Red Knights niet genomineerd voor "Sportteam van het Jaar"

Hier alles over de GP's, BMB, ONK,..
Ge
Geert Peeters
125cc junior EK
Berichten: 87
Lid geworden op: Zo 10 Jun 2012, 20:05
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Red Knights niet genomineerd voor "Sportteam van het Jaa

Berichtdoor Geert Peeters Wo 25 Dec 2013, 15:33

Leon Van Gestel misschien eens met Telenet onderhandelen ze hebben nog plaats over in hun Sporting Telenet zenders.
0 x


Le
Leon Van Gestel
mxdn winner
Berichten: 924
Lid geworden op: Zo 27 Sep 2009, 11:18
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Red Knights niet genomineerd voor "Sportteam van het Jaa

Berichtdoor Leon Van Gestel Wo 25 Dec 2013, 22:54

Bezorg mij één goed contact.
0 x


Me
Meesschaert Marc
european champ mx2
Berichten: 227
Lid geworden op: Di 11 Aug 2009, 22:46
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Red Knights niet genomineerd voor "Sportteam van het Jaa

Berichtdoor Meesschaert Marc Do 26 Dec 2013, 19:06

Als ik me niet vergis is sporting telenet ook betalend. En ik denk niet dat je voor een heel seizoen mx minder zou moeten betalen dan veer het pakket waar motorstv inzit
0 x


St
Stefan Van Asten
mx1 wk rookie
Berichten: 306
Lid geworden op: Di 08 Sep 2009, 20:38
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VBM

Re: Red Knights niet genomineerd voor "Sportteam van het Jaa

Berichtdoor Stefan Van Asten Ma 30 Dec 2013, 19:40

Guy Dick schreef:Alle Belgische kranten samen hadden 1 (!!!!!!) journalist op de MXoN in Lommel vorig jaar (Jurgen Schrooten).

Vandaag stond er van Jurgen Schrooten een dubbele pagina in het Belang van Limburg over 3 generaties Everts.
Daar halen de Evertsen de problematiek van de MX in Belgie ook aan.
Smets en zn team konden niet op het podium komen bij de uitreikingen van de sporttrofeeen, want ze waren zelfs niet eens uitgenodigd voor het gala!!!!
0 x


Terug naar “mx pro”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

Aanmelden · Registreer