Int. MX Valence 20-21 feb. 2010
- Andy Moens
- world THQ sx champ
- Berichten: 1854
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 00:26
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: grobbendonk city
- Contact:
Re: Int. MX Valence 20-21 feb. 2010
zie maar dat hem nen handtekening krijgt of hij kan al opdoeken mijn gedacht
het team noemt BO maar overal sta fazza op das toch ook ni just mijn gedacht
tis te hopen voor kevin dat ze het geregeld krijgen in dubai
het team noemt BO maar overal sta fazza op das toch ook ni just mijn gedacht
tis te hopen voor kevin dat ze het geregeld krijgen in dubai
0 x
-
Marcel DirksMa
- mxdn winner
- Berichten: 995
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 17:38
- Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Motocrossland
- Contact:
Re: Int. MX Valence 20-21 feb. 2010
Mark Dejonghe schreef:Ik twijfel er nie aan dat hij er alles zal aan doen om terug te komen , alleen vrees ik dat zijn brommer hem soms parten gaat spelen.
Mark, ik denk dat jij je oordeel over zijn motor al na vijf minuten hebt geveld...
Hij rijdt zijn wedstrijden echt wel met een factoryblok hoor
0 x
- Matthias Van Eeckhoven
- ama mister 875cc
- Berichten: 2825
- Lid geworden op: Zo 02 Aug 2009, 00:52
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Contact:
Re: Int. MX Valence 20-21 feb. 2010
Andy Moens schreef:zie maar dat hem nen handtekening krijgt of hij kan al opdoeken mijn gedacht
het team noemt BO maar overal sta fazza op das toch ook ni just mijn gedacht
tis te hopen voor kevin dat ze het geregeld krijgen in dubai
Zijde nu serieus ?? Fazza is één of andere nickname voor één of andere sheik die wat naambekendheid wilt. Met andere woorden Fazza is dus gewoon een sponsor (hoofdsponsor dus ja die staat overal op ...)
0 x
- Gerdy Bouton
- 125cc junior EK
- Berichten: 78
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:05
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
- Locatie: Zuidschote-Dorp
- Gunther Smeys
- mx all time winner
- Berichten: 1258
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:20
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Int. MX Valence 20-21 feb. 2010
0 x
http://twitter.com/#!/SmeysG" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.keenomx.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.keenomx.com" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Werner DewitWe
- mx1 wk rookie
- Berichten: 336
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:53
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Int. MX Valence 20-21 feb. 2010
Heb juist gehoord da het team van jobe er mee ophoud ?? kan ook zever zijn hé , da weet ik nie .
0 x
It was 1989 my thoughts were short my hair was long !!
Sometimes I hear that song and I start to sing along
And think, Man I'd like to see that girl again
Sometimes I hear that song and I start to sing along
And think, Man I'd like to see that girl again
-
Bart JacobsBa
- ama lites national champ
- Berichten: 520
- Lid geworden op: Vr 25 Sep 2009, 21:38
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Contact:
Re: Int. MX Valence 20-21 feb. 2010
Dat zou ook rap zijn.
Maar als die Dubaïese Sjeik niet over de brug wil komen....
0 x
-
Dimitri LamoteDi
- world THQ sx champ
- Berichten: 1661
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:14
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: UFOLEP (fr)
Re: Int. MX Valence 20-21 feb. 2010
Jobé ging daar toch een GP organiseren ook in dubai een aantal jaar terug...
0 x
- Andy Moens
- world THQ sx champ
- Berichten: 1854
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 00:26
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: grobbendonk city
- Contact:
Re: Int. MX Valence 20-21 feb. 2010
Werner Dewit schreef:Heb juist gehoord da het team van jobe er mee ophoud ?? kan ook zever zijn hé , da weet ik nie .
nu mag je met mij lachen zo veel je wil maar da had ik ook al opgevangen toevallig vorige week al trouwens
hopen voor strijbos dat het niet zo is natuurlijk
0 x
- Etienne Dierckx
- the legend!
- Berichten: 3153
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Int. MX Valence 20-21 feb. 2010
als het verhaal klopt op mxpure en dat hij deze week nog naar dubai moest om een handtekening te krijgen en belangrijker nog ... dollars.
Dan is het toch gevaarlijk spel want ik vrees dat het team niet veel andere sponsers had, die geld meebrachten. Een team opbouwen met twee toppers zonder zekerheid te hebben van het budget ...
Ik vraag me ook af of ze de fabrieks KTM's kregen ... of ze er voor moesten betalen ... scheelt toch ook al een pak in het budget.
Hopelijk komt het goed, vooral voor Boissiere en zeker voor Strijbos. Want nu nog een zitje gaan zoek en waar je ook iets aan overhoudt op het einde van het jaar ...
We zullen het wel zien zeker ...
Marcello u got news?
Dan is het toch gevaarlijk spel want ik vrees dat het team niet veel andere sponsers had, die geld meebrachten. Een team opbouwen met twee toppers zonder zekerheid te hebben van het budget ...
Ik vraag me ook af of ze de fabrieks KTM's kregen ... of ze er voor moesten betalen ... scheelt toch ook al een pak in het budget.
Hopelijk komt het goed, vooral voor Boissiere en zeker voor Strijbos. Want nu nog een zitje gaan zoek en waar je ook iets aan overhoudt op het einde van het jaar ...
We zullen het wel zien zeker ...
Marcello u got news?
