Transfers 2014

Hier alles over de GP's, BMB, ONK,..
Gebruikersavatar
Filip Hardis
world THQ sx champ
Berichten: 1813
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:48
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Transfers 2014

Berichtdoor Filip Hardis Zo 23 Jun 2013, 23:48

Vind ik leuk artikel. "Klik"
0 x


hardis ik kan nog promotie maken, gij blijft nog tot aan uw pensioen bij de nieuwelingen b mee ronddraaien. en daar heb ik geen gegatlek gedoe voor nodig!

Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
Gebruikersavatar
Tony Hermans
mx3 wk champ
Berichten: 573
Lid geworden op: Ma 03 Aug 2009, 20:11
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: Transfers 2014

Berichtdoor Tony Hermans Ma 24 Jun 2013, 13:41

Catteeuw Geert schreef:Belachelijk dat ktm het zover gekregen heeft dat Herlings mx 2 mag ( moet ) blijven rijden.


Dat vind ik ook!!
0 x


MX Planet
Officieel Suzuki-dealer
GSM 0032 475 74 61 33
Bezoek onze nieuwe website: http://www.mx-planet.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Officieel Suzuki-dealer MCLB-VJMO
Br
Brayen Callaert1
125cc junior EK
Berichten: 89
Lid geworden op: Vr 02 Mar 2012, 20:37
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Transfers 2014

Berichtdoor Brayen Callaert1 Ma 24 Jun 2013, 15:39

De grote vraag is wil Herlings dat zelf wel ? Ik kan me moeilijk voorstellen dat hij nog eens zo'n seizoen wil rijden waarin hij geen uitdaging heeft en steeds wint zonder er moeite voor te doen Herlings is een winner ik denk wel dat die toch graag een uitdaging wil hebben in zijn leven en in de MX2 klasse gaat hij die volgend seizoen niet krijgen, Ik hoop dat hij zelf een beslissing mag nemen en kiest voor ofwel MX1 ofwel USA. Tijdens de GP van maggiora was er net voor de MX2 reeks een stukje over het KTM team daarin zij Tixier dat hij volgend Herlings zou opvolgen en voor de titel moest gaan zorgen zou toch ook niet zo super zijn voor hem om nog eens een seizoen in de schaduw "van" te moeten rijden. Maar tijd zal het wel uitwijzen . . . . .
0 x


Gebruikersavatar
Etienne Dierckx
the legend!
Berichten: 3153
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Transfers 2014

Berichtdoor Etienne Dierckx Ma 24 Jun 2013, 16:36

als hij zelf zegt dat hij naar de States trekt als hij naar MX1 moet gaan ... lijkt het me logisch dat hij nu gewoon nog 1 of 2 jaar mx2 gaat doen.
Die wil gewoon geen 10-12 jaar mx1 gaan rijden ...
0 x


het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
Gebruikersavatar
Davy Vanderhaeghen
ama lites national champ
Berichten: 535
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:37
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Locatie: USofMX

Re: Transfers 2014

Berichtdoor Davy Vanderhaeghen Ma 24 Jun 2013, 19:24

Hoe hoog het niveau nu ook is van Herlings, persoonlijk vind ik het een jaar stilstaan! Amerika zou hem beter doen denk ik zo.
0 x


HONDA VANDEVELDE
racing by DIRK TANGHE
mx#41
you're never to old to be young and stupid!
Ca
Catteeuw Geert
ama sx 250 champ
Berichten: 702
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:07
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: Transfers 2014

Berichtdoor Catteeuw Geert Ma 24 Jun 2013, 19:54

Nu Cairoli geen concurentie moet verwachten van Herlings volgend jaar gaat 222 er verbaal maar een schepje bijdoen.Kom aan Herlings . Op naar Lierop 2013 , laat u niet kennen.

http://tattlermx.nl/archives/16771
0 x


Hoogmoed komt voor de val. Words by faceman 2011 !
Gebruikersavatar
Filip Hardis
world THQ sx champ
Berichten: 1813
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:48
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Transfers 2014

Berichtdoor Filip Hardis Ma 24 Jun 2013, 21:46

Mannekes, er is ook nog iets zoals €€€€€€€ !
Herlings is volgens mij best wel ne snuggere gast als het over zichzelf en zijn sponsers promoten gaat dan toch. (Verder ken ik hem niet om daar over te oordelen) Ik weet niet hoe het nu zit, maar paar jaar geleden kreeg de WK MX1 500.000 euro dacht ik van YS! Laat dat nu voor een WK MX2 nog iets minder zijn. En dan zijn loon nog da KTM en alle andere sponsers elk jaar op zijn rekening dumpt! Hij zou toch wel zot zijn om naar Amerika te trekken, als ge hier bij wijze van spreken met de vingers in de neus WK kunt worden en elk jaar 1.000.000E moogt bijschrijven op uw rekening??
0 x


hardis ik kan nog promotie maken, gij blijft nog tot aan uw pensioen bij de nieuwelingen b mee ronddraaien. en daar heb ik geen gegatlek gedoe voor nodig!

Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
Do
Domien Lammens
mx2 wk champ
Berichten: 627
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:10
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Re: Transfers 2014

Berichtdoor Domien Lammens Ma 24 Jun 2013, 22:17

Flilp,
Ik weet nu totaal niets van die bedragen ,maar feit is wel dat Herlings hier in Europa de komende jaren zeker een vast DE HELD is...
In Amerika is hij daar niet zo zeker van.Al denk ik dat hij daar ook wel op zijn pootjes zou terecht komen!
0 x


Pa
Patrick Van Gorp
ama lites national champ
Berichten: 487
Lid geworden op: Zo 23 Aug 2009, 18:18
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Transfers 2014

Berichtdoor Patrick Van Gorp Ma 24 Jun 2013, 22:29

KTM is de werkgever van Herlings en Cairoli.
Indien die bij elkaar in de MX1 gaan rijden, komt er natuurlijk vuurwerk.

