MXDN Lommel - Pré talk en race weekend!
- Robert Van Den Boer
- ama lites eastcoast champ
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: MXDN Lommel - Pré talk en race weekend!
Ik dacht dat er met de clutch van Barcia niks aan was de eerste reeks. Misschien alleen, omdat hij een paar 100 meter met een geblokkeerd voorwiel, toch nog de pits heeft proberen te bereiken. Denk dat de val van Dungey de laatste reeks wel gedeeltelijk de schuld van Barcia was, omdat deze ook bijna op zijn gezicht ging toen hij Dungey passeerde. Maar ja hoe vaak is Barcia nie 'bijna' gevallen.
0 x
-
Jelle VanhoofJe
- mx all time winner
- Ik ben aangesloten bij..: VBM
Hier leesde toch iets zalle ??? Ktm Martens die voor expres zoiets zou doen hahahahaha GROW UP ! Zieligaard ! Coldenhof viel gewoon tegen ! Serieus tegen Dereuver zou de zwakke schakel zijn voor holland , het was coldenhof .. zo simpel is dat .
Amerika : word nu serieus afgekraakt door velen , en volgend jaar "als" ze terug op dat hoogste schavotje staan ist weel 1 en al Usa da ge hoort
Maarja ..
Had Vanhorebeek niet uitgevallen hadden we mischien gewonnen .
Had Cairoli een amerikaan geweest had Amerika gewonnen .
Had Herlings zijn start niet gemist HAD hij mischien gewonnen . maar ik weet 1 ding zeker dat kleine italiaantje heeft nog een vitesseke bijgetrokken op de moment dat herlings aansluiting kreeg en vanaf die moment kwam Herlings ook geen meter meer korter ! Dus voor mij RESPECT TONY en Herlings ! om the king of sand te verslaan moet je goed zijn ! velen hadden gedacht dat Tony op een minuut gezet zou worden . Na ronde 2 zat er welgeteld 20 seconde tussen Tony en jeffrey . alle ronden verdween daar ongeveer 2-3 seconde van TOT hij aansluiting kreeg toen ineens niet meer:)
Maar wat ik dus wil zeggen
HAD HAD HAD HAD
telt niet Duitsland op 1 Belgie 2 en Usa 3
Lommel kleurde serieus Oranje maar na de 3de reeks Druipten dat oranje ook al snel af !
Amerika : word nu serieus afgekraakt door velen , en volgend jaar "als" ze terug op dat hoogste schavotje staan ist weel 1 en al Usa da ge hoort
Had Vanhorebeek niet uitgevallen hadden we mischien gewonnen .
Had Cairoli een amerikaan geweest had Amerika gewonnen .
Had Herlings zijn start niet gemist HAD hij mischien gewonnen . maar ik weet 1 ding zeker dat kleine italiaantje heeft nog een vitesseke bijgetrokken op de moment dat herlings aansluiting kreeg en vanaf die moment kwam Herlings ook geen meter meer korter ! Dus voor mij RESPECT TONY en Herlings ! om the king of sand te verslaan moet je goed zijn ! velen hadden gedacht dat Tony op een minuut gezet zou worden . Na ronde 2 zat er welgeteld 20 seconde tussen Tony en jeffrey . alle ronden verdween daar ongeveer 2-3 seconde van TOT hij aansluiting kreeg toen ineens niet meer:)
Maar wat ik dus wil zeggen
HAD HAD HAD HAD
telt niet Duitsland op 1 Belgie 2 en Usa 3
Lommel kleurde serieus Oranje maar na de 3de reeks Druipten dat oranje ook al snel af !
0 x
Vlm Inters mx1 #12
Bmb Nationalen mx1 #94
Bmb Nationalen mx1 #94
-
Lars NelenLa
- mx2 amateur champ
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Alle Oranjes waren/zijn wel zo trots op Jeffrey. Als je ziet wat een gat die jongen dicht moest rijden op Tony en dat na 30/45 min rust.. Tony is een fantastische zandrijder, maar (hier komt het magische woord) ALS Jeffrey er bij de start bij zat was de uitkomst hoogstwaarschijnlijk toch anders.
Duitsland super gereden en Roczen op zijn MX2 motor: ongelofelijk wat een talent!
Duitsland super gereden en Roczen op zijn MX2 motor: ongelofelijk wat een talent!
0 x
-
Jelle VanhoofJe
- mx all time winner
1 man Verbaade mij ! Coppins ! Die had tans ook maar een uurtje rust denk ik tusse de B finale en de eerste reeks A finale en dat op die leeftijd ! Respect
0 x
Vlm Inters mx1 #12
Bmb Nationalen mx1 #94
Bmb Nationalen mx1 #94
- Jan Willem Visser
- mxdn winner
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
Coldenhoff tegengevallen? Hij was de eerste reeks gewoon 15 op zun mx2 ktmmeke voor mannen als Nicholls, Tonkov en Musquin en zelf ma vlak achter Baggett. Ja hij had mechanische pech de tweede reeks ma om hem dan de zwakste schakel te noemen vink nogal te ver gaan. Hij heeft de eerste reeks gewoon goe gereden.
