Int. MX Valence 20-21 feb. 2010

Hier alles over de GP's, BMB, ONK,..
Gebruikersavatar
Andy Moens
world THQ sx champ
Berichten: 1854
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 00:26
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: grobbendonk city
Contact:

Re: Int. MX Valence 20-21 feb. 2010

Berichtdoor Andy Moens Ma 22 Feb 2010, 18:09

zie maar dat hem nen handtekening krijgt of hij kan al opdoeken mijn gedacht

het team noemt BO maar overal sta fazza op das toch ook ni just mijn gedacht

tis te hopen voor kevin dat ze het geregeld krijgen in dubai
0 x


Ma
Marcel Dirks
mxdn winner
Berichten: 995
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 17:38
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Motocrossland
Contact:

Re: Int. MX Valence 20-21 feb. 2010

Berichtdoor Marcel Dirks Ma 22 Feb 2010, 19:38

Mark Dejonghe schreef:Ik twijfel er nie aan dat hij er alles zal aan doen om terug te komen , alleen vrees ik dat zijn brommer hem soms parten gaat spelen.

Mark, ik denk dat jij je oordeel over zijn motor al na vijf minuten hebt geveld...
Hij rijdt zijn wedstrijden echt wel met een factoryblok hoor
0 x


Gebruikersavatar
Matthias Van Eeckhoven
ama mister 875cc
Berichten: 2825
Lid geworden op: Zo 02 Aug 2009, 00:52
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Contact:

Re: Int. MX Valence 20-21 feb. 2010

Berichtdoor Matthias Van Eeckhoven Ma 22 Feb 2010, 19:53

Andy Moens schreef:zie maar dat hem nen handtekening krijgt of hij kan al opdoeken mijn gedacht

het team noemt BO maar overal sta fazza op das toch ook ni just mijn gedacht

tis te hopen voor kevin dat ze het geregeld krijgen in dubai


Zijde nu serieus ?? Fazza is één of andere nickname voor één of andere sheik die wat naambekendheid wilt. Met andere woorden Fazza is dus gewoon een sponsor (hoofdsponsor dus ja die staat overal op ...)
0 x


Gebruikersavatar
Gerdy Bouton
125cc junior EK
Berichten: 78
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:05
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Locatie: Zuidschote-Dorp

Re: Int. MX Valence 20-21 feb. 2010

Berichtdoor Gerdy Bouton Di 23 Feb 2010, 14:52

met welke motor reed #222 van deze keer? weer de 350f?
0 x


Gebruikersavatar
Gunther Smeys
mx all time winner
Berichten: 1258
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:20
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Int. MX Valence 20-21 feb. 2010

Berichtdoor Gunther Smeys Di 23 Feb 2010, 16:36

reacties na valence;

http://www.motocrossmag.nl/?p=3271


Trekt op niks da roos jawadde....
0 x


http://twitter.com/#!/SmeysG" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.keenomx.com" onclick="window.open(this.href);return false;
We
Werner Dewit
mx1 wk rookie
Berichten: 336
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:53
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Int. MX Valence 20-21 feb. 2010

Berichtdoor Werner Dewit Di 23 Feb 2010, 17:42

Heb juist gehoord da het team van jobe er mee ophoud ?? kan ook zever zijn hé , da weet ik nie .
0 x


It was 1989 my thoughts were short my hair was long !!
Sometimes I hear that song and I start to sing along
And think, Man I'd like to see that girl again
Ba
Bart Jacobs
ama lites national champ
Berichten: 520
Lid geworden op: Vr 25 Sep 2009, 21:38
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Contact:

Re: Int. MX Valence 20-21 feb. 2010

Berichtdoor Bart Jacobs Di 23 Feb 2010, 18:00

Dat zou ook rap zijn. :shock: Maar als die Dubaïese Sjeik niet over de brug wil komen....
0 x


Di
Dimitri Lamote
world THQ sx champ
Berichten: 1661
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:14
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: UFOLEP (fr)

Re: Int. MX Valence 20-21 feb. 2010

Berichtdoor Dimitri Lamote Di 23 Feb 2010, 18:25

Jobé ging daar toch een GP organiseren ook in dubai een aantal jaar terug...
0 x


Gebruikersavatar
Andy Moens
world THQ sx champ
Berichten: 1854
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 00:26
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: grobbendonk city
Contact:

Re: Int. MX Valence 20-21 feb. 2010

Berichtdoor Andy Moens Di 23 Feb 2010, 18:52

Werner Dewit schreef:Heb juist gehoord da het team van jobe er mee ophoud ?? kan ook zever zijn hé , da weet ik nie .



nu mag je met mij lachen zo veel je wil maar da had ik ook al opgevangen toevallig vorige week al trouwens

hopen voor strijbos dat het niet zo is natuurlijk
0 x


Gebruikersavatar
Etienne Dierckx
the legend!
Berichten: 3153
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Int. MX Valence 20-21 feb. 2010

Berichtdoor Etienne Dierckx Di 23 Feb 2010, 18:57

als het verhaal klopt op mxpure en dat hij deze week nog naar dubai moest om een handtekening te krijgen en belangrijker nog ... dollars.

Dan is het toch gevaarlijk spel want ik vrees dat het team niet veel andere sponsers had, die geld meebrachten. Een team opbouwen met twee toppers zonder zekerheid te hebben van het budget ...

Ik vraag me ook af of ze de fabrieks KTM's kregen ... of ze er voor moesten betalen ... scheelt toch ook al een pak in het budget.

