bmb orp le grand

Hier alles over de GP's, BMB, ONK,..
Sc
Schepmans Tom
ama lites eastcoast champ
Berichten: 421
Lid geworden op: Wo 22 Jul 2009, 11:32
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

bmb orp le grand

Berichtdoor Schepmans Tom Za 20 Aug 2011, 08:15

weet iemand als je hier bij een dagvergunning kan meerijden?
0 x


Gu
Guy Dick
the legend!
Berichten: 3392
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:17
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Galmaarden

Re: bmb orp le grand

Berichtdoor Guy Dick Za 20 Aug 2011, 10:02

Op de site van Orp staat dat het 27/8 Championnat de Wallonie" is dus wss rijdt FPCNA er dan. Daar kan je normaal gezien mee doen. Bij BK's worden normaal gezien geen dagvergunningen toegelaten behalve in aparte reeksen zoals in Balen de zaterdag.
0 x


The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes
Gu
Guy Dick
the legend!
Berichten: 3392
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:17
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Galmaarden

Re: bmb orp le grand

Berichtdoor Guy Dick Ma 22 Aug 2011, 00:02

Hoorde vandaag dat er ondertussen voldoende open plaatsen zijn in de inter-reeksen (gekwetsten enzo) zodat dagvergunningen dan wel toegelaten worden. Dus uw beste Frans bovenhalen Tom en even de organisator kontakteren!
0 x


The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes
Gebruikersavatar
Matthias Van Eeckhoven
ama mister 875cc
Berichten: 2825
Lid geworden op: Zo 02 Aug 2009, 00:52
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Contact:

Re: bmb orp le grand

Berichtdoor Matthias Van Eeckhoven Ma 22 Aug 2011, 00:06

Misschien eens diep in de geldbuidel schieten daar om een van volgende binnen te halen; Steven Frossard, Christophe Pourcel, Gautier Paulin(450) om zo het Fransen publiek over de grens te lokken...

Want met de vele blessures hebben de organisators serieus pech en het zou zonden zijn als hun bezoekersaantallen daar onder zouden lijden.
0 x


Me
Meesschaert Marc
european champ mx2
Berichten: 227
Lid geworden op: Di 11 Aug 2009, 22:46
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: bmb orp le grand

Berichtdoor Meesschaert Marc Di 23 Aug 2011, 11:21

veel piloten krijgen geentoelating meer om tijdrns het gp seizoen andere crossen te rijden geld of geen geld
0 x


Jo
Johan Peetermans
mx2 amateur champ
Berichten: 198
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 03:08
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VBM

Re: bmb orp le grand

Berichtdoor Johan Peetermans Di 23 Aug 2011, 13:15

het gaat wel moeten stoppen met onweren want het is hier serieus aan het gieten en zojuist op het nieuws van 1300 u orp le grand staat onderwater
0 x


JMP
Wo
Wouter Symons
125cc rookie
Berichten: 128
Lid geworden op: Di 07 Sep 2010, 19:49
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: sint-katelijne-waver

Re: bmb orp le grand

Berichtdoor Wouter Symons Di 23 Aug 2011, 13:22

Guy Dick schreef:. Bij BK's worden normaal gezien geen dagvergunningen toegelaten behalve in aparte reeksen zoals in Balen de zaterdag.



en in die aparte reeks voor dagvergunningen zal ook wel snel gereden worden zeker ??

kost een dagvergunning in den bmb meer als in een amateurbond ?


heb me al een paar keer laten vertellen dat den bmb op de mooiste parcours van belgie rijd..
0 x


Gebruikersavatar
Frederik Van Eeckhoven
mx all time winner
Berichten: 1490
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:59
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Contact:

Re: bmb orp le grand

Berichtdoor Frederik Van Eeckhoven Di 23 Aug 2011, 14:25

Als je houd van een oldschool parcours dan kom je na Orp-Le-Grand nog een week lang klaar. :lol:
Doe wel een extra set banden mee.
Afbeelding
0 x


"Wat is er aan de hand met de mannelijke topatleet? Vroeger was hij bekend omdat hij voetbalde, fietste, liep ... Nu draagt hij gekleurde polsbandjes, lanceert modemerken, verschijnt in bakvisblaadjes, gossip magazine's en vrouwenbladen."
Jo
Jonas De Clippel
mx2 amateur champ
Berichten: 199
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:39
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Locatie: Lembeek
Contact:

Re: bmb orp le grand

Berichtdoor Jonas De Clippel Di 23 Aug 2011, 18:19

@frederik; dat beton ga je vrees ik niet zien dit weekend :lol:
Het enige wat eigenlijk slecht kan liggen is aan de bus,start enzo + de parking zal het heel hard te verduren krijgen vrees ik.
Er is jammergenoeg al veel uitgevallen vandaag en het is nog niet gedaan.
Is een van de mooiste circuits vind ik
0 x


jojo29
Fr
Fred Degret
mx2 wk champ
Berichten: 670
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 19:23
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: bmb orp le grand

Berichtdoor Fred Degret Di 23 Aug 2011, 20:20

commentator op exquisport zei dat Desalle onder zijn voeten gekregen had van Geboers omwille van de opgelopen blesuures telkens tijdens BK-wedstrijden en dat de WK-wedstrijden de absolute hoofddoelen zijn (logisch) is dit dan met een ondertoon van gedaan met bK's te rijden pff zal niet interessant meer zijn dan... :(
0 x


Bo
Bob Van Looveren
125cc junior EK
Berichten: 53
Lid geworden op: Ma 26 Okt 2009, 20:12
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: bmb orp le grand

Berichtdoor Bob Van Looveren Di 23 Aug 2011, 21:55

Zolang er zaterdag en zondag geen regen valt, zal het wel héél goed meevallen!
Vorig jaar was het toch net hetzelfde, een heel week regen en het parcour was gewoon perfect!
0 x


Bi
Billy Mees
european champ mx2
Berichten: 220
Lid geworden op: Ma 17 Aug 2009, 14:56
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: bmb orp le grand

Berichtdoor Billy Mees Di 23 Aug 2011, 22:16

ben juist naar orp geweest, het is der goed voor de regen dat er gevallen is de afgelopen dagen , alleen tegen de bomen iets na de start is het vettig en liggen plassen, maar voor de rest is alles wel cava het moet gewoon niet overdreven veel gaan bij regenen en dan word het knallen daar voor iedereen :D

als ik kan en tijd heb zal ik morgen avond eens wat fotos gaan maken naar wie kan ik ze eventueel mailen dat ze op mxworld ofzo kunnen gezet worden ????
0 x


Gebruikersavatar
Jan Willem Visser
mxdn winner
Berichten: 905
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:16
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: bmb orp le grand

Berichtdoor Jan Willem Visser Di 23 Aug 2011, 22:27

POurcel ook aan de start!!!!
0 x


Gebruikersavatar
Matthias Van Eeckhoven
ama mister 875cc
Berichten: 2825
Lid geworden op: Zo 02 Aug 2009, 00:52
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Contact:

Re: bmb orp le grand

Berichtdoor Matthias Van Eeckhoven Di 23 Aug 2011, 22:37

Billy Mees schreef:ben juist naar orp geweest, het is der goed voor de regen dat er gevallen is de afgelopen dagen , alleen tegen de bomen iets na de start is het vettig en liggen plassen, maar voor de rest is alles wel cava het moet gewoon niet overdreven veel gaan bij regenen en dan word het knallen daar voor iedereen :D

als ik kan en tijd heb zal ik morgen avond eens wat fotos gaan maken naar wie kan ik ze eventueel mailen dat ze op mxworld ofzo kunnen gezet worden ????


matthias [dot] vaneeckhoven [at] hotmail [dot] com
0 x


Gebruikersavatar
Matthias Van Eeckhoven
ama mister 875cc
Berichten: 2825
Lid geworden op: Zo 02 Aug 2009, 00:52
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Contact:

Re: bmb orp le grand

Berichtdoor Matthias Van Eeckhoven Wo 24 Aug 2011, 14:27

Christophe Pourcel in Orp Le Grand!

Het is hier zo stil en dat terwijl "The Joker" komt :lol:
0 x


Bi
Billy Mees
european champ mx2
Berichten: 220
Lid geworden op: Ma 17 Aug 2009, 14:56
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: bmb orp le grand

Berichtdoor Billy Mees Wo 24 Aug 2011, 21:02

@matthias:

zou normaal gezien aangekomen zijn ;-)
0 x


Gebruikersavatar
Matthias Van Eeckhoven
ama mister 875cc
Berichten: 2825
Lid geworden op: Zo 02 Aug 2009, 00:52
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Contact:

Re: bmb orp le grand

Berichtdoor Matthias Van Eeckhoven Wo 24 Aug 2011, 21:34

Ja inderdaad bedankt! Ga het vanavond zeker nog posten! Heel hard bedankt!
0 x


Ge
Gert Holemans
european champ mx2
Berichten: 225
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 20:40
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: bmb orp le grand

Berichtdoor Gert Holemans Do 25 Aug 2011, 01:48

Net foto's van het parcour gezien op mxworld en het is naargelang de beelden op het nieuws van Orp Le Grand zeer goed te doen !!! :D :D :D
0 x


supporter #34 THE FONZ !! http://www.twitter.com/GertHolemans onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Matthias Van Eeckhoven
ama mister 875cc
Berichten: 2825
Lid geworden op: Zo 02 Aug 2009, 00:52
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Contact:

Re: bmb orp le grand

Berichtdoor Matthias Van Eeckhoven Do 25 Aug 2011, 01:59

Ja Gert als ik beloof dat ik het nog vanavond online zet doe ik het he. haha! Nu hop naar Zondag in de hoop dat we niet teveel regen meer krijgen in Orp en dan een leuk duel tussen Jeffrey the Bullet en Christophe The Joker of Superman Pourcel kies maar en als het even kan mag Strijbos beide heren het heel moeilijk maken!
0 x


Ge
Gert Holemans
european champ mx2
Berichten: 225
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 20:40
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: bmb orp le grand

Berichtdoor Gert Holemans Do 25 Aug 2011, 02:16

Matthias Van Eeckhoven schreef:Ja Gert als ik beloof dat ik het nog vanavond online zet doe ik het he. haha! Nu hop naar Zondag in de hoop dat we niet teveel regen meer krijgen in Orp en dan een leuk duel tussen Jeffrey the Bullet en Christophe The Joker of Superman Pourcel kies maar en als het even kan mag Strijbos beide heren het heel moeilijk maken!

En #34The Fonz geeft zich ook zomaar niet he !! het zal knap worden ! ;-)
0 x


supporter #34 THE FONZ !! http://www.twitter.com/GertHolemans onclick="window.open(this.href);return false;

Terug naar “mx pro”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten

Aanmelden · Registreer