Er zijn 64 resultaten gevonden
- Do 20 Jun 2013, 15:26
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: VLM Molenbeersel 15&16 juni
- Reacties: 83
- Weergaves: 24001
Re: VLM Molenbeersel 15&16 juni
bij deze willen we als club De Grensduivels iedereen bedanken voor hun aanwezigheid, zowel toeschouwers als piloten. ook vlm bedankt voor het vlotte verloop van deze wedstrijd alles is opgeruimd en het mag gezegd worden, het vuil, viel heel goed mee, bedankt hiervoor we hebben getracht om een mooi d...
- Vr 14 Jun 2013, 22:57
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: VLM Molenbeersel 15&16 juni
- Reacties: 83
- Weergaves: 24001
Re: VLM Molenbeersel 15&16 juni
MX Molenbeersel op vrijdag.


- Wo 12 Jun 2013, 21:45
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: VLM Molenbeersel 15&16 juni
- Reacties: 83
- Weergaves: 24001
Re: VLM Molenbeersel 15&16 juni
GPS adres: winkelstraat
- Di 11 Jun 2013, 21:36
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: VLM Molenbeersel 15&16 juni
- Reacties: 83
- Weergaves: 24001
Re: VLM Molenbeersel 15&16 juni
bestellen voor de BBQ kan tot zaterdagmiddag. de tent hebben we vandaag recht gezet... http://i44.tinypic.com/1zv9383.jpg http://i44.tinypic.com/anzb89.jpg http://i41.tinypic.com/ve3rr5.jpg http://i44.tinypic.com/124vbcj.jpg parking.. http://i41.tinypic.com/15hh0k0.jpg
- Ma 20 Mei 2013, 14:19
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: VLM Molenbeersel 15&16 juni
- Reacties: 83
- Weergaves: 24001
VLM Molenbeersel 15&16 juni
http://i41.tinypic.com/35k0j1t.jpg http://i40.tinypic.com/19phc3.jpg http://i39.tinypic.com/r6zek5.jpg http://i40.tinypic.com/jaksbb.jpg http://i43.tinypic.com/11ukz8h.jpg http://i40.tinypic.com/6pvs05.jpg http://i42.tinypic.com/21es2z9.jpg http://i40.tinypic.com/2wc4ged.jpg http://i43.tinypic.com/...
- Vr 11 Jan 2013, 18:23
- Forum: mx training pix
- Onderwerp: Lommel 10-01-2012
- Reacties: 2
- Weergaves: 1766
Re: Lommel 10-01-2012
Bedankt voor de mooie foto's Piet!
- Wo 02 Jan 2013, 20:19
- Forum: Onderdelen
- Onderwerp: suzuki enduro achterwiel
- Reacties: 3
- Weergaves: 1178
- Zo 30 Dec 2012, 11:52
- Forum: mx training pix
- Onderwerp: MX INDOOR ROOSENDAAL-28-12-2012
- Reacties: 1
- Weergaves: 1476
Re: MX INDOOR ROOSENDAAL-28-12-2012
Piet badankt voor de foto's!
- Wo 12 Dec 2012, 17:27
- Forum: Onderdelen
- Onderwerp: suzuki enduro achterwiel
- Reacties: 3
- Weergaves: 1178
- Zo 02 Dec 2012, 17:27
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: mogelijke dagindeling VLM-wedstrijden.
- Reacties: 144
- Weergaves: 31334
Re: mogelijke dagindeling VLM-wedstrijden.
@Petrus Molenbeersel is een licht zandparcour en het is op dezelfde loctie als in 2011-2012.
- Do 15 Nov 2012, 17:49
- Forum: Onderdelen
- Onderwerp: suzuki enduro achterwiel
- Reacties: 3
- Weergaves: 1178
- Ma 05 Nov 2012, 17:08
- Forum: Onderdelen
- Onderwerp: suzuki enduro achterwiel
- Reacties: 3
- Weergaves: 1178
suzuki enduro achterwiel
suzuki enduro achterwiel
met schijfrem en tandwiel
band 120/100
18inch


