Ik vond dat die avond vooral ging over "het willen". Kijk maar naar Tomac, Roczen en Villopoto om te zien hoe snel je uiteindelijk op dat circuit kan zijn en inderdaad 2 van die 3 zijn gevallen maar als je ècht ècht goed wou presteren in San Diego dan was dat volgens mij mogelijk ook al ben je normaal iets trager dan de rest ... Zo vond ik dat Tickle, Hansen, Stewart en Short daar een gebrek aan hadden terwijl Tomac, Roczen, Rattray, Seely, Decotis, Villopoto, Reed, Millsaps en Dungey daar wel voor gingen en met resultaat! (behalve Roczen
Je hebt wel gelijk van Hansen dat ie zot trager was, maar ik vind Cunningham nu ook niet echt de leukste van de hoop. Dus ik vond dat wel grappig