Er zijn 48 resultaten gevonden
- Za 10 Mei 2014, 09:25
- Forum: mx pro
- Onderwerp: 11 mei BMB en BK zijspannen te Roksem
- Reacties: 18
- Weergaves: 6694
Re: 11 mei BMB en BK zijspannen te Roksem
ik lees dat het helemaal is afgelast
- Za 10 Mei 2014, 08:19
- Forum: mx pro
- Onderwerp: 11 mei BMB en BK zijspannen te Roksem
- Reacties: 18
- Weergaves: 6694
Re: 11 mei BMB en BK zijspannen te Roksem
mogen er ook zijspannen trainen vandaag die niet deelnemen aan de wedstrijd zondag?
- Do 01 Mei 2014, 18:14
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: mx zaterdag tiegem
- Reacties: 8
- Weergaves: 2962
Re: mx zaterdag tiegem
ok merciekes
- Do 01 Mei 2014, 08:31
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: mx zaterdag tiegem
- Reacties: 8
- Weergaves: 2962
mx zaterdag tiegem
ik heb een vraagske
mag ik zaterdag meedoen met mijn wallaroo in de speciale crossreeks of zijn het alleen maar schakelbrommers da mogen meedoen?
en wanneer zijn het inschrijvingen?
mvg jona
mag ik zaterdag meedoen met mijn wallaroo in de speciale crossreeks of zijn het alleen maar schakelbrommers da mogen meedoen?
en wanneer zijn het inschrijvingen?
mvg jona
- Do 27 Sep 2012, 05:47
- Forum: mx pro
- Onderwerp: MXDN Lommel - Pré talk en race weekend!
- Reacties: 235
- Weergaves: 68046
Re: MXDN Lommel - Pré talk en race weekend!
is er iets te doen de zaterdag avond?want wij vertrekken van de zaterdag al en blijven daar overnachten
go belgium!!!!
go belgium!!!!
- Za 18 Aug 2012, 06:33
- Forum: Onderdelen
- Onderwerp: mag dicht
- Reacties: 13
- Weergaves: 2263
Re: Allerhande onderdelen Yamaha YZ450F
prijs voor:
Koppelingsdeksel Pro circuit
pro circuit uitlaat
pro circuit demper
moet maar pb sturen greetz
Koppelingsdeksel Pro circuit
pro circuit uitlaat
pro circuit demper
moet maar pb sturen greetz
- Wo 15 Aug 2012, 07:47
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: Trainingsdagen in Adegem
- Reacties: 22
- Weergaves: 6542
Re: Trainingsdagen in Adegem
ook aanwezig mee de karre!!!!
- Vr 10 Aug 2012, 06:48
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: MX Training in Adegem op 14 en 15 augustus
- Reacties: 9
- Weergaves: 2500
Re: MX Training in Adegem op 14 en 15 augustus
ook aanwezig!!!
- Do 09 Aug 2012, 20:59
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: VMCF cross te Komen op 12-08-2012
- Reacties: 10
- Weergaves: 3058
Re: VMCF cross te Komen op 12-08-2012
rijden de zijspannen??
- Do 20 Okt 2011, 16:29
- Forum: mecanic area
- Onderwerp: honda cr 500 startproblemen
- Reacties: 12
- Weergaves: 2694
Re: honda cr 500 startproblemen
hey wij rijden ook met een zijspan met cr 500 erin,in het begin ook serieus op gevloekt. eerst de kar schuin houden dan een paar keren op en neer met de kick dan zijn hoogste compressie zoeken dan een klein tikje naar beneden dan de kick weer naar omhoogzetten en dan door stampen hopelijk gaat het h...
- Za 01 Okt 2011, 16:19
- Forum: mecanic area
- Onderwerp: zijspan met honda 500 blok
- Reacties: 12
- Weergaves: 2568
Re: zijspan met honda 500 blok
hey, wij zijn ook nog beginnelingen zijspan en we rijden nu een jaarke met nen vmc met cr 500 blok in en we hebben nog niks van kosten gehad zo nen 500 klinkt gelijk een belleke en is bovendien nog goedkoop in stukken groeten en sucses
- Zo 10 Apr 2011, 10:09
- Forum: mx pro
- Onderwerp: Geen Gp's meer op motors tv?