met schijfrem en tandwiel
band 120/100
18inch


- Ma 16 Jul 2012, 16:38
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: mclb,Trofee van de Westkust MIDDELKERKE 20 & 21 Juli
- Reacties: 39
- Weergaves: 12377
Re: mclb,Trofee van de Westkust MIDDELKERKE 20 & 21 Juli
Team MC De Grensduivels(vbm) zal ook aanwezig zijn in Middelkerke!
- Ma 21 Mei 2012, 21:08
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: VBM Molenbeersel 19&20 Mei
- Reacties: 76
- Weergaves: 15343
Re: VBM Molenbeersel 19&20 Mei
Bedankt aan iedereen voor de positieve reactie's, het rennerspark was ook netjes achter gelaten bedankt daar voor.
- Do 17 Mei 2012, 10:22
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: VBM Molenbeersel 19&20 Mei
- Reacties: 76
- Weergaves: 15343
Re: VBM Molenbeersel 19&20 Mei
hier zijn nog wat foto's.. http://i48.tinypic.com/k18k83.jpg http://i50.tinypic.com/1zb9q3p.jpg http://i45.tinypic.com/33ykrw9.jpg http://i48.tinypic.com/35akvav.jpg http://i48.tinypic.com/214pag9.jpg http://i48.tinypic.com/s3kjeb.jpg http://i46.tinypic.com/2071agh.jpg http://i47.tinypic.com/2z4bmgp...
- Di 15 Mei 2012, 22:30
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: VBM Molenbeersel 19&20 Mei
- Reacties: 76
- Weergaves: 15343
Re: VBM Molenbeersel 19&20 Mei
het is een zanderig omloop..
en je mag in de reeksen mee doen.
en je mag in de reeksen mee doen.
- Di 15 Mei 2012, 22:02
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: VBM Molenbeersel 19&20 Mei
- Reacties: 76
- Weergaves: 15343
Re: VBM Molenbeersel 19&20 Mei
de tenten zijn vandaag gezet
er zijn nog wat graafwerken bezig als deze klaar zijn zet ik er nog wat foto's op
het circuit ligt er perfect bij kan nog veel water verdragen!
er zijn nog wat graafwerken bezig als deze klaar zijn zet ik er nog wat foto's op
het circuit ligt er perfect bij kan nog veel water verdragen!
- Vr 04 Mei 2012, 19:28
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: VBM Molenbeersel 19&20 Mei
- Reacties: 76
- Weergaves: 15343
Re: VBM Molenbeersel 19&20 Mei
de graafwerken zijn inmiddels begonnen. http://i46.tinypic.com/30u6yl1.jpg http://i49.tinypic.com/2evywqb.jpg http://i50.tinypic.com/6jiu11.jpg http://i49.tinypic.com/2n6bsd5.jpg http://i49.tinypic.com/2ajykh3.jpg http://i45.tinypic.com/2lu73u0.jpg http://i50.tinypic.com/6zar1c.jpg http://i50.tinypi...
- Wo 02 Mei 2012, 18:59
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: VBM Molenbeersel 19&20 Mei
- Reacties: 76
- Weergaves: 15343
VBM Molenbeersel 19&20 Mei

er kan nog besteld worden voor de barbecue tot 17mei
bestellen kan ook via gsm Vanhove 0476095464, Verstraeten 0496056226 of degrensduivels@hotmail.be
er is ook een reeks quads!
- Vr 27 Apr 2012, 16:01
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: VBM Bree 28+29 April
- Reacties: 41
- Weergaves: 10082
Re: VBM Bree 28+29 April
ik kom juist van het parcour in Bree, het ligt er perfect bij, overal mooi breed en lange stukken. mx KETI heeft er iets moois van gemaakt!