Red Knights niet genomineerd voor "Sportteam van het Jaar"
-
Geert PeetersGe
- 125cc junior EK
- Berichten: 87
- Lid geworden op: Zo 10 Jun 2012, 20:05
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Red Knights niet genomineerd voor "Sportteam van het Jaa
Leon Van Gestel misschien eens met Telenet onderhandelen ze hebben nog plaats over in hun Sporting Telenet zenders.
0 x
-
Leon Van GestelLe
- mxdn winner
- Berichten: 924
- Lid geworden op: Zo 27 Sep 2009, 11:18
- Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
-
Meesschaert MarcMe
- european champ mx2
- Berichten: 227
- Lid geworden op: Di 11 Aug 2009, 22:46
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Red Knights niet genomineerd voor "Sportteam van het Jaa
Als ik me niet vergis is sporting telenet ook betalend. En ik denk niet dat je voor een heel seizoen mx minder zou moeten betalen dan veer het pakket waar motorstv inzit
0 x
-
Stefan Van AstenSt
- mx1 wk rookie
- Berichten: 306
- Lid geworden op: Di 08 Sep 2009, 20:38
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VBM
Re: Red Knights niet genomineerd voor "Sportteam van het Jaa
Guy Dick schreef:Alle Belgische kranten samen hadden 1 (!!!!!!) journalist op de MXoN in Lommel vorig jaar (Jurgen Schrooten).
Vandaag stond er van Jurgen Schrooten een dubbele pagina in het Belang van Limburg over 3 generaties Everts.
Daar halen de Evertsen de problematiek van de MX in Belgie ook aan.
Smets en zn team konden niet op het podium komen bij de uitreikingen van de sporttrofeeen, want ze waren zelfs niet eens uitgenodigd voor het gala!!!!
0 x
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten