bedankt voor de mooie foto s
grtz zijspan 90
Er zijn 40 resultaten gevonden
- Zo 30 Okt 2011, 00:00
- Forum: mx training pix
- Onderwerp: Hondapark Olmen 29 okt.
- Reacties: 2
- Weergaves: 1196
- Zo 26 Jun 2011, 22:32
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: V.L.M - J.M.S CROSS te PAAL -BERINGEN
- Reacties: 59
- Weergaves: 11031
Re: V.L.M - J.M.S CROSS te PAAL -BERINGEN
zijn heup zal uit de kom geweest zijn
is er mij vertelt
grtz freddy
is er mij vertelt
grtz freddy
- Vr 10 Jun 2011, 14:41
- Forum: mx algemeen
- Onderwerp: Pinkstermaandag
- Reacties: 3
- Weergaves: 1427
Re: Pinkstermaandag
dacht da olmen open is
- Za 04 Jun 2011, 21:22
- Forum: archief - Read Only!
- Onderwerp: Iemand foto's van olmen op 02/06 ?
- Reacties: 8
- Weergaves: 9794
Re: Iemand foto's van olmen op 02/06 ?
bedankt voor de foto s
grtz freddy
grtz freddy
- Vr 03 Jun 2011, 20:08
- Forum: archief - Read Only!
- Onderwerp: Iemand foto's van olmen op 02/06 ?
- Reacties: 8
- Weergaves: 9794
Re: Iemand foto's van olmen op 02/06 ?
hoi vironique
heb je er ook van ons met de zijspan getrokken
mag je altijd mailen
freddyvanmol@hotmail.com
dank en grtz freddy
heb je er ook van ons met de zijspan getrokken
mag je altijd mailen
freddyvanmol@hotmail.com
dank en grtz freddy
Re: botten
nog steeds tekoop
- Wo 16 Feb 2011, 19:45
- Forum: trainingscircuits
- Onderwerp: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)
- Reacties: 583
- Weergaves: 204229
Re: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)
da is op heel weinig trainingsparcours
da er vlaggemanne zijn
ma vindt wel da het volk da aan de kant staat
teken kan doen naar de piloten
grtz
da er vlaggemanne zijn
ma vindt wel da het volk da aan de kant staat
teken kan doen naar de piloten
grtz
- Di 08 Feb 2011, 20:00
- Forum: mx algemeen
- Onderwerp: tips voor zijspan beginneling
- Reacties: 18
- Weergaves: 3398
Re: tips voor zijspan beginneling
he veronique da klopt da we er een paar keer zijn afgegaan ma denk da iedereen als eens valt en wij zijn ook van nul begonnen met de zijspan zonder een woordje uitleg ma de aanhouder wint he want wij rijen nog steeds met de zijspan ma jij mag het me altijd eens komen voordoen hoe het moet zeg ook ee...
- Di 08 Feb 2011, 17:12
- Forum: mx algemeen
- Onderwerp: tips voor zijspan beginneling
- Reacties: 18
- Weergaves: 3398
Re: tips voor zijspan beginneling
waar gaan julle rijen
laat eens iets weten
dan komen we mss eens af
en kunnen we mss een paar tips geven
laat eens iets weten
dan komen we mss eens af
en kunnen we mss een paar tips geven
- Ma 07 Feb 2011, 21:46
- Forum: mx algemeen
- Onderwerp: tips voor zijspan beginneling
- Reacties: 18
- Weergaves: 3398
Re: tips voor zijspan beginneling
wij zijn ook zo in eenkeer met de zijspan beginnen rijen
ook altijd solo gereden
in het begin is het heel moeilijk
ma blijven volhouden
en zoeken hoe en waar je moet gaan staan in het bakje
en elkaar vertrouwen
grtz freddy
ook altijd solo gereden
in het begin is het heel moeilijk
ma blijven volhouden
en zoeken hoe en waar je moet gaan staan in het bakje
en elkaar vertrouwen
grtz freddy
- Vr 04 Feb 2011, 23:08
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: openingscross LOMMEL 26 en 27 februari (VLM)
- Reacties: 114
- Weergaves: 24564
Re: openingscross LOMMEL 26 en 27 februari (VLM)
dank voor de info
dan hebben de spanne twee crossen voor ze aan hun proeven beginnen
dan hebben de spanne twee crossen voor ze aan hun proeven beginnen
- Vr 04 Feb 2011, 22:27
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: openingscross LOMMEL 26 en 27 februari (VLM)
- Reacties: 114
- Weergaves: 24564
Re: openingscross LOMMEL 26 en 27 februari (VLM)
rijen er ook zijspannen in lommel of nie
grtz freddy
grtz freddy
Re: botten
up
- Ma 03 Jan 2011, 12:29
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: Kids and Side-cars ook in Belgie ??
- Reacties: 3
- Weergaves: 2313
Re: Kids and Side-cars ook in Belgie ??
mooi da je iets voor de zijspan jeugd doet
hopelijk veel reactie s
en ouders laat je kinderen maar eens gaan
als ze van zijspan houden
grtz freddy
hopelijk veel reactie s
en ouders laat je kinderen maar eens gaan
als ze van zijspan houden
grtz freddy
Re: botten
up
botten
acerbis botten maat 36
- Wo 10 Nov 2010, 22:27
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: made
- Reacties: 7
- Weergaves: 2485
Re: made
mooie foto s
die in de kleine zijspan is mijn petekind
grtz
die in de kleine zijspan is mijn petekind
grtz
- Za 24 Jul 2010, 22:27
- Forum: mx algemeen
- Onderwerp: MX WORLD WERKT NIET MEER
- Reacties: 13
- Weergaves: 2603
Re: MX WORLD WERKT NIET MEER
bij mij werkt mx world ook nie
en heb ook telenet
grtz
en heb ook telenet
grtz
- Do 01 Jul 2010, 21:07
- Forum: trainingscircuits
- Onderwerp: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)
- Reacties: 583
- Weergaves: 204229
Re: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)
ja het is zaterdag open
het is 20 euro
grtz freddy
het is 20 euro
grtz freddy
- Vr 23 Apr 2010, 22:53
- Forum: mecanic area
- Onderwerp: meng verhouding twee tackt olie!!
- Reacties: 48
- Weergaves: 16834
Re: meng verhouding twee tackt olie!!
wij rijen met de zijspan
rijen bijna altijd in olmen
en wij mengen 1/100 (texaco 100%)
rijen bijna altijd in olmen
en wij mengen 1/100 (texaco 100%)