0 x
het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
- Matthias Van Eeckhoven
- ama mister 875cc
- Berichten: 2825
- Lid geworden op: Zo 02 Aug 2009, 00:52
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Contact:
Re: Int. MX Valence 20-21 feb. 2010
Nu Jobe is wel een "bizarre" persoon is een van de weinige die grote Belgische bedrijven (belgacom o.a.) in de MX binnen kreeg...
0 x
-
Mark DejongheMa
- mx all time winner
- Berichten: 1357
- Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 23:03
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
Re: Int. MX Valence 20-21 feb. 2010
ja , matthias, er is daar ook een heel verhaal van ze van de tijd van belgacom. 
0 x
- Matthias Van Eeckhoven
- ama mister 875cc
- Berichten: 2825
- Lid geworden op: Zo 02 Aug 2009, 00:52
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Contact:
Re: Int. MX Valence 20-21 feb. 2010
Als je wil mag je dat in pm sturen want dat is van voor mijn tijd
(maar altijd bereid om meer te weten he
)
0 x
-
Marcel DirksMa
- mxdn winner
- Berichten: 995
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 17:38
- Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Motocrossland
- Contact:
-
Marcel DirksMa
- mxdn winner
- Berichten: 995
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 17:38
- Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Motocrossland
- Contact:
Re: Int. MX Valence 20-21 feb. 2010
@ Gerdy, #222 reed met de 350, zal dat ook wel blijven doen volgens mij
0 x
-
Danny TheybersDa
- 50cc rider
- Berichten: 18
- Lid geworden op: Di 23 Feb 2010, 20:34
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
Re: Int. MX Valence 20-21 feb. 2010
De tijd van belgacom , ik kan het weten . Had hij het beter aangepakt , dan had het team langer bestaan .
Het zou spijtig zijn moest het weer mislukken , maar dat is dan wel al de derde keer ( begacom team , ktm en nu dit ) . Ik had toch wel een keer meer nagedacht om met hem in nieuw team te stappen . Ik zou het zeer spijtig vinden voor Kevin moest dit gerucht waar zijn .
Het zou spijtig zijn moest het weer mislukken , maar dat is dan wel al de derde keer ( begacom team , ktm en nu dit ) . Ik had toch wel een keer meer nagedacht om met hem in nieuw team te stappen . Ik zou het zeer spijtig vinden voor Kevin moest dit gerucht waar zijn .
0 x
-
Patrick Van GorpPa
- ama lites national champ
- Berichten: 487
- Lid geworden op: Zo 23 Aug 2009, 18:18
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Int. MX Valence 20-21 feb. 2010
Danny,
Jij hebt er toch een paar jaar voor gereden?
En niet zonder succes dacht ik...
Zou inderdaad heel erg jammer zijn voor KS, mocht dit gerucht waar zijn.
Ik ben er eigenlijk wel van overtuigt dat Jobe een goede teammanager is, alleen gaat het om een of andere reden steeds mis.
Jij hebt er toch een paar jaar voor gereden?
En niet zonder succes dacht ik...
Zou inderdaad heel erg jammer zijn voor KS, mocht dit gerucht waar zijn.
Ik ben er eigenlijk wel van overtuigt dat Jobe een goede teammanager is, alleen gaat het om een of andere reden steeds mis.
0 x
- Matthias Van Eeckhoven
- ama mister 875cc
- Berichten: 2825
- Lid geworden op: Zo 02 Aug 2009, 00:52
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Contact:
Re: Int. MX Valence 20-21 feb. 2010
Is Jobe niet meer weggelegd voor een job als Bervoets
Het sportieve regelen en de andere kant van de munt aan iemand anders laten (wat bij LS perfect word gedaan door Steve Lettani...)
Want het was toch ook Jobé die Philli grote stappen vooruit liet maken door hem te begeleiden of verwar ik hem nu met iemand anders.
Nu duimen voor een goede afloop ik had wel wat verwacht van die fransman en KS die kan altijd uitpakken ... en Jobe zal wel meer contacten hebben dan die een persoon hoop ik.
@Danny als één iemand het van de eerste rij zal meegemaakt hebben bij Belgacom dan bent u het wel
Het sportieve regelen en de andere kant van de munt aan iemand anders laten (wat bij LS perfect word gedaan door Steve Lettani...)
Want het was toch ook Jobé die Philli grote stappen vooruit liet maken door hem te begeleiden of verwar ik hem nu met iemand anders.
Nu duimen voor een goede afloop ik had wel wat verwacht van die fransman en KS die kan altijd uitpakken ... en Jobe zal wel meer contacten hebben dan die een persoon hoop ik.
@Danny als één iemand het van de eerste rij zal meegemaakt hebben bij Belgacom dan bent u het wel
0 x
- Gerdy Bouton
- 125cc junior EK
- Berichten: 78
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:05
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
- Locatie: Zuidschote-Dorp
Re: Int. MX Valence 20-21 feb. 2010
@ Marcel
thx
amaai.. die vliegt wel he op die oranje machiene
moet een beest zijn eh.. bike en piloot 
thx
0 x
-
Mark DejongheMa
- mx all time winner
- Berichten: 1357
- Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 23:03
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
Re: Int. MX Valence 20-21 feb. 2010
jammer dat onze jobé kenner nie meer op t forum te zien is , Geert.. ,of is hij in Dubai , zou ons misch meer uitleg kunnen geven. 
0 x
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten