Er zijn 14 resultaten gevonden
- Za 06 Sep 2014, 18:47
- Forum: mx pro
- Onderwerp: GP #16 Brazilië - Trindade
- Reacties: 49
- Weergaves: 19801
Re: GP #16 Brazilië - Trindade
Wat zou een tegenhanger van het circus net als het WK Superbike in de wegrace toch top zijn. Inmiddels genoeg 2de rang (cynisch natuurlijk) coureurs.
- Za 18 Mei 2013, 21:58
- Forum: mx pro
- Onderwerp: 2013 AMA Motocross Seizoen
- Reacties: 221
- Weergaves: 49942
- Zo 21 Apr 2013, 10:26
- Forum: mx pro
- Onderwerp: WK MX1/MX2: Gp #5, Sevlievo Bulgarije
- Reacties: 72
- Weergaves: 15867
Re: WK MX1/MX2: Gp #5, Sevlievo Bulgarije
Is het normaal dat 222 maar 2 ronden warm up rijdt?
- Za 16 Jun 2012, 17:31
- Forum: mx pro
- Onderwerp: Gp van Belgie 2012 in Bastogne-Bastenaken
- Reacties: 397
- Weergaves: 66262
Re: Gp van Belgie 2012 in Bastogne-Bastenaken
Iemand beeld of geluid uit Bastogne?
- Za 16 Jun 2012, 15:23
- Forum: mx pro
- Onderwerp: Gp van Belgie 2012 in Bastogne-Bastenaken
- Reacties: 397
- Weergaves: 66262
Re: Gp van Belgie 2012 in Bastogne-Bastenaken
Gaat toch niet werken? Meeste speelt zich buiten de wedstrijd om af. En wie maakt de beslissing voor de zwarte vlag? Kan beter achteraf en na bestuderen beelden een sanctie opgelegd worden. Beslissingen met zwarte vlag kunnen niet terug gedraaid worden.
- Za 16 Jun 2012, 14:26
- Forum: mx pro
- Onderwerp: Gp van Belgie 2012 in Bastogne-Bastenaken
- Reacties: 397
- Weergaves: 66262
Re: Gp van Belgie 2012 in Bastogne-Bastenaken
Zijn deze tijden direct de startopstelling voor morgen?
- Do 24 Mei 2012, 08:59
- Forum: mx pro
- Onderwerp: Transfergeruchten USA ¤ 2012
- Reacties: 59
- Weergaves: 16831
Re: Transfergeruchten USA ¤ 2012
Osborne naar Geico SX in 2013.
- Di 14 Jun 2011, 09:34
- Forum: mx pro
- Onderwerp: GP Agueda Portugal.....
- Reacties: 110
- Weergaves: 17971
Re: GP Agueda Portugal.....
Denk niet dat je je fitheid verliest door wedstrijden te rijden. Als Roczen in de USA de tijd van zijn leven heeft zit de rest toch niet thuis op de bank te chillen? Die zijn toch ook aan het trainen?
Denk dat ik ook maar even een tijdje minder geconcentreerd mijn werk ga doen. Werk het hele jaar al.
Denk dat ik ook maar even een tijdje minder geconcentreerd mijn werk ga doen. Werk het hele jaar al.
- Zo 09 Jan 2011, 20:23
- Forum: mx pro
- Onderwerp: AMA SX Rnd #01 - Angel Stadium, Anaheim 1, CA
- Reacties: 94
- Weergaves: 14606
Re: AMA SX Rnd #01 - Anaheim 1
piraten baai
- Zo 09 Jan 2011, 11:12
- Forum: mx pro
- Onderwerp: AMA SX Rnd #01 - Angel Stadium, Anaheim 1, CA
- Reacties: 94
- Weergaves: 14606
Re: AMA SX Rnd #01 - Anaheim 1
en ik maar denken, waar heb ik dat eerder gezien...
is 2010
is 2010
- Za 05 Jun 2010, 17:56
- Forum: FIM 2010
- Onderwerp: GP#07 - Frankrijk, Saint-Jean d'Angély
- Reacties: 193
- Weergaves: 93496
Re: GP Frankrijk, Saint-Jean d'Angély Pré-Talk
motocrossplanet heeft het over Paulin, marvin, herlings
- Za 29 Mei 2010, 20:19
- Forum: FIM 2010
- Onderwerp: GP#06 - USA, Glen Helen
- Reacties: 565
- Weergaves: 122066
Re: GP USA,Glen Helen - Raceweekend
nieuwe tijdschema staat op YS
- Za 10 Apr 2010, 17:30
- Forum: FIM 2010
- Onderwerp: GP#02 - Italie, Mantova
- Reacties: 217
- Weergaves: 75681
Re: Gp #2 Italie, Mantova - Raceweekend
9 , 90, 6????
what ?
what ?
- Ma 05 Apr 2010, 14:18
- Forum: mx pro
- Onderwerp: transfers 2011
- Reacties: 1563
- Weergaves: 264258
Re: transfers 2011
Anstie rijdt star yamaha dacht ik.