2013 AMA Motocross Seizoen

Hier alles over de GP's, BMB, ONK,..
Fr
Fred Degret
mx2 wk champ
Berichten: 670
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 19:23
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: 2013 AMA Motocross Seizoen

Berichtdoor Fred Degret Za 18 Mei 2013, 23:48

Puike seizoensstart voor Roczen direct reekszege ,Musquin goed gestart maar moest toch vrij vroeg de rol lossen...
' t Zal morgen zo spannend niet zijn bij de 250's van De Lungo
0 x


Ma
Mark Dejonghe
mx all time winner
Berichten: 1357
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 23:03
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: 2013 AMA Motocross Seizoen

Berichtdoor Mark Dejonghe Za 18 Mei 2013, 23:51

Prachtig van Roczen..
0 x


Br
Brayen Callaert1
125cc junior EK
Berichten: 89
Lid geworden op: Vr 02 Mar 2012, 20:37
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: 2013 AMA Motocross Seizoen

Berichtdoor Brayen Callaert1 Za 18 Mei 2013, 23:59

Villopoto laat nog maar eens zijn grote talent zien, Roczen heel mooie overwinning hopelijk heeft hij zich niet te hard leeg gereden zodanig dat die de tweede reeks het nog eens kan overdoen, Musquin vond ik een beetje tegenvallen had meteen de leiding en dan in minder dan 10 minuten van 1 naar 4 terug gevallen en dan gewoon op die plaats blijven hangen heeft zich zelfs niet kunnen mengen in de strijd voor de 2de plaats dat vond ik jammer hopelijk zo dadelijk beter
0 x


Gebruikersavatar
Pierre Vandenplas
mx2 wk champ
Berichten: 642
Lid geworden op: Do 10 Sep 2009, 12:42
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Rotselaar

Re: 2013 AMA Motocross Seizoen

Berichtdoor Pierre Vandenplas Zo 19 Mei 2013, 00:29

Roczen even dominant als Villopoto vind ik. Musquin echt wel goed de eerste minuten, de snelheid is er zeker, maar de fysiek, opgepompte armen!? Moet zeggen, de europeanen doen hier echt wel hun best en laten de amerikanen regelmatig eens hun achterste zien, haha, vind ik super.
0 x


Gebruikersavatar
Frederik Van Eeckhoven
mx all time winner
Berichten: 1490
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:59
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Contact:

Re: 2013 AMA Motocross Seizoen

Berichtdoor Frederik Van Eeckhoven Zo 19 Mei 2013, 00:36

Ik vrees, omdat we Europeanen zijn dat we het zonder tweede reeks op het internet zullen moeten doen. Tenzij we gaan proxy'en :P. Wat ik dan ook zal gaan doen haha.
0 x


"Wat is er aan de hand met de mannelijke topatleet? Vroeger was hij bekend omdat hij voetbalde, fietste, liep ... Nu draagt hij gekleurde polsbandjes, lanceert modemerken, verschijnt in bakvisblaadjes, gossip magazine's en vrouwenbladen."
Br
Brayen Callaert1
125cc junior EK
Berichten: 89
Lid geworden op: Vr 02 Mar 2012, 20:37
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: 2013 AMA Motocross Seizoen

Berichtdoor Brayen Callaert1 Zo 19 Mei 2013, 00:37

@Frederic kun je met dat programmatje straks de tweede reeksen zien ? of heb je een proxy die we kunnen gebruiken ?
0 x


Gebruikersavatar
Frederik Van Eeckhoven
mx all time winner
Berichten: 1490
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:59
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Contact:

Re: 2013 AMA Motocross Seizoen

Berichtdoor Frederik Van Eeckhoven Zo 19 Mei 2013, 00:44

Ik zit effe helemaal vast met dat tv-provider gedoe en dergelijke :(.
http://stream.nbcsports.com/motocross/i ... cross/live

Voor diegene die wat gemist hebben, als je op de livestream klikt kan je onderaan bepalen wat je wilt zien :P.
0 x


