Transfertgeruchten 2013

Hier alles over de GP's, BMB, ONK,..
Gebruikersavatar
Frederik Van Eeckhoven
mx all time winner
Berichten: 1490
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:59
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Contact:

Re: Transfertgeruchten 2013

Berichtdoor Frederik Van Eeckhoven Do 17 Jan 2013, 22:35

Waarom zou De Dycker geld moeten mee genomen hebben naar één van de rijkste teams in de paddock? ktm had budget voor 2 rijders. En op het moment dat De Dycker naar ktm ging was er maar 1 piloot klaar.
De tweede piloot, Nagl, ging misschien van het hele seizoen niet meer op een motor zitten.
Dan denk ik dat ktm héél blij is dat ze iemand als een De Dycker (toen ook al top 10 piloot) als tweede piloot aan de sponsors kunnen showen.

Achteraf bekeken heeft het voor beide partijen heel goed uitgepakt. Ken De Dycker zit terug op de rails en ktm heeft hun imago versterkt. Dat ze van iedereen een WK topper kunnen maken.
0 x


"Wat is er aan de hand met de mannelijke topatleet? Vroeger was hij bekend omdat hij voetbalde, fietste, liep ... Nu draagt hij gekleurde polsbandjes, lanceert modemerken, verschijnt in bakvisblaadjes, gossip magazine's en vrouwenbladen."
Ba
Bart Jacobs
ama lites national champ
Berichten: 520
Lid geworden op: Vr 25 Sep 2009, 21:38
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Contact:

Re: Transfertgeruchten 2013

Berichtdoor Bart Jacobs Do 17 Jan 2013, 22:49

Als privateer was vroeger (pakweg 25 jaar geleden) een GP-seizoen ook al niet goedkoop. Maar door de veel groter motorcrossmarkt kon je toen misschien wel makkelijker een aantal motoren loskrijgen bij de importeurs. Nu is de inbreng van de importeurs relatief beperkt - althans in België. En als je met de leidinggevenden daar spreekt merk je meteen dat de MX GP's voor hen een ver-van-m'n-bed-show zijn.

@ Harre: De mening van de paddock over LS. Tja, wat moet je daar op zeggen? Bepaalde mensen hebben over alles een mening, maar hoeveel andere Belgische teams hebben er al effectief MX1 of MX2 GP's gewonnen (buiten het Suzuki-fabrieksteam dan)?
0 x


Jo
Johan Homme
peewee pilot
Berichten: 6
Lid geworden op: Wo 12 Sep 2012, 18:07
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: Transfertgeruchten 2013

Berichtdoor Johan Homme Do 17 Jan 2013, 23:00

Wat is dan het verschil tussen het geld van uw persoonlijke sponsor die alleen op uw persoonlijke rekening komt te staan niet voor uzelf houd maar het aan een team geeft om daar te mogen rijden.Dat zal dan mss niet zich inkopen noemen maar komt op het zelfde neer.
0 x


Gu
Guy Dick
the legend!
Berichten: 3392
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:17
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Galmaarden

Re: Transfertgeruchten 2013

Berichtdoor Guy Dick Do 17 Jan 2013, 23:52

Domien Lammens schreef:Etienne,
Maar welken resultaten hebben ze , buiten desalle, dan gehaald met die toppers ?
LS heeft nog steeds veel te danken aan het succesjaar van Desalle.
Dit is gewoon mijn vaststelling en geen verwijt naar het LS team.


Leok won ook GP's op de LS Honda.
Keeno kwam ook verschillende keren als 1e Honda over de eindstreep (= punten voor het konstrukteurs-kampioenschap, in Japan - bij de fabrieks-CEO's - veel hoger aangeschreven als het wereldkampioenschap)
Barragan werd Spaans kampioen.
0 x


The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes
Gebruikersavatar
Etienne Dierckx
the legend!
Berichten: 3153
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Transfertgeruchten 2013

Berichtdoor Etienne Dierckx Vr 18 Jan 2013, 08:37

simpson belgisch kampioen, dacht ik ... toch ook niet onbelangrijk voor een Belgisch team.
Leok 6de in eindstand WK
0 x


het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
Di
Dimitri Lamote
world THQ sx champ
Berichten: 1661
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:14
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: UFOLEP (fr)

