Er zijn 22 resultaten gevonden
- Vr 22 Mar 2013, 23:29
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: vlm arendonk 24 maart
- Reacties: 113
- Weergaves: 24794
Re: vlm arendonk 24 maart
Ja met die vriestempraturen zal het zeker super liggen ! En vooral als de grond nat is ?!
- Do 21 Mar 2013, 08:08
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: vlm arendonk 24 maart
- Reacties: 113
- Weergaves: 24794
Re: vlm arendonk 24 maart
Als die bronnen in Arendonk zelf wonen dan geloof ik die wel
- Wo 20 Mar 2013, 22:52
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: vlm arendonk 24 maart
- Reacties: 113
- Weergaves: 24794
Re: vlm arendonk 24 maart
Ik hoop dat het door gaat begrijp me nie verkeerd he ! Pa heb uit goede bron vernomen dat het deze middag zeeeeeer nat was en denk nie dat het er op verbeterd is me al die natte sneeuw en regen
- Wo 20 Mar 2013, 22:15
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: vlm arendonk 24 maart
- Reacties: 113
- Weergaves: 24794
Re: vlm arendonk 24 maart
frankske kwee nie wa ge zegt ?? ma ge zakte weg in de blubber ??
- Di 30 Nov 2010, 18:51
- Forum: mx pro
- Onderwerp: transfers 2011
- Reacties: 1563
- Weergaves: 264265
Re: transfers 2011
Ja sorry hè kan niemeer zogoed Vlaams :p if we talk english ist slot bethar hahahaha
- Di 30 Nov 2010, 12:20
- Forum: mx pro
- Onderwerp: transfers 2011
- Reacties: 1563
- Weergaves: 264265
Re: transfers 2011
Paladin uw zinne kloppe ook nie echt well ? Ge praat gelijk ne buitenlander 
- Za 10 Apr 2010, 11:29
- Forum: FIM 2010
- Onderwerp: GP#02 - Italie, Mantova
- Reacties: 217
- Weergaves: 75681
Re: Gp #2 Italie, Mantova - Raceweekend
1 222 Cairoli, Antonio MX1 KTM 1:52.180 9 0:00.000 0:00.000 10 1:53.767 1:52.180 1:59.491 - 2 40 Leok, Tanel MX1 Honda 1:53.136 6 0:00.956 0:00.956 9 2:13.768 2:13.311 8:38.340 - 3 19 Philippaerts, David MX1 Yamaha 1:53.488 9 0:01.308 0:00.352 10 5:18.900 1:53.488 2:04.579 - 4 11 Ramon, Steve MX1 Su...
- Za 20 Feb 2010, 17:26
- Forum: trainingscircuits
- Onderwerp: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)
- Reacties: 583
- Weergaves: 204234
Re: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)
super ! von het leuk !!
- Di 09 Feb 2010, 23:47
- Forum: trainingscircuits
- Onderwerp: lommel
- Reacties: 561
- Weergaves: 186383
Re: lommel
beton beton beton
- Zo 07 Feb 2010, 23:22
- Forum: mx pro
- Onderwerp: DT1 Trofee 14 februari 2010
- Reacties: 436
- Weergaves: 66336
Re: DT1 Trofee 14 februari 2010
cross is ene dure hobby sport en zal altijd zo blijven da weten ze ook wanneer ze er aan beginne jammer genoeg
Re: BMB 2010
maar goed dat jullie nooit in engeland komen trainen hier vragen ze 25 tot 30 pond voor een namiddagje te trainen !!
- Vr 05 Feb 2010, 09:22
- Forum: mx pro
- Onderwerp: DT1 Trofee 14 februari 2010
- Reacties: 436
- Weergaves: 66336
Re: DT1 Trofee 14 februari 2010
@ leon zeg ik zit momenteel nog in engeland ma men vergunning is nog nie opgestuurd wel betaald dacht ik want zou nog iet moete tekenen en da was ik vergeten ik kom pas 11 feb trg is da dan ook een probleem om te starte ? ik rij nu al een paar jaar bmb ma dees is het eerste jaar inters ? heb je hier...
- Ma 01 Feb 2010, 13:04
- Forum: mecanic area
- Onderwerp: spécialist suspension???
- Reacties: 63
- Weergaves: 14380
Re: spécialist suspension???
trg kyb dan werner ? of toch showa ?
- Ma 01 Feb 2010, 09:55
- Forum: mecanic area
- Onderwerp: spécialist suspension???
- Reacties: 63
- Weergaves: 14380
Re: spécialist suspension???
jelle service is nie het belangrijkste he
tgaat over hoe ie veert !!!! dan heb ik maar een adress ultimate !!!! 1 woord voor TOPPPPP;);) nog nooit zo'n vering gehad als die
- Zo 24 Jan 2010, 22:23
- Forum: mx specials pix
- Onderwerp: SCRUBBENNNNNN/WHIPPEENNN
- Reacties: 186
- Weergaves: 88688
Re: SCRUBBENNNNNN/WHIPPEENNN
http://img198.imageshack.us/img198/5665/olmena22.jpg http://img29.imageshack.us/img29/2347/olmena10.jpg http://img13.imageshack.us/img13/4245/olmena14.jpg http://img686.imageshack.us/img686/1747/olmena9.jpg heb deze namiddag ook is geprobeerd :)
- Vr 22 Jan 2010, 18:55
- Forum: archief - Read Only!
- Onderwerp: Training Olmen (20-01-2010)
- Reacties: 7
- Weergaves: 1646
Re: Training Olmen (20-01-2010)
thx voor de foto's
nice job !!
- Do 21 Jan 2010, 23:22
- Forum: trainingscircuits
- Onderwerp: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)
- Reacties: 583
- Weergaves: 204234
Re: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)
ik was er deze namiddag ook
super geamuseerd baan ligt gwn perfect !!! zag ook da der ne fotograaf van dienst was 
- Za 26 Sep 2009, 11:09
- Forum: mx pro
- Onderwerp: BK FINALE: Mont Saint Guibert (Nil Pierreux) 27 Sept
- Reacties: 93
- Weergaves: 16487
Re: BK FINALE: Mont Saint Guibert (Nil Pierreux) 27 Sept
idd 5 uurkes tussen de reekse
- Ma 21 Sep 2009, 14:43
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: Vlm Wommelgem 19-20/09
- Reacties: 127
- Weergaves: 19521
Re: Vlm Wommelgem 19-20/09
mag ik raden ???
- Wo 16 Sep 2009, 22:26
- Forum: mx specials pix
- Onderwerp: VETTE pictures!
- Reacties: 407
- Weergaves: 136744
Re: VETTE pictures!
ik weet zeker als je die foto van uit een andere hoek ziet dat je woww zegt die jump was megaaa geloof mij !! helemaal open !