Hopelijk komt het goed, vooral voor Boissiere en zeker voor Strijbos. Want nu nog een zitje gaan zoek en waar je ook iets aan overhoudt op het einde van het jaar ...

We zullen het wel zien zeker ...

Marcello u got news?
0 x


het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
Gebruikersavatar
Matthias Van Eeckhoven
ama mister 875cc
Berichten: 2825
Lid geworden op: Zo 02 Aug 2009, 00:52
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Contact:

Re: Int. MX Valence 20-21 feb. 2010

Berichtdoor Matthias Van Eeckhoven Di 23 Feb 2010, 19:10

Nu Jobe is wel een "bizarre" persoon is een van de weinige die grote Belgische bedrijven (belgacom o.a.) in de MX binnen kreeg...
0 x


Ma
Mark Dejonghe
mx all time winner
Berichten: 1357
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 23:03
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: Int. MX Valence 20-21 feb. 2010

Berichtdoor Mark Dejonghe Di 23 Feb 2010, 19:13

ja , matthias, er is daar ook een heel verhaal van ze van de tijd van belgacom. ;)
0 x


Gebruikersavatar
Matthias Van Eeckhoven
ama mister 875cc
Berichten: 2825
Lid geworden op: Zo 02 Aug 2009, 00:52
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Contact:

Re: Int. MX Valence 20-21 feb. 2010

Berichtdoor Matthias Van Eeckhoven Di 23 Feb 2010, 19:14

Als je wil mag je dat in pm sturen want dat is van voor mijn tijd :P (maar altijd bereid om meer te weten he :P)
0 x


Ma
Marcel Dirks
mxdn winner
Berichten: 995
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 17:38
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Motocrossland
Contact:

Re: Int. MX Valence 20-21 feb. 2010

Berichtdoor Marcel Dirks Di 23 Feb 2010, 20:39

@ Etienne, de handdoek is (nog) niet geworpen
0 x


Ma
Marcel Dirks
mxdn winner
Berichten: 995
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 17:38
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Motocrossland
Contact:

Re: Int. MX Valence 20-21 feb. 2010

Berichtdoor Marcel Dirks Di 23 Feb 2010, 20:41

@ Gerdy, #222 reed met de 350, zal dat ook wel blijven doen volgens mij
0 x


Da
Danny Theybers
50cc rider
Berichten: 18
Lid geworden op: Di 23 Feb 2010, 20:34
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: Int. MX Valence 20-21 feb. 2010

Berichtdoor Danny Theybers Di 23 Feb 2010, 21:10

De tijd van belgacom , ik kan het weten . Had hij het beter aangepakt , dan had het team langer bestaan .
Het zou spijtig zijn moest het weer mislukken , maar dat is dan wel al de derde keer ( begacom team , ktm en nu dit ) . Ik had toch wel een keer meer nagedacht om met hem in nieuw team te stappen . Ik zou het zeer spijtig vinden voor Kevin moest dit gerucht waar zijn .
0 x


Pa
Patrick Van Gorp
ama lites national champ
Berichten: 487
Lid geworden op: Zo 23 Aug 2009, 18:18
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Int. MX Valence 20-21 feb. 2010

Berichtdoor Patrick Van Gorp Di 23 Feb 2010, 21:37

Danny,

Jij hebt er toch een paar jaar voor gereden?
En niet zonder succes dacht ik...;)

Zou inderdaad heel erg jammer zijn voor KS, mocht dit gerucht waar zijn.
Ik ben er eigenlijk wel van overtuigt dat Jobe een goede teammanager is, alleen gaat het om een of andere reden steeds mis.
0 x


Gebruikersavatar
Matthias Van Eeckhoven
ama mister 875cc
Berichten: 2825
Lid geworden op: Zo 02 Aug 2009, 00:52
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Contact:

Re: Int. MX Valence 20-21 feb. 2010

Berichtdoor Matthias Van Eeckhoven Di 23 Feb 2010, 22:03

Is Jobe niet meer weggelegd voor een job als Bervoets
Het sportieve regelen en de andere kant van de munt aan iemand anders laten (wat bij LS perfect word gedaan door Steve Lettani...)

Want het was toch ook Jobé die Philli grote stappen vooruit liet maken door hem te begeleiden of verwar ik hem nu met iemand anders.
Nu duimen voor een goede afloop ik had wel wat verwacht van die fransman en KS die kan altijd uitpakken ... en Jobe zal wel meer contacten hebben dan die een persoon hoop ik.

@Danny als één iemand het van de eerste rij zal meegemaakt hebben bij Belgacom dan bent u het wel :-)
0 x


Gebruikersavatar
Gerdy Bouton
125cc junior EK
Berichten: 78
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:05
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Locatie: Zuidschote-Dorp

Re: Int. MX Valence 20-21 feb. 2010

Berichtdoor Gerdy Bouton Di 23 Feb 2010, 22:52

@ Marcel

thx ;) amaai.. die vliegt wel he op die oranje machiene :D moet een beest zijn eh.. bike en piloot :)
0 x


Ma
Mark Dejonghe
mx all time winner
Berichten: 1357
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 23:03
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: Int. MX Valence 20-21 feb. 2010

Berichtdoor Mark Dejonghe Wo 24 Feb 2010, 10:57

jammer dat onze jobé kenner nie meer op t forum te zien is , Geert.. ,of is hij in Dubai , zou ons misch meer uitleg kunnen geven. ;)
0 x


Terug naar “mx pro”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten

Aanmelden · Registreer