Geen Gp's meer op motors tv?
-
Cindy NuijtenCi
- 125cc junior EK
- Berichten: 93
- Lid geworden op: Zo 15 Aug 2010, 14:21
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Geen Gp's meer op motors tv?
Ik ga trouwens datzelfde mailtje ook naar monster energy sturen,HELL YEAH!!!
Kijken of ze blij zijn dat iedereen hoopt dat alles nu overstapt richting hun grote concurent.
Ik zeg;allemaal doen!!!
...en niet alleen vanuit je luie zetel commentaar hier op het forum pletteren.
Come on Boys!!! time for some action!!!
Kijken of ze blij zijn dat iedereen hoopt dat alles nu overstapt richting hun grote concurent.
Ik zeg;allemaal doen!!!
...en niet alleen vanuit je luie zetel commentaar hier op het forum pletteren.
Come on Boys!!! time for some action!!!
0 x
-
Cindy NuijtenCi
- 125cc junior EK
- Berichten: 93
- Lid geworden op: Zo 15 Aug 2010, 14:21
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Rudi Vandenplas
- mx3 wk champ
- Berichten: 550
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:12
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Bekkevoort
- Jonathan Claeys
- 80cc pilot
- Berichten: 48
- Lid geworden op: Vr 23 Apr 2010, 05:16
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Geen Gp's meer op motors tv?
Cindy Nuijten schreef:http://veetle.com/v/4d9c9cdd6565a
Zoals het er nu naar uitziet kunnen we het hier life volgen....
heb jij geluid?? groetjes
0 x
- Andy Moens
- world THQ sx champ
- Berichten: 1854
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 00:26
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: grobbendonk city
- Contact:
- Andy Moens
- world THQ sx champ
- Berichten: 1854
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 00:26
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: grobbendonk city
- Contact:
- Jonathan Claeys
- 80cc pilot
- Berichten: 48
- Lid geworden op: Vr 23 Apr 2010, 05:16
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Jonathan Claeys
- 80cc pilot
- Berichten: 48
- Lid geworden op: Vr 23 Apr 2010, 05:16
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Geen Gp's meer op motors tv?
tzal niks worden gdvgdv,heb juist motors tv van de week stond de gp in de gids en niks meer ssssssssss bende kl...
0 x
- Danny Hermans
- 125cc junior EK
- Berichten: 75
- Lid geworden op: Vr 09 Okt 2009, 17:39
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
- Locatie: Hasselt
- Contact:
Re: Geen Gp's meer op motors tv?
Op volgende link kan de GP live gevolgd worden, wel met italiaans commentaar maar dat mag voor ons geen probleem zijn.
http://www.motocrossplanet.nl/nieuws/id ... arije.html
http://www.motocrossplanet.nl/nieuws/id ... arije.html
0 x
http://www.mxvintage.be
Ex-oldtimercrosser, dan zijde heel erg oud :-)
Ex-oldtimercrosser, dan zijde heel erg oud :-)
-
Cindy NuijtenCi
- 125cc junior EK
- Berichten: 93
- Lid geworden op: Zo 15 Aug 2010, 14:21
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
-
Danny ThomassenDa
- mx2 amateur champ
- Berichten: 174
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 00:20
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Re: Geen Gp's meer op motors tv?
Zojuist lekker vroeg op gestaan om de emx 125 live te zien om 10.00 zoals aangekondigd,helaas noppes..volgt later in uitgesteld relais.Dan maar de race van gisteren bekeken met ik weet niet of het aan mijn pc ligt maar bijzondere slechte kwaliteit,hakerig beeld.Ben benieuwd naar de rest anders blijft het bij deze ene keer....
0 x
- Danny Hermans
- 125cc junior EK
- Berichten: 75
- Lid geworden op: Vr 09 Okt 2009, 17:39
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
- Locatie: Hasselt
- Contact:
Re: Geen Gp's meer op motors tv?
En intussen ligt motocrossplanet.nl dus plat, zou dit toeval zijn???? 
0 x
http://www.mxvintage.be
Ex-oldtimercrosser, dan zijde heel erg oud :-)
Ex-oldtimercrosser, dan zijde heel erg oud :-)
- Willy Michiels
- 125cc junior EK
- Berichten: 92
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 10:18
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Danny Hermans
- 125cc junior EK
- Berichten: 75
- Lid geworden op: Vr 09 Okt 2009, 17:39
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
- Locatie: Hasselt
- Contact:
Re: Geen Gp's meer op motors tv?
Als ook mx-life plat ligt is dat leuk voor degene die betaald hebben.
0 x
http://www.mxvintage.be
Ex-oldtimercrosser, dan zijde heel erg oud :-)
Ex-oldtimercrosser, dan zijde heel erg oud :-)
- Willy Michiels
- 125cc junior EK
- Berichten: 92
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 10:18
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Geen Gp's meer op motors tv?
Live time op YS werkt én zonder te betalen... dit om goed te maken dat MX-Life niet werkt, denk ik...
0 x
-
Luc WillemsLu
- 50cc rider
- Berichten: 17
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:58
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Danny Hermans
- 125cc junior EK
- Berichten: 75
- Lid geworden op: Vr 09 Okt 2009, 17:39
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
- Locatie: Hasselt
- Contact:
Re: Geen Gp's meer op motors tv?
Je moet eens even naar facebook gaan en kijken wat de klanten van mx-life te vertellen hebben...........
http://www.facebook.com/MXLIFE
http://www.facebook.com/MXLIFE
0 x
http://www.mxvintage.be
Ex-oldtimercrosser, dan zijde heel erg oud :-)
Ex-oldtimercrosser, dan zijde heel erg oud :-)
-
Steven Van AvondtSt
- mx all time winner
- Berichten: 1332
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:54
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Geen Gp's meer op motors tv?
en ik heb niks betaald en de hele reeks gezien..
maar als dit de beeldkwalitiet is waar je voor moet betalen..zielig!!!
maar als dit de beeldkwalitiet is waar je voor moet betalen..zielig!!!
0 x
- Etienne Dierckx
- the legend!
- Berichten: 3153
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Geen Gp's meer op motors tv?
en nu ligt mxlife er gewoon uit .... godver bende klootzakken
0 x
het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
- Matthias Van Eeckhoven
- ama mister 875cc
- Berichten: 2825
- Lid geworden op: Zo 02 Aug 2009, 00:52
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Contact:
Re: Geen Gp's meer op motors tv?

Wat klopt er hier toch niet... FAIL? UBERFAIL? MEGAFAIL? MEGAERGERNIS?
0 x
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten