Er zijn 22 resultaten gevonden

door Maarten Cremers
Vr 22 Mar 2013, 23:29
Forum: mx amateur
Onderwerp: vlm arendonk 24 maart
Reacties: 113
Weergaves: 24794

Re: vlm arendonk 24 maart

Ja met die vriestempraturen zal het zeker super liggen ! En vooral als de grond nat is ?!
door Maarten Cremers
Do 21 Mar 2013, 08:08
Forum: mx amateur
Onderwerp: vlm arendonk 24 maart
Reacties: 113
Weergaves: 24794

Re: vlm arendonk 24 maart

Als die bronnen in Arendonk zelf wonen dan geloof ik die wel
door Maarten Cremers
Wo 20 Mar 2013, 22:52
Forum: mx amateur
Onderwerp: vlm arendonk 24 maart
Reacties: 113
Weergaves: 24794

Re: vlm arendonk 24 maart

Ik hoop dat het door gaat begrijp me nie verkeerd he ! Pa heb uit goede bron vernomen dat het deze middag zeeeeeer nat was en denk nie dat het er op verbeterd is me al die natte sneeuw en regen
door Maarten Cremers
Wo 20 Mar 2013, 22:15
Forum: mx amateur
Onderwerp: vlm arendonk 24 maart
Reacties: 113
Weergaves: 24794

Re: vlm arendonk 24 maart

frankske kwee nie wa ge zegt ?? ma ge zakte weg in de blubber ??
door Maarten Cremers
Di 30 Nov 2010, 18:51
Forum: mx pro
Onderwerp: transfers 2011
Reacties: 1563
Weergaves: 264265

Re: transfers 2011

Ja sorry hè kan niemeer zogoed Vlaams :p if we talk english ist slot bethar hahahaha
door Maarten Cremers
Di 30 Nov 2010, 12:20
Forum: mx pro
Onderwerp: transfers 2011
Reacties: 1563
Weergaves: 264265

Re: transfers 2011

Paladin uw zinne kloppe ook nie echt well ? Ge praat gelijk ne buitenlander :)
door Maarten Cremers
Za 10 Apr 2010, 11:29
Forum: FIM 2010
Onderwerp: GP#02 - Italie, Mantova
Reacties: 217
Weergaves: 75681

Re: Gp #2 Italie, Mantova - Raceweekend

1 222 Cairoli, Antonio MX1 KTM 1:52.180 9 0:00.000 0:00.000 10 1:53.767 1:52.180 1:59.491 - 2 40 Leok, Tanel MX1 Honda 1:53.136 6 0:00.956 0:00.956 9 2:13.768 2:13.311 8:38.340 - 3 19 Philippaerts, David MX1 Yamaha 1:53.488 9 0:01.308 0:00.352 10 5:18.900 1:53.488 2:04.579 - 4 11 Ramon, Steve MX1 Su...
door Maarten Cremers
Za 20 Feb 2010, 17:26
Forum: trainingscircuits
Onderwerp: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)
Reacties: 583
Weergaves: 204234

Re: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)

super ! von het leuk !!
door Maarten Cremers
Di 09 Feb 2010, 23:47
Forum: trainingscircuits
Onderwerp: lommel
Reacties: 561
Weergaves: 186383

Re: lommel

beton beton beton
door Maarten Cremers
Zo 07 Feb 2010, 23:22
Forum: mx pro
Onderwerp: DT1 Trofee 14 februari 2010
Reacties: 436
Weergaves: 66336

Re: DT1 Trofee 14 februari 2010

cross is ene dure hobby sport en zal altijd zo blijven da weten ze ook wanneer ze er aan beginne jammer genoeg
door Maarten Cremers
Za 06 Feb 2010, 20:46
Forum: mx pro
Onderwerp: BMB 2010
Reacties: 340
Weergaves: 77322

Re: BMB 2010

maar goed dat jullie nooit in engeland komen trainen hier vragen ze 25 tot 30 pond voor een namiddagje te trainen !!
door Maarten Cremers
Vr 05 Feb 2010, 09:22
Forum: mx pro
Onderwerp: DT1 Trofee 14 februari 2010
Reacties: 436
Weergaves: 66336

Re: DT1 Trofee 14 februari 2010

@ leon zeg ik zit momenteel nog in engeland ma men vergunning is nog nie opgestuurd wel betaald dacht ik want zou nog iet moete tekenen en da was ik vergeten ik kom pas 11 feb trg is da dan ook een probleem om te starte ? ik rij nu al een paar jaar bmb ma dees is het eerste jaar inters ? heb je hier...
door Maarten Cremers
Ma 01 Feb 2010, 13:04
Forum: mecanic area
Onderwerp: spécialist suspension???
Reacties: 63
Weergaves: 14380

Re: spécialist suspension???

trg kyb dan werner ? of toch showa ?
door Maarten Cremers
Ma 01 Feb 2010, 09:55
Forum: mecanic area
Onderwerp: spécialist suspension???
Reacties: 63
Weergaves: 14380

Re: spécialist suspension???

jelle service is nie het belangrijkste he ;) tgaat over hoe ie veert !!!! dan heb ik maar een adress ultimate !!!! 1 woord voor TOPPPPP;);) nog nooit zo'n vering gehad als die
door Maarten Cremers
Zo 24 Jan 2010, 22:23
Forum: mx specials pix
Onderwerp: SCRUBBENNNNNN/WHIPPEENNN
Reacties: 186
Weergaves: 88688

Re: SCRUBBENNNNNN/WHIPPEENNN

http://img198.imageshack.us/img198/5665/olmena22.jpg http://img29.imageshack.us/img29/2347/olmena10.jpg http://img13.imageshack.us/img13/4245/olmena14.jpg http://img686.imageshack.us/img686/1747/olmena9.jpg heb deze namiddag ook is geprobeerd :)
door Maarten Cremers
Vr 22 Jan 2010, 18:55
Forum: archief - Read Only!
Onderwerp: Training Olmen (20-01-2010)
Reacties: 7
Weergaves: 1646

Re: Training Olmen (20-01-2010)

thx voor de foto's :)nice job !!
door Maarten Cremers
Do 21 Jan 2010, 23:22
Forum: trainingscircuits
Onderwerp: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)
Reacties: 583
Weergaves: 204234

Re: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)

ik was er deze namiddag ook :) super geamuseerd baan ligt gwn perfect !!! zag ook da der ne fotograaf van dienst was :)
door Maarten Cremers
Za 26 Sep 2009, 11:09
Forum: mx pro
Onderwerp: BK FINALE: Mont Saint Guibert (Nil Pierreux) 27 Sept
Reacties: 93
Weergaves: 16487

Re: BK FINALE: Mont Saint Guibert (Nil Pierreux) 27 Sept

idd 5 uurkes tussen de reekse
door Maarten Cremers
Ma 21 Sep 2009, 14:43
Forum: mx amateur
Onderwerp: Vlm Wommelgem 19-20/09
Reacties: 127
Weergaves: 19521

Re: Vlm Wommelgem 19-20/09

mag ik raden ???
door Maarten Cremers
Wo 16 Sep 2009, 22:26
Forum: mx specials pix
Onderwerp: VETTE pictures!
Reacties: 407
Weergaves: 136744

Re: VETTE pictures!

ik weet zeker als je die foto van uit een andere hoek ziet dat je woww zegt die jump was megaaa geloof mij !! helemaal open !

Ga naar uitgebreid zoeken