Belga sport -- IV, 3: Everts en zoon
- Matthias Van Eeckhoven
- ama mister 875cc
- Berichten: 2825
- Lid geworden op: Zo 02 Aug 2009, 00:52
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Contact:
Belga sport -- IV, 3: Everts en zoon
Omdat deze aflevering van Belga Sport veel te mooi is om ze stof te laten vergaren op één of andere harde schijf van één of andere digibox heb ik ze upgeload op youtube!
0 x
- Ruben Vandervelden
- mx3 wk champ
- Berichten: 576
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 17:59
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Belga sport -- IV, 3: Everts en zoon
@ matthias
zou je die eventueel ook ergens kunnen uploaden (rapidshare, croko, fileserve,...) dat we die kunnen opslaan in een goede kwaliteit?
zo van youtube afhalen is ook niet alles
merci alvast!
hier de reportage
[youtube]EeorjNKcbW4[/youtube]
zou je die eventueel ook ergens kunnen uploaden (rapidshare, croko, fileserve,...) dat we die kunnen opslaan in een goede kwaliteit?
zo van youtube afhalen is ook niet alles
merci alvast!
hier de reportage
[youtube]EeorjNKcbW4[/youtube]
0 x
- Auke Theuninck
- mx2 wk rookie
- Berichten: 281
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:12
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
-
Simon VerhelstSi
- 125cc junior EK
- Berichten: 52
- Lid geworden op: Wo 24 Nov 2010, 00:06
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Belga sport -- IV, 3: Everts en zoon
Vele malen bedankt Matthias!
Ik kan me nog herinneren op een avond een hele tijd geleden dat deze reportage te zien was.
Toen moesten mijn ouders perse wat anders zien en heb ik maar korte stukken kunnen kijken.
Gelukkig kan ik hem nu alsnog helemaal zien, want t'is zeker de moeite waard!
Ik kan me nog herinneren op een avond een hele tijd geleden dat deze reportage te zien was.
Toen moesten mijn ouders perse wat anders zien en heb ik maar korte stukken kunnen kijken.
Gelukkig kan ik hem nu alsnog helemaal zien, want t'is zeker de moeite waard!
0 x
- Lander Vanderstraeten
- wk mister 875cc
- Berichten: 2451
- Lid geworden op: Ma 13 Jul 2009, 19:01
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Kortrijk, West-Vlaanderen
- Contact:
Re: Belga sport -- IV, 3: Everts en zoon
Thx om te sharen Mathias!
0 x
enjoy the ride, don't destroy it
- Matthias Van Eeckhoven
- ama mister 875cc
- Berichten: 2825
- Lid geworden op: Zo 02 Aug 2009, 00:52
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Contact:
Re: Belga sport -- IV, 3: Everts en zoon
Hier een link om hem te downloaden. Had het liever op DVD gekocht maar als Belga Sport die DVD niet wilt uitbrengen dan werken ze dit in de hand.
0 x
- Joeri Grandjean
- mx2 wk champ
- Berichten: 634
- Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 11:13
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Locatie: Houtvenne
Re: Belga sport -- IV, 3: Everts en zoon
super om nog is terug te zien... Liam nen taffelaar, geweldig:-) ondertussen vliegt die al beloften voorbij:p
0 x
*AKA* Schicht
-
Frank JanssenFr
- the legend!
- Berichten: 3969
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
- Locatie: ARENDONK
Re: Belga sport -- IV, 3: Everts en zoon
na het bekijken van dit filmpje moet ik men mening over everts herzien , vond hem net als kelly een dikke nek , en moest er niet veel van hebben , maar crossen kan hij wel, en wat hij meemaakte met grant , zoiets hebt ge in de boekskes nooit gelezen!begin nu toch respect te tonen voor stefan na het bekijken van deze reportage
0 x
speaker Frankske
- Lode Van Vlasselaer
- mx1 wk rookie
- Berichten: 314
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:41
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Locatie: United states of DC41
Re: Belga sport -- IV, 3: Everts en zoon
Staat nochthans in zijn biografie en als ik mij niet vergis is dat toch een boekske
. Heel die affaire mee grant was tog redelijk bekend?
0 x
Vlm inter #71 [Lode16]
- Ruben Vandervelden
- mx3 wk champ
- Berichten: 576
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 17:59
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Segers Jurgen
- ama lites rookie
- Berichten: 385
- Lid geworden op: Ma 15 Feb 2010, 20:33
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Locatie: Bouwel
Re: Belga sport -- IV, 3: Everts en zoon
@ lode,aangezien dat frank nu pas respect begint te krijgen voor de meest succesvolle crosser aller tijden zal hij de bio NOG ni gelezen hebben peins ik

0 x
- Matthias Vermeersch
- world THQ sx champ
- Berichten: 1524
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:49
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
- Locatie: West vlaanderen
- Contact:
Re: Belga sport -- IV, 3: Everts en zoon
Bedankt om dit te delen, ik had ze vroeger op tv gemist en ben echt content datk het nu gezien heb 
0 x
MCLB - Juniors MX1/3 - Yamaha YZ250 - #26
-
Manath GevaertMa
- mx1 wk rookie
- Berichten: 330
- Lid geworden op: Di 05 Okt 2010, 18:04
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Re: Belga sport -- IV, 3: Everts en zoon
Bedankt om te delen! Had ze ook gemist, en ben zeer blij dat ik ze nu kan bekijken!
0 x
-
Ben Van Den HeuvelBe
- 80cc pilot
- Berichten: 33
- Lid geworden op: Za 13 Feb 2010, 15:52
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten