Door het niet tijdig verlenen van een vergunning voor uitbreiding van de zandwinning ziet de nv MEGANCK-COLLEWAERT zich verplicht hun activiteiten verder te zetten op de terreinen waar het parcours van de motorcross uitgetekend was.
Het bestuur van MC Scheldeland dankt de mensen van nv MEGANCK-COLLEWAERT voor de goede, vlotte en vriendelijke samenwerking gedurende de laatste 4 jaar en neemt met spijt in het hart afscheid van deze terreinen.
MC Scheldeland heeft momenteel zicht op een ander terrein, maar wenst de plaats pas bekend te maken, wanneer alle nodige vergunningen bekomen zijn.
Tot weldra
Bestuur MC Scheldeland
beervelde ?
-
Mateo CamposMa
- 50cc rider
- Berichten: 24
- Lid geworden op: Za 16 Okt 2010, 00:36
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
-
Tom Van LoonTo
- mx2 amateur champ
- Berichten: 175
- Lid geworden op: Vr 17 Jul 2009, 10:50
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Tony Hermans
- mx3 wk champ
- Berichten: 573
- Lid geworden op: Ma 03 Aug 2009, 20:11
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Re: beervelde ?
1mei in Wichelen!!!!!
0 x
MX Planet
Officieel Suzuki-dealer
GSM 0032 475 74 61 33
Bezoek onze nieuwe website: http://www.mx-planet.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Officieel Suzuki-dealer MCLB-VJMO
Officieel Suzuki-dealer
GSM 0032 475 74 61 33
Bezoek onze nieuwe website: http://www.mx-planet.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Officieel Suzuki-dealer MCLB-VJMO
-
Simon VerhelstSi
- 125cc junior EK
- Berichten: 52
- Lid geworden op: Wo 24 Nov 2010, 00:06
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten