Ponte a Egola

Hier alles over de GP's, BMB, ONK,..
Sa
Sandra Vanwesenbeeck
50cc rider
Berichten: 19
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 09:06
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto

Ponte a Egola

Berichtdoor Sandra Vanwesenbeeck Di 22 Feb 2011, 16:25

Wie staat er allemaal aan de start in Ponte a Egola?
0 x


Be
Benny Gabiels
125cc rookie
Berichten: 135
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:59
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Locatie: venetie

Re: Ponte a Egola

Berichtdoor Benny Gabiels Di 22 Feb 2011, 20:20

Kevin strrijbos maar dat wist je al wel zeker. :lol: :lol: :lol:
0 x


benny 4
Gebruikersavatar
Etienne Dierckx
the legend!
Berichten: 3153
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Ponte a Egola

Berichtdoor Etienne Dierckx Di 22 Feb 2011, 21:14

cairoli
philippaerts
leok A en T
Nagl
Jerre
Herlings
Aranda
Paulin
Guarneri
Goncalves
Bobry
frossard
boissiere
kullas
charlier
0 x


het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
Ya
Yann Picut
125cc rookie
Berichten: 113
Lid geworden op: Vr 21 Aug 2009, 16:46
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto

Re: Ponte a Egola

Berichtdoor Yann Picut Di 22 Feb 2011, 23:37

0 x


Gebruikersavatar
Steven Van Kempen
mxdn winner
Berichten: 900
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:15
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Locatie: Gemert, NL
Contact:

Re: Ponte a Egola

Berichtdoor Steven Van Kempen Wo 23 Feb 2011, 16:05

0 x


Steven van Kempen/KEMCO
http://www.kemcosportspr.nl
Steven {at} kemcosportspr.nl
St
Steven Van Avondt
mx all time winner
Berichten: 1332
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:54
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Ponte a Egola

Berichtdoor Steven Van Avondt Wo 23 Feb 2011, 18:19

voor Belgie dus:

mx1: Kevin Strijbos en Jeremy Delince
mx2: Jeremy Van Horebeek en Nick Triest
125cc: Matthias Plessers en Robin Bakens

benieuwd naar de prestatie van Micha-Boy De Waal op de 125.
0 x


Mi
Michael De Kerk
mx2 wk rookie
Berichten: 267
Lid geworden op: Vr 21 Aug 2009, 18:46
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: UFOLEP (fr)

Re: Ponte a Egola

Berichtdoor Michael De Kerk Wo 23 Feb 2011, 22:37

Word toch een heel mooi kampioenschap, Heel veel goede rijders en teams tonen belang bij deze wedstrijden! En ook erg mooi die 125cc klasse.
0 x


Gebruikersavatar
Peter Rillaert
european champ mx2
Berichten: 233
Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 06:48
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Ronse

Re: Ponte a Egola

Berichtdoor Peter Rillaert Do 24 Feb 2011, 06:48

bij die 125cc klasse : op 75 motoren zijn er 37 KTM's ! Die klasse gaat ktm veel geld opleveren.
0 x


X men
Gebruikersavatar
Rudi Vandenplas
mx3 wk champ
Berichten: 550
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:12
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Bekkevoort

Re: Ponte a Egola

Berichtdoor Rudi Vandenplas Za 26 Feb 2011, 15:07

Ik vermoed dat we hier de uitslagen kunnen terugvinden :

http://www.mxrealtime.com/Results2011/Internazionali/1_PonteaEgola/
0 x


AKA Rudicross
Gebruikersavatar
Steven Van Kempen
mxdn winner
Berichten: 900
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:15
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Locatie: Gemert, NL
Contact:

Re: Ponte a Egola

Berichtdoor Steven Van Kempen Za 26 Feb 2011, 15:15

Rudi Vandenplas schreef:Ik vermoed dat we hier de uitslagen kunnen terugvinden :

http://www.mxrealtime.com/Results2011/Internazionali/1_PonteaEgola/


Klopt Rudi maar alles in op de zondag, geen actie op de zaterdag mee in Italie.

MX1 en MX2 kwalificeren appart maar de beste 20 per klasse rijden de wedstrijden samen!
0 x


Steven van Kempen/KEMCO
http://www.kemcosportspr.nl
Steven {at} kemcosportspr.nl
St
Steven Van Avondt
mx all time winner
Berichten: 1332
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:54
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Ponte a Egola

Berichtdoor Steven Van Avondt Zo 27 Feb 2011, 10:57

kwalificatietraining mx1

1.cairoli
2.Frossard
3.Philipppaerts
4.T.Leok
5.Guarneiri
6.Nagl
7.Strijbos
8.Monni
9.Boissiere
10.Goncalves
11.Bobryshev
12.Delince

mx2:

1.Herlings
2.Paulin
3.Van Horebeek
4.Lupino
5.Kullas
6.Coldenhoff
7.Charlier
8.Chiodi
9.Lenoir
10.Leib

training -17 groep B:

7.Bakens
12.Plessers
Laatst gewijzigd door Steven Van Avondt op Zo 27 Feb 2011, 12:48, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x


Gebruikersavatar
Etienne Dierckx
the legend!
Berichten: 3153
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Ponte a Egola

Berichtdoor Etienne Dierckx Zo 27 Feb 2011, 11:19

Triest pas 23ste .... herkansing dus.
0 x


het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
St
Steven Van Avondt
mx all time winner
Berichten: 1332
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:54
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Ponte a Egola

Berichtdoor Steven Van Avondt Zo 27 Feb 2011, 11:36

Triest 8ste in de herkansing maar weet niet hoeveel er uit de last chance doormogen naar de hoofdwedstrijd.
vermits de herkansing ook in 2 groepen gereden werd vermoed ik dat Nick niet aan de start zal staan van de wedstrijd.toch wel een ontgoocheling.

blijkbaar beginnen regenen,rondetijden met ongeveer 10 sec. de hoogte in..

kwalificatie -17 groep A.

13.Robin Bakens
14.Micha Boy De Waal
23.Matthias Plessers
0 x


Gebruikersavatar
Jan Willem Visser
mxdn winner
Berichten: 905
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:16
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Ponte a Egola

Berichtdoor Jan Willem Visser Zo 27 Feb 2011, 13:38

Nope, Herjan Brakke heeft last chance gewonnen en dus wel erbij. Kras en Triest 7e en 8e en dus niet gekwalifieerd, gaan er 4 door
0 x


St
Steven Van Avondt
mx all time winner
Berichten: 1332
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:54
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Ponte a Egola

Berichtdoor Steven Van Avondt Zo 27 Feb 2011, 14:21

reeks 1 -17j groep A

17 Micha Boy De Waal
37.Robin Bakens

Matthias Plessers DNF

blijkbaar veel regen gevallen want rondetijden nu een halve minuut trager dan vanmorgen.
0 x


St
Steven Van Avondt
mx all time winner
Berichten: 1332
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:54
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Ponte a Egola

Berichtdoor Steven Van Avondt Zo 27 Feb 2011, 15:15

1e reeks mx1-mx2:

1.Philippaerts
2.Cairoli
3.Strijbos
4.T.Leok
5.Frossard
6.Monni
7.Paulin
8.Guarneiri
9.Bobryshev
10.Herlings
11.A.Leok
12.Van Horebeek
13.Nagl
14.Charlier
15.Brakke
16.Kullas
17.Kadlecek
18.Chiodi
19.Goncalves
20.Thuresson
21.Coldenhoff

38.Delince
Laatst gewijzigd door Steven Van Avondt op Zo 27 Feb 2011, 18:12, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x


St
Steven Van Avondt
mx all time winner
Berichten: 1332
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:54
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Ponte a Egola

Berichtdoor Steven Van Avondt Zo 27 Feb 2011, 16:56

2e reeks -17 groep A

8.Plessers
32.De Waal

Bakens DNF
0 x


Ma
Marcel Dirks
mxdn winner
Berichten: 995
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 17:38
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Motocrossland
Contact:

Re: Ponte a Egola

Berichtdoor Marcel Dirks Zo 27 Feb 2011, 16:57

Plessers prima!
0 x


St
Steven Van Avondt
mx all time winner
Berichten: 1332
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:54
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Ponte a Egola

Berichtdoor Steven Van Avondt Zo 27 Feb 2011, 17:34

2e reeks mx1-mx2:

1.Frossard
2.Strijbos
3.Philippaerts
4.Cairoli
5.Goncalves
6.Nagl
7.Guarneiri
8.Herlings
9.Monni
10.Van Horebeek
11.Beggi
12.Coldenhoff
13.Lenoir
14.Chiodi
15.T.Leok
16.Martin
17.Kullas
18.Boissiere
19.Smitka
20.Lupino

33.Delince

zeer knap van Strijbos!!
0 x


Gebruikersavatar
Jan Willem Visser
mxdn winner
Berichten: 905
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:16
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Ponte a Egola

Berichtdoor Jan Willem Visser Zo 27 Feb 2011, 17:48

Steven Van Avondt schreef:1e reeks mx1-mx2:

1.Philippaerts
2.Cairoli
3.Strijbos
4.T.Leok
5.Frossard
6.Monni
7.Paulin
8.Guarneiri
9.Herlings
10.Bobryshev
11.A.Leok
12.Van Horebeek
13.Nagl
14.Charlier
15.Brakke
16.Kullas
17.Kadlecek
18.Chiodi
19.Goncalves
20.Thuresson
21.Coldenhoff

38.Delince

Volgens Motocrossplanet is dit de uitslag van de eerste reeks, wat is nu juist, Herlings 9 of 10?:
1st moto Italian Championship:
1 Philippaerts
2 Cairoli
3 Strijbos
4 T Leok
5 Frossard
6 Monni
7 Paulin
8 Guarneri
9 Bobryshev
10 Herlings
11 A Leok
0 x


Terug naar “mx pro”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten

Aanmelden · Registreer