- Reacties: 219
- Weergaves: 32258
Re: Geen Gp's meer op motors tv?
tzal niks worden gdvgdv,heb juist motors tv van de week stond de gp in de gids en niks meer ssssssssss bende kl...
- Zo 10 Apr 2011, 08:58
- Forum: mx pro
- Onderwerp: Geen Gp's meer op motors tv?
- Reacties: 219
- Weergaves: 32258
Re: Geen Gp's meer op motors tv?
zonder geluid is ook dat niet,maarja beter dan niks
- Zo 10 Apr 2011, 08:33
- Forum: mx pro
- Onderwerp: Geen Gp's meer op motors tv?
- Reacties: 219
- Weergaves: 32258
Re: Geen Gp's meer op motors tv?
Cindy Nuijten schreef:http://veetle.com/v/4d9c9cdd6565a
Zoals het er nu naar uitziet kunnen we het hier life volgen....
heb jij geluid?? groetjes
- Ma 28 Mar 2011, 05:43
- Forum: gezocht
- Onderwerp: rempomp honda
- Reacties: 2
- Weergaves: 675
rempomp honda
ben op zoek achter rem pomp voor honda voor aan het stuur (voorrem)als er iemand iets liggen heeft laat het mij weten grtz
- Za 19 Feb 2011, 11:45
- Forum: mx algemeen
- Onderwerp: tips voor zijspan beginneling
- Reacties: 18
- Weergaves: 3399
Re: tips voor zijspan beginneling
ik rijd met een suzuki rmz450 van 2006 puur voor de fun. maar ik ga zondag eens meedoen bij de vrijetijds en volgende week (als ik dit weekend overleef) doe ik nog een mee bij de vmcf ook nieuwelingen dan waarschijnlijk samen met nog 2 maten die enkel voor de fun rijden ;) kzal komen supporteren zo...
- Vr 18 Feb 2011, 19:38
- Forum: mx algemeen
- Onderwerp: tips voor zijspan beginneling
- Reacties: 18
- Weergaves: 3399
Re: tips voor zijspan beginneling
Wouter Moeraert schreef:@ jonathan : was dat jij in adegem misschien met die zijspan?
met wat rij jij wouter,doe je mee zondag groeten
- Vr 18 Feb 2011, 19:35
- Forum: mx algemeen
- Onderwerp: tips voor zijspan beginneling
- Reacties: 18
- Weergaves: 3399
Re: tips voor zijspan beginneling
Wouter Moeraert schreef:@ jonathan : was dat jij in adegem misschien met die zijspan?
ja dat was ik :p eerste keer met een zijspan, kga nog veel werk hebben grtz
- Vr 18 Feb 2011, 05:26
- Forum: gezocht
- Onderwerp: honda cr 500 motor onderdelen
- Reacties: 2
- Weergaves: 594
honda cr 500 motor onderdelen
hey ben op zoek achter wat onderdelen voor cr 500,heeft er iemand een blokske staan moet niet meer draaien,ik heb mij onlangs een zijspan gekocht maar na aankoop zag ik dat het linkercarter met soort mastic is gedicht,weet iemand als het jaartal van de motor belang heeft of zijn het allemaal dezelfd...
- Vr 18 Feb 2011, 05:19
- Forum: mx algemeen
- Onderwerp: tips voor zijspan beginneling
- Reacties: 18
- Weergaves: 3399
Re: tips voor zijspan beginneling
woensdag een paar rondjes gereden op een crossterein en ik moet zeggen dat het heel goed ging, juist springen zat er nog niet in
bedankt gasten voor jullie reactie allemaal!!!!
bedankt gasten voor jullie reactie allemaal!!!!