Re: Transfertgeruchten 2013

Berichtdoor Dimitri Lamote Vr 18 Jan 2013, 17:34

Ik denk dat er achter de top vier maar bitter weinig centen meer verdient worden in het wk of hoogstens een maandloon uitbetaald krijgen op één of ander bedrijfje.
0 x


Gebruikersavatar
Filip Hardis
world THQ sx champ
Berichten: 1813
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:48
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Transfertgeruchten 2013

Berichtdoor Filip Hardis Za 19 Jan 2013, 00:29

Frederik toch...... :D :roll:
@bart : check PB ;) ik wilde eerst hier antwoorden maar heb je toch maar PB gestuurd.
0 x


hardis ik kan nog promotie maken, gij blijft nog tot aan uw pensioen bij de nieuwelingen b mee ronddraaien. en daar heb ik geen gegatlek gedoe voor nodig!

Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
Ma
Mark Dejonghe
mx all time winner
Berichten: 1357
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 23:03
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: Transfertgeruchten 2013

Berichtdoor Mark Dejonghe Za 19 Jan 2013, 10:19

Filip Hardis schreef:Frederik toch...... :D :roll:
@bart : check PB ;) ik wilde eerst hier antwoorden maar heb je toch maar PB gestuurd.


Volledig mee eens, Frederik is verkeerd ingelicht.
0 x


Gebruikersavatar
Gunther Smeys
mx all time winner
Berichten: 1258
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:20
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Transfertgeruchten 2013

Berichtdoor Gunther Smeys Za 19 Jan 2013, 12:32

Leg jij het dan eens uit Mark Dejonghe.....
0 x


http://twitter.com/#!/SmeysG" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.keenomx.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Frederik Van Eeckhoven
mx all time winner
Berichten: 1490
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:59
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Contact:

Re: Transfertgeruchten 2013

Berichtdoor Frederik Van Eeckhoven Za 19 Jan 2013, 15:40

Ik ben ook wel benieuwd naar een uitleg :).
0 x


"Wat is er aan de hand met de mannelijke topatleet? Vroeger was hij bekend omdat hij voetbalde, fietste, liep ... Nu draagt hij gekleurde polsbandjes, lanceert modemerken, verschijnt in bakvisblaadjes, gossip magazine's en vrouwenbladen."
Di
Dimitri Lamote
world THQ sx champ
Berichten: 1661
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:14
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: UFOLEP (fr)

Re: Transfertgeruchten 2013

Berichtdoor Dimitri Lamote Za 19 Jan 2013, 16:28

Tja je kunt toch niet een piloot zen boekhouding hier openbaar gooien op een forum,kdd is een beetje in hetzelfde geval als met ramon het jaar dat desalle erbij kwam mocht blijven omdat ie privesponsors had die medefinancieren.
0 x


Gebruikersavatar
Pierre Vandenplas
mx2 wk champ
Berichten: 642
Lid geworden op: Do 10 Sep 2009, 12:42
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Rotselaar

Re: Transfertgeruchten 2013

Berichtdoor Pierre Vandenplas Za 19 Jan 2013, 17:53

Amai, wat een geheimzinnig gedoe hier zeg! Wat mij betreft, de Ken kan dus echt met een moto rijden, het ligt dikwijls in de structuur van het team, of bij hem, niet lekker, maar als hij zich goed voelt, de moto goed is, moeten ze sowieso serieus rekening met hem houden. Goed, dat geld, ja mannen, pff, het hoort erbij, ofwel moet je met 'e pak geld' afkomen, of heb je je reputatie en prestaties in't verleden mee. Maar de wedstrijd is nog altijd beslissend, buiten natuurlijk teamorders, geld dus, niet simpel allemaal.
0 x


Pe
Peter Leeuwis
european champ mx2
Berichten: 238
Lid geworden op: Wo 21 Dec 2011, 20:45
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Transfertgeruchten 2013

Berichtdoor Peter Leeuwis Za 19 Jan 2013, 18:52

LS dan toch een betalende coureur gevonden? Of zal Larsen op zijn talent geselecteerd zijn?
0 x


