Zaterdag 21 feb 2015 van 17U tot 22U
Zondag 22 feb 2015 van 11U30 tot 15U.
Overheerlijke democratisch geprijsde:
STEAK met diverse sauzen, SCAMPI'S of VOL AU VENT (ook kindermenu's).
Adres: De Gildezaal, Dorpplaats te Boortmeerbeek.
Iedereen welkom!!
Tot dan.
Er zijn 154 resultaten gevonden
- Di 17 Feb 2015, 21:47
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: Eetfestijn Banden Michel Crossteam Boortmeerbeek 21&22 feb.
- Reacties: 0
- Weergaves: 1401
- Vr 12 Dec 2014, 16:19
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: VMCF Kalender 2015.
- Reacties: 38
- Weergaves: 21642
VMCF Kalender 2015.
Heeft er iemand de (voorlopige) kalender?
Dan kan ik men verlof er een beetje naar plannen.
Graag plaatsen.
Bedankt.
Dan kan ik men verlof er een beetje naar plannen.
Graag plaatsen.
Bedankt.
- Vr 12 Dec 2014, 14:35
- Forum: gezocht
- Onderwerp: kindercrosslaarzen M:28/29 + harnas 5 jarige
- Reacties: 7
- Weergaves: 4474
Re: kindercrosslaarzen M:28/29 + harnas 5 jarige
Nog opzoek naar 2de hands laarzen maat 30 of 32. En 2 crossbroeken voor een 5 jarige passend op een teamtruitje wit-rood-zwart. (dus geen fluo groen of geel e.d. ). De rest hebben we al gekocht. @ Peter De Backer :voor nieuwe crosslaarzen is dat zeker niet te duur ,we kijken eerst voor 2 de hands in...
- Ma 13 Okt 2014, 21:17
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: MCLB zat en zon 18 & 19 okt te palingstraat overslag.
- Reacties: 2
- Weergaves: 2416
MCLB zat en zon 18 & 19 okt te palingstraat overslag.
Heeft iemand het (voorlopige) uurschema voor zaterdag incl. old-timers?
Ze geven
dan kan de old timer nog eens van stal!!
Hopelijk tot dan.
Ze geven
Hopelijk tot dan.
- Wo 08 Okt 2014, 22:28
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: Met droefheid melden we ..........
- Reacties: 22
- Weergaves: 7618
Re: Met droefheid melden we ..........
Innige deelneming aan Sylvia en Frank!
- Zo 05 Okt 2014, 21:58
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: 20/9 en 21/9 VMCF te ZEMST_LAAR
- Reacties: 5
- Weergaves: 3264
Re: 20/9 en 21/9 VMCF te ZEMST_LAAR
Ondanks het strontweer de voorbije nacht toch een ferm cross gehad.
Voor de reeksen heel het circuit gevlakt,pap er af getrokken en vanaf dan was het ferm crossen.
Zo mogen er nog meer komen , op naar 2015!!
Voor de reeksen heel het circuit gevlakt,pap er af getrokken en vanaf dan was het ferm crossen.
Zo mogen er nog meer komen , op naar 2015!!
- Do 25 Sep 2014, 20:33
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: VMCF OP 27/9 EN 28/9 TE WAMBEEK
- Reacties: 8
- Weergaves: 3757
Re: VMCF OP 27/9 EN 28/9 TE WAMBEEK
Bedankt Werner Castelijns voor het uurschema zaterdag.
Op zondag starten de trainingen zoals gewoonlijk om 8 U.
De reeksen om 10U te beginnen met jeugd 1,2 en 3.
Tot Zaterdag.
Op zondag starten de trainingen zoals gewoonlijk om 8 U.
De reeksen om 10U te beginnen met jeugd 1,2 en 3.
Tot Zaterdag.
- Vr 12 Sep 2014, 21:57
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: vmcf te vilvoorde 13/9 en 14/9
- Reacties: 4
- Weergaves: 2571
Re: vmcf te vilvoorde 13/9 en 14/9
Zelfde locatie als verleden jaar en de lay-out is kwazie hetzelfde
6 tal springers ,korte bochten , lange bochten en een stuk om vlot in 5e laten door te knallen.
Een topper dus!!!
Tot ginder
6 tal springers ,korte bochten , lange bochten en een stuk om vlot in 5e laten door te knallen.
Een topper dus!!!
Tot ginder
- Di 02 Sep 2014, 23:14
- Forum: gezocht
- Onderwerp: kindercrosslaarzen M:28/29 + harnas 5 jarige
- Reacties: 7
- Weergaves: 4474
kindercrosslaarzen M:28/29 + harnas 5 jarige
Zoals de titel zegt:graag foto's + info naar
davidjacobs2@hotmail.com of 0479/97.74.32.
Liefst omgeving Vlaams Brabant of VMCF /VLM /JMS crossen.
Bedankt.
David Jacobs
davidjacobs2@hotmail.com of 0479/97.74.32.
Liefst omgeving Vlaams Brabant of VMCF /VLM /JMS crossen.
