GP14 - Loket, Tsjechie
-
Guy DickGu
- the legend!
- Berichten: 3392
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:17
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Galmaarden
Re: tsjechie
0 x
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes
- Lander Vanderstraeten
- wk mister 875cc
- Berichten: 2451
- Lid geworden op: Ma 13 Jul 2009, 19:01
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Kortrijk, West-Vlaanderen
- Contact:
Re: tsjechie
DE MX2 wedstrijd van het jaar!! http://www.mxvice.com/media/videos/mx2-battle-loket/
Jaren geleden dat er zo'n strijd te zien was!
Ivm de TV uitzendingen, ik heb gekeken via SPORZA livestream, kwalitatief betere beeld in vergelijking met freecaster/mxlife.tv indertijd..
Jaren geleden dat er zo'n strijd te zien was!
Ivm de TV uitzendingen, ik heb gekeken via SPORZA livestream, kwalitatief betere beeld in vergelijking met freecaster/mxlife.tv indertijd..
0 x
enjoy the ride, don't destroy it
-
Steve Van AvondtSt
- ama sx 250 champ
- Berichten: 704
- Lid geworden op: Za 02 Jul 2011, 14:31
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
Re: tsjechie
@ Guy
omdat we crossliefhebbers zijn waarschijnlijk
en in de eerste plaats nog voor Graulus en Van Hoorebeek..piloten voor wie ik al jaren een boontje heb.vanwege hun technische kwaliteiten.
al heb ik ook voor nog andere piloten sympathie..bv Ferrandis vind ik een fantastische piloot om zien.
het doet iedereen die met de sport begaan is pijn te zien wat er gebeurd met onze sport.
de teloorgang is compleet,van bij de liefhebbers tot aan de wereldtop.
tot 10,15jaar geleden sloeg ik geen week over,zondag was crossdag.van de 1ste tot de laatste reeks.
dat evolueerde naar alleen nog BMB-wedstrijden,ONK en af en toe een gp.
de laatste jaren werd dat nog enkel de BK wedstrijden en af en toe een half dagje liefhebbers omdat mijn piloot die wedstrijden begon te rijden.
de balans van dit jaar, 5 vlm wedstrijden en Valkenswaard.nog van plan,misschien Lommel(twijfel door de blessure van Graulus) en Balen. thats it.zelfs Kester gewoon laten voorbij gaan.
nu mijne maat gestopt is zal ik nog zelden naar de cross gaan.
ik zie het nog altijd graag en het WK blijf ik volgen ondanks de teloorgang,maar op nationaal vlak kan ik me niet meer opladen,ik vind er niks meer aan.ik amuseer me niet meer,dan stopt het.
omdat we crossliefhebbers zijn waarschijnlijk
en in de eerste plaats nog voor Graulus en Van Hoorebeek..piloten voor wie ik al jaren een boontje heb.vanwege hun technische kwaliteiten.
al heb ik ook voor nog andere piloten sympathie..bv Ferrandis vind ik een fantastische piloot om zien.
het doet iedereen die met de sport begaan is pijn te zien wat er gebeurd met onze sport.
de teloorgang is compleet,van bij de liefhebbers tot aan de wereldtop.
tot 10,15jaar geleden sloeg ik geen week over,zondag was crossdag.van de 1ste tot de laatste reeks.
dat evolueerde naar alleen nog BMB-wedstrijden,ONK en af en toe een gp.
de laatste jaren werd dat nog enkel de BK wedstrijden en af en toe een half dagje liefhebbers omdat mijn piloot die wedstrijden begon te rijden.
de balans van dit jaar, 5 vlm wedstrijden en Valkenswaard.nog van plan,misschien Lommel(twijfel door de blessure van Graulus) en Balen. thats it.zelfs Kester gewoon laten voorbij gaan.
nu mijne maat gestopt is zal ik nog zelden naar de cross gaan.
ik zie het nog altijd graag en het WK blijf ik volgen ondanks de teloorgang,maar op nationaal vlak kan ik me niet meer opladen,ik vind er niks meer aan.ik amuseer me niet meer,dan stopt het.
0 x
-
Fred DegretFr
- mx2 wk champ
- Berichten: 670
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 19:23
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: GP14 - Loket, Tsjechie
De commmentaar op eurosport niet 100% neem ik er graag bij als ze het maar uitzenden(commentaar is overbodig).
De pass van Jerre op Cairoli drie keer teruggespoeld
want was in een flits erover.
Villopoto wat zou die hier moeten komen zoeken als je de AMA parcours gewend bent en dito omkadering.Ze zouden hem al dik moeten betalen om hier t e willen rijden denk ik, dit ten koste van al de andere piloten dan.
En zelfs de mx2 was eens te pruimen....
De pass van Jerre op Cairoli drie keer teruggespoeld
Villopoto wat zou die hier moeten komen zoeken als je de AMA parcours gewend bent en dito omkadering.Ze zouden hem al dik moeten betalen om hier t e willen rijden denk ik, dit ten koste van al de andere piloten dan.
En zelfs de mx2 was eens te pruimen....
0 x
-
Mario VandaeleMa
- ama lites national champ
- Berichten: 454
- Lid geworden op: Vr 02 Okt 2009, 18:24
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
- Locatie: Middelkerke
Re: GP14 - Loket, Tsjechie
Villo laat nu al de outdoors vallen voor hem primeert het sx kampioenschap in de US, monster sponsort het wk-gebeuren hier en wie sponsort Villo jawel monster en zo kan hij toch rijden in de zomer, dus het zou wel eens kunnen kloppen, ben benieuwd?
0 x
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten