen Vandendriessche Zo 22 Jul 2012, 12:13

Wat ik bedoel ,kwas vroeger supporter van alle belgen ,dat er ene afgevallen is. :oops: :oops: :oops:
0 x


Gebruikersavatar
Gunther Smeys
mx all time winner
Berichten: 1258
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:20
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP #11 semigorje, Rusland

Berichtdoor Gunther Smeys Zo 22 Jul 2012, 12:15

??? da snap ik helemaal ni.... welke Belg dan, en waarom???
0 x


http://twitter.com/#!/SmeysG" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.keenomx.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Terug naar “mx pro”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten

Aanmelden · Registreer