Er zijn 23 resultaten gevonden
- Do 29 Nov 2012, 13:40
- Forum: mx pro
- Onderwerp: KERSTCROSS - SOLARPRO MX CUP 16 december 2012
- Reacties: 154
- Weergaves: 34509
Re: KERSTCROSS - SOLARPRO MX CUP 16 december 2012
leon ik denk dat kiske wel iets achter de hand heeft,omdat hij zo zeker overkomt
- Do 20 Sep 2012, 17:41
- Forum: mx pro
- Onderwerp: Is de sport ziek of overdrijft MXA?
- Reacties: 16
- Weergaves: 3611
Re: Is de sport ziek of overdrijft MXA?
LONGO IS NE ZEER GOEDE ZAKENMAN ZOLANG ZE BLIJFEN BETALEN
- Za 29 Okt 2011, 19:44
- Forum: mx algemeen
- Onderwerp: wat is er geworden van.....
- Reacties: 208
- Weergaves: 104809
Re: wat is er geworden van.....
marc poel is dit jaar terug vergunninghouder bij de vlm nieuweling c. nog wat namen van toen peter golaerts dieje kennen we intussen van de mx history day wim van broekhoven ronny de vries ivan de laet louis de belder luc de belder dirk van uytrecht dirk van den driessche johnny jehoul raymond bove...
- Za 29 Okt 2011, 19:40
- Forum: mx algemeen
- Onderwerp: wat is er geworden van.....
- Reacties: 208
- Weergaves: 104809
Re: wat is er geworden van.....
de lowie en luc de belder zijn alle dagen te vinden op het itegemsautopark,en tom is de zoon van de lowie
- Di 16 Aug 2011, 19:28
- Forum: mx pro
- Onderwerp: 15 augustus keiheuvel balen
- Reacties: 142
- Weergaves: 26457
Re: 15 augustus keiheuvel balen
Davy Sanders schreef:@ jwv de winnaar mx2 krijgt 150 euro per reeks. ofwel had hij al aan het frietkraam gepasseert.
nee hij heeft de inkom er afgetrokken die hij moest betalen,vroeger kreeg hij nog wat inkom kaarten
- Za 11 Sep 2010, 21:48
- Forum: mx algemeen
- Onderwerp: Poll Beste omroeper.
- Reacties: 60
- Weergaves: 9692
Re: Poll Beste omroeper.
ik vind leon en kiske wel goed op die grote wedstrijnden,de ene kent wa frans en den andere wa engels en lullen doen ze toch
kiske en leon ga zo verder
kiske en leon ga zo verder
- Do 19 Aug 2010, 22:06
- Forum: mx pro
- Onderwerp: transfers 2011
- Reacties: 1563
- Weergaves: 264457
Re: transfers 2011
Bart Jacobs schreef:Verbruggen bij LS Motors Honda??? Zie ik niet direct gebeuren....
