WK MX1/MX2: GP#1 Losail, Qatar

Hier alles over de GP's, BMB, ONK,..
Gebruikersavatar
Gunther Smeys
mx all time winner
Berichten: 1258
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:20
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: WK MX1/MX2: GP#1 Losail, Qatar

Berichtdoor Gunther Smeys Vr 01 Mar 2013, 20:35

@Rudi tja dan moest ze nog voetbal zien normaal.....
0 x


http://twitter.com/#!/SmeysG" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.keenomx.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Ma
Mark Dejonghe
mx all time winner
Berichten: 1357
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 23:03
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: WK MX1/MX2: GP#1 Losail, Qatar

Berichtdoor Mark Dejonghe Vr 01 Mar 2013, 20:36

Jeroen , dat bedoel ik met het he geregend , om zeep gemaakt.
0 x


Pe
Peter Leeuwis
european champ mx2
Berichten: 238
Lid geworden op: Wo 21 Dec 2011, 20:45
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: WK MX1/MX2: GP#1 Losail, Qatar

Berichtdoor Peter Leeuwis Vr 01 Mar 2013, 20:39

Live timing is ook al weggespoeld
0 x


Ma
Mark Dejonghe
mx all time winner
Berichten: 1357
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 23:03
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: WK MX1/MX2: GP#1 Losail, Qatar

Berichtdoor Mark Dejonghe Vr 01 Mar 2013, 20:53

Ge ziet al aan de tijden dat daar treintje rijden is.
0 x


Gebruikersavatar
Etienne Dierckx
the legend!
Berichten: 3153
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: WK MX1/MX2: GP#1 Losail, Qatar

Berichtdoor Etienne Dierckx Vr 01 Mar 2013, 21:10

0 x


het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
Pe
Peter Leeuwis
european champ mx2
Berichten: 238
Lid geworden op: Wo 21 Dec 2011, 20:45
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: WK MX1/MX2: GP#1 Losail, Qatar

Berichtdoor Peter Leeuwis Vr 01 Mar 2013, 21:14

Tnx, is nog duidelijker ook.
0 x


Fo
Fons Van Loon
mxdn winner
Berichten: 859
Lid geworden op: Di 22 Sep 2009, 20:33
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: WK MX1/MX2: GP#1 Losail, Qatar

Berichtdoor Fons Van Loon Vr 01 Mar 2013, 21:31

Qualificatie reeks is wel een raar woord als er 40 mogen meedoen en er zijn maar 23 kandidaten!Verder niks nieuws onder de zon verlopig TC den beste en CD best of de rest!
0 x


Gebruikersavatar
Gunther Smeys
mx all time winner
Berichten: 1258
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:20
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: WK MX1/MX2: GP#1 Losail, Qatar

Berichtdoor Gunther Smeys Vr 01 Mar 2013, 21:35

1 222 Cairoli, Antonio ITA KTM 24:59.438 13 0:00.000 0:00.000 1:47.011 2 1:52.776 1:49.470 1:48.800
- 2 25 Desalle, Clement BEL Suzuki 25:08.284 13 0:08.846 0:08.846 1:47.694 3 1:51.672 1:50.134 1:49.131
- 3 777 Bobryshev, Evgeny RUS Honda 25:11.172 13 0:11.734 0:02.888 1:47.403 4 1:52.229 1:50.062 1:49.662
- 4 9 de Dycker, Ken BEL KTM 25:21.007 13 0:21.569 0:09.835 1:47.260 9 1:52.901 1:53.575 1:55.124
- 5 183 Frossard, Steven FRA Yamaha 25:24.533 13 0:25.095 0:03.526 1:47.827 3 1:50.567 1:50.324 1:51.046
- 6 12 Nagl, Maximilian GER Honda 25:25.943 13 0:26.505 0:01.410 1:47.424 3 1:50.829 1:50.738 1:50.702
- 7 100 Searle, Tommy GBR Kawasaki 25:27.888 13 0:28.450 0:01.945 1:48.763 4 1:50.862 1:50.851 1:51.050
- 8 22 Strijbos, Kevin BEL Suzuki 25:28.935 13 0:29.497 0:01.047 1:48.618 7 1:51.527 1:50.703 1:50.693
- 9 39 Guarneri, Davide ITA KTM 25:30.059 13 0:30.621 0:01.124 1:47.596 3 1:51.264 1:49.718 1:49.230
- 10 21 Paulin, Gautier FRA Kawasaki 25:31.111 13 0:31.673 0:01.052 1:48.271 7 1:50.892 1:49.346 1:49.390
- 11 24 Simpson, Shaun GBR TM 25:46.959 13 0:47.521 0:15.848 1:50.542 3 1:51.560 1:50.915 1:51.416
- 12 19 Philippaerts, David ITA Honda 25:48.668 13 0:49.230 0:01.709 1:49.727 3 1:52.409 1:50.806 1:50.346
- 13 999 Goncalves, Rui POR KTM 25:50.061 13 0:50.623 0:01.393 1:49.795 11 1:52.574 1:50.774 1:49.795
- 14 89 van Horebeek, Jeremy BEL Kawasaki 26:12.176 13 1:12.738 0:22.115 1:51.606 3 1:53.641 1:53.048 1:51.743
- 15 40 Leok, Tanel EST Honda 26:13.748 13 1:14.310 0:01.572 1:51.793 9 1:53.599 1:52.935 1:52.360
- 16 7 Barragan, Jonathan ESP KTM 26:14.435 13 1:14.997 0:00.687 1:51.826 9 1:53.613 1:52.328 1:52.425
- 17 34 Roelants, Joel BEL Yamaha 26:15.662 13 1:16.224 0:01.227 1:51.810 9 1:53.772 1:52.142 1:53.510
18 51 Getteman, Jens BEL Honda 26:26.205 13 1:26.767 0:10.543 1:52.282 9 1:55.461 1:54.386 1:53.421
19 103 Van Dueren, Kenny BEL KTM 26:29.805 13 1:30.367 0:03.600 1:52.646 9 1:54.858 1:55.444 1:53.160
20 95 Justs, Augusts LAT Honda 26:30.414 13 1:30.976 0:00.609 1:53.138 11 1:54.209 1:53.742 1:53.138
21 121 Boog, Xavier FRA KTM 26:38.702 13 1:39.264 0:08.288 1:50.002 2 2:15.490 1:51.119 1:52.684
- 22 81 Law, Jamie GBR KTM 26:43.558 13 1:44.120 0:04.856 1:53.388 3 1:57.572 1:55.817 1:55.149
- 23 85 Dougan, Jason GBR Honda 17:02.105 8 -5 laps -5 laps 1:51.881 6 2:09.552 1:52.675 1:51.881
0 x


http://twitter.com/#!/SmeysG" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.keenomx.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Le
Lesley Lambrechts
80cc pilot
Berichten: 44
Lid geworden op: Za 02 Apr 2011, 13:52
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: WK MX1/MX2: GP#1 Losail, Qatar

Berichtdoor Lesley Lambrechts Vr 01 Mar 2013, 23:05

Toffe Facebook pagina van het Rockstar energy Suzuki team - like & share!!

http://www.facebook.com/#!/RockstarEner ... toryRacing
0 x


Gebruikersavatar
Frederik Van Eeckhoven
mx all time winner
Berichten: 1490
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:59
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Contact:

Re: WK MX1/MX2: GP#1 Losail, Qatar

Berichtdoor Frederik Van Eeckhoven Vr 01 Mar 2013, 23:37

De 108% regel heeft zijn werk gedaan. De lokale obstakels mochten niet de kwalificatie reeks starten. Ook die Franse chick mocht het vergeten.
En de enige niet Europeaan aan de start van die kwalificatie reeksen gaat volgens mij een goed seizoen tegemoet. Vorig jaar een sukkel seizoen in de MX1, maar ik zie hem een makkelijke top 10 halen in de MX2 dit jaar.
0 x


"Wat is er aan de hand met de mannelijke topatleet? Vroeger was hij bekend omdat hij voetbalde, fietste, liep ... Nu draagt hij gekleurde polsbandjes, lanceert modemerken, verschijnt in bakvisblaadjes, gossip magazine's en vrouwenbladen."
Do
Domien Lammens
mx2 wk champ
Berichten: 627
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:10
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Re: WK MX1/MX2: GP#1 Losail, Qatar

Berichtdoor Domien Lammens Vr 01 Mar 2013, 23:45

Ik snap het niet,circuit ziet er toch vrij ok uit ?Akkoord er staan zeker veel mooiere circuits op de kalender maar toch lijkt het zoals op de helmet cam te zien nog goed mee te vallen.
0 x


Gebruikersavatar
Jeroen Van Wassehove
mx2 wk champ
Berichten: 658
Lid geworden op: Di 22 Dec 2009, 22:50
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: WK MX1/MX2: GP#1 Losail, Qatar

Berichtdoor Jeroen Van Wassehove Za 02 Mar 2013, 01:54

Mark Dejonghe schreef:Jeroen , dat bedoel ik met het he geregend , om zeep gemaakt.

Ah oké ik had het nog niet door :lol:
0 x


Gebruikersavatar
Jan Willem Visser
mxdn winner
Berichten: 905
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:16
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: WK MX1/MX2: GP#1 Losail, Qatar

Berichtdoor Jan Willem Visser Za 02 Mar 2013, 08:53

Frederik Van Eeckhoven schreef:En de enige niet Europeaan aan de start van die kwalificatie reeksen gaat volgens mij een goed seizoen tegemoet. Vorig jaar een sukkel seizoen in de MX1, maar ik zie hem een makkelijke top 10 halen in de MX2 dit jaar.


