zoek onderdelen zoals remblokjes, voetsteunen, ketting geleider, achterste demper oregineel.
tel 0497/050336
Er zijn 90 resultaten gevonden
- Zo 17 Mei 2015, 13:50
- Forum: gezocht
- Onderwerp: voor crf 250 2011
- Reacties: 1
- Weergaves: 1814
- Wo 06 Aug 2014, 14:44
- Forum: gezocht
- Onderwerp: uitlaat crf 250 model 2010-2013
- Reacties: 1
- Weergaves: 1153
uitlaat crf 250 model 2010-2013
ik zoek de achterste pot
mag ook een oreginele zijn
sms 0496/047023
mag ook een oreginele zijn
sms 0496/047023
- Di 08 Okt 2013, 10:18
- Forum: gezocht
- Onderwerp: voetsteunen honda crf 250 2012
- Reacties: 1
- Weergaves: 718
voetsteunen honda crf 250 2012
zoek breede of de oreginele van 2012-2013 model
tel of sms 0496/047023
tel of sms 0496/047023
- Di 08 Okt 2013, 10:16
- Forum: gezocht
- Onderwerp: zadelovertrek voor ktm 125 sx 2012
- Reacties: 0
- Weergaves: 603
zadelovertrek voor ktm 125 sx 2012
iemand een nieuwe liggen in zwarte kleur,liefst een oreginele.
tel of sms 0496/047023
tel of sms 0496/047023
- Zo 01 Sep 2013, 13:53
- Forum: Transport
- Onderwerp: Renault trafic verlengde versie als nieuw slechts 7000 km
- Reacties: 4
- Weergaves: 2783
Re: Renault trafic verlengde versie als nieuw slechts 7000 k
vergeten te vermelden ,is ook een 6 versnellingen.
reserve wiel is ook een velg met normale band.
reserve wiel is ook een velg met normale band.
- Zo 01 Sep 2013, 13:50
- Forum: mecanic area
- Onderwerp: koppeligsplaten
- Reacties: 3
- Weergaves: 1731
Re: koppeligsplaten
Bedankt voor je antwoord Eddy
Heb hem gisteren getest en koppeling slipt niet meer.
Is het best om ook telkens de veren te vervangen of hooft dit niet?
Heb hem gisteren getest en koppeling slipt niet meer.
Is het best om ook telkens de veren te vervangen of hooft dit niet?
- Do 29 Aug 2013, 19:08
- Forum: Transport
- Onderwerp: Renault trafic verlengde versie als nieuw slechts 7000 km
- Reacties: 4
- Weergaves: 2783
Re: Renault trafic verlengde versie als nieuw slechts 7000 k
van gisterten net de 8000 km op de teller.
is als nieuw
weg wegens aankoop mobilhome
is als nieuw
weg wegens aankoop mobilhome
- Do 29 Aug 2013, 19:06
- Forum: mecanic area
- Onderwerp: koppeligsplaten
- Reacties: 3
- Weergaves: 1731
koppeligsplaten
ik heb zonet mijn koppelingsplaten en kurken vervangen op mijn crf 250 2012. ik had nog een volledig setje liggen van een crf250 2006 enkel de veren zijn hier korter van.denk dat platen en kurken wel even dik zijn; na het plaatsen van koppelingsplaten en kurken was mijn koppelingskabel te lang. is d...
- Ma 19 Aug 2013, 18:23
- Forum: Transport
- Onderwerp: Renault trafic verlengde versie als nieuw slechts 7000 km
- Reacties: 4
- Weergaves: 2783
Renault trafic verlengde versie als nieuw slechts 7000 km
Ik verkoop mijn nieuwe trafic die slechts 5 maand in gebruik is.kleur wit en verlengde versie
tal van opties, radio Cd, mp3 bediening aan het stuur, airco, achterruitrij verklikker enz....
deze is als nieuw ongeval vrij
prijs 17000 euro
tel 0496/047023
tal van opties, radio Cd, mp3 bediening aan het stuur, airco, achterruitrij verklikker enz....
deze is als nieuw ongeval vrij
prijs 17000 euro
tel 0496/047023
- Vr 26 Jul 2013, 08:34
- Forum: gezocht
- Onderwerp: kledij voor een beginnende 8 jarige, ook helm, botten en co
- Reacties: 4
- Weergaves: 1275
Re: kledij voor een beginnende 8 jarige, ook helm, botten en
Ik heb ook nog vanalles liggen voor 8 a' 10 jarige. kledij geel met blauw Rood ,wit met zwart ,trui opschrift honda, 2 truien 1 een maat groter en 2 broeken, 1 broek ook een maat groter handschoenen in de zelfde kleur ook een paar thor zwarte handschoenen. leatt breace maat smal niergordel ,harnas, ...