waarom niet verbruggen hee heeft in 2009 ook met honda 450 het bk gereden en dat was zeer goed volgens mij,en den dennis op den 450 kan wel eens ne desal worden ,ik hoop het
- Di 18 Mei 2010, 21:59
- Forum: mx pro
- Onderwerp: R.I.P. Donny Zundorf(14)
- Reacties: 44
- Weergaves: 7541
Re: R.I.P. Donny Zundorf(14)
dat pakt mij tog ook wel en beetje ik ken de familie zundorf goed
ik wens de familie en vrienden zeer veel sterkte toe
de jakke
ik wens de familie en vrienden zeer veel sterkte toe
de jakke
- Vr 02 Apr 2010, 20:38
- Forum: mx algemeen
- Onderwerp: de oude doos
- Reacties: 7695
- Weergaves: 804421
Re: de oude doos
Peter Goolaerts schreef:Jakke als gij dieje niet meer zou herkennen dat zou straf zijn hé
ik zie diene nog ieder week en paar keer
- Vr 02 Apr 2010, 15:48
- Forum: mx algemeen
- Onderwerp: de oude doos
- Reacties: 7695
- Weergaves: 804421
- Za 20 Feb 2010, 14:55
- Forum: mx pro
- Onderwerp: Int. MX Valence 20-21 feb. 2010
- Reacties: 119
- Weergaves: 18253
Re: Int. MX Valence 20-21 feb. 2010
dat is van 2009
- Ma 07 Dec 2009, 23:20
- Forum: mx algemeen
- Onderwerp: *Mooiste moment van 2009*
- Reacties: 68
- Weergaves: 13148
Re: *Mooiste moment van 2009*
Gino Goovaerts schreef:verbruggen moment is mijn onvergetelijk moment![]()
![]()
krijg nog de krop as ik er aan denk
ik ook nu nog
- Ma 07 Dec 2009, 23:18
- Forum: mx algemeen
- Onderwerp: *Mooiste moment van 2009*
- Reacties: 68
- Weergaves: 13148
Re: *Mooiste moment van 2009*
http://www.motorcycle-usa.com/photogallerys/MX2-2-Podium.jpg Dit vond ik een héél mooie prestatie. Iedereen die in Lommel was, weet dat zowel Roelants als Verbruggen het niet voor niets gekregen had. en zeker voor den dennis,maar da was en super gevoel voor al die mensen die ALTIJD in den dennis zi...
- Ma 07 Dec 2009, 23:09
- Forum: mx algemeen
- Onderwerp: *Mooiste moment van 2009*
- Reacties: 68
- Weergaves: 13148
Re: *Mooiste moment van 2009*
Gino Goovaerts schreef:verbruggen moment is mijn onvergetelijk moment![]()
![]()
krijg nog de krop as ik er aan denk
voor mij ook , en super moment zeker voor mij
- Ma 02 Nov 2009, 13:44
- Forum: mx pro
- Onderwerp: Kalender 2010
- Reacties: 93
- Weergaves: 13933
Re: Kalender 2010
gisteren in eersel gehoord dat valkenswaard nog niet zeker is
- Vr 30 Okt 2009, 16:04
- Forum: mx pro
- Onderwerp: 4uurs cross Eersel 1 november 09
- Reacties: 44
- Weergaves: 8577
Re: 4uurs cross Eersel 1 november 09
verbruggen op de ktm ?????
- Di 27 Okt 2009, 08:28
- Forum: mx pro
- Onderwerp: 4uurs cross Eersel 1 november 09
- Reacties: 44
- Weergaves: 8577
Re: 4uurs cross Eersel 1 november 09
marcel daar zal hij mooi me staan
- Ma 28 Sep 2009, 13:38
- Forum: mx pro
- Onderwerp: Transfers 2010
- Reacties: 1528
- Weergaves: 230733
Re: Transfers 2010
Patrick Van Gorp schreef:Vandaag vernomen dat DV getekent heeft, en NIET bij LS.....
dv heeft nog niet getekent maar heeft wel en mondeling afpraak en niet bij ls
- Do 24 Sep 2009, 21:48
- Forum: mx pro
- Onderwerp: Transfers 2010
- Reacties: 1528
- Weergaves: 230733
Re: Transfers 2010
Rudi Bouly schreef:Marcel Dirks schreef:Strijbos en Leok naar Jobé, check http://www.mxworld.be
Tanel zeker NIET .....
vertelde zijn monteur mij juist
zijne monteur heeft mij dat al gezegt in orp
jobe is volgens mij gewoon wat lucht
- Ma 21 Sep 2009, 21:26
- Forum: mx pro
- Onderwerp: Beursfoon zoekt: MONTEUR voor een FULL-TIME JOB!!
- Reacties: 46
- Weergaves: 9849
Re: Beursfoon zoekt: MONTEUR voor een FULL-TIME JOB!!
het denken over de monteur licht niet zoooooooooo hoog hier op het forum wat ge kunt hier en goede job krijgen en er wordt wat me ge gespot de monteur is wel de waar de rijder blindelinks moet op kunnen rekenen en nog veel meer maar praatjes maken dat kan ieder een ik weet wat voor ZWAAR job dat het...