KTM speelt op safe, met Herlings in de MX2 met een reele kans op WK 2014.
In de MX1 maken ze met 222 een reele kans op het WK 2014.

Waarom dan de problemen opzoeken, als er succes in beide klassen mogelijk is?

Voor de spanning in vooral MX2 zal het minder zijn, maar daar ligt KTM nie wakker van.
Voor hun tel 1 ding, en das dn titel.(liefst in beide klassen)

De werkgever (KTM) zal toch altijd bepalen in welke klasse hun werknemers (84, 911, 222, 9) hun kunstjes moeten doen...dus.....
0 x


Gebruikersavatar
Matthias Van Eeckhoven
ama mister 875cc
Berichten: 2825
Lid geworden op: Zo 02 Aug 2009, 00:52
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Contact:

Re: Transfers 2014

Berichtdoor Matthias Van Eeckhoven Di 25 Jun 2013, 16:41

Zien we volgend jaar een Belg op een 450 Husqvarna?!
0 x


Gebruikersavatar
Etienne Dierckx
the legend!
Berichten: 3153
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Transfers 2014

Berichtdoor Etienne Dierckx Di 25 Jun 2013, 18:38

bij honda hebben ze nog alle twee een contract volgend jaar. Dus bij Honda zal ni veel veranderen.

Searle en Paulin hebben ook contract tot eind 2014.
0 x


het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
Fo
Fons Van Loon
mxdn winner
Berichten: 859
Lid geworden op: Di 22 Sep 2009, 20:33
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Transfers 2014

Berichtdoor Fons Van Loon Wo 26 Jun 2013, 16:03

Er zijn er heel wat die denken dat Herlings moest hij naar mx1 gaan dat hij TC en co eventjes gaat kloppen,dat zou ik toch maar even afwachten!Kijk naar Searle,die moest vorig jaar niet veel onderdoen voor JH heeft hem zelfs al eens geklopt en waar zit TS nu? Niet slecht maar ver achter TC !
0 x


Ca
Catteeuw Geert
ama sx 250 champ
Berichten: 702
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:07
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: Transfers 2014

Berichtdoor Catteeuw Geert Wo 26 Jun 2013, 16:44

En toch denk ik dat hij hem kan kloppen , in het zand ! Over een gans seizoen , nee ! Nu we gaan het weten he , in Lierop .Als er niets misloopt zijn beiden dan al kampioen en kunnen ze stressloos knallen .
0 x


Hoogmoed komt voor de val. Words by faceman 2011 !
La
Lars Nelen
mx2 amateur champ
Berichten: 170
Lid geworden op: Vr 18 Sep 2009, 14:48
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Transfers 2014

Berichtdoor Lars Nelen Wo 26 Jun 2013, 17:02

Herlings (4/5 jaar jonger als Searle) heeft nog veel meer mogelijkheden om nog sterker te worden (mentaal, conditioneel en rijtechnisch).

Winnen kun je nooit zeggen, maar die maakt het Tony wel moeilijk hoor op een 350.
0 x


Gebruikersavatar
Matthias Van Eeckhoven
ama mister 875cc
Berichten: 2825
Lid geworden op: Zo 02 Aug 2009, 00:52
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Contact:

Re: Transfers 2014

Berichtdoor Matthias Van Eeckhoven Wo 26 Jun 2013, 22:55

0 x


Gebruikersavatar
Ruben Vandervelden
mx3 wk champ
Berichten: 576
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 17:59
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Transfers 2014

Berichtdoor Ruben Vandervelden Vr 28 Jun 2013, 13:19

0 x


Ol
Olivier Goetstouwers
mx all time winner
Berichten: 1054
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 17:53
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Transfers 2014

Berichtdoor Olivier Goetstouwers Vr 28 Jun 2013, 13:36

Harri Kullas verlaat per direct Honda Gariboldi en maakt het seizoen af op de Sahkar KTM.

Het gaat goed...
0 x


rocketpichon

check http://www.nth108.com
Gebruikersavatar
Etienne Dierckx
the legend!
Berichten: 3153
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Transfers 2014

Berichtdoor Etienne Dierckx Vr 28 Jun 2013, 18:46

Gariboldi, dat is toch die Honda die Leib zooooooveel beter vond dan de beursfoon Suzuki? Meningen verschillen blijkbaar :lol:
0 x


het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
Ma
Mark Dejonghe
mx all time winner
Berichten: 1357
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 23:03
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: Transfers 2014

Berichtdoor Mark Dejonghe Vr 28 Jun 2013, 19:09

Der zitten daar mannekes tussen met veel pretten aan hun gat....
0 x


Ri
Ricky Nijs
125cc rookie
Berichten: 110
Lid geworden op: Ma 27 Jul 2009, 20:29
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VBM

Re: Transfers 2014

Berichtdoor Ricky Nijs Vr 28 Jun 2013, 23:11

Damon Graulus heeft ook nog niks heb ik horen zeggen...
Zou die ni goed bij Suzuki passen ?
0 x


Terug naar “mx pro”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten

Aanmelden · Registreer