Bedankt.
David Jacobs
- Za 09 Aug 2014, 07:29
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: VMCF te scherpenheuvel (9 en 10 augustus)
- Reacties: 33
- Weergaves: 10300
Re: VMCF te scherpenheuvel (9 en 10 augustus)
Shit , net met Martin Roels gebeld en er is te veel water gevallen
en ze zijn genoodzaakt
de cross te scherpenheuvel af te lassen (zaterdag en zondag).
Op naar Koningshooikt volgende week.
de cross te scherpenheuvel af te lassen (zaterdag en zondag).
Op naar Koningshooikt volgende week.
- Vr 08 Aug 2014, 20:41
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: VMCF te scherpenheuvel (9 en 10 augustus)
- Reacties: 33
- Weergaves: 10300
Re: VMCF te scherpenheuvel (9 en 10 augustus)
Vernomen uit goede bron: De trainingen beginnen zaterdag om 9.00 uur,op zondag zoals gewoonlijk op de VMCF wedstrijden om 8U. Van de cross in Scherpenheuvel heb ik geen uurschema omdat er ook nog quads en streekpiloten deelnemen op zaterdag Wat alleszins zeker is,is dat de wedstrijden beginnen om 10...
- Vr 08 Aug 2014, 00:29
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: VMCF te scherpenheuvel (9 en 10 augustus)
- Reacties: 33
- Weergaves: 10300
Re: VMCF te scherpenheuvel (9 en 10 augustus)
Ferm parcour , i like!!
Bedankt voor het filmke.
Tot zaterdag.
Bedankt voor het filmke.
Tot zaterdag.
- Do 07 Aug 2014, 21:39
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: VMCF te scherpenheuvel (9 en 10 augustus)
- Reacties: 33
- Weergaves: 10300
Re: VMCF te scherpenheuvel (9 en 10 augustus)
Begint de old-timer training op zaterdag om 8 of om 9 uur?
Heeft er iemand eventueel al een uurschema voor zaterdag?
Kwestie van de supporters te informeren...
Tot zaterdag (en zondag).
Heeft er iemand eventueel al een uurschema voor zaterdag?
Kwestie van de supporters te informeren...
Tot zaterdag (en zondag).
- Do 10 Jul 2014, 21:45
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: VLM RETIE
- Reacties: 15
- Weergaves: 5968
Re: VLM RETIE
Hier al 1 VMCF'er die komt old-timeren.
Tot zaterdag.
Tot zaterdag.
- Vr 09 Mei 2014, 12:33
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: 10-11 mei vlm cross te KASTERLEE
- Reacties: 17
- Weergaves: 7852
Re: 10-11 mei vlm cross te KASTERLEE
Bedankt voor het filmke.
Tot zaterdag.
Tot zaterdag.
- Zo 20 Apr 2014, 22:00
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: PAASTROFEE VMCF TE HAALTERT 20 en 21 april
- Reacties: 9
- Weergaves: 5411
Re: PAASTROFEE VMCF TE HAALTERT 20 en 21 april
Bunderstraat te Haaltert (staat op de afiche).
Verdere info tel Jurgen :0476/ 413007.
Tot morgen.
Verdere info tel Jurgen :0476/ 413007.
Tot morgen.
- Di 01 Apr 2014, 21:40
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: vmcf cross te sint truiden
- Reacties: 4
- Weergaves: 2698
Re: vmcf cross te sint truiden
Ikke wel.
Tot Zondag
.
Met welk circuit (VMCF) kan je het vergelijken??
Tot Zondag
Met welk circuit (VMCF) kan je het vergelijken??
- Za 08 Mar 2014, 21:41
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: VMCF seizoensopening te Assenede
- Reacties: 20
- Weergaves: 8900
Re: VMCF seizoensopening te Assenede
Wat vast ligt is dat training starten op 8U(beloften en nieuw MX2) 10 min per reeks en wedstrijden om 10 U.het uurschema is verkrijgbaar bij inschrijving of daarna op de bus.
Tot morgen.
Tot morgen.
- Vr 21 Feb 2014, 21:08
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: VLM Openingscross Linde - Peer 22 - 23/02/2014
- Reacties: 26
- Weergaves: 11131
Re: VLM Openingscross Linde - Peer 22 - 23/02/2014
Met een officiele afvaardeging en/of vergunningskaart van VMCF is deelname in Linde-Peer geen probleem (aldus Pierre Cleemput).
Tot zondag.
Tot zondag.
- Di 31 Dec 2013, 17:21
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: overstap wie doet wat vmcf,bmb,vlm mclb
- Reacties: 18
- Weergaves: 9792
Re: overstap wie doet wat vmcf,bmb,vlm mclb
Ik (ook oudgediende) 70% VMCF , 25% VLM en 5 % old-timers.
Nu elke zondag nog 100% rijvaardigheid,form ,...en dat komt snor.
Nu elke zondag nog 100% rijvaardigheid,form ,...en dat komt snor.