bmb orp le grand
-
Billy MeesBi
- european champ mx2
- Berichten: 220
- Lid geworden op: Ma 17 Aug 2009, 14:56
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: bmb orp le grand
als ik kan en tijd heb zal ik morgen avond vrijdag nog eens gaan kijken en zal ik de stand van zaken geven over de staat van het pleintje 
0 x
-
Wouter SymonsWo
- 125cc rookie
- Berichten: 128
- Lid geworden op: Di 07 Sep 2010, 19:49
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
- Locatie: sint-katelijne-waver
-
Billy MeesBi
- european champ mx2
- Berichten: 220
- Lid geworden op: Ma 17 Aug 2009, 14:56
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
-
Stefaan LaroySt
- mx1 wk rookie
- Berichten: 316
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:33
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: bmb orp le grand
heb contact gehad met iemand die in de organisatie zit en tot nu toe gaat alles nog door ,ook fpcna op zaterdag!!
0 x
-
Guy DickGu
- the legend!
- Berichten: 3392
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:17
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Galmaarden
Re: bmb orp le grand
Ik was vanmiddag op de BMB en het gaat tot op dit moment zeker door. Het parcours is geen probleem en men doet ook extra inspanningen aan de paddock zodat die nog wat water aan kan.
De reeksen zullen zeker goed vol zitten, de aanmeldingen kwamen goed binnen.
De reeksen zullen zeker goed vol zitten, de aanmeldingen kwamen goed binnen.
0 x
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes
-
Luc DejongheLu
- mxdn winner
- Berichten: 869
- Lid geworden op: Wo 12 Aug 2009, 22:50
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: bmb orp le grand
het benedengedeelte moet toch niet te veel water meer krijgen zo te zien op de foto's 
0 x
-
Billy MeesBi
- european champ mx2
- Berichten: 220
- Lid geworden op: Ma 17 Aug 2009, 14:56
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
-
Van Hoe ElieVa
- 80cc pilot
- Berichten: 32
- Lid geworden op: Di 27 Apr 2010, 10:43
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: bmb orp le grand
weet iemand op dit moment hoe het parcour en het rennerspark er bij ligt hier in west vl hevig aan het regenen .
0 x
-
Sandy Van De PerreSa
- mxdn winner
- Berichten: 933
- Lid geworden op: Za 25 Jul 2009, 16:55
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Re: bmb orp le grand
ik denk dat het daar voor de parking en voor het stuk beneden aan de bus en start ook ni te veel meer mag regenen.
voor de schuine flanken kan het niet zo veel kwaad het water loop er gewoon af in de beek daar beneden.
afwachten en zien wat het word
voor de schuine flanken kan het niet zo veel kwaad het water loop er gewoon af in de beek daar beneden.
afwachten en zien wat het word
0 x
-
Gert HolemansGe
- european champ mx2
- Berichten: 225
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 20:40
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: bmb orp le grand
Ik denk da wa er nu uitvalt wel is den druppel teveel kan zijn voor Orp !!! 
0 x
supporter #34 THE FONZ !! http://www.twitter.com/GertHolemans onclick="window.open(this.href);return false;
-
Billy MeesBi
- european champ mx2
- Berichten: 220
- Lid geworden op: Ma 17 Aug 2009, 14:56
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: bmb orp le grand
rustig jongens hier valt het wel heel goed mee, het is rustig hier voor de moment en zit op 10 min an plein,beetje smodderen voor de rest niks bezonder tot nu toe
0 x
- Steve Sels
- ama lites eastcoast champ
- Berichten: 413
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:04
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Grobbendonk
- Contact:
Re: bmb orp le grand
0 x
"The Grobbendonk Connection" #34
-
Billy MeesBi
- european champ mx2
- Berichten: 220
- Lid geworden op: Ma 17 Aug 2009, 14:56
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: bmb orp le grand
ik ben juist eens naar orp gaan zien omstreeks 18u en moet zeggen dat alles goed mee valt
parkoer algemeen was gewoon een vettige laag op het lager gelegen gedeelte vant pleintje,
volgens mijn mening als ze een paar reeksen trainen komt het daar al goed ,
juist die 2stukken dat slecht waren hebben ze vandaag met een bull het slijk zitten aftrekken
als het daar niet veel gaat bij regenen komt het daar goed denk ik
parkoer algemeen was gewoon een vettige laag op het lager gelegen gedeelte vant pleintje,
volgens mijn mening als ze een paar reeksen trainen komt het daar al goed ,
juist die 2stukken dat slecht waren hebben ze vandaag met een bull het slijk zitten aftrekken
als het daar niet veel gaat bij regenen komt het daar goed denk ik
0 x
-
Dirk GhyselsDi
- 125cc junior EK
- Berichten: 79
- Lid geworden op: Wo 22 Jul 2009, 21:36
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: bmb orp le grand
FPCNA gaat morgen gewoon door . Ze rijden wel een kleine ronde , na de passage aan het voetbalveld rijden ze gewoon links af ipv rechts ; dus direct terug naar boven door het bos .
Het stuk waar de start ligt doen ze dus enkel aan om te starten
. Allee dat vertelde me daarstraks iemand van Orp via de gsm.
Het stuk waar de start ligt doen ze dus enkel aan om te starten
0 x
-
Sandy Van De PerreSa
- mxdn winner
- Berichten: 933
- Lid geworden op: Za 25 Jul 2009, 16:55
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
- David De Merlier
- mx3 wk champ
- Berichten: 599
- Lid geworden op: Ma 10 Aug 2009, 21:47
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Re: bmb orp le grand
@sandy, aan een ketting ad tractor rijden ze erop zonder problemen hebben ze just gebeld 
0 x
http://www.patatskimxshop.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Mclb Crossdealer , wekelijk s te vinden op alle MCLB en BMB wedstrijden.
Mclb Crossdealer , wekelijk s te vinden op alle MCLB en BMB wedstrijden.
-
Sandy Van De PerreSa
- mxdn winner
- Berichten: 933
- Lid geworden op: Za 25 Jul 2009, 16:55
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Re: bmb orp le grand
oke david hoe later we komen hoe meer kans om op de straat te staan.
tot in orpe
tot in orpe
0 x
-
Gert HolemansGe
- european champ mx2
- Berichten: 225
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 20:40
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: bmb orp le grand
Iemand al nieuws over de staat van het parcour ? 
0 x
supporter #34 THE FONZ !! http://www.twitter.com/GertHolemans onclick="window.open(this.href);return false;
-
Frank JanssenFr
- the legend!
- Berichten: 3969
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
- Locatie: ARENDONK
Re: bmb orp le grand
t heeft vandaag kwasi niet geregend , dus heeft tijd gehad om te drogen he
0 x
speaker Frankske
-
Gert HolemansGe
- european champ mx2
- Berichten: 225
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 20:40
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: bmb orp le grand
@Frank ; thnx

0 x
supporter #34 THE FONZ !! http://www.twitter.com/GertHolemans onclick="window.open(this.href);return false;
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten