Er zijn 14 resultaten gevonden

door Seb Gaus
Za 06 Sep 2014, 18:47
Forum: mx pro
Onderwerp: GP #16 Brazilië - Trindade
Reacties: 49
Weergaves: 19801

Re: GP #16 Brazilië - Trindade

Wat zou een tegenhanger van het circus net als het WK Superbike in de wegrace toch top zijn. Inmiddels genoeg 2de rang (cynisch natuurlijk) coureurs.
door Seb Gaus
Za 18 Mei 2013, 21:58
Forum: mx pro
Onderwerp: 2013 AMA Motocross Seizoen
Reacties: 221
Weergaves: 49942

Re: 2013 AMA Motocross Seizoen

thx!
door Seb Gaus
Zo 21 Apr 2013, 10:26
Forum: mx pro
Onderwerp: WK MX1/MX2: Gp #5, Sevlievo Bulgarije
Reacties: 72
Weergaves: 15867

Re: WK MX1/MX2: Gp #5, Sevlievo Bulgarije

Is het normaal dat 222 maar 2 ronden warm up rijdt?
door Seb Gaus
Za 16 Jun 2012, 17:31
Forum: mx pro
Onderwerp: Gp van Belgie 2012 in Bastogne-Bastenaken
Reacties: 397
Weergaves: 66262

Re: Gp van Belgie 2012 in Bastogne-Bastenaken

Iemand beeld of geluid uit Bastogne?
door Seb Gaus
Za 16 Jun 2012, 15:23
Forum: mx pro
Onderwerp: Gp van Belgie 2012 in Bastogne-Bastenaken
Reacties: 397
Weergaves: 66262

Re: Gp van Belgie 2012 in Bastogne-Bastenaken

Gaat toch niet werken? Meeste speelt zich buiten de wedstrijd om af. En wie maakt de beslissing voor de zwarte vlag? Kan beter achteraf en na bestuderen beelden een sanctie opgelegd worden. Beslissingen met zwarte vlag kunnen niet terug gedraaid worden.
door Seb Gaus
Za 16 Jun 2012, 14:26
Forum: mx pro
Onderwerp: Gp van Belgie 2012 in Bastogne-Bastenaken
Reacties: 397
Weergaves: 66262

Re: Gp van Belgie 2012 in Bastogne-Bastenaken

Zijn deze tijden direct de startopstelling voor morgen?
door Seb Gaus
Do 24 Mei 2012, 08:59
Forum: mx pro
Onderwerp: Transfergeruchten USA ¤ 2012
Reacties: 59
Weergaves: 16831

Re: Transfergeruchten USA ¤ 2012

Osborne naar Geico SX in 2013.
door Seb Gaus
Di 14 Jun 2011, 09:34
Forum: mx pro
Onderwerp: GP Agueda Portugal.....
Reacties: 110
Weergaves: 17971

Re: GP Agueda Portugal.....

Denk niet dat je je fitheid verliest door wedstrijden te rijden. Als Roczen in de USA de tijd van zijn leven heeft zit de rest toch niet thuis op de bank te chillen? Die zijn toch ook aan het trainen?
Denk dat ik ook maar even een tijdje minder geconcentreerd mijn werk ga doen. Werk het hele jaar al.
door Seb Gaus
Zo 09 Jan 2011, 20:23
Forum: mx pro
Onderwerp: AMA SX Rnd #01 - Angel Stadium, Anaheim 1, CA
Reacties: 94
Weergaves: 14606

Re: AMA SX Rnd #01 - Anaheim 1

piraten baai
door Seb Gaus
Zo 09 Jan 2011, 11:12
Forum: mx pro
Onderwerp: AMA SX Rnd #01 - Angel Stadium, Anaheim 1, CA
Reacties: 94
Weergaves: 14606

Re: AMA SX Rnd #01 - Anaheim 1

en ik maar denken, waar heb ik dat eerder gezien...

is 2010
door Seb Gaus
Za 05 Jun 2010, 17:56
Forum: FIM 2010
Onderwerp: GP#07 - Frankrijk, Saint-Jean d'Angély
Reacties: 193
Weergaves: 93496

Re: GP Frankrijk, Saint-Jean d'Angély Pré-Talk

motocrossplanet heeft het over Paulin, marvin, herlings
door Seb Gaus
Za 29 Mei 2010, 20:19
Forum: FIM 2010
Onderwerp: GP#06 - USA, Glen Helen
Reacties: 565
Weergaves: 122066

Re: GP USA,Glen Helen - Raceweekend

nieuwe tijdschema staat op YS
door Seb Gaus
Za 10 Apr 2010, 17:30
Forum: FIM 2010
Onderwerp: GP#02 - Italie, Mantova
Reacties: 217
Weergaves: 75681

Re: Gp #2 Italie, Mantova - Raceweekend

9 , 90, 6????
what ?
door Seb Gaus
Ma 05 Apr 2010, 14:18
Forum: mx pro
Onderwerp: transfers 2011
Reacties: 1563
Weergaves: 264258

Re: transfers 2011

Anstie rijdt star yamaha dacht ik.

Ga naar uitgebreid zoeken