"Wat is er aan de hand met de mannelijke topatleet? Vroeger was hij bekend omdat hij voetbalde, fietste, liep ... Nu draagt hij gekleurde polsbandjes, lanceert modemerken, verschijnt in bakvisblaadjes, gossip magazine's en vrouwenbladen."
Gebruikersavatar
Rudi Vandenplas
mx3 wk champ
Berichten: 550
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:12
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Bekkevoort

Re: 2013 AMA Motocross Seizoen

Berichtdoor Rudi Vandenplas Zo 19 Mei 2013, 09:15

@pulpmx He's not on Twitter but Zach Osborne wanted to remind everyone that 3 out 5 in 250's were "GP riders". That all

Afbeelding
0 x


AKA Rudicross
Gebruikersavatar
Brecht Beliën
50cc rider
Berichten: 28
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 17:18
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: 2013 AMA Motocross Seizoen

Berichtdoor Brecht Beliën Zo 19 Mei 2013, 09:42

knap van Roczen, denk dat Villopoto zowat alles gaat winnen..
Maar wat met Chad Reed? toch ook niet van zijn doen..
0 x


Di
Dimitri Van Vaerenbergh
50cc rider
Berichten: 19
Lid geworden op: Ma 30 Nov 2009, 15:29
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: 2013 AMA Motocross Seizoen

Berichtdoor Dimitri Van Vaerenbergh Zo 19 Mei 2013, 10:59

Zijn deze reeksen ook te downloaden zoals het ama supercross seizoen?
0 x


Da
Dave Coekaerts
mx all time winner
Berichten: 1060
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:00
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Locatie: Aarschot

Re: 2013 AMA Motocross Seizoen

Berichtdoor Dave Coekaerts Zo 19 Mei 2013, 11:08

Reed is al de hele week ziek...
Afbeelding
0 x


Ge
Gette Holemans
50cc rider
Berichten: 26
Lid geworden op: Za 13 Apr 2013, 16:07
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: 2013 AMA Motocross Seizoen

Berichtdoor Gette Holemans Zo 19 Mei 2013, 11:39

Fred Degret schreef:Die "ultrasurf"verklote gans mijn IE kon niet meer op internet of niets alsook met chrome niet.
Na systeemherstel terug on-line en nog laatste 15min gezien dankzij jullie last-minute links :-)

Same shit hier ! Ultrasurf liet efkes alles crachen :x :x :x
0 x


Gebruikersavatar
Pierre Vandenplas
mx2 wk champ
Berichten: 642
Lid geworden op: Do 10 Sep 2009, 12:42
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Rotselaar

Re: 2013 AMA Motocross Seizoen

Berichtdoor Pierre Vandenplas Ma 20 Mei 2013, 00:17

Gette en Fred, bij mij hetzelfde, bleef maar proberen, maar niks werkte, toch frustrerend zeg.Frederik doet zen best en probeerde nog wat, maar zo simpel is het niet, enfin, den uitslag weten we. Chad, ziek, heeft echt een slecht seizoen, zit in de put, één goede wedstrijd en hij is er terug volgens mij! Stewart 'is back' !
0 x


Li
Lieven Wieleman
mx2 wk rookie
Berichten: 259
Lid geworden op: Di 06 Apr 2010, 18:00
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: 2013 AMA Motocross Seizoen

Berichtdoor Lieven Wieleman Ma 20 Mei 2013, 10:06

schitterende reeks gezien bij de lite's, Roczen, Musquin, Baggett, Tomac... Hallo, da's gazze geven zoals we zeggen. Roczen en Tomac voor de nr1-plate op 't einde van 't seizoen? Knap van Stewart ook, verguisd door velen tijdens de winter, maar staat toch meer dan zijn manneke id 1ste outdoor van 't seizoen. Hopelijk trekt em de lijn door naar de rest van de races. Villo de grootste kanshebber op de titel, nu al. Maar ik denk en hoop ergens toch dat hij 't niet gratis gaat krijgen.
0 x


MX is a way of life: nieuw Open #89
Fr
Fred Degret
mx2 wk champ
Berichten: 670
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 19:23
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: 2013 AMA Motocross Seizoen

Berichtdoor Fred Degret Ma 20 Mei 2013, 15:08

We zullen nog een beetje moeten wachten vooraleer de 2é reeks op 't archive van Allisports tevoorschijn komt vermoed ik ?
0 x


Jo
Johny Dejaeghere
125cc junior EK
Berichten: 83
Lid geworden op: Ma 14 Sep 2009, 13:38
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: 2013 AMA Motocross Seizoen

Berichtdoor Johny Dejaeghere Ma 20 Mei 2013, 23:08

De 2 eerste reeksen zijn al te vinden via slicknick610 ,
De 2e reeksen moest hij nog bewerken en komen er morgen fzo op ;-)

@Fred Degred , ik vind het geen schande hoor , de WK's bekijk ik nog amper
En vroeger ging ik ervoor thuisblijven , het ama motorcross en supercross gebeuren volg ik met veel spanning ,
De tracks de spanning in de race's , kortom het ganse pakket is veel leuker om te zien ( vind ik toch)
+ nog de absolute rotkwaliteit van beeld op motorstv met de gp's , voor mij hoeft het niet meer ,
0 x


Fr
Fred Degret
mx2 wk champ
Berichten: 670
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 19:23
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: 2013 AMA Motocross Seizoen

Berichtdoor Fred Degret Ma 20 Mei 2013, 23:25

@ Johny thx 4 den info > 2é heat
Wat betreft AMA <>WK zelfde hier , zou er me vroeger ziek voor gemeld hebben om het live te kunnen volgen ,momenteel kijk ik er meestal 's avonds of de dag erna naar.
AMA qua beeld etc betere kwaliteit en de manier waaarop het gebracht wordt ook interessanter , om dan nog niet over de races,parkours en deelnemers te spreken
0 x


Le
Leon Van Gestel
mxdn winner
Berichten: 924
Lid geworden op: Zo 27 Sep 2009, 11:18
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: 2013 AMA Motocross Seizoen

Berichtdoor Leon Van Gestel Di 21 Mei 2013, 18:49

Ik volg het AMA niet van dichtbij.
In een land dat toch zo groot is als Europa om door te reizen zag ik 75 piloten komen opdagen voor de MX2 en 91 voor de MX1.
Dat zou hier en daar toch iemannd aan het denken moeten zetten.
0 x


Ma
Matthias Weyn
peewee pilot
Berichten: 7
Lid geworden op: Wo 02 Jun 2010, 00:35
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: 2013 AMA Motocross Seizoen

Berichtdoor Matthias Weyn Di 21 Mei 2013, 19:44

welk programma moet ik downloaden om de reekes online te kunnen zien (niet live)
vorig jaar alles nog op allisports kunnen bekijken maar nu aleen maar highlights
0 x


Gebruikersavatar
Etienne Dierckx
the legend!
Berichten: 3153
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: 2013 AMA Motocross Seizoen

Berichtdoor Etienne Dierckx Di 21 Mei 2013, 21:01

Leon Van Gestel schreef:Ik volg het AMA niet van dichtbij.
In een land dat toch zo groot is als Europa om door te reizen zag ik 75 piloten komen opdagen voor de MX2 en 91 voor de MX1.
Dat zou hier en daar toch iemannd aan het denken moeten zetten.



het strafste is dan nog dat er hier in Europa iemand beweerde dat het gebrek aan piloten in MX1 helemaal niet aan het geld lag ... maar dat het was omdat er niet voldoende piloten meer met een 450 konden rijden.

Met 91 piloten in Hangtown, kan je dus alleen maar concluderen dat ze in Amerika nog wel met een 450 kunnen rijden?
0 x


het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....

Terug naar “mx pro”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten

Aanmelden · Registreer