Ferris een sukkel in de MX1? Dacht dat hem toch vaak genoeg heeft laten zien dattem makkelijk top 10 kon rijden in de MX1. Kan er zo 5 opnoemen die nu in de MX1 rijden die alleen maar kunnen dromen van de snelheid van Ferris. Beetje onzinninge opmerking van u.
0 x


Ed
Eddie Boot
ama sx 250 champ
Berichten: 733
Lid geworden op: Wo 22 Jul 2009, 22:29
Ik ben een..: geen van bovenstaande

Re: WK MX1/MX2: GP#1 Losail, Qatar

Berichtdoor Eddie Boot Za 02 Mar 2013, 09:56

Jan Willem Visser , als je eerst eens goed leest wat er staat , een sukkelseizoen wil niet zeggen dat je een sukkel bent . roelands had afgelopen jaar ook een sukkelseizoen . en ik ben ook een niet belg en ik begrijp het ook.ik ben zelfs een zeeuw en je kan toch niet zeggen dat die slim zijn. :lol:
0 x


supporting mark boot
Gebruikersavatar
Jan Willem Visser
mxdn winner
Berichten: 905
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:16
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: WK MX1/MX2: GP#1 Losail, Qatar

Berichtdoor Jan Willem Visser Za 02 Mar 2013, 12:12

OK dan hebk het ni goed geintepreteerd. Ma dan nog is het toch ni gek dat Ferris nu top 10 zou kunnen rijden da heeft hem vorig jaar wel laten zien hoe hij snel hij kan zijn. En op basis van 1 kwalificatie al je conclusies trekken, slaat natuurlijk helemaal op niks.
0 x


Da
Davy Nijs
peewee pilot
Berichten: 2
Lid geworden op: Do 28 Feb 2013, 19:02
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: WK MX1/MX2: GP#1 Losail, Qatar

Berichtdoor Davy Nijs Za 02 Mar 2013, 12:52

Gunther Smeys schreef:@Davy Nys


Points scale for the MX1 Race, the MX2 Race and the Super-Final:

25 points to the 1st 15 points to the 6th 10 points to the 11th 5 points to the 16th
22 points to the 2nd 14 points to the 7th 9 points to the 12th 4 points to the 17th
20 points to the 3rd 13 points to the 8th 8 points to the 13th 3 points to the 18th
18 points to the 4th 12 points to the 9th 7 points to the 14th 2 points to the 19th
16 points to the 5th 11 points to the 10th 6 points to the 15th 1 point to the 20th

Clarification for the points awarded in the Super-Final:
Points will be awarded separately in each class according to the points scale above


Als er een van de toppers in de 1e reeks uitvalt en zodoende niet in die finale mag meedoen kan zijn seizoen al omzeep zijn!
0 x


Gebruikersavatar
Gunther Smeys
mx all time winner
Berichten: 1258
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:20
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: WK MX1/MX2: GP#1 Losail, Qatar

Berichtdoor Gunther Smeys Za 02 Mar 2013, 13:13

dan maakt hij nog kans in de last chance, daar gaan de eerste 2 van mx1 en mx2 ook door naar de superfinale... Voor de volgende overzeese gp's neemt men andere regels om in de superfinale te rijden; de eerste 10 in de wk stand van elke klasse mx1 en mx2 (20)+ de eerste acht beste rijders uit de mx1 reeks en mx2 reeks (buiten de top 10 piloten van de wk stand die al geselecteerd zijn) + de 2 beste in elke klasse mx1 en mx2 van de last chance reeks, samen dus veertig piloten
0 x


http://twitter.com/#!/SmeysG" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.keenomx.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Etienne Dierckx
the legend!
Berichten: 3153
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: WK MX1/MX2: GP#1 Losail, Qatar

Berichtdoor Etienne Dierckx Za 02 Mar 2013, 14:01

mx anno 2013 ...
waaromnog een starthek voor 40 piloten?
Bijlagen
mx1gate.JPG
mx1gate.JPG (41.8 KiB) 2810 keer bekeken
0 x


het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
Gebruikersavatar
Andy Moens
world THQ sx champ
Berichten: 1854
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 00:26
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: grobbendonk city
Contact:

Re: WK MX1/MX2: GP#1 Losail, Qatar

Berichtdoor Andy Moens Za 02 Mar 2013, 15:01

net zoals al de rest er rond Etienne voor de show
0 x


Ma
Mark Dejonghe
mx all time winner
Berichten: 1357
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 23:03
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: WK MX1/MX2: GP#1 Losail, Qatar

Berichtdoor Mark Dejonghe Za 02 Mar 2013, 15:16

Vroeger legden ze een paar stro balen als er een hekken of 2 leeg was , ze zouden nu nog al wa werk hebben.
Vraag me af als gans het hekken gaat in beeld komen tijdens de start.
0 x


Terug naar “mx pro”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [bot] en 5 gasten

Aanmelden · Registreer