0 x
- Jan Willem Visser
- mxdn winner
En als ge eens naar de analysis kijkt van de laatste reeks dan ziet ge da Tony helemaal geen vitesse bij heeft gestoken aan het einde van de reeks. Hij had geluk da Guarneri hem hielp door Herlings te blocken en da Searle vervolgens ook even een paar bochten in de weg bleef rijden aan het einde ipv ruimte te maken. Tis daarom dat Herlings geen aanval kon inzetten.
Tony bleef dezelfde snelheid rijden terwijl Herlings serieus gehinderd werd. Jammer want nu weten we nooit hoe het had afgelopen....
Kvind de prestatie van Cairoli fantastisch hoor, ma er was er maar een die echt imponeerde en da was Herlings daar kan tog niemand omheen. Jammer van de val bij de start.
Tony bleef dezelfde snelheid rijden terwijl Herlings serieus gehinderd werd. Jammer want nu weten we nooit hoe het had afgelopen....
Kvind de prestatie van Cairoli fantastisch hoor, ma er was er maar een die echt imponeerde en da was Herlings daar kan tog niemand omheen. Jammer van de val bij de start.
0 x
-
Jelle VanhoofJe
- mx all time winner
Jan Willen Visser , ik vond coldenhof niet goed
helemaal niet die mocht NOOIT achter dereuver aankomen vind ik ....
0 x
Vlm Inters mx1 #12
Bmb Nationalen mx1 #94
Bmb Nationalen mx1 #94
- Jan Willem Visser
- mxdn winner
Misschien eens stil bij gestaan da Marcske boven zichzelf uit steeg zondag. Anders mogen Jerre, Coppins, Goncalves en Baggett zich ook eens achter de oren krabben da ze achter dien ouwe man zijn gefinished die volgens velen al jaren is afgeschreven. Die 15e plek van Glenn is zeker ni slecht hoor. Als ge het dan toch over de zwakste plek moet hebben van team Nederland dan was het toch de 17e plaats van Marc in de laatste reeks. Als hem ni gevallen was me de start dan had dat de derde plaats op kunnen of moeten leveren.
0 x
-
Stefan Van AstenSt
- mx1 wk rookie
De Reuver reed sterk hoor de 1e reeks!
Je kunt er lang over zeveren, maar het is zoals Cairoli het zelf zegt: "als Herlings niet valt in de start zou hij mij verslagen hebben".
Ook dat maakt Cairoli zo n grote meneer, die geeft dat gewoon toe.
Coppins heeft zichzelf een heel mooi en waardig afscheid bezorgd van n prachtige carriere!
Grootste verrassing vond ik eigenlijk the Estonian Express! Die ging er voor! Als je die uitslag had voorspeld bij de weddenschappen had je veel verdiend...
Je kunt er lang over zeveren, maar het is zoals Cairoli het zelf zegt: "als Herlings niet valt in de start zou hij mij verslagen hebben".
Ook dat maakt Cairoli zo n grote meneer, die geeft dat gewoon toe.
Coppins heeft zichzelf een heel mooi en waardig afscheid bezorgd van n prachtige carriere!
Grootste verrassing vond ik eigenlijk the Estonian Express! Die ging er voor! Als je die uitslag had voorspeld bij de weddenschappen had je veel verdiend...
0 x
-
Jelle VanhoofJe
- mx all time winner
Toch weet ik niet of Herlings hem echt zou geklopt hebben Stefan , Kijk eens naar Herlings zijn Snelste rondetijd in Zijn eerste reeks : 1.55.72 Cairoli rijd dan in die laatste reeks (zwaarder waarschijnlijk) een rondetijd van 1.54.69 is nog een secondje sneller ! dat wil volgens mij toch ook wel iets zeggen
maar soit we zullen het nooit weten he 
0 x
Vlm Inters mx1 #12
Bmb Nationalen mx1 #94
Bmb Nationalen mx1 #94
- Lander Vanderstraeten
- wk mister 875cc
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Jelle, Herlings reed met een gekneusde rib, en zet u paardenbril nu maar is af 
0 x
enjoy the ride, don't destroy it
- Filip Hardis
- world THQ sx champ
- Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
@ JWV : cairoli reed zijn snelste ronde op het moment dat herlings in zijn wiel komt...
0 x
hardis ik kan nog promotie maken, gij blijft nog tot aan uw pensioen bij de nieuwelingen b mee ronddraaien. en daar heb ik geen gegatlek gedoe voor nodig!
Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
- Etienne Dierckx
- the legend!
als, als ....
als Lupino zijn schouder ni uit de kom valt in de eerste reeks, staat Italie gewoon mee op podium.
als Barcia een beetje zijn verstand gebruikt (aanval op Keeno in eerste reeks en move op dungey in de tweede reeks) doet USA mee voor de zege
als Musquin een normale race rijdt, staat France op het podium
zo kan je nog uren doorgaan ...
feit is gewoon dat de Duitsers deze keer den oorlog wel gewonnen hebben.
als Lupino zijn schouder ni uit de kom valt in de eerste reeks, staat Italie gewoon mee op podium.
als Barcia een beetje zijn verstand gebruikt (aanval op Keeno in eerste reeks en move op dungey in de tweede reeks) doet USA mee voor de zege
als Musquin een normale race rijdt, staat France op het podium
zo kan je nog uren doorgaan ...
feit is gewoon dat de Duitsers deze keer den oorlog wel gewonnen hebben.
0 x
het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
-
Stefan Van AstenSt
- mx1 wk rookie
Jelle, IK weet dat ook niet... Dat is wat Cairoli ZELF zegt!
En wie zijn wij om de maestro himself tegen te spreken...
Ik sluit me nederig bij zijn mening aan!
En wie zijn wij om de maestro himself tegen te spreken...
Ik sluit me nederig bij zijn mening aan!
0 x
- Etienne Dierckx
- the legend!
barcia deed echt wel veel moeite om toch nog punten te krijgen
[youtube]7-2B802eWRY[/youtube]
[youtube]7-2B802eWRY[/youtube]
0 x
het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
-
Con Van MeelCo
- mx2 amateur champ
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
Dit schreef een kennis van me nog voor hij wist dat Jeffrey met een gekneusde rib rondknalde....zit toch wel wat in....
Carioli wint, een manche op een vlakke baan, slaapt vervolgens de hele middag. Jeffrey rijdt manche twee alles aan flarden om vervolgend een kwartier of 5 later er weer te staan, en vooral te gaan. Rijdt vanaf plek 27 de gehele wereldtop zoek en zit 20 min later vrolijk aan het wiel van Carioli. Jeffrey, net 18 jaar en nu al een held.
Carioli lachte, maar huilde stil van binnen. Hij besefte vandaag dat er iets aan zit te komen, iets waar hij heel veel last van gaat krijgen.
Carioli wint, een manche op een vlakke baan, slaapt vervolgens de hele middag. Jeffrey rijdt manche twee alles aan flarden om vervolgend een kwartier of 5 later er weer te staan, en vooral te gaan. Rijdt vanaf plek 27 de gehele wereldtop zoek en zit 20 min later vrolijk aan het wiel van Carioli. Jeffrey, net 18 jaar en nu al een held.
Carioli lachte, maar huilde stil van binnen. Hij besefte vandaag dat er iets aan zit te komen, iets waar hij heel veel last van gaat krijgen.
0 x
-
Stefan Van AstenSt
- mx1 wk rookie
Alleen dat van die 5 kwartier klopt niet, het waren er maar 3
) ...
0 x
-
Martin BoelaersMa
- mx2 amateur champ
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
BerichtJohny Dejaeghere
Berichttitel: Re: MXDN Lommel - Pré talk en race weekend!
zo 30 sep 2012, 23:29
Zeker ook een vermelden waard , Een dikke pluim aan de organisatie !!!
Zoals ze alles onder controle hadden ( zowel in de partytent , of overdag op track )
Alles onder controle ????
De geluidsoverlast en het aantal beschadigde auto's op de camping tijdens de nacht.
De uitgaande weg achter de camping ,aangeduid met grote gele borden die dood liep op vrijdag en zaterdag dood tegen een meters hoge berm,pas zondag een opening gemaakt daar.
Waarom geen Nederlandstalige commentaar tijdens de derde reeks,terwijl het overgrote deel van de toeschouwers uit Vlaanderen en Nederland kwamen en een vette toegangsprijs hadden betaalt.
Berichttitel: Re: MXDN Lommel - Pré talk en race weekend!
zo 30 sep 2012, 23:29
Zeker ook een vermelden waard , Een dikke pluim aan de organisatie !!!
Zoals ze alles onder controle hadden ( zowel in de partytent , of overdag op track )
Alles onder controle ????
De geluidsoverlast en het aantal beschadigde auto's op de camping tijdens de nacht.
De uitgaande weg achter de camping ,aangeduid met grote gele borden die dood liep op vrijdag en zaterdag dood tegen een meters hoge berm,pas zondag een opening gemaakt daar.
Waarom geen Nederlandstalige commentaar tijdens de derde reeks,terwijl het overgrote deel van de toeschouwers uit Vlaanderen en Nederland kwamen en een vette toegangsprijs hadden betaalt.
0 x
Motocross is not a crime
-
Michael BaillieuMi
- mx2 wk champ
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
die barcia das toch gene gewoonen kherken in hem heel de stijl van de magoo heeft mss de minste stijl van de 3 maar toch et meeste ballen ! en wat me nog meer opviel dat geen enkele motor veerde als die redbull ktms zelf die van dungey niet! ik vind het knap wat de americanos hebben laten zien alsje ziet hoelang roczen en nog veele anderen er over gedaan hebben voor ze goed in het zand konden rijden ! zeker respect voor die mannen maar die barcia das echt gene gewoone :d
0 x
RIP TIMO :( we gonna miss you!
-
Olivier Van De WalleOl
- ama lites national champ
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
ik vraag mij af wat die mannen van de usa dachten als herlings hen kwam dubbelen,terwijl ze toch ook top 10 reden

0 x
Olike #102 kampioen 2011 nieuwelingen mx1 A VMCF