bmb orp le grand

Hier alles over de GP's, BMB, ONK,..
Bi
Billy Mees
european champ mx2
Berichten: 220
Lid geworden op: Ma 17 Aug 2009, 14:56
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: bmb orp le grand

Berichtdoor Billy Mees Do 25 Aug 2011, 10:19

als ik kan en tijd heb zal ik morgen avond vrijdag nog eens gaan kijken en zal ik de stand van zaken geven over de staat van het pleintje ;-)
0 x


Wo
Wouter Symons
125cc rookie
Berichten: 128
Lid geworden op: Di 07 Sep 2010, 19:49
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: sint-katelijne-waver

Re: bmb orp le grand

Berichtdoor Wouter Symons Do 25 Aug 2011, 13:49

tzou afgelast zijn ??
0 x


Bi
Billy Mees
european champ mx2
Berichten: 220
Lid geworden op: Ma 17 Aug 2009, 14:56
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: bmb orp le grand

Berichtdoor Billy Mees Do 25 Aug 2011, 17:56

zou ik tot nu toe van verschieten dat het afgelast zou zijn
0 x


St
Stefaan Laroy
mx1 wk rookie
Berichten: 316
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:33
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: bmb orp le grand

Berichtdoor Stefaan Laroy Do 25 Aug 2011, 18:12

heb contact gehad met iemand die in de organisatie zit en tot nu toe gaat alles nog door ,ook fpcna op zaterdag!!
0 x


Gu
Guy Dick
the legend!
Berichten: 3392
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:17
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Galmaarden

Re: bmb orp le grand

Berichtdoor Guy Dick Do 25 Aug 2011, 18:52

Ik was vanmiddag op de BMB en het gaat tot op dit moment zeker door. Het parcours is geen probleem en men doet ook extra inspanningen aan de paddock zodat die nog wat water aan kan.
De reeksen zullen zeker goed vol zitten, de aanmeldingen kwamen goed binnen.
0 x


The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes
Lu
Luc Dejonghe
mxdn winner
Berichten: 869
Lid geworden op: Wo 12 Aug 2009, 22:50
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: bmb orp le grand

Berichtdoor Luc Dejonghe Do 25 Aug 2011, 21:11

het benedengedeelte moet toch niet te veel water meer krijgen zo te zien op de foto's :cry:
0 x


Bi
Billy Mees
european champ mx2
Berichten: 220
Lid geworden op: Ma 17 Aug 2009, 14:56
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: bmb orp le grand

Berichtdoor Billy Mees Do 25 Aug 2011, 22:26

luk dat is 1stuk maar juist aan de bomen voor de rest is alles heel goed ;)
0 x


Va
Van Hoe Elie
80cc pilot
Berichten: 32
Lid geworden op: Di 27 Apr 2010, 10:43
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: bmb orp le grand

Berichtdoor Van Hoe Elie Vr 26 Aug 2011, 09:14

weet iemand op dit moment hoe het parcour en het rennerspark er bij ligt hier in west vl hevig aan het regenen .
0 x


Sa
Sandy Van De Perre
mxdn winner
Berichten: 933
Lid geworden op: Za 25 Jul 2009, 16:55
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Re: bmb orp le grand

Berichtdoor Sandy Van De Perre Vr 26 Aug 2011, 09:35

ik denk dat het daar voor de parking en voor het stuk beneden aan de bus en start ook ni te veel meer mag regenen.
voor de schuine flanken kan het niet zo veel kwaad het water loop er gewoon af in de beek daar beneden.
afwachten en zien wat het word
0 x


Ge
Gert Holemans
european champ mx2
Berichten: 225
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 20:40
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: bmb orp le grand

Berichtdoor Gert Holemans Vr 26 Aug 2011, 10:28

Ik denk da wa er nu uitvalt wel is den druppel teveel kan zijn voor Orp !!! :(
0 x


supporter #34 THE FONZ !! http://www.twitter.com/GertHolemans onclick="window.open(this.href);return false;
Bi
Billy Mees
european champ mx2
Berichten: 220
Lid geworden op: Ma 17 Aug 2009, 14:56
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: bmb orp le grand

