Werner VBM ? en VMCF heeft minder piloten dan JMS, denk is na voor je iets schrijft!!!
en nu terug naar reet aub
Er zijn 9 resultaten gevonden
- Do 19 Sep 2013, 20:12
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: V.L.M finale te Reet op 22 september 2013
- Reacties: 79
- Weergaves: 26540
- Ma 29 Jul 2013, 08:45
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: 3/4/8/2013 Baal/Tremelo
- Reacties: 64
- Weergaves: 16798
Re: 3/4/8/2013 Baal/Tremelo
Jurgen, het circuit is helemaal gefreesd en gevlakt 3 weken geleden. heeft in jaren niet meer zo vlak gelegen.
Grtjes Glenn.
Grtjes Glenn.
- Ma 03 Jun 2013, 18:42
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: een spoedig herstel voor JMS piloot jefke
- Reacties: 17
- Weergaves: 5457
Re: een spoedig herstel voor JMS piloot jefke
veel beterschap Jef van de fam Rosiers
- Vr 24 Mei 2013, 06:27
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: speaker frankske is jarig
- Reacties: 36
- Weergaves: 7831
Re: speaker frankske is jarig
Gelukkige verjaardag Frank
- Di 14 Mei 2013, 19:16
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: 19-20 MEI VLM pinkstertrofee op de Balenberg te Baal-Tremelo
- Reacties: 66
- Weergaves: 18220
Re: 19-20 MEI VLM pinkstertrofee op de Balenberg te Baal-Tre
Een beetje positievere ingesteldheid Gunther, er is niks mis met die bergen !!!!!
- Di 14 Mei 2013, 18:15
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: 19-20 MEI VLM pinkstertrofee op de Balenberg te Baal-Tremelo
- Reacties: 66
- Weergaves: 18220
Re: 19-20 MEI VLM pinkstertrofee op de Balenberg te Baal-Tre
Balenberg hoe het er vandaag uitziet , perfect! Circuit is helemaal gefreesd en kan nog wel wat regen hebben. http://imageshack.us/a/img22/6889/balenberg8.jpg http://imageshack.us/a/img838/931/balenberg7.jpg http://imageshack.us/a/img259/668/balenberg6.jpg http://imageshack.us/a/img809/5127/balenber...
- Di 14 Mei 2013, 17:14
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: Wouter Van Massenhoven in ziekenhuis
- Reacties: 24
- Weergaves: 6417
Re: Wouter Van Massenhoven in ziekenhuis
Veel beterschap Wouter
- Zo 24 Feb 2013, 16:51
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: vlm balen
- Reacties: 108
- Weergaves: 21560
Re: vlm balen
Vind ik ook Davi maar wie zijn wij??? ze vinden altij dwel een smoes om geen jeugd te laten doorgaan .
- Di 29 Nov 2011, 18:11
- Forum: Onderdelen
- Onderwerp: HGS uitlaat systeem yamaha yzf250 2011 in zeer goede staat
- Reacties: 2
- Weergaves: 752
Re: HGS uitlaat systeem yamaha yzf250 2011 in zeer goede staat
hallo
bel mij eens aub
0495 207124
GRZ Geert
bel mij eens aub
0495 207124
GRZ Geert