Gebruikersavatar
Jan Willem Visser
mxdn winner
Berichten: 905
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:16
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Transfertgeruchten 2013

Berichtdoor Jan Willem Visser Za 19 Jan 2013, 19:09

Nee, hoor van Larsen gaan ze gene cent krijgen. Mischien da Honda Scandinavie wat voor em heeft betekent bij LS ma hij heeft absoluut geen geld meegebracht,want da heeft hem en/of zun familie ni.
0 x


Ju
Jurgen Van Camp
125cc junior EK
Berichten: 60
Lid geworden op: Do 10 Mei 2012, 19:33
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Re: Transfertgeruchten 2013

Berichtdoor Jurgen Van Camp Za 19 Jan 2013, 20:10

Jan, dat larsen geld meegebracht heeft of niet, daar heeft niemand zaken mee. Maar dat hij of zijn familie niets hebben dat zou ik niet durven zeggen.
Ik ken hem natuurlijk niet zo goed als jij.
0 x


Ti
Tim Mathys
125cc junior EK
Berichten: 55
Lid geworden op: Ma 24 Aug 2009, 18:32
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Re: Transfertgeruchten 2013

Berichtdoor Tim Mathys Za 19 Jan 2013, 20:59

JVC, iemand die al 2 jaar bij je woont ken je natuurlijk nog niet zo goed hé ;-)

Betaald of ni maakt ni uit, LS heeft met Nikolaj een rijder die er 100% voor leeft en er alles aan zal doen om zijn team goed voor de dag te laten komen, op en naast de baan... Topkerel !!!
0 x


Gebruikersavatar
Frederik Van Eeckhoven
mx all time winner
Berichten: 1490
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:59
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Contact:

Re: Transfertgeruchten 2013

Berichtdoor Frederik Van Eeckhoven Za 19 Jan 2013, 21:37

Dat heel betalen voor een team gedoe wordt hier volgens mij toch wel een beetje over rated hoor. Elke piloot heeft privé sponsors, zo was Mapei een sponsor van kdd. Natuurlijk volgen die Ken overal. En misschien/wellicht heeft Ken van zijn sponsoring een percent(je) moeten afgeven, maar dat is niet meer dan logisch vind ik. In die plaats waar nu dat Mapei logo stond had KTM zelf een logo kunnen zetten en daar de volle pot van te krijgen.

En nu dat bij LS. Als ze al hun budget rond hadden voor Getteman en Aranda in het team te hebben, waarom zouden ze zich dan Getteman en Larsen niet kunnen permiteren?
0 x


"Wat is er aan de hand met de mannelijke topatleet? Vroeger was hij bekend omdat hij voetbalde, fietste, liep ... Nu draagt hij gekleurde polsbandjes, lanceert modemerken, verschijnt in bakvisblaadjes, gossip magazine's en vrouwenbladen."
Ju
Jurgen Van Camp
125cc junior EK
Berichten: 60
Lid geworden op: Do 10 Mei 2012, 19:33
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Re: Transfertgeruchten 2013

Berichtdoor Jurgen Van Camp Za 19 Jan 2013, 22:26

Vind het eigenlijk wel grappig als de mensen altijd iemand anders zijn rekening willen maken.
0 x


Ca
Catteeuw Geert
ama sx 250 champ
Berichten: 702
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:07
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: Transfertgeruchten 2013

Berichtdoor Catteeuw Geert Zo 20 Jan 2013, 09:13

Betaald of niet maakt niet uit ? Da,s wel een hele mooie. Hopelijk leest mijne baas dat niet.
0 x


Hoogmoed komt voor de val. Words by faceman 2011 !
Bi
Billy Mees
european champ mx2
Berichten: 220
Lid geworden op: Ma 17 Aug 2009, 14:56
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Transfertgeruchten 2013

Berichtdoor Billy Mees Zo 20 Jan 2013, 09:50

idd jurgen je moet eens zien hoeveel pg het hier over geld gaat waiwaiwaiwai
0 x


Terug naar “mx pro”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten

Aanmelden · Registreer