Er zijn 23 resultaten gevonden

door Jan Van Bael
Do 29 Nov 2012, 13:40
Forum: mx pro
Onderwerp: KERSTCROSS - SOLARPRO MX CUP 16 december 2012
Reacties: 154
Weergaves: 34509

Re: KERSTCROSS - SOLARPRO MX CUP 16 december 2012

leon ik denk dat kiske wel iets achter de hand heeft,omdat hij zo zeker overkomt
door Jan Van Bael
Do 20 Sep 2012, 17:41
Forum: mx pro
Onderwerp: Is de sport ziek of overdrijft MXA?
Reacties: 16
Weergaves: 3611

Re: Is de sport ziek of overdrijft MXA?

LONGO IS NE ZEER GOEDE ZAKENMAN ZOLANG ZE BLIJFEN BETALEN
door Jan Van Bael
Za 29 Okt 2011, 19:44
Forum: mx algemeen
Onderwerp: wat is er geworden van.....
Reacties: 208
Weergaves: 104809

Re: wat is er geworden van.....

marc poel is dit jaar terug vergunninghouder bij de vlm nieuweling c. nog wat namen van toen peter golaerts dieje kennen we intussen van de mx history day wim van broekhoven ronny de vries ivan de laet louis de belder luc de belder dirk van uytrecht dirk van den driessche johnny jehoul raymond bove...
door Jan Van Bael
Za 29 Okt 2011, 19:40
Forum: mx algemeen
Onderwerp: wat is er geworden van.....
Reacties: 208
Weergaves: 104809

Re: wat is er geworden van.....

de lowie en luc de belder zijn alle dagen te vinden op het itegemsautopark,en tom is de zoon van de lowie
door Jan Van Bael
Di 16 Aug 2011, 19:28
Forum: mx pro
Onderwerp: 15 augustus keiheuvel balen
Reacties: 142
Weergaves: 26457

Re: 15 augustus keiheuvel balen

Davy Sanders schreef:@ jwv de winnaar mx2 krijgt 150 euro per reeks. ofwel had hij al aan het frietkraam gepasseert.

nee hij heeft de inkom er afgetrokken die hij moest betalen,vroeger kreeg hij nog wat inkom kaarten
door Jan Van Bael
Za 11 Sep 2010, 21:48
Forum: mx algemeen
Onderwerp: Poll Beste omroeper.
Reacties: 60
Weergaves: 9692

Re: Poll Beste omroeper.

ik vind leon en kiske wel goed op die grote wedstrijnden,de ene kent wa frans en den andere wa engels en lullen doen ze toch
kiske en leon ga zo verder
door Jan Van Bael
Do 19 Aug 2010, 22:06
Forum: mx pro
Onderwerp: transfers 2011
Reacties: 1563
Weergaves: 264457

Re: transfers 2011

Bart Jacobs schreef:Verbruggen bij LS Motors Honda??? Zie ik niet direct gebeuren....

waarom niet verbruggen hee heeft in 2009 ook met honda 450 het bk gereden en dat was zeer goed volgens mij,en den dennis op den 450 kan wel eens ne desal worden ,ik hoop het
door Jan Van Bael
Di 18 Mei 2010, 21:59
Forum: mx pro
Onderwerp: R.I.P. Donny Zundorf(14)
Reacties: 44
Weergaves: 7541

Re: R.I.P. Donny Zundorf(14)

dat pakt mij tog ook wel en beetje ik ken de familie zundorf goed
ik wens de familie en vrienden zeer veel sterkte toe
de jakke
door Jan Van Bael
Vr 02 Apr 2010, 20:38
Forum: mx algemeen
Onderwerp: de oude doos
Reacties: 7695
Weergaves: 804421

Re: de oude doos

Peter Goolaerts schreef:Jakke als gij dieje niet meer zou herkennen dat zou straf zijn hé ;)

ik zie diene nog ieder week en paar keer
door Jan Van Bael
Vr 02 Apr 2010, 15:48
Forum: mx algemeen
Onderwerp: de oude doos
Reacties: 7695
Weergaves: 804421

Re: de oude doos

Peter Goolaerts schreef:En deze Frank, ken je deze nog?

Afbeelding

dien ken ik nog wel l.d.B
door Jan Van Bael
Za 20 Feb 2010, 14:55
Forum: mx pro
Onderwerp: Int. MX Valence 20-21 feb. 2010
Reacties: 119
Weergaves: 18253

Re: Int. MX Valence 20-21 feb. 2010

dat is van 2009
door Jan Van Bael
Ma 07 Dec 2009, 23:20
Forum: mx algemeen
Onderwerp: *Mooiste moment van 2009*
Reacties: 68
Weergaves: 13148

Re: *Mooiste moment van 2009*

Gino Goovaerts schreef:verbruggen moment is mijn onvergetelijk moment :D :D
krijg nog de krop as ik er aan denk :shock:

ik ook nu nog
door Jan Van Bael
Ma 07 Dec 2009, 23:18
Forum: mx algemeen
Onderwerp: *Mooiste moment van 2009*
Reacties: 68
Weergaves: 13148

Re: *Mooiste moment van 2009*

http://www.motorcycle-usa.com/photogallerys/MX2-2-Podium.jpg Dit vond ik een héél mooie prestatie. Iedereen die in Lommel was, weet dat zowel Roelants als Verbruggen het niet voor niets gekregen had. en zeker voor den dennis,maar da was en super gevoel voor al die mensen die ALTIJD in den dennis zi...
door Jan Van Bael
Ma 07 Dec 2009, 23:09
Forum: mx algemeen
Onderwerp: *Mooiste moment van 2009*
Reacties: 68
Weergaves: 13148

Re: *Mooiste moment van 2009*

Gino Goovaerts schreef:verbruggen moment is mijn onvergetelijk moment :D :D
krijg nog de krop as ik er aan denk :shock:

voor mij ook , en super moment zeker voor mij
door Jan Van Bael
Ma 02 Nov 2009, 13:44
Forum: mx pro
Onderwerp: Kalender 2010
Reacties: 93
Weergaves: 13933

Re: Kalender 2010

gisteren in eersel gehoord dat valkenswaard nog niet zeker is
door Jan Van Bael
Vr 30 Okt 2009, 16:04
Forum: mx pro
Onderwerp: 4uurs cross Eersel 1 november 09
Reacties: 44
Weergaves: 8577

Re: 4uurs cross Eersel 1 november 09

verbruggen op de ktm ?????
door Jan Van Bael
Di 27 Okt 2009, 08:28
Forum: mx pro
Onderwerp: 4uurs cross Eersel 1 november 09
Reacties: 44
Weergaves: 8577

Re: 4uurs cross Eersel 1 november 09

marcel daar zal hij mooi me staan
door Jan Van Bael
Ma 28 Sep 2009, 13:38
Forum: mx pro
Onderwerp: Transfers 2010
Reacties: 1528
Weergaves: 230733

Re: Transfers 2010

Patrick Van Gorp schreef:Vandaag vernomen dat DV getekent heeft, en NIET bij LS.....

dv heeft nog niet getekent maar heeft wel en mondeling afpraak en niet bij ls
door Jan Van Bael
Do 24 Sep 2009, 21:48
Forum: mx pro
Onderwerp: Transfers 2010
Reacties: 1528
Weergaves: 230733

Re: Transfers 2010

Rudi Bouly schreef:
Marcel Dirks schreef:Strijbos en Leok naar Jobé, check http://www.mxworld.be


Tanel zeker NIET .....
vertelde zijn monteur mij juist :roll:

zijne monteur heeft mij dat al gezegt in orp
jobe is volgens mij gewoon wat lucht
door Jan Van Bael
Ma 21 Sep 2009, 21:26
Forum: mx pro
Onderwerp: Beursfoon zoekt: MONTEUR voor een FULL-TIME JOB!!
Reacties: 46
Weergaves: 9849

Re: Beursfoon zoekt: MONTEUR voor een FULL-TIME JOB!!

het denken over de monteur licht niet zoooooooooo hoog hier op het forum wat ge kunt hier en goede job krijgen en er wordt wat me ge gespot de monteur is wel de waar de rijder blindelinks moet op kunnen rekenen en nog veel meer maar praatjes maken dat kan ieder een ik weet wat voor ZWAAR job dat het...

Ga naar uitgebreid zoeken