Er zijn 69 resultaten gevonden
- Di 20 Mar 2012, 18:55
- Forum: trainingscircuits
- Onderwerp: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)
- Reacties: 1874
- Weergaves: 364209
Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)
donderdag ook open bij goed weer?
- Ma 16 Jan 2012, 10:35
- Forum: mx algemeen
- Onderwerp: "Red de Motorcross" op het autosalon 2012
- Reacties: 105
- Weergaves: 19387
Re: "Red de Motorcross" op het autosalon 2012
gisteren ook even de organisatie gesteund
leuk iniatief!
leuk iniatief!
- Ma 19 Dec 2011, 22:52
- Forum: mecanic area
- Onderwerp: cilinderkop vlakken
- Reacties: 23
- Weergaves: 6604
Re: cilinderkop vlakken
bij de rmz moesten deze er ook uit.
Re: rmz-450
onderdelen te koop?
- Wo 26 Okt 2011, 10:08
- Forum: Kledij
- Onderwerp: leat brace
- Reacties: 2
- Weergaves: 845
Re: leat brace
maat?
- Zo 25 Sep 2011, 22:35
- Forum: mecanic area
- Onderwerp: hevig trillen
- Reacties: 18
- Weergaves: 3074
Re: hevig trillen
de krukas heeft 2 delen op de krukaswangen die losgedraaid kunnen worden. Deze delen komen wel niet mooi overeen op beide wangen.
morgen blok eens splitsen dan weten we misschien meer...
morgen blok eens splitsen dan weten we misschien meer...
- Wo 21 Sep 2011, 12:08
- Forum: Kledij
- Onderwerp: Neck brace club(Enkele keren gebruikt)
- Reacties: 5
- Weergaves: 1124
Re: Neck brace club(Enkele keren gebruikt)
welke maat?
foto eventueel?
foto eventueel?
- Di 13 Sep 2011, 15:57
- Forum: Kledij
- Onderwerp: leat brace
- Reacties: 3
- Weergaves: 840
Re: leat brace
welke maat?
foto?
foto?
- Wo 17 Aug 2011, 09:45
- Forum: trainingscircuits
- Onderwerp: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)
- Reacties: 1874
- Weergaves: 364209
Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)
whoop whoop aanwezig vnv!!! tot dan 
- Di 16 Aug 2011, 16:41
- Forum: trainingscircuits
- Onderwerp: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)
- Reacties: 1874
- Weergaves: 364209
Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)
morgen open? zoja welke uren? hoop dat ik nog eens kan komen rijden kan wel pas na mijn werk
- Vr 01 Jul 2011, 14:50
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: MCLB Oostkamp 2 en 3 juli 2011
- Reacties: 55
- Weergaves: 11057
Re: MCLB Oostkamp 2 en 3 juli 2011
al foto's van het plein iemand?
- Wo 29 Jun 2011, 23:13
- Forum: mecanic area
- Onderwerp: cilinderkop vlakken
- Reacties: 23
- Weergaves: 6604
Re: cilinderkop vlakken
ik heb hem vanavond nog verder gevlakt en op het moment dat ik de cilinder en de kop op elkaar zette zonder de pakking. en die waren nog een klein beetje vochtig kon ik deze opheffen en pas na enkele seconden kwamen ze van elkaar. zal dus wel goed zijn denk ik.
- Wo 29 Jun 2011, 11:43
- Forum: mecanic area
- Onderwerp: cilinderkop vlakken
- Reacties: 23
- Weergaves: 6604
Re: cilinderkop vlakken
ok! bedankt voor de info ik had het idd ook zo opgevangen. ik heb het wel op een marmeren tablet gedaan. maar idd een stuk glas is ook een goeie tip. ik had ook de cilinder afgeplakt en de raakvlakken gespoten met verf om zo te controleren. het was omdat ik niet zeker was of ik het goed deed zo. vor...
- Di 28 Jun 2011, 12:10
- Forum: mecanic area
- Onderwerp: cilinderkop vlakken
- Reacties: 23
- Weergaves: 6604
cilinderkop vlakken
weet er iemand wat het kost voor een 4-takt om de cilinder/kop te laten vlakken
en een adres liefst in west of oost vlaanderen.
alvast bedankt
en een adres liefst in west of oost vlaanderen.
alvast bedankt
- Za 18 Jun 2011, 20:18
- Forum: Onderdelen
- Onderwerp: KYB fabrieks pomp rmz
- Reacties: 7
- Weergaves: 1961
Re: KYB fabrieks pomp rmz
passend voor welke bouwjaren? foto?
- Vr 10 Jun 2011, 14:40
- Forum: mx algemeen
- Onderwerp: Wat is er gebeurd met ... (Parcours)
- Reacties: 198
- Weergaves: 32294
Re: Wat is er gebeurd met ... (Parcours)
ik herinner nog toen dattek nog maar een wup hoog was dat er motorcross in moerkerke of in sint-rita (den hoorn) was.
ook allemaal gedaan. de meeste rond mijn deur zijn er in de loop van de jaren mee gestopt.
ook allemaal gedaan. de meeste rond mijn deur zijn er in de loop van de jaren mee gestopt.
- Wo 18 Mei 2011, 10:08
- Forum: Kledij
- Onderwerp: leattbrace
- Reacties: 5
- Weergaves: 1336
Re: leattbrace
wat wil je nog voor de leatt?
mvg
wouter
mvg
wouter
- Vr 08 Apr 2011, 11:36
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: VMCF 10/04/11 @ Assenede
- Reacties: 58
- Weergaves: 9793
Re: VMCF 10/04/11 @ Assenede
is er training op zaterdag en zoja welk tijdstip?
- Zo 03 Apr 2011, 21:26
- Forum: mx amateur
- Onderwerp: MCLB/VJMO Start Kampioenschap 2/3 april WINGENE
- Reacties: 40
- Weergaves: 11443
Re: MCLB/VJMO Start Kampioenschap 2/3 april WINGENE
vandaag idd heel wat moeie duels gezien. en idd veel die er zwaar af gingen ook. Veel beterschap alvast voor diegene!
- Za 05 Mar 2011, 22:29
- Forum: trainingscircuits
- Onderwerp: Lille (www.mc-lille.be)
- Reacties: 403
- Weergaves: 166774
Re: Lille (www.mc-lille.be)
ai ik dacht dattek je ook even op een quad had gezien. geel shirt (foutje zeker) :p