Transfertgeruchten 2013
- Frederik Van Eeckhoven
- mx all time winner
- Berichten: 1490
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:59
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Contact:
Re: Transfertgeruchten 2013
Waarom zou De Dycker geld moeten mee genomen hebben naar één van de rijkste teams in de paddock? ktm had budget voor 2 rijders. En op het moment dat De Dycker naar ktm ging was er maar 1 piloot klaar.
De tweede piloot, Nagl, ging misschien van het hele seizoen niet meer op een motor zitten.
Dan denk ik dat ktm héél blij is dat ze iemand als een De Dycker (toen ook al top 10 piloot) als tweede piloot aan de sponsors kunnen showen.
Achteraf bekeken heeft het voor beide partijen heel goed uitgepakt. Ken De Dycker zit terug op de rails en ktm heeft hun imago versterkt. Dat ze van iedereen een WK topper kunnen maken.
De tweede piloot, Nagl, ging misschien van het hele seizoen niet meer op een motor zitten.
Dan denk ik dat ktm héél blij is dat ze iemand als een De Dycker (toen ook al top 10 piloot) als tweede piloot aan de sponsors kunnen showen.
Achteraf bekeken heeft het voor beide partijen heel goed uitgepakt. Ken De Dycker zit terug op de rails en ktm heeft hun imago versterkt. Dat ze van iedereen een WK topper kunnen maken.
0 x
"Wat is er aan de hand met de mannelijke topatleet? Vroeger was hij bekend omdat hij voetbalde, fietste, liep ... Nu draagt hij gekleurde polsbandjes, lanceert modemerken, verschijnt in bakvisblaadjes, gossip magazine's en vrouwenbladen."
-
Bart JacobsBa
- ama lites national champ
- Berichten: 520
- Lid geworden op: Vr 25 Sep 2009, 21:38
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Contact:
Re: Transfertgeruchten 2013
Als privateer was vroeger (pakweg 25 jaar geleden) een GP-seizoen ook al niet goedkoop. Maar door de veel groter motorcrossmarkt kon je toen misschien wel makkelijker een aantal motoren loskrijgen bij de importeurs. Nu is de inbreng van de importeurs relatief beperkt - althans in België. En als je met de leidinggevenden daar spreekt merk je meteen dat de MX GP's voor hen een ver-van-m'n-bed-show zijn.
@ Harre: De mening van de paddock over LS. Tja, wat moet je daar op zeggen? Bepaalde mensen hebben over alles een mening, maar hoeveel andere Belgische teams hebben er al effectief MX1 of MX2 GP's gewonnen (buiten het Suzuki-fabrieksteam dan)?
@ Harre: De mening van de paddock over LS. Tja, wat moet je daar op zeggen? Bepaalde mensen hebben over alles een mening, maar hoeveel andere Belgische teams hebben er al effectief MX1 of MX2 GP's gewonnen (buiten het Suzuki-fabrieksteam dan)?
0 x
-
Johan HommeJo
- peewee pilot
- Berichten: 6
- Lid geworden op: Wo 12 Sep 2012, 18:07
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
Re: Transfertgeruchten 2013
Wat is dan het verschil tussen het geld van uw persoonlijke sponsor die alleen op uw persoonlijke rekening komt te staan niet voor uzelf houd maar het aan een team geeft om daar te mogen rijden.Dat zal dan mss niet zich inkopen noemen maar komt op het zelfde neer.
0 x
-
Guy DickGu
- the legend!
- Berichten: 3392
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:17
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Galmaarden
Re: Transfertgeruchten 2013
Domien Lammens schreef:Etienne,
Maar welken resultaten hebben ze , buiten desalle, dan gehaald met die toppers ?
LS heeft nog steeds veel te danken aan het succesjaar van Desalle.
Dit is gewoon mijn vaststelling en geen verwijt naar het LS team.
Leok won ook GP's op de LS Honda.
Keeno kwam ook verschillende keren als 1e Honda over de eindstreep (= punten voor het konstrukteurs-kampioenschap, in Japan - bij de fabrieks-CEO's - veel hoger aangeschreven als het wereldkampioenschap)
Barragan werd Spaans kampioen.
0 x
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes
- Etienne Dierckx
- the legend!
- Berichten: 3153
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Transfertgeruchten 2013
simpson belgisch kampioen, dacht ik ... toch ook niet onbelangrijk voor een Belgisch team.
Leok 6de in eindstand WK
Leok 6de in eindstand WK
0 x
het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
-
Dimitri LamoteDi
- world THQ sx champ
- Berichten: 1661
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:14
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: UFOLEP (fr)
Re: Transfertgeruchten 2013
Ik denk dat er achter de top vier maar bitter weinig centen meer verdient worden in het wk of hoogstens een maandloon uitbetaald krijgen op één of ander bedrijfje.
0 x
- Filip Hardis
- world THQ sx champ
- Berichten: 1813
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:48
- Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Transfertgeruchten 2013
Frederik toch......
@bart : check PB
ik wilde eerst hier antwoorden maar heb je toch maar PB gestuurd.
@bart : check PB
0 x
hardis ik kan nog promotie maken, gij blijft nog tot aan uw pensioen bij de nieuwelingen b mee ronddraaien. en daar heb ik geen gegatlek gedoe voor nodig!
Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
-
Mark DejongheMa
- mx all time winner
- Berichten: 1357
- Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 23:03
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
Re: Transfertgeruchten 2013
Filip Hardis schreef:Frederik toch......![]()
![]()
@bart : check PBik wilde eerst hier antwoorden maar heb je toch maar PB gestuurd.
Volledig mee eens, Frederik is verkeerd ingelicht.
0 x
- Gunther Smeys
- mx all time winner
- Berichten: 1258
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:20
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Transfertgeruchten 2013
Leg jij het dan eens uit Mark Dejonghe.....
0 x
http://twitter.com/#!/SmeysG" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.keenomx.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.keenomx.com" onclick="window.open(this.href);return false;
- Frederik Van Eeckhoven
- mx all time winner
- Berichten: 1490
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:59
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Contact:
Re: Transfertgeruchten 2013
Ik ben ook wel benieuwd naar een uitleg
.
0 x
"Wat is er aan de hand met de mannelijke topatleet? Vroeger was hij bekend omdat hij voetbalde, fietste, liep ... Nu draagt hij gekleurde polsbandjes, lanceert modemerken, verschijnt in bakvisblaadjes, gossip magazine's en vrouwenbladen."
-
Dimitri LamoteDi
- world THQ sx champ
- Berichten: 1661
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:14
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: UFOLEP (fr)
Re: Transfertgeruchten 2013
Tja je kunt toch niet een piloot zen boekhouding hier openbaar gooien op een forum,kdd is een beetje in hetzelfde geval als met ramon het jaar dat desalle erbij kwam mocht blijven omdat ie privesponsors had die medefinancieren.
0 x
- Pierre Vandenplas
- mx2 wk champ
- Berichten: 642
- Lid geworden op: Do 10 Sep 2009, 12:42
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Rotselaar
Re: Transfertgeruchten 2013
Amai, wat een geheimzinnig gedoe hier zeg! Wat mij betreft, de Ken kan dus echt met een moto rijden, het ligt dikwijls in de structuur van het team, of bij hem, niet lekker, maar als hij zich goed voelt, de moto goed is, moeten ze sowieso serieus rekening met hem houden. Goed, dat geld, ja mannen, pff, het hoort erbij, ofwel moet je met 'e pak geld' afkomen, of heb je je reputatie en prestaties in't verleden mee. Maar de wedstrijd is nog altijd beslissend, buiten natuurlijk teamorders, geld dus, niet simpel allemaal.
0 x
-
Peter LeeuwisPe
- european champ mx2
- Berichten: 238
- Lid geworden op: Wo 21 Dec 2011, 20:45
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Transfertgeruchten 2013
LS dan toch een betalende coureur gevonden? Of zal Larsen op zijn talent geselecteerd zijn?