Berichtdoor Billy Mees Vr 26 Aug 2011, 10:41

rustig jongens hier valt het wel heel goed mee, het is rustig hier voor de moment en zit op 10 min an plein,beetje smodderen voor de rest niks bezonder tot nu toe
0 x


Gebruikersavatar
Steve Sels
ama lites eastcoast champ
Berichten: 413
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:04
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Grobbendonk
Contact:

Re: bmb orp le grand

Berichtdoor Steve Sels Vr 26 Aug 2011, 12:39

:D :D Plus het water heeft maar van de berg in de beek te stromen e! :D
0 x


"The Grobbendonk Connection" #34
Bi
Billy Mees
european champ mx2
Berichten: 220
Lid geworden op: Ma 17 Aug 2009, 14:56
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: bmb orp le grand

Berichtdoor Billy Mees Vr 26 Aug 2011, 19:56

ik ben juist eens naar orp gaan zien omstreeks 18u en moet zeggen dat alles goed mee valt
parkoer algemeen was gewoon een vettige laag op het lager gelegen gedeelte vant pleintje,
volgens mijn mening als ze een paar reeksen trainen komt het daar al goed ,
juist die 2stukken dat slecht waren hebben ze vandaag met een bull het slijk zitten aftrekken

als het daar niet veel gaat bij regenen komt het daar goed denk ik
0 x


Di
Dirk Ghysels
125cc junior EK
Berichten: 79
Lid geworden op: Wo 22 Jul 2009, 21:36
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: bmb orp le grand

Berichtdoor Dirk Ghysels Vr 26 Aug 2011, 20:00

FPCNA gaat morgen gewoon door . Ze rijden wel een kleine ronde , na de passage aan het voetbalveld rijden ze gewoon links af ipv rechts ; dus direct terug naar boven door het bos .
Het stuk waar de start ligt doen ze dus enkel aan om te starten ;). Allee dat vertelde me daarstraks iemand van Orp via de gsm.
0 x


Sa
Sandy Van De Perre
mxdn winner
Berichten: 933
Lid geworden op: Za 25 Jul 2009, 16:55
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Re: bmb orp le grand

Berichtdoor Sandy Van De Perre Vr 26 Aug 2011, 20:10

en de parking :?: :?: :?:
0 x


Gebruikersavatar
David De Merlier
mx3 wk champ
Berichten: 599
Lid geworden op: Ma 10 Aug 2009, 21:47
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: bmb orp le grand

Berichtdoor David De Merlier Vr 26 Aug 2011, 20:24

@sandy, aan een ketting ad tractor rijden ze erop zonder problemen hebben ze just gebeld :D
0 x


http://www.patatskimxshop.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Mclb Crossdealer , wekelijk s te vinden op alle MCLB en BMB wedstrijden.
Sa
Sandy Van De Perre
mxdn winner
Berichten: 933
Lid geworden op: Za 25 Jul 2009, 16:55
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Re: bmb orp le grand

Berichtdoor Sandy Van De Perre Vr 26 Aug 2011, 20:37

oke david hoe later we komen hoe meer kans om op de straat te staan.
tot in orpe :lol:
0 x


Ge
Gert Holemans
european champ mx2
Berichten: 225
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 20:40
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: bmb orp le grand

Berichtdoor Gert Holemans Za 27 Aug 2011, 13:32

Iemand al nieuws over de staat van het parcour ? :?:
0 x


supporter #34 THE FONZ !! http://www.twitter.com/GertHolemans onclick="window.open(this.href);return false;
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: bmb orp le grand

Berichtdoor Frank Janssen Za 27 Aug 2011, 15:33

t heeft vandaag kwasi niet geregend , dus heeft tijd gehad om te drogen he
0 x


speaker Frankske
Ge
Gert Holemans
european champ mx2
Berichten: 225
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 20:40
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: bmb orp le grand

Berichtdoor Gert Holemans Za 27 Aug 2011, 19:13

@Frank ; thnx
:)
0 x


supporter #34 THE FONZ !! http://www.twitter.com/GertHolemans onclick="window.open(this.href);return false;

Terug naar “mx pro”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten

Aanmelden · Registreer