- Do 25 Jul 2013, 11:54
- Forum: gezocht
- Onderwerp: ohlins vering KTM !125!
- Reacties: 1
- Weergaves: 789
- Do 25 Jul 2013, 11:49
- Forum: Onderdelen
- Onderwerp: Acerbis x-seat voor Ktm
- Reacties: 3
- Weergaves: 1434
Re: Acerbis x-seat voor Ktm
kijk bericht op fb.. van waar ben je?
- Do 25 Jul 2013, 11:40
- Forum: gezocht
- Onderwerp: zadelovertrek voor ktm en rugsuk leatt brace gpx pro
- Reacties: 1
- Weergaves: 860
zadelovertrek voor ktm en rugsuk leatt brace gpx pro
zoals het onderwerp aangeeft ben ik hiernaar opzoek.. mag ook een x-seat zadel zijn.. andere onderdelen voor ktm 125sx 2012 zijn ook welkom.
wie iets liggen heeft stuur maar een sms's : 0494146520
wie iets liggen heeft stuur maar een sms's : 0494146520
- Wo 20 Mar 2013, 12:13
- Forum: mecanic area
- Onderwerp: wielen opnieuw spaken
- Reacties: 17
- Weergaves: 3184
Re: wielen opnieuw spaken
dirk ik wacht op je telefoon nr.
of iemand anders in de buurt die mij kan helpen;
tegen betaling natuurlijk.
groetjes
of iemand anders in de buurt die mij kan helpen;
tegen betaling natuurlijk.
groetjes
- Wo 20 Mar 2013, 12:10
- Forum: mecanic area
- Onderwerp: twin air filters
- Reacties: 13
- Weergaves: 4075
Re: twin air filters
uw moeder ?
- Zo 17 Mar 2013, 16:33
- Forum: gezocht
- Onderwerp: voor crf 250 bj 2011
- Reacties: 1
- Weergaves: 985
voor crf 250 bj 2011
zoek naaf en spaken voor crf 250 bj 2011.
voor en achterwiel
2 ringen heb ik zelf nog liggen
0496/047023
voor en achterwiel
2 ringen heb ik zelf nog liggen
0496/047023
- Za 16 Mar 2013, 10:29
- Forum: Onderdelen
- Onderwerp: nieuwe honda onderdelen, goedkoop weg
- Reacties: 5
- Weergaves: 1624
Re: nieuwe honda onderdelen, goedkoop weg
250 of 450 ?
- Do 14 Mar 2013, 20:33
- Forum: mecanic area
- Onderwerp: wielen opnieuw spaken
- Reacties: 17
- Weergaves: 3184
Re: wielen opnieuw spaken
allen bedankt voor jullie reactie.
dirk, ik ben van Mechelen
Stuur een sms dan bel ik je eens op.
mijn nr 0496/047023
groetjes
dirk, ik ben van Mechelen
Stuur een sms dan bel ik je eens op.
mijn nr 0496/047023
groetjes
- Zo 10 Mar 2013, 21:36
- Forum: mecanic area
- Onderwerp: wielen opnieuw spaken
- Reacties: 17
- Weergaves: 3184
Re: wielen opnieuw spaken
spaken zitten erin maar zit nu ne serieuse slag in de velg.
hoe moet ik deze nu richten.
groetjes
hoe moet ik deze nu richten.
groetjes
- Zo 10 Mar 2013, 00:07
- Forum: mecanic area
- Onderwerp: wielen opnieuw spaken
- Reacties: 17
- Weergaves: 3184
Re: wielen opnieuw spaken
kopervet waarmee je remblokken van je wagen mee vast zet?