0 x
- Jan Willem Visser
- mxdn winner
- Berichten: 905
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:16
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Transfertgeruchten 2013
Nee, hoor van Larsen gaan ze gene cent krijgen. Mischien da Honda Scandinavie wat voor em heeft betekent bij LS ma hij heeft absoluut geen geld meegebracht,want da heeft hem en/of zun familie ni.
0 x
-
Jurgen Van CampJu
- 125cc junior EK
- Berichten: 60
- Lid geworden op: Do 10 Mei 2012, 19:33
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Re: Transfertgeruchten 2013
Jan, dat larsen geld meegebracht heeft of niet, daar heeft niemand zaken mee. Maar dat hij of zijn familie niets hebben dat zou ik niet durven zeggen.
Ik ken hem natuurlijk niet zo goed als jij.
Ik ken hem natuurlijk niet zo goed als jij.
0 x
-
Tim MathysTi
- 125cc junior EK
- Berichten: 55
- Lid geworden op: Ma 24 Aug 2009, 18:32
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Re: Transfertgeruchten 2013
JVC, iemand die al 2 jaar bij je woont ken je natuurlijk nog niet zo goed hé 
Betaald of ni maakt ni uit, LS heeft met Nikolaj een rijder die er 100% voor leeft en er alles aan zal doen om zijn team goed voor de dag te laten komen, op en naast de baan... Topkerel !!!
Betaald of ni maakt ni uit, LS heeft met Nikolaj een rijder die er 100% voor leeft en er alles aan zal doen om zijn team goed voor de dag te laten komen, op en naast de baan... Topkerel !!!
0 x
- Frederik Van Eeckhoven
- mx all time winner
- Berichten: 1490
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:59
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Contact:
Re: Transfertgeruchten 2013
Dat heel betalen voor een team gedoe wordt hier volgens mij toch wel een beetje over rated hoor. Elke piloot heeft privé sponsors, zo was Mapei een sponsor van kdd. Natuurlijk volgen die Ken overal. En misschien/wellicht heeft Ken van zijn sponsoring een percent(je) moeten afgeven, maar dat is niet meer dan logisch vind ik. In die plaats waar nu dat Mapei logo stond had KTM zelf een logo kunnen zetten en daar de volle pot van te krijgen.
En nu dat bij LS. Als ze al hun budget rond hadden voor Getteman en Aranda in het team te hebben, waarom zouden ze zich dan Getteman en Larsen niet kunnen permiteren?
En nu dat bij LS. Als ze al hun budget rond hadden voor Getteman en Aranda in het team te hebben, waarom zouden ze zich dan Getteman en Larsen niet kunnen permiteren?
0 x
"Wat is er aan de hand met de mannelijke topatleet? Vroeger was hij bekend omdat hij voetbalde, fietste, liep ... Nu draagt hij gekleurde polsbandjes, lanceert modemerken, verschijnt in bakvisblaadjes, gossip magazine's en vrouwenbladen."
-
Jurgen Van CampJu
- 125cc junior EK
- Berichten: 60
- Lid geworden op: Do 10 Mei 2012, 19:33
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Re: Transfertgeruchten 2013
Vind het eigenlijk wel grappig als de mensen altijd iemand anders zijn rekening willen maken.
0 x
-
Catteeuw GeertCa
- ama sx 250 champ
- Berichten: 702
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:07
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Re: Transfertgeruchten 2013
Betaald of niet maakt niet uit ? Da,s wel een hele mooie. Hopelijk leest mijne baas dat niet.
0 x
Hoogmoed komt voor de val. Words by faceman 2011 !
-
Billy MeesBi
- european champ mx2
- Berichten: 220
- Lid geworden op: Ma 17 Aug 2009, 14:56
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Transfertgeruchten 2013
idd jurgen je moet eens zien hoeveel pg het hier over geld gaat waiwaiwaiwai
0 x
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten